Search for posts by Ellytjevdb

First Page  |  «  |  1  ...  17  |  18  |  19  |  20  |  21  ...  37  |  »  |  Last Search found 363 matches:

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

Re: ORPG || I hate you, I love you, I hate you... (18+)

from Ellytjevdb on 07/23/2016 07:10 PM

Jade
"Lief? Ik dacht dat mevrouw Morres me vervelend vond?" Lachte Sean. Ja, ze vindt hem ook vervelend, heel erg zelfs, maar ze houdt wijselijk haar mond. Normaal gezien zouden ze nu al lang ruzie hebben, dus het is een hele vooruitgang nu ze nog redelijk normaal doen tegenover elkaar. Ook al vindt Jade hem superirritant, ze wilt er echt het beste van maken voor hen allebei. Eigenlijk zijn ze nog nooit alleen geweest, zonder Cameron moet Sean zich toch ook anders gedragen? Ze is van plan de grenzen een beetje af te tasten, om te zien hoe hij is zonder dat zijn beste vriend er constant bij is. Sean is alweer verdwenen en Jade is benieuwd wat hij nu weer gaan doen is. Waarschijnlijk is hij ook zijn zwemspullen gaan aantrekken, of dat vermoedt ze toch. Het geeft haar alle alleszins even de tijd om te rusten voordat hij haar weer gaat vervelen met zijn irritante gepraat. Jade draait het waterflesje open en neemt een klein, verkoelend slokje. Het zal nog een hele karwei worden om hem rond haar vinger te draaien, zeker omdat Sean haar ook niet mag, maar anders vreest ze dat hij haar nooit alleen naar een feest of wat dan ook zal laten. Nu haar ouders er niet zijn, kunnen ze haar niet tegenhouden om een aantal keren meer naar een feestje te gaan. Stiekem is ze al aan het dromen over de leuke sleepovers bij vriendinnen zonder zeurende broer die steeds wilt weten waar ze is. Zal Sean dan wel normaal doen? Hij is zelf toch ook jong en wilt toch ook wel een keertje weggaan met zijn vrienden? Ze hoopt maar dat hij mee zal werken, anders zal ze het op een andere manier moeten aanpakken.

Jade_Morres_7.jpg 

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

from Ellytjevdb on 07/23/2016 05:16 PM

Jade
Zodra Sean naast Jade komt liggen, weet ze al dat hij iets van plan is. Zeker wanneer ze zijn woorden hoort, gaat er een alarmbel rinkelen. Alsnog laat ze zich uit haar stoel trekken, wat achteraf gezien niet zo slim was. "Sean!" gilt Jade wanneer ze in het water wordt gegooid. Na een aantal seconden komt ze weer boven water en ziet ze Sean staan. Ongemakkelijk trekt ze haar bikinitop weer goed, die door de harde plons in het water wat omhooggekropen was. Jade probeert met al haar kracht haar woede in te houden en weet er zelfs een kleine glimlach van te maken. "Je had me te pakken, Sean", zegt ze zacht. Voorzichtig komt ze uit het water. "Wat ben je toch weer lief voor me", grinnikt ze zacht, waarna ze haar druipende lichaam tegen hem aandrukt, zodat ook hij nat wordt. Ze stapt naar de stoel, neemt haar handdoek en slaat die om zich heen. Ze maakt hem vast, zodat ze haar haren over haar schouders kan gooien en het water van haar gezicht kan wrijven. "Jammer genoeg ben ik niet sterk genoeg om jou in het water te gooien, maar wees er maar zeker van dat ik je op een andere manier terugpak", fluistert Jade met een mysterieuze glimlach om haar lippen in zijn oor als ze langs hem heen weer naar binnen loopt. Uit de koelkast haalt ze een flesje water die ze er eerder die dag in had gelegd, waarna ze weer naar buiten wandelt. Zonder Sean nog een blik waardig te gunnen gaat ze weer op de stoel liggen. Eerst legt ze haar handdoek, waarna ze er zelf op gaat liggen en het flesje naast zich op een tafeltje zet. "Mag ik dan nu in alle rust genieten van de zon? Of heeft meneer daar iets op tegen?" zegt ze met een neppe glimlach. Jade neemt haar zonnebril van het tafeltje en zet deze weer op, zodat ze haar hand niet voor haar ogen hoeft te houden om hem aan te kijken.

Jade_Morres_6.jpg 

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

Re: ORPG || Being a famous couple isn't easy (18+)

from Ellytjevdb on 07/23/2016 04:56 PM

Rosalie
Ik wacht tot Jayden ook een antwoord geeft, terwijl er nog steeds een glimlach rond mijn lippen hangt. Jayden reageert met de woorden waarop ik stiekem gehoopt had. Als we dan al ergens naartoe zouden willen gaan, belt Jayden zijn chauffeur wel of rijdt hij zelf. Dat laatste heb ik liever niet en dat weet hij ook, maar als het echt moet is dat natuurlijk ook een oplossing. "Jij ook veel plezier, James!" glimlach ik terug ook al loopt hij al richting zijn auto. Hij draait zich even om en steekt zijn hand naar ons op. Zodra hij weggereden is, draai ik me weer volledig om naar Jayden, zodat ik zijn prachtige gezicht weer kan zien. Voorzichtig neem ik zijn hand en zo trek ik hem mee naar binnen. Wanneer de deur achter ons gesloten is, sla ik mijn armen weer rond zijn nek. "Ik heb je zo hard gemist", zeg ik met een zielig stemmetje, voordat ik mijn lippen met een speelse grijns kort op de zijne druk. Met een glimlach laat ik hem weer los en wandel de woonkamer in. Jaydens huis vind ik persoonlijk nog mooier dan het mijne, zeker als het gaat om de inrichting ervan. Hier passen alle kleuren beter bij elkaar en de lichtinvallen zijn zeker nog beter om foto's te maken. De persoon die ik heb ingehuurd om mijn inrichting te doen, heeft zijn job duidelijk niet zo goed gedaan als degene die het bij Jaydens huis heeft gedaan. Buiten het feit dat ik een model ben, fotografeer ik zelf ook graag, dus dingen als natuurlijk licht en mogelijkheden tot licht van lamper vallen me zeker op als ik in een ruimte binnenkom. "Heb je hier toevallig een bikini liggen? Ik heb er geen meegenomen", zeg ik met een twijfel in mijn stem. Het lijkt me een leuk idee om in het zwembad te gaan en gewoon te genieten van het goede weer met een cocktail bij de hand, maar als ik geen bikini of wat dan ook heb, zal dat zwemgedeelte moeilijk gaan. 

Rosalie_Palvin_5.jpg 

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

from Ellytjevdb on 07/23/2016 11:50 AM

Jade
Bij zijn volgende woorden knapte er al helemaal iets in Jade. "Jij haalt beter die grijns van je gezicht", zegt ze zuur. Sean begint haar nu al te irriteren met zijn grijns en woorden. Dit is nog maar het begin weet ze. Hij kan echt nooit normaal doen, maar dan ook echt nooit als Jade in zijn buurt is. "Omdat jij gewoon een sukkel bent", verdedigt Jade zichzelf. Het is iets waarmee Jade hem al vaker heeft 'uitgescholden' en dat zal ze ook blijven doen, ook al doet het hem weinig tot helemaal niks. Sean drukt met zijn vinger op zijn wang en Jade weet dat hij doelt op een kus. Dat kan hij al helemaal vergeten. Ze heeft een ander plan nodig om aan die handdoek te komen of ze zou er zelf nog één moeten gaan halen uit de badkamer, waar ze helemaal geen zin in heeft. "Awh, wil je een kusje van tante Jade?" zegt ze op een lieve, verleidelijke toon. Ze stapt dichter naar hem toe, niet dat ze hem echt een kus op de wang wilt geven, maar ze wilt hem wel irriteren. Jade legt haar hang op zijn wang er streelt er zacht met haar duim over. "Dank je voor de handdoek", fluistert ze in zijn oor als ze de handdoek heeft overgenomen. Tevreden stapt ze weer bij hem weg, naar de andere kant van het zwembad waar enkele ligstoelen staan. Jade droogt zich eerst af voordat ze zich op een stoel neervlijdt. Het doet goed om hem zo om de tuin te kunnen leiden en dat hij er met ogen open intrapt. Ze vermoedt niet dat hij eerst dacht dat ze hem ook daadwerkelijk een kus op de wang ging geven, maar haar charme heeft blijkbaar wel gewerkt. Zolang hij haar nu maar met rust laat, zodat ze een rustige middag kan doorbrengen, is het goed. Jade zet haar zonnebril op die ze van binnen heeft meegenomen en sluit haar ogen. De warme zon brandt op haar huid en zorgt ervoor dat de enkele druppels al snel opdrogen.

Jade_Morres_5.jpg 

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

from Ellytjevdb on 07/22/2016 09:44 PM

Jade
Eerst reageerde Sean niet, maar toch kon hij het blijkbaar niet laten om toch een opmerking te maken. Hier regeert Jade maar niet op, wat zou je er eigenlijk op kunnen reageren? Ze zou hem kunnen verbeteren en zeggen dat het juffrouw is in plaats van mevrouw, maar ze laat het er maar bij. Jade hoopt maar dat hij geen bende maakt in Camerons kamer. Het is niet dat haar broer zijn kamer proper hield, maar ze heeft geen zin in gedoe achteraf. Haar moeder heeft de kamer zo netjes mogelijk gemaakt en als hij rommel maakt, kan hij het zelf maar gaan opruimen. Zodra Sean de tuin in komt, wordt de sfeer meteen een pak minder. Het is alsof hij een vreemde sfeer rond zich heeft, wat niet past bij het gevoel dat Jade nu heeft. Het zomerse gevoel van vreugde en vrijheid. Morres. Hij noemt haar Morres. Ze haat het als hij haar met haar familienaam noemt en dat weet hij maar al te goed. Jade noemt hem toch ook niet O'Donnell? Ze kan nog maar net de woede bedwingen, voordat ze wil terugpakken, al wist ze nog niet hoe ze dat zou doen. Jade kijkt hem met een woedende blik aan als hij over haar bikini begint. Hij kan het echt niet laten... Hij is echt een typische man op dat vlak. Wat is er mis met een bikini? Ze doet het in ieder geval niet voor hem, maar voor zichzelf. "In je dromen", zegt Jade nog steeds kwaad. Ze staat op van de rand en stapt naar hem toe om de handdoek aan te nemen die hij voor haar heeft meegebracht. Natuurlijk moet Sean moeilijk doen, wat had ze anders verwacht? Hij is echt zo irritant, nu al! "Geef me gewoon die handdoek", zegt ze met een gemaakte glimlach, die ze maar net op haar gezicht kan toveren. "Je kan die beweging toch goed gebruiken?" grijnst ze, waarna ze zacht op zijn buik klopt. Jade steekt haar hand uit naar de handdoek om die te pakken, al weet ze dat Sean zich niet zomaar gewonnen geeft.

Jade_Morres_4.jpg 

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

from Ellytjevdb on 07/22/2016 08:16 PM

Jade
Zodra de deurbel gaat, springt Jade bijna van de bank. Niet dat ze enthousiast is, maar omdat ze commentaar wilt vermijden. Sean kan over alles zeuren, dus ook over dat hij lang buiten zou moeten wachten. Jade maakt de deur open en kijkt hem zonder enige emotie aan. "Je bent laat", zucht ze. "Je slaapt in Camerons kamer en ik vermoed dat je de weg wel vind. Ik ben in het zwembad als je me zoekt", zegt Jade met een kleine glimlach. "Ohja, breng je zo'n grote handdoek mee uit de badkamer als je naar beneden komt? Dankje!" roept ze nog over haar schouder met een grijns. Sean een beetje commanderen kan geen kwaad, hij is tenslotte in mijn huis. Jade trekt haar jurkje uit en hangt deze netjes over een stoel. Daarna stapt ze naar het zwembad, voelt met haar teen dat het een goede temperatuur heeft en duikt er elegant in. Wat kan zo'n duik met heet weer toch deugd doen. Zolang Sean niet komt zeuren, kan ze even genieten van de stilte. Ze hoopt maar dat Sean niet al te raar gaat doen, zelf wilt ze het namelijk gezellig houden voor hen allebei. Als er vanaf dag 1 al knallende ruzie is, belooft dat niet veel goeds voor de komende 3 maandan. Hoe erg ze Sean ook haat, ze wilt niet dat de vriendschap tussen haar broer en hem stukloopt dankzij haar. Jade begint een aantal baantjes te trekken en na 6 keer heen en weer gezwommen te hebben, gaat ze op de rand zitten. De zon brandt heerlijk op je huid, alsof het de perfecte temperatuur heeft. Het weer in België is niet zo goed dus moet je er zo lang en goed mogelijk van genieten. 

Jade_Morres_3.jpg 

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

from Ellytjevdb on 07/22/2016 06:19 PM

Jade
Het is prachtig weer vandaag en eigenlijk zou Jade moeten genieten van de zon en het leven, maar de gedachte van Sean die elk moment kan arriveren, maakt het een stuk somberder. Cameron en haar ouders zijn in het buitenland voor drie maanden en ze vonden het nodig om een ouder iemand als oppas in te schakelen. Alsof Jade niet voor zichzelf kan zorgen? Ze is 17, wordt dit jaar zelfs nog 18 en is dus zo goed als volwassen. Samen met haar broer Cameron leeft ze zo goed als alleen in het huis, dus kan ze nu toch ook gewoon voor zichzelf zorgen? Ze weet bijna zeker dat haar broer dit expres heeft gedaan, want hij weet dat Sean en zij het niet goed met elkaar kunnen vinden. Ze weet ook dat hij om haar geeft en niet wilt dat er iets gebeurd en daarom het zekere voor het onzekere heeft genomen. Sean is Camerons beste vriend en blijkbaar vond hij hem de beste oplossing voor het 'probleem'. Jade moet wachten tot Sean er is voordat ze in het zwembad kan duiken, anders kan hij niet binnenkomen. Hij mag logeren in de kamer van Cameron, maar over de badkamer zullen ze strenge regels moeten opstellen. Jade kan Sean eigenlijk helemaal niet uitstaan, ze heeft een bloedhekel aan hem en die gevoelens zijn wederzijds. Hij is een knappe jongen, maar zijn karakter is verschrikkelijk vindt ze. Hij is arrogant, irritant en degoutant om het kort samen te vatten. Sean zou elk moment kunnen aankomen, dus gaat Jade alvast iets aantrekken over haar bikini. Ze hoeft geen opmerkingen van hem te krijgen over wat dan ook wat met haar lichaam/bikini te maken heeft. Uit haar kast haalt ze een los en fleurig jurkje en trekt deze aan. Als hij er binnen tien minuten nog niet is, springt ze gewoon in het zwembad en kan hij wachten voor de deur. Cameron en haar ouders zijn namelijk vanacht al vertrokken en er is dus voor de rest niemand thuis die deur zou kunnen openen voor hem. Jade ploft neer op de bank en tikt nerveus met haar slipper tegen de koude vloer. Niet dat ze nerveus is voor hem, maar over wat er komen gaat. Ze weet hoe Sean zich gedraagt aangezien hij hier wel vaak heeft rondgehangen de laatste tijd, maar 24 op 24 en dat 3 maanden lang? Dat is toch wel een erg lange tijd met iemand die je eigenlijk niet kan uitstaan. Het wordt dus een hele uitdaging om de vrede te bewaren. 

Jade_Morres_2.jpg 

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

from Ellytjevdb on 07/22/2016 05:41 PM

Rosalie
De glimlach is niet meer van mijn gezicht te slaan, zodra ik Jayden naar buiten zie komen. "Hello gorgeous", grijns ik als antwoord. Hij loopt het trapje af en slaat zijn armen om me heen. Ik verberg mijn gezicht in zijn shirt, knuffel met hem mee en geniet van zijn aanrakingen. "Ik heb je gemist", pruil ik wanneer ik mijn hoofd optil en hem aankijk. Het is veel te lang geleden dat ik hem gezien heb, maar dat is normaal als je alle twee een drukke baan hebt. Ik vind dat we het goed doen als koppel, anderen hadden de relatie misschien al lang opgegeven, maar zo zijn we niet. We zijn dan ook weer niet zo'n koppel dat enkel voor de show bij elkaar is en alleen publiekelijk handjes vasthoudt en daarbuiten elkaar geen blik waardig gunt. Ik druk een vederlicht kusje op zijn lippen en laat hem dan weer los, om hem goed te kunnen bekijken. James is inmiddels ook uitgestapt en komt naar ons toe. "Ik wil de tortelduifjes niet storen, maar ik moest je de groeten nog terug doen", zegt hij tegen Jayden. "En ik zou graag weten of ik Rosalie hier kan laten of dat ik jullie ergens naartoe kan brengen?" vraagt hij. Mijn blik zoekt die van Jayden, om hem op die manier vragend aan te kijken. Het hangt natuurlijk ook af van wat hij wilt gaan doen vandaag. Ik zou het niet erg vinden moesten we hier blijven. Jaydens huis heeft alles ter beschikking wat we met dit warme weer nodig kunnen hebben, daarmee doel ik zeker en vast op het prachtige zwembad. "Van mij mag je een een dagje vrijaf nemen vanaf nu", zeg ik, maar wel met een vraag in mijn stem naar Jayden gericht. Ik weet eerlijk gezegd niet wat we kunnen doen buitenshuis. Met dit mooie weer is het erg druk in de stad en loopt iedereen tegen je op, verder is het op het strand ook een drukte van jewelste, dat kan je zo al voorspellen.

Rosalie_Palvin_4.jpg 

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

from Ellytjevdb on 07/21/2016 10:45 PM

Rosalie
Door zijn opmerking moet ik zacht grinniken. "Danku danku", zeg ik lachend. Ik trek een wenkbrauw op wanneer hij dat zegt. "Ik kan ook multitasken. Alleen brengt jouw stem me helemaal in de war", grijns ik. Hij weet dat ik hem aan het plagen ben, dat doen we wel vaker; geregeld maken we grapjes als we bij elkaar zijn of als we aan het bellen zijn. Ik kan af en toe wel echt klunzig zijn, maar ik denk dat iedereen wel van die momenten heeft toch? Er staan verschillende filmpjes op YouTube met 'funny moments' en zo van die dingen over mij. Beelden die bijvoorbeeld genomen zijn tijdens een shoot of bij een interview. Zelfs ik moet daar zelf nog om lachen. "Zal ik zeker doen", verzeker ik hem. Jayden en James kennen elkaar natuurlijk ook. Jayden zit wel eens bij me in de auto, waardoor hij en James ook een band hebben gecreëerd. Ikzelf riskeer het niet om zomaar met de auto overal rond te rijden, maar Jayden wel. Dat de fans zijn kenteken weten, stelt me niet echt gerust als hij op de baan gaat, je weet maar nooit wat er kan gebeuren. Ondanks dat zijn kenteken altijd vervaagd of weggestreept wordt op foto's herkennen fans zijn auto nog steeds. Hierdoor zou ik me toch niet helemaal veilig voelen. "Je hebt de groeten van Jayden", zeg ik tegen James. "Ik doe ze straks wel persoonlijk terug", antwoord hij, met zijn blik nog steeds strak op de weg gericht. Via de achteruitkijkspiegel kan ik een glimlach op zijn lippen zien. Ik krijg een melding dat Jayden iets op zijn snapchat heeft gezet. Nieuwsgierig neem ik een kijkje. Het is een foto van zijn schoenen met daarbij 'Got a day off, so I'm going to spend it with a beautiful person'. Aw, wat is hij toch een schatje. Ik ben zo blij dat we een stel zijn en ik hem mijn vriend kan noemen. Ik scroll nog wat door mijn twitter en instagram en voordat ik het doorheb rijden we al in Jaydens straat. Ik stop mijn iPhone alvast weg zodat ik hem straks meteen kan platknuffelen. James heeft een kaartje waarmee hij meteen de poort kan openmaken. Eerlijk gezegd voel ik me een beetje zenuwachtig, aangezien het toch al een tijdje geleden is dat we elkaar in het echt hebben gezien, maar ik weet dat er niks veranderd is tussen ons twee. De auto stopt voor Jaydens deur en ik duw meteen de deur open voordat James het voor mij kan doen. Het prachtige weer maakt me alleen nog maar vrolijker.

Rosalie_Palvin_3.jpg

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

ORPG || I hate you, I love you, I hate you... (18+)

from Ellytjevdb on 07/21/2016 10:03 PM

Met Striped-.

Ik : Jade Morres || 17

Jij : Jongen + begin 

Jade_Morres_1.jpg

cooltext1643255418.png

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  17  |  18  |  19  |  20  |  21  ...  37  |  »  |  Last

« Back to previous page