Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  17  |  18  |  19  |  20  |  21  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/07/2019 11:41 AM

Easton

Ik plofte naast Mathias neer en bekeek hem hij had gesnoven en dat was duidelijk te zien." Alles oké?" Vroeg ik voorzichtig  Mijn blik ging naar Saia die hem gewoon geen aandacht schonk. Ik snapte haar wel ergens maar ik zou het nooit toegeven Mathias was mijn broer dus ik stond achter hem. 

Saia

De hele les was ik alleen maar met de les mee aan het doen. Het boeide me niet dat Mathias boos was. Hij gaf mij de schuld van niet trouw zijn zonder dat ik er iets voor heb moeten doen. Hij was een ongelofelijke narcist en denkt alleen maar aan zichzelf fijn dan ben je maar boos en haat je me. Het zal hem meer pijn doen dan mij.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/07/2019 07:30 AM

Easton

Ik grijnsde en vond het wel geil wat ze zei.. hoe zou het zijn als ik Mathias zijn ex zou neuken. Als ze over mijn geheugen verlies begint frons ik. Maar ik liet het maar voor wat het was." Goeiemorgen" horde ik Bekah gapend zeggen "hoor dat jij en je broer los zijn gegaan op Alvira." Ik grijnsde breed "ja ze spread zo der benen voor me open." Niet te vergeten dat Easton hiervoor zoiets nooit had kunnen doen als hij echt gevoelens voor Alvira had. 

Saia

Ik zat rustig in de les te praten met Beth en dacht er echt over na om te gaan studeren op state en een nieuw begin te maken. Al het gebeuren met Mathias had me gebroken ik kon het geen kans blijven geven als we beide zo waren. Ik had de roddel van Alvira al gehoord het verbaasd me niet die slet gooit al sinds dag 1 haar lichaam weg alsof het een speeltje is. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/07/2019 12:58 AM

Easton

De volgende morgen kwam ik brak op school aan. Ik had super slecht geslapen en was niet in de mood. Ik pakte mijn boeken bijelkaar en zag Alvira verderop. Mijn gedachtes zeiden doe maar alsof er niks is gebeurt. Op de gang zag ik ook Saia die gister haar relatie verbreekte met Mathias. Nu alles uitgewerkt was zou het Mathi wel dwars zitten. 

Saia
Ik stond op de gang te praten met Elizabeth en Birttany die aan het praten waren over het feest en welke universiteit ze naar toe wilde." Ik ga denk ik naar state" zei ik kleintjes ze glimlachte "state is voor de echte elite." Ik besloot me niet te focussen op Mathias en onze breakup voor hem was het toch maar een "relatie" met Saia Herenaz Elite high it girl. Ik zag dat Easton naar me keek en liep op hen af "wil je niet zo staren." Zei ik verveelt tegen hem "beetje boos prinses?" Ik grinnikte en bracht mijn lippen bij zijn oor "Je had gewild dat ik je had gepijpt op dat feest he?" Ik trok me terug "gelukkig heb je geheugen verlies." Mijn blik glee naar die slang Alvira waarna ik wegliep naar mijn les.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/07/2019 12:37 AM

Easton

Als ze me pijpte grijns ik breed niet te geloven. Ik glee uit haar mond en pakte er doggy van achter waar ik 5 minuten lang in haar begon te stoten voor mijn broers neus. Ik  kwam na een tijdje klaar op haar achterwerk en liet Mathias aan de buurt ik moest effe een joint hebben voordat ik verder kon gaan. Morgen zou dit sowieso rond de school gaan.. maar d at kon me geen moer schelen we hadden de avond van ons leven.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/06/2019 10:37 PM

Easton

Ik sprong uit mijn broek en zorgde er voor dat ik haar geil zou neuken vandaag." Neem jij haar eerst of ik?" Vroeg ik grijnzend aan mijn broer Ik dacht ook echt niet na. Ik deelde een meisje met mijn broertje vroeger es het een kwartet geweest. Ik liep met mijn lul naar haar toe en zorgde ervoor dat ze me als eerst pijpte. 

Saia
Ik draaide me in een ruk om "speel niet met mij Hugues." Ik stapte in en ree in een rap tempo weg. Ik moest niemand meer Mathias kon de tievus krijgen.. Ik was goed klaar met hem heletijd maar valse hoop.. denkend dat hij deze relatie sirieus neemt en zijn fouten herkend.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/06/2019 10:15 PM

Saia

Ik moest op de 1 of andere manier niet huilen en stond buiten te wachten op mijn limo. Als Joshua naast me kwam staan neem ik diep adem "het lijkt er op dat ik je niet kan ontwijken." Zei ik terwijl hij glimlachte  mijn limo kwam op tijd voor de deur "weet je zeker dat je alleen naar huis wilt.. misschien wat gezelschap van de oudste Hugues zal je goed doen." "Ik wil niks meer te maken met jullie hebben" zei ik direct " jij en je familie hebben mijn leven verpest." 

Easton 
Ik gooide Alvira op mijn bed en trok mijn shirt over mijn hoofd. Grijnzend keek ik naar Mathias die zijn woede gewoon er uit wilde neuken. Ik was blij dat hij weer de oude was "klee je uit." Zei ik grijnzend tegen Alvira. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/06/2019 08:51 PM

Saia

"Sorry" zei ik nu echt kwaad "Ik ben aan het flirten met mijn docent?" Ik knipperde vol ongeloof ik heb geen enkel nano seconde er aan gedacht on mijn nieuwe gymleraar te bangen." Jij bent de gene die nu scenarios in zijn hoofd maakt die niet kloppen.. Ik heb nooit iets gezegd over je broer behalve of hij je broer is!" Zei ik kwaad zo kwaad dat ik een fles op zijn hoofd kon stuk slaan "ik ben niet de gene die tig keren is vreemd gegaan Mathias." Herinnerde ik hem voor Alvira had hij ook nog met Judy lopen halen en trekken. Ik ben Saia herarez ik laat me niet domineren alsof ik de boosdoener ben." Grow up" zei ik toen alsof ik net tegen een klein jongetje heb gepraat.

Joshua
Ik keek naar wat er gebeurde en horde net wat Saia zei. Grow up beste broertje. Ik zag Three en gaf hem wat ik hem beloofd had in zijn hand. Hij grijnsde en liep er toen van door met 2 meisjes. Mathias zijn leven moest in deugen valen hij moest weer de oude worden.. zodat hij ons niet tot last was. Mijn blik ging toen naar Alvira.. Alvira Vargas. Het meisje waar ik wel degelijk wat voor.voelde. 

Easton
Ik bekeek het gebeuren en schoot in de lach als Saia het uitmaakt. Mathias kon wel huilen hij was ziedend.. Ik denk meer ziedend op zich zelf omdat hij conclusies trok die niet klopte. Ik omarmde mijn broertje dronken "niet erg je mag de avond wel spenderen met mij en Alvira toch Alvira?" Zei ik lachend "we kunnen je beide bangen toch?" 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/06/2019 07:27 PM

Saia

Ik kwam thuis en zag dat iedereen op Three's feestje was. Ik twijfelde om te gaan maar iets zei me dat ik moest gaan. Ik kwam overeind en begon me op te tutten. Three was mijn ex maar we waren gewoon goed met elkaar eenmaal daar op het feest ging de aandacht in een rap tempo naar mij. Jongens die stonden te zoenen met hun vriendin kregen een glimp van Saia Hereraz. 

Easton
Ik genoot van haar kont tegen me aan en kreeg een stijve. Ik horde mensen opkijken en zag dat Saia binnen was gekomen. Ik was te dronken en kon alleen maar denken wat voor lekker wijf Saia eigenlijk wel is. Ze was dan ook de enige die niet onder invloed was ik liep op Saia af "heyyyyy" zei ik duizelig.

Saia
Ik zag Mathias met een ander wijf dansen en voelde woede opborrelen. Als Easton op me af kwam gelopen geef ik hem duw "donder op." Zei ik blaffend ik nam een sterk drankje en zag Three die mij ook zag. Ik besefte nu waarom ik elite high haten als ik Alvira zie wachtend op Easton die precies deed wat er van hem gevraagd word walg ik. Ik snapte nu waarom ik gestopt was om die domme slet te zijn ik wil iets echt.. iets wat word gemeend. Ik liep op Mathias af en keek hem recht in zijn ogen aan "het is uit." 

2e323a3cae724897c18e69b6d31dda6a.jpg

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/06/2019 06:45 PM

Easton

Ze giechelde en maakte al op dat we knap en waarschijnlijk rijk waren. Ik nam de rechter mee naar de dansvloer en die linker was voor Mathias. Ik voelde me iets beter worden ik begon te dansen en een aantal schotjes te nemen. Ik wilde me goed voelen nergens aan denken het meisje danste tegen me aan met haar heerlijke kont. De Hugeus zouden weer 2 meisjes naar huis brengen en bangen, ik merkte dat ik naar de andere kant van de dansvloer begon te dansen en zag Alvira dansen tegen 1 of andere snob. Ik liep er op af en duwde de jongen dronken weg “oprotten” blafte ik waarna ik mijn handen op Alvira haar heupen plaatste. Het joch ging miet in discussie aangezien hij wist wie ik was.” God je had niet moeten komen” zei ik lacherig “je ziet er echt heerlijk uit.” Fluisterde ik in haar oor.

Saia

Ik stuurde Mathias een bericht terug -sorry was aan het leren voor school liep achter en heb die toetsen ingehaald. Als ik zie dat ik maar 1 vinkje krijg op wharsapp zucht ik,

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/06/2019 06:23 PM

Easton

Als ze me verteld dat ze alleen maar komt feesten knik ik.” Redelijk” ik merkte dat ik de enige was die niet genoot. Zat het me toch dwars dat mijn geheugen weg was? Ik liep naar de launch en zag dat zelfs Mathias genoot en hij was niet eens single. Ik moest ook iets slikken “Hey East!” Riep Three ik keek op en zag hem met 2 dames staan ik liep grijnzend op hem af “goedenavond schoonheden.” Zei ik charmant ik kon maar beter van de avond genieten anders zou ik me morgen nog kutter voelen. Ik keek vanaf mijn ooghoek maar Mathias en wenkte hem om te komen ik had zin in seks en Mathias kon me daarbij wel helpen.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  17  |  18  |  19  |  20  |  21  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page