Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 17 | 18 | 19 | 20 | 21 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG||||
from LostSouls on 12/07/2019 07:00 PMMathías
'Prima.'zei ik tegen hem en probeerde de les te volgen, wat uiteraard niet lukte. Ik haalde een hand door mijn haar en haalde vervolgens mijn telefoon tevoorschijn ommijn socials te checken. Er was heel veel gepost over het feest gister. Het was een hels feest. Het enige goede aan de avond was dat ik mijn zaad heb kunnen dumpen bij Alvira.
from LostSouls on 12/07/2019 10:59 AMAlvira
Ik haalde nog een paracetamol uit mijn tas en dronk deze weg met water. Het was lang geleden dat ik zo een kater had. Misschien was het de GHB. Dat had ik al heel lang niet meer gebruikt. Ik haalde een hand door mijn haar en zette mijn boek recht op op de tafel zodat ik erachter mijn hoofd op de tafel kon leggen.
Mathías
Ik keek kort naar Saia maar negeerde haar verder. Nu had ik officieel een hekel aan haar. Ze wist dat ik van haar hield. Ik was verdomme de eerste die het zei in deze relatie. Ze moest gewoon weer een excuus hebben om te vluchten zodat ze verder kon flirten met andere jongens. Beter gezegd. Docenten.
from LostSouls on 12/07/2019 01:04 AMAlvira
Ik stond met mijn zonnebril op voor mijn kluisje en haalde sloom mijn boeken er uit. Als iemand naast me zijn kluisje hard dichtslaat keek ik geïrriteerd op. 'Kan dat ook zachtjes zoals elk normaal mens?' snauwde ik hem toe en sloot vervolgens mijn kluisje waarna ik naar de les liep. Ik ging op mijn plek zitten en legde mijn hoofd in mijn armen op de tafel. Jezus, wat wou ik graag slaap. Ik voelde me uit elkaar getrokken en brak. Op dit moment maakte het me totaal niet uit dat niemand tegen me praatte.
Mathías
Ik kwam de school binnen lopen met rood doorlopen ogen. Sinds het feest ben ik eigenlijk geen moment nuchter geweest. Toen ik thuis kwam sloeg de pijn van de break up in. Ik heb de studeerkamer kort en klein geslagen waarna ik gewoon weer drugs ging gebruiken. Sinds dien ben ik stoned. 'Yo Mathi, welkom terug man.' zei Xavier. Ik rolde mijn ogen. 'Sure.' zei ik en liep met hem de klas binnen.
from LostSouls on 12/07/2019 12:50 AMMathías
Ik keek naar het tafereel en voelde hoe mijn pik knelde in mijn broek. Ik kwam overeind en bekeek het van wat dichterbij terwijl ik me al uitkleedde om na mijn broertje haar nog eens goed te laten komen. Als East klaar is ging ik achter haar staan en duwde haar ruw bij haar rug met haar gezicht in het matras. Mijn hand ketste vervolgens tegen haar bil waarna ook ik haar goed neem. Ze had bij ons beide alles bij elkaar gekreund dus een geheim was het niet meer. Het hele feest had ons nu waarschijnlijk wel gehoord.
from LostSouls on 12/06/2019 11:50 PMMathías
Ik likte langs mijn lip. 'Ga jij maar.'zei ik tegen hem en ging in een stoel zitten die in de buurt stond om naar de twee te kijken.
Alvira
Ik beet op mijn lip en ging op de rand van het bed zitten. Ik zag binnen no time de bekende lul van Easton voor mijn neus en nam hem gretig in mijn mond. Ik pijpte hem als nooit te voren en speelde ondertussen iets met zijn kroonjuwelen. De ogen van Mathías op ons gericht maakte me alleen maar extra geil.
from LostSouls on 12/06/2019 10:29 PMJoshua
'Nou nou, je moet de incompetenties van mijn lieve broertje niet op de hele familie afschuiven. We zijn een wereld van verschil.'zei ik tegen haar. Het was leuk om haar te kunnen manupileren. Mathías kon er niet tegen als iemand anders aan haar meisje zat ook al was het zijn meisje niet meer.
Alvira
Ik beet op mijn lip en bekeek de twee. Langzaam trok ik mijn topje over mijn hoofd. Vervolgens glijden mijn handen van mijn bh naar beneden. De rits van mijn rok trok ik langzaam open tot hij aan beide zeiden naar de zijkant viel. Nu lag ik er alleen nog in mijn zwarte kanten lingerie en mijn hakken. 'Nu jullie.'
Mathías
Ik bekeek Alvira terwijl ze zich uitkleedde. Als ik iets niet moest doen was het dit wel, maar het kon me nu niet meer schelen. Ik dacht ook niet meer na met alle alcohol en drugs wat in mijn lijf zat. Ik keek grijnzend naar Easton en vervolgens weer naar Alvira die half naakt voor ons lag. Gewillig en klaar om goed onder handen te worden genomen.
from LostSouls on 12/06/2019 09:03 PMMathías
'Tuurlijk Saia, maak dat jezelf wijs. Flikker een eind op. Ben klaar met dat gedrag van je.'zei ik en keek op als Easton om mijn nek hing. Ik keek Saia boos na en keek naar Alvira. Ze zag er wel geil uit. 'Weet je zeker dat je haar wel wilt delen?' vroeg ik met een lachje en beet op mijn lip.
Alvira
Ik kon mijn lach niet inhouden als Saia het uitmaakt en Mathías helemaal tript. Ik keek naar hem en liep met hem mee naar Mathías. Op dit moment was ik in voor alles. Ik was tering geil. De GHB stroomde heerlijk door mijn bloed en ik was heerlijk relaxt. 'Ik ben in voor alles op dit moment.' zei ik met een grijns.
from LostSouls on 12/06/2019 08:39 PMMathías
Ik danste verder met haar en ondanks dat ze handtastelijk bleef vond ik niet dat ik per se te ver ging. Ik zoende niet, ik haalde een hand door mijn haar en keek op als Saia opeens voor me staat en claimt dat het uit is. Ik duwde de meid aan de kant en keek haar boos aan. 'Pardon?! Als iemand het hier uit mag maken ben ik het. Je bent alleen maar aan het flirten met die gore docent en die opmerking over mijn broer. Je had vanaf het begin al kunnen zeggen dat je niet genoeg aan me hebt hoor.' zei ik boos tegen haar.
Alvira
Ik zag dat Saia binnen kwam en zag verderop Mathi met een ander meisje. Dit werd nog leuk. Als Easton naar Saia liep haalde ik wat drinken voor Easton en mij. Zodra hij terug kwam grijnsde ik. 'Dat wordt wel een drama denk ik.'
from LostSouls on 12/06/2019 07:05 PMAlvira
Ik danste gewoon met de jongen en voelde zijn handen over mijn heupen en billen glijden. Mijn grenzen waren wazig dus ik liet het gewoon gebeuren. Voor ik het wist werd hij zowat van mij afgetrokken en verplaatst door Easton. Ik glimlachte en voelde zijn hete lichaam tegen dat van mij. Als hij vertelde dat ik er lekker uit zag grijnsde ik. 'Weet ik.' zei ik in zijn oor en beet zachtjes in zijn oorlel voor ik me omdraaide en met mijn billen tegen hem aan begon te schuren.
Mathías
Ik stond te dansen met en chick waarvan ik de naam niet eens wist. Ik voelde haar handen op mijn lichaam en genoot van de aandacht. Zodra ik gezopen had werd ik echt een aandachtshoer. Ze begon me te kussen in mijn nek, iets waar ik slecht tegen kon. 'Dit kan ik eigenlijk niet maken.'zei ik tegen haar. 'Laat je gaan.' zei ze in mijn oor. Ik beet op mijn lip en voelde aan dat mijn grenzen een stuk lager lagen dan normaal. Flirten kan geen kwaad. Dat doet Saia ook.
from LostSouls on 12/06/2019 06:30 PMAlvira
Hij leek niet zo te genieten als ik. Het verbaasde me want hij was het feestbeest naast Mathías, maar Mathías was niet meer zo uitbundig nu hij bij Saia was. Ik voelde handen om mijn heupen van een vreemde jongen en danste heupwiegend met hem mee. Ik vond het heerlijk dat ik nu geen care in the world heb. Nu kon ik Daniël wel dankbaar zijn. Anders zat ik nu in bed te mokken terwijl ik The Holiday keek.
Mathías
Ik lachte wat met de mensen waarmee ik zat. De meeste konden mij wel maar ik hen niet. Als vervolgens Easton me wenkt stond ik op. 'Sorry, de plicht roept.' zei ik en liep naar hem en Three. 'Mooie dames.' zei ik en drukte overdreven kusjes op hen handen. Ik herkende ze niet dus ik denk dat ze van een andere school kwamen.