Search for posts by Aimee
First Page | « | 1 ... 17 | 18 | 19 | 20 | 21 ... 65 | » | Last
Search found 641 matches:
Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee
from Aimee on 04/29/2018 10:17 AMTaylor moest zacht lachen om Leena. Hij merkte dat ze wel steeds geïrriteerder om hem werd en dat was precies wat hij wilde. Hij keek even naar Leena die een kus op Meghan's wang drukte en hij moest zacht lachen. "Nou nou, gewaagd hoor" zei hij tegen Leena.
"Zeker schattig" zei hij en moest even lachen om de bijnaam. "Misschien moet je nog even oefenen met mensen bijnamen geven. Niet je sterkste punt" zei hij lachend tegen Matthew.
Meghan was best blij dat Leena dit had bedacht. Ze had namelijk ook nog nooit een meisje gekust. Ze trok even haar wenkbrauwen op toen Matthew begon over haar uitstraling. "Mijn uitstraling? Vertel jij eens wat meer over mijn uitstraling" zei ze grinnikend en keek hem aan. "Hm, daar moet ik Taylor wel gelijk geven, bijnamen zijn niet je sterkste punt" zei ze lachend tegen Matthew.
from Aimee on 04/29/2018 09:56 AMTaylor schudde zijn hoofd en lachte zacht. "Als jij dat opwindend vind, mag je best blijven denken dat ik maagd ben prinses" zei hij grijnzend. "Dat doe ik alleen naar mooie meisjes" zei hij grijnzend toen Leena vroeg waarom hij naar haar glimlachte. "Geen zorgen dames, ik heb genoeg aandacht voor allebei" zei hij en legde even zijn hand op Meghan's bovenbeen.
Meghan knikte even en voelde haar wangen een beetje rood worden. "Hoezo had je ddat niet gedacht?" Vroeg ze aan Matthew en lachte zacht. Ze beet even kort op haar onderlip toen ze hoorde dat Matt geen maagd meer is en keek fronsend naar de hand van Taylor. "Nou, ik hoef je aandacht niet hoor" zei ze en haalde zijn hand van haar been af. De fles stopte met draaien en kwam op Leena. Meghan was allang blij dat hij niet op Taylor kwam. Dat leek haar echt zo'n smerig jochie.
from Aimee on 04/29/2018 09:27 AMTaylor keek even grijnzend naar Leena en lachte zacht. "Keep on dreaming prinses" zei hij en keek even naar Matt. "Ja, ik doe het ook zonder dat laatste" zei hij. "Deze avond wordt zeker leuk" zei hij grijnzend en knipoogde naar Leena.
Meghan knikte even bij de uitleg van Matt. "Hmhm, dat laatste doe ik ook niet nee" zei ze en keek even naar Leena. "Nou, over mij heb je in elk geval gelijk" zei ze toen Leena dacht dat ze alle vier maagd waren. "Eh, ja" zei ze toen Matt vroeg of Meghan begint. Ze pakt de fles en draait eraan.
from Aimee on 04/29/2018 09:05 AMTaylor keek grijnzend naar Leena en hij ging ook alvast klaarzitten tegenover haar. "Ik weet meer dan je denkt prinses" zei hij grijnzend met een knipoog. Hij kon er echt van genieten om meisjes zoals Leena een beetje te irriteren.
Meghan moest zacht lachen om de opmerking van Matt. Hij had wel gelijk, ze moesten die twee echt niet samen op een kamer zetten. Ze ging op de grond tussen Leena en Taylor zitten. Zo zat ze tegenover Matthew. "Werkt het eigenlijk in alle landen wel hetzelfde?" Vrieg ze voor de zekerheid. Ze kwamen allemaal uit andere landen en misschien waren de regels wel anders.
from Aimee on 04/28/2018 09:28 PMTaylor keek om naar Leena toen hij haar weer hoorde. "O, dus we hebben met een maagdje te maken?" Vroeg hij grijnzend. "Daf maakt het allemaal nog leuker" voegde hij eraan toe. "Leuke pyjama prinses" zei hij en keek weer voor zich uit.
Meghan volgde het gesprek tussen Taylor en Leena weer en dacht ondertussen na met wie ze een kamer wilde delen. Toen Leena daarover begint, keek Meghan op. "Het lijk mij het handigst als ik een kamer met Leena deel. Chicks befor dicks right?" Zei ze en lachte zacht.
from Aimee on 04/28/2018 09:12 PMTaylor greens en schudde zijn hoofd. "Dat dacht ik niet, prinses" zei hij en keek haar aan. Toen ze spin the bottle voorstelde keek hij haar grijnzend aan. "Nou nou, jij speelt wel heel erg hard to get" zei hij tegen Leena. Hij lachte zacht en knipoogte naar haar. "Dat laat ik over aan jouw fantasie" zei hij grijnzend. Toen ze weg was, draaide hij zich om naar Matthew. "Hebben we allemaal een eigen kamer of moeten we een kamer delen?" Vroeg hij aan Matthew.
Meghan moest zacht lachen toen ze hoorde dat Matthew het leuk had. Ze luisterde naar het gesprek tussen Leena en Taylor. Het was bijna niet eens een gesprek te noemen. Ze moest even lachen om Taylor. Dit soort jongens was ze wel vaker tegengekomen en ze was allang blij dat zij niet zijn prooi was. Ze stemde ook maar in met spin the bottle, daar had ze geen problemen mee.
from Aimee on 04/28/2018 08:20 PMTaylor greens als Leena zijn arm wegduwde. "Je weet dat je dan juist niet van me af komt?" Vraagt hij grijnzend als ze begon over hard to get spelen. "Ik zal mijn best doen, prinses" zei hij en keek even naar het meisje. "Taylor" zei hij met een knipoog en stak een hand uit nadat ze Leena's hand had geschud. Hij keek fronsend naar Leena en schudde even zijn hoofd. "Nee, ik presteer het best zonder regeltjes, prinses" zei hij en lachte zacht.
Meghan schudde de handen van de jongen en het meisje en luisterde naar hun gesprek. Zeglimlachte even klein toen Matthew haar en het andere meisje knap noemde. Niet veel later liepen ze al weg. Matthew kwam naast Meghan lopen en Meghan moest even lachen om zijn woorden. "Daar lijkt het wel op he?" Zei ze en keek hem even aan. "Een kwartier, maar zoals hij al zei, nee" vulde ze Matthew aan als antwoord op de vraag van Leena.
from Aimee on 04/28/2018 07:59 PMTaylor rolde met zijn ogen als hij merkt dat ze hem doorheeft. "Ik ben een echte man hoor, maar ja, daar zal je dan nooit achter komen" zei hij met een knipoog. Hij zuchte even als ze hem taylor swift noemde, nou dat is lekker volwassen. Hij greens even als ze wegliep en liep achter haar aan. Toen ze bij Matthew stonden, legde hij zijn arm om Leena's nek. "Hey, roomie, ziet ernaar uit dat wij samen een leuke tijd gaan hebben, prinses" zei hij grijnzend.
Meghan moest even zoeken voor ze haar tas had gevonden en keek even op toen ze haar naam hoor. Ze glimlachte even naar Matt en zocht verder. Eventjes later had ze eindelijk haar tas gevonden en liep naar Natt en de twee andere die erbij stonden. "Hoi, ik ben Meghan" zeg ik tegen de twee die ze nog niet kende en glimlachte weer even naar Matthew.
from Aimee on 04/28/2018 07:40 PMTaylor greens even en schudde zijn hoofd. "Nou, ik hoop dat je elke keer dat je alleen al naar een andere man kijkt aan mij denkt" zei hij grijnzend en stond op. Hij lachte zacht en schudde zijn hoofd. Hij hield wel van dit soort spelletjes. Hij liep een paar meter achter haar de bus uit. Hij had al snel zijn tas en liep naar Leena toe. "Kan je het vinden?" Vroeg hij grijnzend toen hij zag dat ze haar tas nog niet had gevonden.
Meghan lachte zacht toen ze zijn vinger op haar lippen voelde eb keek hem onschuldig aan. Toen hij zei dat het net uit was, moest ze haar best doen om niet te glimlachen. "Er zijn genoeg andere meisjes toch? Misschien ontmoet je hier wel een heel leuk meisje" zei ze. Toen de bus stopte, liep Maathew al best snel weg na wat gezegd te hebben. Meghan fronste even en liep toen ook de bus uit.
from Aimee on 04/28/2018 06:22 PMTaylor schudde hard zijn hoofd en keek naar haar. "Nee, echt heel erg niet" zei hij lachend. "Hm, nou, oke dan, ondat je zo aandringr wil ik wel met jou op een kamer" zei hij grijnzend en keek even naar buiten toen hij iemand hoorde zeggen dat ze het kamp al konden zien. "Nee joh, ik heb alleen aandacht voor jou, prinses" zei hij grijnzend. Natuurlijk wist hij zelf ook wel dat dat niet zo zou zijn.
Meghan lachte zacht toen ze zag dat Matthew bloosde. "Dat maakt het alleen maar schattiger" zei ze lachend. Ze keek naar buiten toen hij zei dat hij het kamp al kan zien. "Ja, ik ook" zei ze en glimlachte even. "Hm, truth..." zei ze terwijl ze even nadacht. "Okay, heb je een vriendin?" Vroeg ze en keek hem aan.