Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  188  |  189  |  190  |  191  |  192  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 03/02/2018 12:08 PM

Teresa
Ik lach net 5 minuten op bed voor Ana de kamer binnen kwam gestormd. Ik rolde mijn ogen. 'Heb je geen bericht gehad? Je broertje is geboren!' zei ze. 'En dat moet mij interesseren omdat?' vroeg ik en kwam overeind. Ze trok me zonder iets te zeggen aan mijn pols mijn dorm uit. 'Wtf Ana!' zei ik geïrriteerd. Ze sleepte me naar buiten waar een limo klaarstond. Ze duwde me in de limo en kroop erachteraan. 'Orders van de baas.' zei ze droog. Ik rolde mijn ogen en staarde naar buiten tot dat we er waren. Met tegenzin stapte ik uit en liep ik naar binnen. Ik deed mijn jas uit en gooide die zo in de dienaar zijn armen zonder ook maar om te kijken. Slaven dat ze waren. Ik liep naar de troonzaal waar mijn ouders zaten. Ver van elkaar af natuurlijk. Ik liep naar mijn vader en boog kort waarna ik hem een kus op zijn wang gaf. Mijn moeder negeerde ik volkomen. Kort keek ik in het wiegje naast de tronen waar de kleine Sam in lag. Hij was echt het schattigste ooit en toch haatte ik hem. Ik liep weer de trappen af de normale vloer op en liep naar de drank tafel.

Conor
'Wat denk jij als er zo een lekkere cheerleader aan de kant staat.' zei ik met een grijns. Ik liet mijn hand onder haar rokje glijden en schoof haar string opzij om met mijn vingers haar vriendin te bewerken. Aan de andere kant van de kleedkamer ging mijn telefoon maar die negeerde ik straal. Julie was op dit moment prioriteit.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/01/2018 10:43 PM

Teresa
Ik zuchtte terwijl ik de tribune afliep. Het ging steeds slechter met me. Ik raakte ook steeds verder van het padje af. De afgelopen 2 maanden heb ik zoveel moorden gepleegd dat ik de tel was vergeten. Niemand die het wist behalve Jonathan. Hij is de enige die de drang naar de moorden begreep en de enige die me hielp met het verbergen van de lijken. Er zat geen schrijntje geluk meer in me en ik was dan ook een heel ander persoon. Ik stak een joint aan en liep terug richting de academie. Ondertussen ging mijn telefoon. Een sms over mijn nieuw geboren half broertje. Ik rolde mijn ogen en liep meteen door richting mijn dorm waar ik me op bed liet ploffen.

Conor
Ik ging kort door mijn natte haar en hoorde achter me de deur openen. Ik grijnsde als ik zie dat het Julie is en ze de deur op slot draaide. 'Die laatste, speciaal voor jou.' zei ik doelend op het laatste winnende punt wat ik gemaakt had. Ik trok haar aan haar blouse naar me toe en zoende haar lustig en passievol tegelijk. Ondertussen knoopte ik haar blouseje knoopje voor knoopje los en kreeg na drie knopen genoeg ervan. In een ruk maakte ik het overige stof van elkaar los. Ik tilde haar op en drukte haar met haar rug tegen de deur waarna ik mijn lippen in haar hals zette.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/28/2018 10:41 PM

Conor
Ik keek naar Tyler en zuchtte. 'Ik ga je kutkop wel missen hier broertje.' zei ik met een lachje en keek naar Teresa. 'Ik let wel op. Als jij toegeeft dat je nog altijd zoveel om haar geeft als van te voren.'zei ik en keek hem serieus aan. Na een paar seconden schoot ik in de lach. 'Nee, is goed. Ik let op haar.' zei ik en gaf hem een stoot tegen zijn schouder met mijn vuist.

Teresa
Ik at het laatste op en kwam overeind. Ik keek kort naar Conor en Tyler en rolde mijn ogen om vervolgens de aula uit te lopen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/27/2018 10:02 PM

Conor
Ik liep net de gang op als ik de sms kreeg en liep dan ook door naar de aula. Ik keek rond en zag bij het automaat Tyler staan. Helemaal aan de andere kant zat Teresa. Nou natuurlijk zitten hun weer samen. Ik liep naar Tyler en keek hem meteen fronsend aan. 'Je wilt naar huis?' vroeg ik hem meteen. 'Waarom?'

Teresa
Ik at gewoon rustig mijn ontbijt en probeerde vooral te negeren dat ik in dezelfde ruimte zit als Tyler. Als Conor dan ook nog eens binnen komt zuchtte ik nog eens. 'Niet aan denken. Gewoon negeren.' zei Jon. Ik glimlachte en haalde een hand door mijn haar. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/26/2018 11:25 PM

Teresa
Ik kwam de aula binnen en ging op een plek zitten terwijl Jonathan voor ons beide wat te eten haalde. Ik nam mijn telefoon erbij en keek kort alle social media door. Het was nog vroeg, maar zo kon ik ook wel weer rustig wakker worden. Als Jonathan terug kwam met wat eten en koffie nam ik daar meteen een slok van.

Conor
Ik grijnsde tegen haar lippen en knikte. Ik nam mijn beurs en deed die in mijn achterzak. 'Iets in gedachte?' vroeg ik en haalde een hand door mijn haar. 'Of zal ik van vanalles wat iets halen.'

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/26/2018 10:24 PM

Teresa
Ik douchte me nog snel erachteraan en kwam toen in schone lingerie de kamer weer in en zag Jon ook weer met kleren aan op bed zitten. Ik glimlachte. 'Hoeveel plekken weet je eigenlijk nog? Ooit moeten we toch iets anders regelen.' grijnsde ik en hij keek denkend naar me. 'Maak jij je maar geen zorgen hoor. Je kan harten uitrukken wat je wilt.' zei hij. Ik grijnsde breed en kleedde me verder aan in een strakke zwarte jeans en een groen blouseje. Eronder deed ik zwarte naaldhakken en liep zo met hem mijn dorm uit richting de aula voor ontbijt.

Conor
Ik keek om en glimlachte. 'Heb ik je wakker gemaakt?' vroeg ik haar en begon me aan te kleden aangezien ik alleen in mijn boxershort had geslapen. Ik haalde een hand door mijn warrige haar. 'Ga je mee ontbijten of blijf je nog even liggen?' vroeg ik haar. 'Ik kan je ook wat meenemen. Hoef je niet uit bed te komen.' zei ik en liep naar het bed waar ik overheen hang om haar een kus te geven.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/26/2018 09:31 PM

Teresa
De volgende ochtend werd ik vermoeid wakker van de wekker. Veel had ik dan ook niet geslapen. Ik keek naast me waar Jonathan lag. Ik dacht even terug aan gisteren. Het was een heftige avond. We waren beide stoned van de coke en waren doof door de harde muziek. Ik kwam overeind en drukte de wekker hardhandig uit waarna ik richting de badkamer liep. 'Jon, word wakker.' riep ik nog en begon mijn tanden te poetsen. Ik wist niet meer of er iets was gebeurd tussen ons, maar het interesseerde me eigenlijk ook niet.

Conor
Ik werd wakker en rekte me uit zover het kon. Julie lag namelijk op mijn arm vredig te slapen. Ik keek glimlachend naar haar gezicht. Ik was blij dat we weer oké waren. Ik had dit gezicht toch voor geen goud willen missen. Ik haalde langzaam mijn arm onder haar vandaan om haar niet wakker te maken en kwam zacht overeind.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/26/2018 07:40 PM

Conor
'Nou ondanks alles was het wel vrijwillig dus geen verkrachting.' zei ik en haalde mijn schouders kort op. 'Teresa? Nee wat denk je wel niet van me. Ze is mijn zusje!' riep ik lachend en keek haar raar aan. 'Ik ben blij dat je er zo over denkt babe. Ik wist gewoon niet wat je ervan zou vinden en ik wou niet dat je... nou goed. Ik ben blij dat je zo reageert.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. 'Nou kom, gaan we samen douchen.'

Teresa
Eenmaal op mijn dorm legde ik 3 lijntjes voor mij en 3 lijntjes voor Jonathan. Ik snoof die van mij op en plofte op het bed. 'Hoe zit dat nou tussen jullie?' vroeg hij. 'Niet, hij is mijn neef.' zei ik tegen hem. 'Als ik dit had geweten was ik sowieso nooit voor hem gegaan. Zo bijzonder is hij toch niet.' zei ik. Al was dat een dikke vette leugen. Hij was altijd al alles voor me geweest. Het was gewoon niet goed voor de familienaam om dit toe te geven.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/26/2018 07:03 PM

Teresa
Ik gniffelde cynisch en rolde mijn ogen. Als hij weg liep en Jonathan vroeg wat hem bezielde haalde ik mijn schouders op. 'Hij verveelt zich en denkt dat hij zich dan kan bemoeien met dingen die hem eigenlijk niet eens interesseren. Zoals mijzelf dus laat hem maar.'zei ik en rolde mijn ogen. 'Kom, we delen de coke wel. Als compensatie van je verdane tijd door hem.' zei ik en nam hem mee naar mijn dorm.

Conor
Ik was gerustgesteld door haar belofte en likte even langs mijn onder lip. 'Ik was 15. Hier op de academy was een vrouwelijke lerares. Ze gaf les in geschiedenis van de magische werelden en ze was echt een mooie vrouw. Op een leeftijd als 15 zit je sowieso midden in je hormonen. Ik was vroeger heel erg beïnvloedbaar. Ze bleek raar genoeg ook interesse in mij te hebben. Zij was toen 30 dus het was een gigantisch verschil. Misschien nog erger dat ze getrouwd was. Ik wist niet wat ik deed en ik had niet door dat ze me was aan het beïnvloeden. Ik moest steeds vaker nablijven of ze vroeg me na school naar haar lokaal te komen. Ze deed alsof het de normaalste zaak van de wereld was dat ze aan me zat waardoor ik het ook zo ging denken.' zei ik en hield even een pauze om het verhaal op een rijtje te zetten. 'Als 15 jarige jongen ben je natuurlijk trots als je met een vrouw naar bed gaat. We waren dus ook een hele tijd met elkaar bezig. Het begon ook langzaam op een relatie te lijken. Uiteindelijk kwam de moeder van Ty erachter en toen ging het bergafwaarts. Ze heeft haar het leven zuur gemaakt. Gezorgd dat ze van school werd verwijderd en dat ze haar man kwijt raakte.'

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/26/2018 06:44 PM

Teresa
Als hij met een knipoog de tafel verlaat glimlachte ik zwakjes en richtte me weer op mijn nagels. Ik kwam overeind en gooide mijn lunch weg om vervolgens de aula weer uit te lopen. Ik liep door de gang en zag Tyler Jonathan hardhandig tegen de muur duwen. 'Zeg bemoei jij je eens even met je eigen zaken en laat Jon met rust.' zei ik tegen Tyler terwijl ik hem van Jonathan af trok en hem boos aan keek.

Conor
Ik beet op mijn lip. 'Nee wacht even babe.' zei ik en haalde diep adem. 'Ik wil het je vertellen, maar je moet beloven om er je mond over te houden ook tegen Teresa en wie dan ook.' zei ik tegen haar. Als dit uit kwam kon ik mijn studie hier sowieso vergeten. Ik slikte even en keek naar Julie. 'Beloof je het me?' 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  188  |  189  |  190  |  191  |  192  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page