Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 190 | 191 | 192 | 193 | 194 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.
from walkingdead on 02/20/2018 10:42 PMJulie
"Wacht Lexie als in Lexie Rhoda." Zei ik ik kende haar van sportklassen ze was best wel mooi maar ik zag er niet zo snel seks hebben met Conor aangezien ze me een pot leek. Ik ging wat rechter zitten "heb je 1ste keer ook met haar gehad?" Vroeg ik.
Tyler
"Je mag dat gerust vragen hoor.. nou even kijken.. jij bent de 4e deze week denk ik." Ik trok mijn shirt en broek aan en vervolgens mijn schoenen "jij was de zoetste van allemaal.. hoe jij klaar bent gekomen vandaag net een waterval." Zei ik grijnzend "ik bef je in ieder geval nog wel een keertje als mevrouw dat wilt." Zei ik met een knipoog "denk dat Dylan niet zo goed als mij zijn tong kan gebruiken."
from walkingdead on 02/20/2018 10:23 PMTyler
Ik draaide me op mijn zij "goed om te weten dat je zijn piemel al gezien hebt." Zei ik met een glimlachje tegen haar terwijl ik toekeek hoe ze een nieuwe lingerie aantrok. Ik blies mijn laatste trekje uit en greep naar mijn boxer.
Julie
"Ahww" ik kneep kort in zijn wang en drukte een kusje op zijn lippen." Ondanks dat jullie 2 verschillende moeders hebben zijn jullie wel gehecht aan elkaar... altans jij meer aan Tyler soms lijkt hij meer de oudere broer dan jij zelf." Zei ik met een glimlachje "maar hoe zit het met jou en exen waar ik over moet weten?" Vroeg ik met een serieuze blik.. want de Conor voordat hij een loyaal mens werd was heel anders dan de Conor nu dat kon ik me sowieso wel voorstellen.
from walkingdead on 02/20/2018 10:01 PMJulie
Ik glimlachte zwak "ik en T hebben gewoon een korte pauze.. Ik ben gewoon aan het ondervinden om niet afhankelijk van haar te zijn.. aangezien ik net jou date." Zei ik lipbijtend tegen hem "maar nu is over jou.. hoe oud was je ongeveer toen Tyler geboren werd?" Vroeg ik.
Tyler
Ik lag uitgeput naast Teresa en keek naar het plafond." Mijn Dick voelt verlamd aan" klaagde ik zacht aangezien ik flink te keer was gegaan Ik nam een sigaretje van haar nachtkast en stak die op. Terwijl ik naar Teresa keek "hoe gaat het met die mankepoot van je Dylan.. heb gehoord dat hij en jij een ding zijn.. zijn vader is een trouwe vriend vriend van he vader." Zei ik terwijl ik naar buiten keek.
from walkingdead on 02/20/2018 09:24 PMJulie
Als hij vraagt waarom kijk ik hem lang aan "nou waar ik zal beginnen... mijn vader sloeg me vroeger hij was een alcoholist en ik heb hem vermoord en dat is in andere woorden een sin.. Ik voelde me geroepen door het kwaad door koning Darren.. zins die dag ben ik veel aan de duivel gaan denken en daar was hij dan koning Darren hij veranderde me in een demoon en liet me.. kennis maken met zijn jongere versie Teresa Jane Lincoln." Zei ik tegen hem "het was niet bepaald een big deal.. Als mens zou ik zelfmoord hebben gepleegd als Demoon leef ik zonder schuldgevoel en ben ik veel beter af." Mijn vingers gleden kort over zijn arm "jij bent een duivel dus voor jou zou dit normaal moeten zijn."
Tyler
Ik kiepte haar om op haar rug en hing nu boven haar "Eigenlijk wil ik geen seks hebben met je maar je me windt zou fcking veel op." Zei ik helemaal ontspoort door de lust ik plaatste mijn lippen terug op de haren en nam mijn vriend vast om hem vervolgens in haar vriendin te stoppen. Ik begon gelijk met snelle halen.. Als mijn moeder en haar vader hier achter kwamen. Bye Tyler Fagelion.
from walkingdead on 02/15/2018 09:45 PMJulie
''Hmmmm even denken.'' Zei ik met een grijnsje ''ik hou van seks vooral oraal geniet ik van.'' Zei ik net alsof ik niet wist dat hij weet dat ik daar van hield.'' Nee geintje ik ben geadopteerd door de Lincolns als klein meisje van 7... mijn ouders zijn oorspronkelijk van Algerije maar ik ben geboren in Rusland.'' Zei ik ''verder heb ik maar met 1 jongen in mijn leven seks gehad en dat ben jij.''
Tyler
Ik gromde en zette mijn handen op haar billen waar ik stevig in kneep. Seks was zo goed met haar ze verwende mijn vriend precies goed.'' Zodra ik de leiding krijg neuk ik je zo hard dat je morgen niet eens kan lopen'' zei ik grijnzend.
from walkingdead on 02/12/2018 09:44 PMTyler
Als ze me begint te zuigen komen er grommen vanaf mijn onderbuik uit mijn mond. Ik nam haar vast en bekeek haar ze geilde me echt op met die blik. Ik stuurde haar een beetje aan ik vond familieseks toch beter dan met een stuk vreemde sletjes. Teresa was namelijk niet de 1ste nicht waar ik mee seks heb gehad.
Julie
"Alles wat ik wil dan bespaar ik het partijtje neuken wel voor vanavond wat dacht je van lekker liggen in bed en meer over elkaar te weten komen?" Vroeg ik met een glimlachje.
from walkingdead on 02/11/2018 10:38 PMTyler
Ik hielp haar met mijn shirt en gooide die ergens op de grond.Terwijl ik mijn lippen op de haren plaatste en mijn handen langs haar heupen gleden ik trok haar bloesje open. Terwijl ze naakt op mijn middel zat ik raakte kort haar vriendin aan en grijnsde breed ze was echt nat en dat vond ik nogal geil ''leef je uit prinses.''
from walkingdead on 02/10/2018 11:04 PMTyler
Als ze me in eens kust grijns ik breed." Lijkt er op dat mijn kleine nichtje familie tijd nodig heeft" ik liet haar gang gaan en voelde haar lippen in mijn nek.
from walkingdead on 02/05/2018 05:10 PMTyler
Ik grijnsde speels en voelde haar nat worden op mijn hand.'' Zo te zien heeft je kuis me wel gemist'' fluisterde ik zacht in haar oor. Tewijl ik mijn vingers sneller liet bewegen en mijn rechterhand onder haar shirt glee. Ik kneep zacht in haar rechtertiet en genoot van haar kleine kreuntjes.
from walkingdead on 02/04/2018 11:42 PMTyler
"Eigenlijk niet nee." Zei ik terwijl ik overeind kwam en op haar afliep. Het enige wat ik wilde is haar domineren. Ik trok haar van haar stoel en duwde haar vliegens vlug tegen de muur met haar polsen boven haar hoofd geklemd. Mijn rechterhand glee in haar broek "iets verteld mij dat ik je moet pleasen omdat we familie zijn." Zei ik terwijl mijn vingers aan het werk gingen "nu niemand je toch bevredigd."

Reply