Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 191 | 192 | 193 | 194 | 195 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.
from walkingdead on 02/04/2018 09:56 PMTyler
Eenmaal bij haar op de kamer zat ik onderuit gezakt in haar stoel. En krabbelde ik maar wat op het papier. Ik keek af en toe op naar Teresa en besefte nu hoelang ze wel niet deed om eindelijk een woord met me te wisselen "vind je het erg dat we niet meer neuken.. want als je wil doe ik je hier right now?" Zei ik terwijl ik scheit had aan wat mensen dachten.
Julie
Ik stapte Conor's kamer binnen en plofte op zijn bed "dus wat zullen we nu doen?" Vroeg ik terwijl we toch vrij waren en de dag nog lang genoeg was om te neuken of zo iets.
from walkingdead on 02/03/2018 10:32 PMTyler
"Het is maar een project het is zo gedaan." Zei ik verveelt tegen haar "als je nou mee werkt zijn we er zo van af." Zei ik dood normaal tegen haar terwijl ik een joint opstak.
Julie
"Ik snap het.. maar ze komen er vast wel uit.. nou ja Teresa dan Tyler boeit het waarschijnlijk niet echt." Zei ik zuchtend terwijl ik kort een kusje in zijn nek plaatste.
from walkingdead on 02/01/2018 10:04 PMTyler
Ik kwam net van het concerge hok terwijl ik mijn riem strak trok en mijn stropdas netjes zetten. Als ik Anastasia zie met Teresa zucht ik diep we moesten dat stomme project nog doen. Verveelt liep ik achter ze aan terwijl ik hun pas al snel bij beende ''dus hoe zit het met dat project gaan we het nog doen of niet nichtje?'' Vroeg ik ironische terwijl ze vast al over me was.. ik was dat namelijk wel.. nou eigenlijk niet. Het lag ingewikkeld bij mij maar nu probeer ik haar als gewoon familie te zien.
Julie
Ik keek Teresa na en focuste me vervolgens op Con.''Die 2 zitten echt in een dip'' merkte ik op terwijl ik een patatje nam van Conor's friet/
from walkingdead on 01/28/2018 10:53 PMTyler
Terug op school ging ik weer is heftig te keer. Nu het nieuws over mij en Teresa was uitgekomen deed ik wat ik wil." Ontspan is je keeltje" zei ik tegen Cici terwijl ze me pijpte in het concerge hok die 1ste jaars deden ook echt aĺles.
Julie
Terug op school was ik alleen maar bezig met Conor aangezien Teresa Ana had. Ik kon die valse bitch gewoon niet uitstaan dus was ik er alleen maar wanneer Teresa me nodig had. Ik liep huppelend richting Conor's tafel en schoof bij hem op schoot "hey babe" zijn vrienden keken even op "heb je die 2 weer ze eten elkaar gewoon op als ze zoenen." Zei Noah met een lachje." Waar hangt Tyler nou weer uit hij en Teresa moeten dat stom project nog samen doen." Zei Anastasia tegen ons terwijl ze blijkbaar was gestuurd door Teresa dat kon je zien "concerge hok." Blerde Thomas er uit terwijl hem eigenlijk met ze alle zouden dekken.
from walkingdead on 01/26/2018 01:20 PMJulie
Ik glimlachte en bloosde tegelijk en gaf een knik. Ze moest is weten de limo kwam al aangereden terwijl heer Darren met de moeder van Conor en Tyler stond te praten.'' Nog iets gehoord van je moeder?'' Vroeg ik zacht terwijl Darren haar ergens anders vasthield.
Tyler
''Nope behalve dat Teresa niks meer van me moet en mijn moeder staat te praten met je stiefpa... of toewel onze oom.'' Zei ik terwijl ik rondkeek ''kan niet wachten totdat school begint.'' Zei ik verveelt.
from walkingdead on 01/26/2018 12:38 PMJulie
''Ik ben er weer.'' Zei ik tegen Teresa terwijl ik mijn bloesje nog netjes probeerde te zetten.'' Hoe ging Darren zijn huldeging?'' Vroeg ik grijnzend terwijl mijn billen nog steeds aan het branden waren door de harde seks. Ik zag Conor vanaf mijn ooghoek al met zijn broertje en glimlachte zwak.'' Het is niet dat iemand je nodig had Juliette'' zei Anastasia arrogant Teresa's nieuwe ridder. Ik rolde mijn ogen en moest maar met haar dealen tenslotte kon ze het goed vinden met Teresa,
Darren
Ik grinnikte en vond het wel leuk om haar zo jaloers te zien. 3 maanden geleden zoog ze nog aan mijn dick alsof haar leven er van af hing en nu wilt ze niks meer van me.
from walkingdead on 01/26/2018 11:55 AMJulie
Een harde kreun verliet mijn lippen bij zijn handelingen. Ik greep het hekje vast en kon niet geloven dat we het in een stal deden. Nou we hadden het op nog gekkere plekken gedaan bijvoorbeeld in een wc van de Maccie die dag vergeet ik nooit meer.
Darren
Ik grinnikte en keek haar vol van mezelf aan." Ik voel me geweldig de meisjes zullen aan mijn voeten liggen als ze horen van mijn kroning." Zei ik vol met kapsones terwijl Teresa nu dus ook mijn nichtje was en dus ook familie.
from walkingdead on 01/25/2018 09:56 PMJulie
"Hmmm" zei ik genietend van zijn lippen. Ik trok mijn shirt over mijn hoofd en maakte zijn riem los." I want you to fuck me" zei ik overgeil ik had een rokje aan dus was het niet moeilijk om me over het hekje te duwen en me vanachter te nemen.
Darren
Ik nam een glas wijn en bedankte de mensen die bij mijn inhuldiging aanwezig waren. Ik liep op Teresa af en ging naast haar staan "hoe doe je het toch om je zo netjes voor het oog te gedragen?" Vroeg ik met een lachje.
from walkingdead on 01/25/2018 06:00 PMTs
Tyler
"Hierbij kronen we Tyler Chase Martyr als de nieuwe erfgenaam van de Martyr familie." Als de kroon eindelijk op mijn hoofd beland en iedereen applaudiseerd. Ga ik recht overeind staan Teresa was er ook natuurlijk. Ze stond daar maar in een veel te nette jurk wat me irriteerde. Want het verborg haar figuur en daar was haar vader op de hoogte van. Mijn vader was gevlucht en de moeder van mijn broer zat vast over een paar dagen zou ze leven geven. Mijn moeder hield zich sterk voor ons allemaal maar het was nog zeker niet voorbij." Gefeliciteerd" zei Darren verveelt en niet geïnteresseerd hij zag er slecht uit. Mijn ogen scande de zaal en zochten mijn broer.. " Blijkbaar is hij ook gevlucht."
Julie
Ik liep ongemerkt de stal in en zag Conor al staan. Grijnzend liep ik op hem op en kuste hem. Terwijl mijn vlugge vingers zijn bloesje al open knoopte.
from walkingdead on 01/24/2018 11:01 PMTyler
Ik nam diepe halen terwijl ik haar kreunen probeerde te stillen door haar te kussen. Ik glee met een hand door haar haar terwijl ik het bed onder ons horde kraken." Damn Teresa" zei ik grijnzend terwijl ik mijn rug voelde branden door haar nagels.
Julie
"Ik moet hier blijven voorlopig.. denk ik." Zuchte ik terwijl ik hem aankeek "terwijl jij terug naar school gaat moet ik dagen rondkomen zonder seks joints en alcohol." Zei ik zuchtend en verveelt.

Reply