Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 191 | 192 | 193 | 194 | 195 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.
from LostSouls on 02/05/2018 12:31 PMTeresa
Ik keek hem boos aan als hij me tegen de muur drukt. Ik probeerde los te komen maar zijn grip was onmogelijk. Als ik zijn hand voelde beet ik op mijn lip om mijn genot niet te laten merken. 'Alsof het jou aan gaat wie mij wel of niet bevredigd.' zei ik met moeite om niet te kreunen en werkte nog altijd een beetje tegen.
from LostSouls on 02/04/2018 11:30 PMTeresa
Ik zuchtte en rolde mijn ogen. 'Ik dacht dat je aan het project wou werken.' zei ik om het op een ander onderwerp te houden. Ik had geen zin om over dit te praten. Ik wou niet een van zijn neukertjes zijn. En ik wou mijn vader niet teleurstellen door zijn naam vies te maken. Ik werkte verder aan het project en vermijdde vooral het oogcontact.
Conor
Ik ging wat rechter zitten en haalde mijn schouders op. 'Zeg maar, wat wil je doen. Ik doe alles wat je maar wilt.'zei ik met een grijnsje en trok haar tegen me aan.
from LostSouls on 02/03/2018 10:41 PMTeresa
Ik keek hem vuil aan en kwam overeind. Ik nam een hijs van mijn joint en keek hoe hij zijn joint aanstak. 'Prima.' zei ik met tegenzin en keek vervolgens naar de grond. Mijn ziel voelde bitter. Gebroken. Met een scheur die nooit meer geheeld kon worden. Dus ik maakte er het beste van. In mijn eentje. Ik liep langs hem naar binnen en liep richting mijn dorm. 'Kom je nog?' vroeg ik ondertussen.
Conor
Ik knikte maar en keek hoe Anastasia weer geïrriteerd hier kwam zitten. 'Er valt soms echt niet tot haar door te dringen.' mompelde ze. Ik grinnikte. 'Ik dacht dat je haar tegen deze tijd aan wel zou moeten kennen.' zei ik en zag haar een vuile blik werpen.
from LostSouls on 02/01/2018 10:25 PMTeresa
Als ik vervolgens de strontvervelende stem hoorde van Tyler zuchtte ik en rolde mijn ogen. 'Wat heeft iedereen met dat kut project! Vraag een nerd of die het wilt doen en laat mij met rust.' zei ik en ging bij de fontein zitten en haalde een joint tevoorschijn die ik meteen opstak en een hijs nam. 'Prima, zoek het maar met zijn 2 uit.'zei Ana en ze liep gefrustreerd weg. Ik negeerde Tyler. Ik had geen zin in zijn opschepperig gedoe over alle meiden die hij had geneukt na mij.
Conor
'Zou jij niet? Ik hoop gewoon dat Teresa zich niet te diep in de shit werkt en Tyler zich normaal blijft gedragen.' zei ik en haalde een keer diep adem. Ik streelde een pluk haar achter haar oor en keek in haar ogen. 'Hoe erg ik het voor hen vind, ik ben blij dat wij niet door zo een shit gaan.'
from LostSouls on 01/28/2018 11:24 PMTeresa
Ik haalde een hand door mijn haar en liep de kantine binnen. Als ik Anastasia en de rest zie zuchtte ik en wilde me eigenlijk meteen omdraaien. Ondanks dat ik het lekkerste meisje van de school was die nu ook nog eens vrijgezel was wou ik niet teveel mensen om me heen hebben. Ik was ook wel een beetje van het padje af. Nog meer dan voorheen. Ik gebruikte meer, ik spijbelde meer. Dronk meer bloed uit echte lichamen. Ook Anastasia begon me te irriteren als ik zoiets deed en ze gaf er commentaar op. Ik mistte Julie heel erg als mijn beste vriendin en lijfwacht. Ze is zo met Conor bezig op het moment dat ik haar eigenlijk het hardst nodig heb. 'T, wacht.' riep Ana. Ik zuchtte en keek haar met een duivelse blik aan. 'Wat?' vroeg ik verveelt. 'Je project met Tyler.' zei ze. 'Dat kan me gestolen worden.' zei ik en liep weer de kantine uit naar buiten.
Conor
Ik grijnsde als Julie op mijn schoot kwam zitten en drukte mijn lippen tegen de hare. 'Ik heb je gemist.' zei ik met een glimlach en keek vervolgens op van Noah. 'Shut up.' zei ik en keek vervolgens naar Ana. Ik zuchtte als Thomas verraad waar Tyler uithangt en ik gaf hem een klap tegen zijn achterhoofd. Als dan ook nog een Teresa binnen komt gelopen beet ik op mijn lip. Ik wist wel dat het niet goed met haar ging, maar als je erover begon kapte ze je meteen af. Ze sloot iedereen buiten tenzij ze aan het feesten was. Ik keek kort naar Julie en drukte een kusje tegen haar wang.
from LostSouls on 01/26/2018 01:33 PMTeresa
Ik schudde mijn hoofd. 'Nee, het interesseert me ook vrij weinig. Zolang ze maar een gezonde baby ter wereld brengt. Daarna mag ze van mijn part wegrotten.' zei ik en beet mijn kaken op elkaar. Even verderop zag ik Tyler en Conor ook staan en rolde mijn ogen. 'Ik heb wel weer genoeg van deze avond.' zei ik en liep op mijn vader af. 'Sorry dat ik stoor. Leuk je weer te zien Rose.' zei ik en richtte me vervolgens weer op mijn vader. 'Ik ga naar mijn vertrek. Ik voel me niet zo goed.' zei ik tegen hem. 'Tuurlijk prinses.' zei hij en drukte een kus tegen mijn hoofd. 'Weltrusten.' zei hij en wachtte met verder praten tot ik buiten hun bereik ben. Ik keek nog kort naar Julie met een glimlach en liep vervolgens langs Tyler en Conor naar binnen. 'Ik vind nog dat je je goed hebt ingehouden.' zei Anastasia. Ik haalde mijn schouders op. 'Ik hoef niks meer van Tyler. Hij doet maar lekker waar die zin in heeft.' zei ik en liep naar mijn kamer. 'Ik kom zelf wel het bed in. Tot morgen Ana.' zei ik en sloot de deur achter me dicht.
Conor
Ik haalde diep adem. 'Tja, ik begrijp haar wel hoor.' zei ik en keek op naar Rose die met Darren praat. 'Vraag me af waar ze het nu weer over hebben.' zei ik en keek op als Teresa zich erbij voegt en erna pal langs ons loopt zonder ons ook maar een blik waardig te gunnen. Ik zuchtte en keek naar Tyler. 'Nou ik hoop voor je dat je nog een mokkel vind voor vanavond tussen al die fake prinsessen hier.' zei ik en liep naar binnen om de drank op te zoeken.
from LostSouls on 01/26/2018 12:47 PMTeresa
'Het is oké Ana.'zei ik en keek naar haar. 'Soepeltjes. Hij zal waarschijnlijk aan het eind van de avond nog het bed delen met een van die sletten die hier rond loopt. Kon me niet minder interesseren.' zei ik en zuchtte. 'Mocht je nog naar mijn vader toe moeten voor hulp zou ik als ik jou was toch wat meer parfum opspuiten.' zei ik tegen haar met een grijnsje. 'Het gaat dus nog altijd goed tussen Conor en jou?' vroeg ik zacht zodat Anastasia er niks van mee zou krijgen.
Conor
Ik knoopte het laatste knoopje dicht van mijn blouse en zag verderop Tyler staan met zijn kroon. Ik liep op hem af. 'Nog iets gemist? behalve dat gigantische ding op je hoofd?' vroeg ik hem en keek rond. Het feest was nog in volle gang en niemand die me dan ook maar een seconde gemist had.
from LostSouls on 01/26/2018 12:06 PMTeresa
'Ze zullen ook snel genoeg te weten komen wat voor een eikel je bent nu je dat ding draagt.' zei ik met een sarcastisch lachje en liep aan hem voorbij. 'Ik hoop dat je gelukkig word met je kroon.' zei ik en liep door de menigte door naar buiten. Ik haalde even diep adem en keek rond. Hoeveel limo's konden er op een terrein staan. Ik beet mijn kaken op elkaar en dronk het glas champagne weer in een keer op. Ik hoorde geluid vanuit de stallen komen en fronste.
Conor
Ik gromde terwijl ik in harde stoten haar neem. Af en toe gaf ik een klap tegen haar bil. Ik zou nooit genoeg van haar krijgen. We hielden de avontuur goed er in. We hadden al veel plekken van het lijstje kunnen afstrepen en ik was daar nog lang niet klaar mee.
from LostSouls on 01/25/2018 11:35 PMTeresa
Verveeld keek ik om me heen. Wel glimlachend natuurlijk. Representatie was uiterst belangrijk. Als Tyler naar me toe komt zuchtte ik. 'Ondanks dat iedereen mijn vader stiekem een tiran vind hou ik heel veel van hem. En ik hou van mijn reputatie. Mijn verveling uiten is daar niet bepaald goed voor.' zei ik tegen hem en drukte een kus tegen zijn wang. 'Dus meneer de erfgenaam. Hoe voelt het om zoveel goud op je hoofd te dragen?' vroeg ik met een grijnsje en nam nog een glas champagne van een ober die langsliep. Dit moest wel de laatste zijn voor ik me echt zou misdragen.
Conor
Mijn lid stond van opwinding al recht overeind in mijn broek. Ik draaide haar om en drukte mijn lippen in haar hals. Met mijn hand duwde ik haar tegen haar rug naar beneden over het hek en Ik tilde haar rokje omhoog. Ik trok mijn broek omlaag en streelde kort over haar rechter bil voordat ik er een harde klap op gaf. Niet veel later maakte ik mijn lid vochtig met haar vocht en liet mezelf naar binnen glijden.
from LostSouls on 01/25/2018 06:07 PMTeresa
Ik applaudiseerde met de onderdanen mee en bekeek Tyler. Een kroon stond hem goed. Ik keek naar mezelf in de spiegel die naast me hing en zuchtte. Ik haatte koninklijke gelegenheden. Ik voelde me nooit als mezelf. Ik beet op mijn lip en nam een glas champagne van een dienblad af die ik meteen achterover sloeg. Mijn vader moest dit eens hebben gezien. Kon ik gelijk vertrekken voor ik mezelf en de familie ten schande zette.
Conor
Ik haalde een hand door mijn haar en keek naar de paarden als ik dan op eens Julie de stallen binnen zie komen. Al snel voelde ik haar lippen tegen de mijne. Mijn handen gleden door haar haar waarna ik haar hielp mijn blouse uit te doen en het jasje van mijn schouders te halen. 'Took you long enough.' hijgde ik van de inspanning en grijnsde tegen haar lippen.