Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  193  |  194  |  195  |  196  |  197  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 01/01/2018 12:54 AM

Tyler
''Laten we dit kort houden ik ben Levi's zoon Tyler Martyr.. en u vrouw.'' Begon ik maar als ik dat wijf zie aankomen huppelen bijt ik mijn kaken opelkaar.'' Mijn zoon''zei ze vrolijk tegen Conor ''mijn vrouw wat?'' Vroeg koning Darren een beetje verveelt aan me.

Darren
Als Sarah met haar zwangere buik komt aanlopen kijk ik de 2 jongens aan. Tyler ik was hem helemaal vergeten ook wel mijn neefje waar ik niks van mocht weten voor zijn eigen ''veiligheid''. Ik vond het complete onzin maar Teresa zou een schande op haar naam krijgen als ze zouden weten dat Levi mijn broer is.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/01/2018 12:06 AM

Tyler
Als hij dat zegt glimlach ik zwak.. ik had hem veel te veel onderschat. Als we er eenmaal zijn stap ik uit en zie ik de wachters al fronsend kijken maar als ze Conor zien doen ze automatische de gates open.'' Wat een gastvrijheid'' zei ik grijnzend terwijl ik al vooruit liep en ik koning Darren zag golven.. hij leek helemaal niet zo wreed als hoe ze hem beschrijven op tv.

Darren
Met een laatste slag rolde het balletje in het gat. Terwijl Jarvis applausde omdat ik dat hem opdroeg natuurlijk ''goed gedaan meneer.'' Ik grijnsde voldaan maar mijn blik veranderde als ik 2 tiener jongens op mijn landgoed zie.''Ah Conor u stief zoon'' ik zuchte zacht ''als hij zijn moeder zoekt.. ze is ergens in het kasteel.'' Zei ik verveelt terwijl ik de jongen lang niet had gezien en die andere me aan iemand moest denken.. Als de jongen recht op mij afloopt stopt een wachter de jongen.. oja nu wist ik het weer hij lijkt op Rose.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/31/2017 11:22 PM

Julie
Ik lag op bed terwijl ik naar oude foto's van mij en Teresa keek. Zij was natuurlijk de diva van ons 2 toen we 9 waren. Ik glimlachte klein en zuchte zacht. Ik had mijn badge al ingeleverd als Teresa's servant en zou een andere ambacht uitkiezen volgende week. Ik kwam overeind en bekeek mezelf in de spiegel ''thx Teresa.. voor de goede tijden als een echte tiener.'' Zei ik zacht.

Tyler
Ik keek af en toe op naar Conor terwijl ik ree ''dankje.. voor daar net.. ik had niet gedacht dat je het voor mam zou opnemen.'' Zei ik eerlijk tegen hem terwijl ik merkte dat er iets aan zijn gedachte's knaagte. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/31/2017 11:03 PM

Tyler 
''Ik weet waarschijnlijk wel wat er mis is..In Vegas ben ik achter hun affaire gekomen.. het kan zijn dat Julie op de verkeerde plek en tijdstip was.. waardoor je moeder haar heeft ontdekt.'' Zei ik tegen hem ''het word tijd dat we een bezoekje nemen aan de ''Lincolns''.'' Zei ik terwijl mijn moeder haar hoofd schudde ''ik wil jullie niet in de beurt van die familie..'' Zei ze ineens terwijl ik fronste ''maar mam.. en Teresa dan?'' ''Dat is niet ons probleem.'' Ik schudde mijn hoofd ''sorry maar voor deze keer kunt u er niet op rekenen dat ik niks tegen haar zeg.. ze is belangrijk voor me.'' Zei ik ineens terwijl ik mijn autosleutels al in mijn zak had gestopt ''ik ga.'' Ik verliet het kasteel en stapte mijn auto in.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/30/2017 01:13 AM

Tyler
"Dit is niet jou kasteel het is van de Martyrs en jij bent geen Martyr." Zei ik tegen hem "en doe wat mijn moeder zegt voordat ik je zelf er uit sla." Zei ik niet meer als zijn zoon "je bent geen deel meer van dit gezin.. Ga maar een nieuw gezin startten met die bloedhoer." "Tyler je bent mijn zoon zo praat je niet tegen me" "ik ben niet jou zoon en Conor ook niet.. had je echt gedacht dat Conor zou siden net jou.. Hij side alleen met zijn siblings zoals onze moeder het geleerd heeft." Ik ging naast mijn moeder staan." Tyler heeft gelijk je bent niets meer van dit gezin" dat was de druppel zonder woorden er aan vuil te maken verliet mijn vader het huis. Terwijl ik Teresa nog moest bellen. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/30/2017 12:48 AM

Tyler
Ik greep mijn broer vast en trok hem weg van mijn vader. En klemde hem tegen de muur omdat Xenia hier ook zat mocht ik van mezelf niet uitbarsten. En ze al achter mijn moeder schuilde "dus jullie weten het van Sarah?" Zei hij rustig terwijl hij hoestend op adem kwam." Calm down brother" zei ik tegen Conor terwijl hij helemaal spacete ik duwde hem naar buiten en draaide me om naar mijn vader." Ja en we zijn van plan omdat haar fijn op tafel te leggen bij u beste vriend de koning van de hell" het einde zei ik op een ironische toontje "dat ga je niet Tyler!" Zei mijn vader "He will kill your mom Conor." "Shut the fuck up.. het boeit niet eens dat je mam pijn doet de vrouw die je zoon met moeite heeft opgevoed.. Je profiteerd zeker van dat Lincoln  geld die de slet je geeft!" Zei ik grof tegen hem "Levi vertrek." Begon mijn moeder uit het niets mijn vader keek mijn moeder belachelijk aan "Rose.." "VERTREK!" Zei ze hard in het Russisch "je zet mijn gezin ten schande.. En je denkt helemaal niet aan hun toekomst de beloftes die je me hebt ingefluisterd tijdens ons huwelijk mijn zwangerschap zijn leugens.. En ik ben er klaar mee." 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/30/2017 12:13 AM

Julie 
"Het ligt niet aan jou!" Zei ik bijna schreeuwend ze keek me verbaast aan. Ik schudde mijn hoofd "ik heb space nodig." Ik liep Teresa voorbij naar mijn kamer.. alles was verpest.

Tyler
"Zo praat je niet over je moeder." Zei mijn moeder bedenkelijk "een moeder die hem niet heeft opgevoed." Protesteerde ik terwijl ik overeind kwam "ik ken koning Darren niet.. Maar wel zijn dochter en die hord dit ook te weten." "Wie hord wat te weten?" Mijn vader kwam binnen gestapt en mijn blik glee naar Conor.. die zich niet in ging houden. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/29/2017 11:18 PM

Julie
Als ik Teresa haar stem hoor herpak ik mezelf." Het gaat prima met me" zei ik snel "ik ben blij dat ik je volgende maand weer kan assisteren.. Maar ik denk dat ik er mee ga stoppen om je servant te zijn" zei ik zonder enig motief.

Rosie
"Ik ben al happy met jullie." Zei ik voldaan terwijl Xenia op haar iPad zat en ik kort over haar bol aaide." Ik wil je moeder niet naar beneden halen.. waar je bij bent Conor we weten allemaal wat Darren met zijn vrouw gaat doen als hij er achter komt." Zei ik "hij vermoord haar maakt niet uit of ze het kind van hem of Levi draagt." Ik wist dat Sarah zwanger was maar wie de vader is bleef me nog altijd een raadsel. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/29/2017 10:32 PM

Rosie
Ik wist al vanaf het begin dat die bloedhoer toch ergens aandacht bij Levi zou zoeken en hem medelijden met haar zou laten krijgen. Maar voor de sake of my children heb ik  het altijd voor me gehouden. Ik considerde Conor als mijn eigen zoon omdat hij er altijd voor zijn broertje en zusje was. En ik wilde die band niet breken vooral hoe Tyler en Xenia niet weten dat hun oom.. King Darren is. En als hij dit nieuws hoort zou hij de band tussen de kinderen verpesten door te zeggen wat ze echt van elkaar zijn. En dan zou de geschiedenis zich herhalen "jullie zijn mijn zoons ongeacht dat ik jullie niet allebei een leven heb geschonken.. Maar ik verwacht van jullie om dit voor je te houden.. Vooral jij Conor want je hebt een zusje die het 10 keer harder op zich zal krijgen.. aangezien ze enigs kind is van Darren."

Julie
Ik hielp mee in de keuken en sneed wat uien. Terwijl ik dikke tranen liet gaan.. wist niet of het door de uien kwam of de situatie waar ik in zat. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/29/2017 09:47 PM

Tyler
"Je vader is niet thuis Conor!" Riep mijn moeder hem nog achter na terwijl ze zich nu op mij focuste "wat is er zo belangrijk?" Vroeg ze terwijl ik diep adem nam "pa heeft een affaire met.." "Sarah.. dat weet ik al." Als ze dat zegt kijk ik haar belachelijk aan "mam weet je wel wat je zegt.. he is cheating on you." 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  193  |  194  |  195  |  196  |  197  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page