Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 193 | 194 | 195 | 196 | 197 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.
from LostSouls on 01/01/2018 01:55 AMConor
Ik beet mijn kaken op elkaar. Niet dat ik deze reactie niet had verwacht maar het deed me toch meer pijn dan gedacht bij de gedachte echt een wees te worden. Nu had ik natuurlijk mijn familie bij Rosie nog maar ze was niet mijn vlees en bloed. Toch nam ik het niet op voor de twee. ‘Check haar telefoon.’ Zei ik en keek naar Tyler. ‘Misschien moet je Teresa gaan zoeken. Ze zal vast op haar kamer zitten.’ Zei ik en ik beet op mijn lip.
from LostSouls on 01/01/2018 01:13 AMConor
Als mijn moeder kwam aanlopen en Tyler stopte met praten maakte ik het voor hem af. ‘Ze gaat vreemd met Onze vader.’ Vertelde ik en ik keek mijn moeder aan die duidelijk nog niet op de hoogte was van dat wij het wisten. Ik keeek haar boos aan. ‘Hoe komen jullie daar nou weer bij?’ Vroeg ze om zichzelf nog te redden maar ze was een verschrikkelijke leugenaar.
from LostSouls on 01/01/2018 12:31 AMConor
Ik liep de golfbaan op en keek naar de guards. ‘Het is oké, hij hoort bij mij. We komen niet voor mam. We komen voor u en Teresa.’ Vertelde ik hem en beet op mijn lip. ‘Er is iets wat jullie moeten weten over Sarah.’ Zei ik en haalde een hand door mijn haren. ‘Ik weet dat ik u niet echt aansta, maar u haarband meer als ik hierover zwijg.’
Teresa
Ik snoof het laatste lijntje op en plofte terug op bed. Ik voelde een traan langs mijn wang glijden maar ik huilde niet. Dat deed ik sowieso niet snel. Huilen toonde zwakte en ik was niet zwak. Ik ben een Lincoln for the devils sake.
from LostSouls on 12/31/2017 11:36 PMConor
‘Tuurlijk, Rose is de enige die er ooit echt voor me is geweest. En het is misschien ook wel mede mijn schuld dat het zover is gekomen.’ Zuchtte ik en stopte mijn telefoon weg. ‘Ik wil gewoon dat ze gelukkig is met Xenia en misschien een man die haar echt waard is.’ Zei ik en keek toe hoe hij het Lincoln terrein op reed. Ik vroeg me af of pa mijn moeder al had ingelicht over wat er gebeurd is.
Teresa
Ik liep naar de badkamer waar ik de overige cocaïne nog uit mijn zak waar ik een aantal lijntjes neerlegde. Normaal deed ik dit nooit thuis, maar ik moest even dit alles van me af kunnen zetten.
from LostSouls on 12/31/2017 11:11 PMTeresa
Ik lag op mijn bed en haalde diep adem. Ik snapte er niks meer van. Waarom deed Julie zo afstandelijk tegen me? Langzaam kwam ik overeind en liep ik naar de spiegel om mezelf te bekijken. Ik dacht terug aan het weekend. Eigenlijk had ik verwacht dat er geen 12 uur voorbij konden gaan zonder dat Tyler en ik seks zouden hebben. Hij was daar duidelijk voor iets anders.
Conor
Ik haalde diep adem. Als Tyler daadwerkelijk hardop benoemt dat Teresa iets voor hem betekend fronste ik. Dit was niet iets wat Tyler zomaar zou zeggen. ‘Wacht ik ga mee.’ Zei ik en liep met hem naar buiten waar ik in de auto stapte. Als we eenmaal aan het rijden zijn houd ik mijn ogen gefocust op het bericht van Teresa over Julie. Ze betekende meer voor me dan ooit iemand voor me heeft betekend. Zelfs meer dan mijn andere vaste relaties. Ik wou haar kostte wat het kost niet verliezen.
from LostSouls on 12/30/2017 01:20 AMConor
Als ik hem hoor lopen en vervolgens de deur dicht hoorde slaan kwam ik overeind. Ik vertelde Xenia dat ze maar even moest spelen met haar poppen en liep vervolgens terug naar Rosie en Tyler. 'Sorry, ik verloor even mijn controle.' zei ik tegen Rosie. Ik beet op mijn lip en gaf Rosie een knuffel. Ik weet niet waarom, maar zei was even diegene waar ik een knuffel van nodig had. Ik herinnerde me dat ik een berichtje had gekregen en bekeek deze. 'Julie is in het Lincoln kasteel. Er is alleen iets mis.' zei ik fronsend tegen Tyler. 'Bericht van Teresa, ze is thuis.' vervolgde ik en ik keek op naar Rosie die tot nu toe haar mannetje nog wel stond.
from LostSouls on 12/30/2017 12:59 AMConor
Tyler wist me toch weg te krijgen bij onze vader en ik kalmeerde wat meer wanneer hij me vast nam en de keuken uit duwde. Ik voelde me langzaam weer terug naar de oude glijden en keek door de deur opening naar binnen hoe Tyler in discussie met hem ging. Als ook eindelijk Rosie tot haar senses is gekomen en hem wegstuurt haalde ik lichtelijk opgelucht adem. 'Doe normaal Rose, ik ben alles gewoon nagekomen. Je kunt me niet wegsturen uit mijn eigen kasteel.' zei hij. 'Ons kasteel. Niet dat jij ooit om deze familie gegeven hebt.' siste ik naar hem en ik beet mijn kaken weer op elkaar om mezelf een beetje rustig te houden. Xenia had tranen in haar ogen staan. Ik liep langs iedereen en tilde Xenia op. 'Tis oké meisje. Sorry.' zei ik en liep met haar de keuken uit naar de bij kamer waar ze altijd met haar poppen speelde. Liet Tyler het maar even met ze uitvechten. Ik kon me niet inhouden om dit feit. En zo was ik dan ook in 1 klap mijn ouders kwijt. 'Waarom is er ruzie?' vroeg Xenia sniffend. 'Omdat papa en mama niet meer van elkaar houden en omdat papa zich niet aan de regeltjes kan houden.' legde ik haar op een zachte toon uit.
from LostSouls on 12/30/2017 12:20 AMTeresa
Ik schrok als haar volume opeens omhoog schiet en ik slikte. 'Juul...' mompelde ik er nog achterna. Ik zuchtte en liep naar de tuinen waar ik op marmeren bankje ging zitten en voor me uit keek. Ik begreep niet meer wat er gebeurde. - Julie is hier, veilig maar van haar functie af gezet. D'r is iets met haar maar ik weet niet wat. Vond dat je het moest weten. Kus T - Dit stuurde ik naar Conor en ik deed mijn telefoon daarna ook weer snel weg. Dit keer heb ik flink misgeschoten.
Conor
Ik beet op mijn lip als ze dat zegt maar al snel komt Tyler voor me op. Zal ook een van de weinige keren zijn dat hij dit doet. Als ik de stem van pa achter ons hoor draai ik me om. Alle woede kwam weer opborrelen en ik vlieg hem aan. Eerst gaf ik hem een stoot tegen zijn oog om hem vervolgens met mijn handen om zijn nek tegen de muur te duwen. Met pikzwarte ogen keek ik hem aan. 'Wat denk je zelf? Dat je je pik niet thuis kan houden.' siste ik. 'Conor!' riep Rosie maar ik stopte niet. Mijn duivel had alles om ons heen even afgesloten.
from LostSouls on 12/29/2017 11:30 PMTeresa
Ik keek haar verward aan. 'Wat? Waarom?' vroeg ik haar meteen. 'Juul je bent mijn beste vriendin. Ik wil niemand anders als mijn servant hoor... Moet ik met mijn vader praten, dat je gewoon meteen terug kan naar de academie? Ik regel het zo voor je hoor?' vroeg ik en was lichtelijk in paniek om de gedachte dat dit wel eens geen grap zou kunnen zijn.
Conor
Ik schudde mijn hoofd. 'Op dit moment boeit het me niet of ze sterft of leeft. Ze is gewoon een vieze slet die met haar poten van andermans mannen af moet blijven.' zei ik zacht omdat ik Xenia het woord slet liever niet wou laten horen. Vroeger vond ik altijd dat mijn moeder weg moest gaan bij Darren. Hij behandelde haar slecht af en toe en ik gunde haar al het geluk. Maar met weg gaan bij Darren heb ik nooit bedoeld dat ze terug moest gaan naar mijn vader.
from LostSouls on 12/29/2017 10:44 PMTeresa
Uiteindelijk kom ik in de keuken en zie ik haar zitten. Ik beet op mijn lip en liep naar haar toe. 'Het spijt me zo erg Juul. Ik heb alles bij papa opgebiecht. Je moet een maand hier blijven maar daarna mag je terug mijn servant zijn.' zei ik tegen haar en zag toen pas dat ze aan het huilen was. 'Alles oké?' vroeg ik.
Conor
Ik snapte even niet meer wat ik er nu van moest denken. Waarom ging ze er toch zo luchtig mee om. Ze zat de rest van haar leven vast aan de gedachte dat ze met een cheater moest doen alsof ze van elkaar houden in het openbaar. 'Pa kan hier toch niet zomaar mee wegkomen. Je verdient het om gelukkig te zijn en ik denk niet dat je dat bent met een man die iedere minuut van de dag aan een andere vrouw denkt.'