Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 194 | 195 | 196 | 197 | 198 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.
from walkingdead on 12/29/2017 07:41 PMDarren
Ik schoot in de lach bij haar confession." Oef wat lijk je op mij toen ik jong was" zei ik tegen haar terwijl ik naar een jonge foto van mij keek." Maar het gaat er om dat je hebt gelogen en ik verwacht van mijn dochter dat ze altijd eerlijk met me zal zijn." Zei ik tegen haar "van mij mag Julie terug naar de academie maar moet ze haar straf wel uithouden voor een maand." Zei ik tegen haar terwijl Sarah kwam binnen gelopen.
Tyler
Eenmaal bij ons grote huis zag ik dat mijn vader er ook was. Ik stapte uit en liep het kasteel binnen terwijl mijn moeder aan het afwassen was. Huishoud heeft ze altijd al zelf willen doen anders verveelde ze zich dood." Hey mom" zei ik terwijl ze opkeek "hey Ty wat doe jij hier?" "Ik moet je iets vertellen."
from walkingdead on 12/29/2017 07:08 PMDarren
Ik keek mijn dochter aan "als je moeder me niks had verteld zou ik het nooit uit Juli krijgen." Zei ik geërgerd "je weet daar Vegas geen plek is voor een dame ik ben diep teleurgesteld dat je ook nog eens tegen me heb gelogen." Zei ik tegen haar.
Tyler
"Well het zijn jou ouders en wie weet wat ze nog meer voor ons verbergen." Ik kon mijn moeder niet uit mijn hoofd zetten.. het maakte me kotsmisselijk dat ze überhaupt kinderen met mijn vader heeft genomen." Jij rijd" zei ik.
from walkingdead on 12/29/2017 06:44 PMJulie
Ik liep over de hallen van het Lincoln kasteel. Ik was aan het liegen voor de koningin.. omdat ik niet beter wist. Ze zou me executeren als ik mijn mond voorbij zou praten aan King Darren. Ik kon het niet geloven ze was ook nog zwanger... hoelang heeft deze affaire dan geduurd? Ik beet op mijn onderlip en kwam Nate tegen die de kok hier was "ik zie dat je back in bussiness ben Juul." Zijn ogen scande me helemaal af "jep was niet genoeg voor T." Zei ik zuchtend.
Tyler
Ik zag hoe van streek Teresa was en besloot mijn mond toch te houden. Na de les zocht ik Conor op "kom je mee of blijf je hier niks doen?" Vroeg ik.
from walkingdead on 12/29/2017 05:54 PMTyler
Als hij zo reageerd had ik het wel verwacht. Mijn moeder heeft voor Conor gezorgd van baby als hoe hij nu is.. En ze hoefde het niet te doen als ze echt een kreng was. Ik wedden er op als ik mijn ma zou vragen waarom ze zorgt voor Conor dat ze zou zeggen dat het mijn broer is en familie belangrijk is.
Julie
"Ik zou de reden graag willen weten." Zei Darren terwijl hij zijn vrouw aankeek en het niet begreep." Ik was niet helemaal eerlijk net u ik ben mijn plichten niet na gekomen en heb Teresa alleen naar Vegas laten gaan"" JE HEBT WAT!" Ik sloot mijn ogen "bel mijn dochter nu en stuur een nieuwe servant naar die school van haar.. Je ontrouw deugd me niet Juliette dit heb ik niet van je verwacht.. daarom ontsla ik je als Teresa haar servant."
from walkingdead on 12/29/2017 05:24 PMTyler
"Bij de Lincolns." Zei ik tegen Conor "je moeder heeft een affaire met mijn vader." Zei ik tegen hem "en ik dacht dat me leven niet erger kon met een half broer.. no offense.. maar ik ga het ma vertellen." Zei ik tegen hem.
from walkingdead on 12/29/2017 05:12 PMTyler
"Niet te geloven." Zei ik tegen hem als ik naar zijn gezicht zou kijken zou ik alleen maar denken aan mijn vader. En dan zou ik niet weten wat ik met hem zou doen. Op dit soort momenten kon ik mijn moeder echt gebruiken." Als ze morgen niet terug is sms me.. Ik heb misschien al een idee wat er met Julie is gebeurt."
Julie
"Aangezien je veel betekend voor Teresa en mij kan ik je niet zomaar executeren voor het snuffelen in mijn zaken en Teresa los geslagen naar Vegas sturen." Zei ze terwijl ze overeind kwam "dus daarom ga je Darren vertellen dat je loog en het niet verdiend om aan Teresa haar zijde te staan." Als ze dat zegt word het even zwart voor me ogen als dat zo was.. kon ik Conor niet meer zien en werd ik weer een huisslaaf. Even later stond ik in mijn Lincoln werkkleding voor de koning en de koningin." Dus je weet zeker dat je terug keert en Teresa een nieuwe Servant krijgt?" "Ja heer."
from walkingdead on 12/29/2017 04:50 PMTyler
Als ik zijn vraag wil beantwoorden komt Teresa met het nieuws over Julie." En je hebt er alleen gestuurd naar Vegas.. En dan lees je mij de les voor" zei ik belachelijk tegen hem." Lijkt er op dat Julie vast nog aan het zoeken is.. al lijkt dat me raar aangezien je haar terug heb gesmst." Zei ik tegen Teresa.
from walkingdead on 12/29/2017 03:49 PMTyler
"She is doing fine.. ze is geen klein kind." Zei ik tegen Conor terwijl ik hem niet aankeek." Ik kwam onze vader daar ook tegen" zei ik tegen hem "het feit dat ie niet bij zijn gezin is verbaast me." Zei ik terwijl ik op het punt stond om te verellen of de affaire maar ik ook wist dat zijn moeder erbij betrokken was en hij me toch niet zou backen." Ik ga volgende week naar huis hou een oogje voor mij op Teresa" zei ik tegen hem. Hij moest nu wel weten dat ik haar ergens leuk vond in mijn koude hart.
Julie
"Teresa zal nooit blij zijn met wat u doet Queen." Zei ik terwijl ik op mijn knieën voor haar zat. Ze deed rustig haar make-up terwijl ik naar het slagveld keek op haar bed." Dat klopt Juliette.. En daarom keer jij terug naar Rusland en hou je mond er over tegen Darren Teresa krijgt wel een nieuwe ridder." Als ze dat zegt bijt ik mijn kaken opelkaar van woede maar het enige wat ik kon doen was haar orders opvolgen "zoals u wenst Queen."
from walkingdead on 12/29/2017 03:30 PMTyler
Ik stak een joint op en keek naar Teresa "ik zie je in de les." Ik liep de academie binnen. En zag mijn broer in de gang lopen met wat vrienden. Ik blies wat rook uit en stond te wachten op zijn nederlaag.
from walkingdead on 12/29/2017 02:44 PMTyler
Ts
De volgende dag werd ik langzaam wakker en zag ik dat Teresa tegen mijn schouder aanliep. Ik glimlachte zwak.. ze had er niets mee te maken. Ik startte de motor en ree de snelweg op terwijl ik Teresa liet slapen. Binnen no time waren we weer op de academie.