Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  194  |  195  |  196  |  197  |  198  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 12/29/2017 09:58 PM

Teresa
Terwijl mijn moeder door bleef gaan over dat ik meer respect moest hebben liep ik naar de deur en keek ik enkel naar mijn vader. 'Waar is Julie?' vroeg ik hem. 'Ze loopt onder ergens rond.' zei hij. Ik liep het kantoor uit en ging naar onder op zoek naar Julie. 

Conor
Als ik Rosie hoor roepen dat hij er niet is liep ik terug naar onder. Ik ving op dat ze het al wist van mijn moeder en ik keek haar fronsend aan. 'Waarom weet Darren dit dan niet? Waarom laat je hem zo over je heen lopen Rosie.' vroeg ik en balde mijn vuisten voor ik hier ook nog alles kapot sloeg. Hij had het al erg gemaakt door mij te krijgen met haar nu moet hij ook nog eens vreemdgaan? Wat als mam nu zwanger is van pa? Ik hoef echt niet nog een broer of zus erbij.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/29/2017 07:49 PM

Teresa
Ik was in de war door zijn reactie. 'Dus je vind het niet erg dat ik feest en drugs gebruik?' vroeg ik en beet op mijn lip. Ik had toch wel even wat heftigers verwacht dan dit. Als mijn moeder binnen komt lopen rolde ik met mijn ogen. 'Wat doe jij hier? Kom je je weer even bemoeien met zaken die je niet aan gaan?' vroeg ik en keek weer terug naar mijn vader. 

Conor
Als we aan komen stopte ik voor de deuren en stapte uit. Ik liet de auto weg zetten en liep achter Tyler aan naar binnen. Terwijl hij naar Rosie liep baande ik mij een weg naar boven, op zoek naar vader. Ik had in zijn slaapkamer gekeken en in de sportkamer, maar kwam uiteindelijk tot de conclusie dat hij wel in zijn werkkamer moest zitten.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/29/2017 07:14 PM

Teresa
'Wat had je dan gedacht pap? Dat ik voor altijd jou brave kleine meisje zou blijven?! Nou zal ik je even uit je droom helpen. Je lieve kleine meisje houd van feesten, drinkt overmatig en wanneer ze daar zin in heeft rookt ze een lekker jointje en snuift ze een heerlijk lijntje. Daar heeft Julie verder geen invloed op gehad. Zij is de enige die me een beetje afremde. Zij is de enige die mijn menselijkheid aan liet staan. Vind je me nu nog altijd je onschuldige kleine meisje?' vroeg ik hem boos. 'Ik ben zelf naar Vegas gegaan zonder dat zij er van wist en ze wist ook niet waar ik was, dus zoeken had geen zin. Het is niet haar fout en ik accepteer ook geen andere lijfwacht dan Julie.' hield ik stijf vol.

Conor
'Wrijf het er maar in.' zuchtte ik. Ik had liever Rosie als mijn moeder gehad. Dan was alles veel makkelijker. Ik haalde diep adem en liep naar de bestuurderskant waar ik instapte en meteen de auto startte. Ook nog geen seconde nadat Tyler zijn deur dicht had reed ik in een rot vaart weg.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/29/2017 06:52 PM

Teresa
Ik haalde een hand door mijn haar en deed iets wat ik normaal niet zou doen hier op de academie. Ik spreidde mijn vleugels en vloog richting huis. Binnen no time was ik daar aangekomen en liep ik het kasteel in. Hier trok ik mijn vleugels in en liep boos door het kasteel richting de kamer van mijn vader. 'VADER!!' riep ik woedend en vond hem dan ook in zijn kamer. 'Waar slaat dit op!' vroeg ik hem sissend. 'Dat kan ik beter aan jou vragen. Wat bezielt jou om naar Vegas te gaan zonder bescherming?' vroeg hij. Pissig, maar rustig.

Conor
Als Tyler de kamer binnen komt sta ik ook binnen no time buiten. 'Die twee zijn echt ongelofelijk.' mopperde ik terwijl we naar de uitgang liepen. Als ik mijn vader zou zien zou ik hem een klap verkopen. Geen twijfel over mogelijk.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/29/2017 06:24 PM

Teresa
Ik lag met mijn hoofd op tafel en voelde mijn telefoon af gaan. Ik zag dat het een belletje van het thuisfront was. Ik rolde mijn ogen en nam op. 'Dit is niet het moment ik zit in de....' zei ik maar werd al snel onderbroken. 'Mevrouw Lincoln, uw servent is ontslagen wegens contract breuk. Er word een nieuwe servent naar je toe gestuurd. Je wordt verzocht om zo spoedig als mogelijk een bezoek aan thuis te leveren.' Ik slikte en voelde de woede opborrelen. 'Charles wat is dit voor een onzin? Waar is Julie?' vroeg ik. 'Ik heb orders geen informatie los te laten Teresa, sorry. Kom gewoon naar huis oké?' vroeg hij. Ik zuchtte en hing op. Moest ik nu serieus wachten tot mijn lessen voorbij waren? Ik schudde mijn hoofd en stond op. Mooi niet. Ze gaan Julie niet van me afpakken.

Conor
Ik stak een joint op en nam een teug. Dit keer werd ik er niet helemaal rustig van en gooide ik mijn nachtkastje om ver. 'Vieze bloedhoer dat ze is!' riep ik tegen de lucht. Ook mijn kast moest er aan geloven en werd tegen de vlakte gedonderd.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/29/2017 05:38 PM

Conor
Ik beet mijn kaken samen als hij het nieuws brengt. Er borrelt toch een beetje boosheid in me op. 'Godverdomme dat meen je niet!' riep ik pissig en sloeg tegen het kluisje naast me. Ik heb nooit gewilt dat die twee bij elkaar komen, man ik had niet eens gewilt dat ze mij hadden gemaakt. 'Denkt die hufter verdomme niet aan zijn kinderen. Vertel het Rosie. Vooral doen.' zei ik en liep langs hem door naar mijn dorm. Fuck de les. Nu ik dit wist.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/29/2017 05:18 PM

Teresa
Ik knikte. 'Dankje Ty.' zei ik en keek vervolgens naar Conor. 'Wees mild op hem. Ik had ook nee kunnen zeggen toen hij me uitnodigde om mee te gaan.' zei ik nog tegen Conor en liep vervolgens naar de les. Ik kreeg het maar niet uit mijn hoofd. Dadelijk hadden Lincoln haters haar te pakken om haar te martelen om informatie los te krijgen ofzo. Ik zuchtte en ging in het lokaal achterin zitten.

Conor
Ik keek Teresa na en haalde een hand door mijn gezicht. Ik beet op mijn lip en keek naar Tyler. 'Als je weet waar ze is moet je het nu zeggen.' zei ik tegen hem en keek hem recht in zijn ogen aan.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/29/2017 04:57 PM

Teresa
'Ik wou met haar mee gaan, maar als zij van het ene op het andere moment weg is is dat een beetje moeilijk vriend.' zei Conor geïrriteerd. Ik rolde mijn ogen en keek naar Tyler. 'Ik vertrouw het niet. Ze reageert meestal meteen. Ik heb haar al gebeld en gesms't. Het is niks voor haar om niks van zich te laten horen of überhaupt van mij zijde te wijken.' zei ik en beet op mijn lip. 'Ik maak me zorgen.'zei ik. Misschien maakte ik me een beetje te snel zorgen maar toch. Ik kende haar al mijn hele leven en ik wou gewoon niet dat haar iets zou overkomen.

Conor
'Misschien is haar batterij leeg. Als ze morgen nog niet hier is gaan we haar zoeken.' zei ik tegen haar om haar een beetje gerust te stellen. Eigenlijk wou ik nu al meteen vertrekken, maar ik zou niet eens weten waar te beginnen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/29/2017 04:00 PM

Teresa
Ik zuchtte en liep na me om te hebben gekleed de gangen op. Ik zag Tyler en Conor praten en kon wel raden waar het over ging. Ik zuchtte en keek op mijn telefoon, nog geen reactie van Julie. Ik besloot haar te bellen, maar werd snel met voicemail doorverbonden. 'Juul, sorry oké? Ik had niet weg moeten gaan zonder te zeggen waarheen, maar je kunt me toch niet gaan ontlopen? Waar ben je in satans naam. Ik heb je nodig.' zei ik en hing vervolgens op. 'Con, heb jij Julie gezien?' vroeg ik en keek kort glimlachend naar Tyler.

Conor
Ik zuchtte opgelucht. 'Ik zal op haar letten, maar...pa was in Vegas?' vroeg ik verward. 'Wat moest hij daar?' vroeg ik hem en haalde een hand door mijn haar. Voor hij ook maar kon antwoorden werden we onderbroken door Teresa. 'Ik heb geen idee. We zijn niet bepaald op good terms op dit moment. Ik zag haar gister voor het laatst. Ze ging naar Vegas om jou te zoeken dus ik dacht dat ze bij jullie zou zijn.' zei ik en fronste.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/29/2017 03:39 PM

Teresa
Ik haalde een hand door mijn haren en knikte. 'Ik zie je in de les.' herhaalde ik hem en liep met al mijn spullen naar mijn dorm. Julie zag ik niet, wat me verbaasde. Ik had verwacht dat ik een dikke preek zou krijgen. Ik zette mijn telefoon terug aan en negeerde de gemiste oproepen. Ik stuurde een bericht naar Julie dat ik weer terug was en vroeg waar zij uithing. Mijn tassen maakte ik leeg en vulde mijn kast aan. Ik had zo geen zin in les vandaag.

Conor
Ik leunde tegen mijn kluisje met Jack en Keith en zuchtte als ik Tyler aan zie komen. 'Ik ben zo terug.' zei ik en liep naar hem toe. 'Is ze oké?' vroeg ik hem en ik wou hem eigenlijk een klap verkopen maar ik hield me in. Hij bleef mijn broertje en ik wist dat als hij met zijn geheime agenda bezig was dat hij niet bij alles na dacht. 'Je hebt haar leven op het spel gezet, dat realiseer je je toch wel hè? Van alle plaatsen kies je Vegas?' vroeg ik hem en zuchtte.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  194  |  195  |  196  |  197  |  198  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page