Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  195  |  196  |  197  |  198  |  199  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 12/29/2017 02:07 PM

Tyler
Ik wilde haar zeggen wat haar moeder deed met mijn vader maar ik wilde haar mood niet verpesten op de een of andere mannier." Fine dan wacht in de auto" zei ik geïrriteerd tegen haar terwijl ik in mijn auto stapte. En besloot te gaan slapen en tot rust te komen ik moest maar is een bezoekje brengen aan mijn moeder en mijn kleine zusje. Ik liet mijn vader hier niet mee weg komen. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/28/2017 04:04 PM

Tyler
"Nou have fun." Zei mijn vader met een knikje terwijl hij het raampje sloot en er van door reed." Nou heb je mijn vader ook weer gezien" zei ik verveelt terwijl ik probeerde om niks te laten merken ik stak een joint aan." We gaan terug naar de academie ik zie het feesten niet meer zo zitten" zei ik tegen haar.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/28/2017 02:36 PM

Tyler
Net toen ik iets wilde zeggen horde ik getoeter." Hey Ty wat doe jij hier?!" Horde ik mijn vader roepen ik keek op terwijl hij glimlachte.. net alsof er niks was gebeurt. Ik zette een fake glimlach op "uit gaan zoals je kan zien!" Riep ik terug ik sloeg mijn arm om Teresa "meet my girlfriend dad." Ik liet mijn woorden keihard over mijn tong glijden Ik wilde het hem laten voelen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/28/2017 02:09 PM

Tyler
Ik probeerde al mijn emoties in toom te houden en nam een xtc pilletje. Waarna ik toch op mijn autostuur bonk en in woede en tranen uitbarst. Ik beet mijn kaken opelkaar en moest Teresa vinden.. Ik had haar nodig. Ik stapte mijn auto uit en liep het feest binnen. Als ik haar nergens aantref besloot ik de wc's af te zoeken waar ze onder handen werd genomen door een jongen. Dat kon ik horen aan haar gekreun ik trok de deur open en gooide die ergens op de grond terwijl ik een bijna naakte Teresa hardhandig aan haar pols uit de wc trok." We gaan" zei ik grimmig.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/28/2017 01:46 PM

Levi
"Van wie zou ze dat toch hebben?" Zei ik zuchtend ik kende mijn nichtje niet zo goed.. maar ik kende Darren goed genoeg om te weten hoe hij zijn dochter opvoedt. Ik trok mijn jas aan en drukte nog een kus in Sarah's nek "ik zie je volgende maand weer.. Rosie en de kinderen gaan dan op vakantie."

Tyler
Ik had mijn weg kunnen vinden door het huis en kon mijn vader horen praten tegen een vrouw. Hij had geluk dat ik Isuline had ingespoten want het begon al te koken in mijn hoofd. Hoe hij mijn moeders naam zo zei terwijl het zijn vrouw was. Ik had van alles gespeculeerd over mijn "vader" zijn rare gedrag en zijn "tripjes" voor werk.  

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/28/2017 12:50 PM

Tyler
Ik kwam aan op het adres en zag dat het huis onder zwarte magie zat. Ik activeerde mijn duivel en schakelde het uit lang en uitgebreid zag ik de naam Lincoln verschijnen op de voordeur. Wat me deed cringe.

Levi
Ik keek hoe Sarah zich omkleden en zag de littekens op haar lichaam.. die had Darren sowieso gemaakt. Ik kwam overeind en trok mijn boxer aan "Hoe gaat het met Teresa?" Vroeg ik ineens terwijl ze opkeek "goed ze lijkt op haar vader." Ik gaf een knik "or son is doing fine to." Ik trok al mijn kleding aan en moest Rosie en Xenia nog brengen naar de hell voor een visite. Het leven was niet makkelijk ik hield van 2 vrouwen en had 3 kinderen.  

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/28/2017 12:19 PM

Tyler
Ik keek Teresa na tot ze binnen was en stapte uit. De Blondie kwam op me afgelopen maar ik poeierde haar snel weer af. Ik was hier in Vegas om een andere reden ik had mijn vader zijn telefoon getraceerd en wist dat hij zich ergens schuil hield in Vegas. 

Julie
Ik bevond me voor een gigantische club terwijl de 1ste rillingen van zorgen over mijn rug liepen. Ik liep de club binnen terwijl ik Teresa al gelijk zocht. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/28/2017 12:51 AM

Julie
''Nee blijf je houd me alleen maar op als je mee gaat.'' Zei ik ineens ijskoud nu klonk ik gewoon als 1 van de Lincoln ridders.. zo noemde Darren zijn familie beschermers. Ik was getraind om geen genade te tonen maar ik heb mijn guard vaak genoeg laten vallen voor Teresa.. omdat ze daadwerkelijk een vriendin van me is en de enige vriendin die ik heb. Toen ik voor het eerst in de familie kwam was ik een mishandeld meisje uit Vegas met geen enkel grijntje emotie. Ik liet Conor achter en had geen vervoersmiddel nodig ik bezat de kracht om mezelf te teleporteren.

Tyler
Ik hield een wenkbrauw op ''dat je papie er niet achter komt.. ik had het allang aan je geroken.'' Zei ik tegen haar terwijl ik parkeerde op al een drukke oprit ''we spreken om 1 uur af bij de auto.. ik heb nog wat zaken te doen.'' Ik keek grijnzend uit mijn autoraampje en kreeg al oogcontact met een blondine. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/28/2017 12:31 AM

Julie
Als hij dat zegt probeer ik niet van streek te raken.'' Ik begrijp het'' zei ik zwak als zijn iphone oplicht en ik Vegas zie staan. Kom ik overeind Vegas was de stad waar ik vandaan kwam.'' Ik moet hier weg'' ik pakte mijn tas en gooide wat kledingstukken erin. Ik had nooit moeten luisteren naar Teresa.. In Vegas hangt een groot geld bedrag voor haar koning Darren's grootste haters woonde daar en iemand die ik lang geleden uit de weg moest ruimen. 

Tyler
Ik was net klaar met zaken doen en had een zakje cocaine en xtc kunnen scoren. Ik liep terug naar mijn auto waar Teresa opgetut en wel zat ik beet op mijn onderlip en stapte in. Ik gooide het zakje xtc op haar schoot en keek haar aan ''pas je wel op met dat lichaam van je?'' Vroeg ik terwijl ik richting het feest ree ''Vegas is heel anders dan de Academie.'' Zei ik tegen haar. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/28/2017 12:01 AM

Tyler
''Maak je geen zorgen over geld.'' Zei ik tegen haar ''ik zorg voor je nu we hier toch samen zijn.'' Zei ik tegen haar terwijl ik mijn shirt weer aantrok en overeind kwam. Ik zaf het berichtje van Conor en besloot toch te reageren -Vegas, ik was er zeker van dat Teresa Julie niet had verteld waar ze uithing.

Julie
''Inderdaad'' zei ik zacht tegen hem terwijl ik nog een paar frietjes nam.'' Conor.. als wat zie je me nu?'' Vroeg ik zacht om het onderwerp te veranderen. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  195  |  196  |  197  |  198  |  199  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page