Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 195 | 196 | 197 | 198 | 199 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.
from LostSouls on 12/29/2017 03:12 PMTeresa
Langzaam opende ik mijn ogen en ik merkte dat we alweer op de academie waren. Ik zuchtte en ging overeind zitten. Ik trok mijn jurkje naar beneden aangezien door het slapen die erg was opgekropen en ik beet op mijn lip. Ik stapte uit en haalde uit de achterbak alle tassen met spullen wat ik gekocht had. Ik keek naar de academie en zuchtte geërgerd. Ik wou terug naar Vegas. Of waar dan ook. Gewoon weg van dit saaie gezeik. Ik keek naar Tyler die inmiddels ook al was uitgestapt.
from LostSouls on 12/29/2017 02:13 PMTeresa
Ik zuchtte en stopte halverwege als ik de deur van zijn auto dicht hoor klappen. Kort keek ik achterom. Waarom was hij zo aangedaan door zijn vader? Ik aarzelde en zuchtte geïrriteerd maar liep toch terug naar de auto waar ik in stapte en naar hem keek. 'Je bent een eikel.' zei ik mopperend en ik ging met mijn hoofd tegen het raam aan liggen. Ik was eigenlijk nog lang niet van plan om terug te gaan naar die stomme academie, maar dit schopte het hele idee toch wel weer in de war.
from LostSouls on 12/28/2017 05:27 PMTeresa
'Wat is mis met jou, weet je wel niet hoe riskant dat was?' vroeg ik hem boos. Als mijn vader erachter kwam doormiddel van zijn vader. Ik haalde een hand door mijn haar. 'Nou veel plezier Tyler. Ik ben nog niet uitgefeest.' zei ik en liep terug richting de club. Hoe kon hij dat nou doen? Hij weet zelf ook welke consequenties het met zich meebracht.
from LostSouls on 12/28/2017 02:48 PMTeresa
Ik keek op als ik de vader van Ty zie en beet op mijn lip. Wat doet hij hier? Ik keek naar Tyler en zag aan zijn gezicht dat hij niet zo pleased was. Als ik vervolgens een arm om me heen voel en die woorden uit zijn mond hoor komen worden mijn ogen groter. Ik beet op mijn lip om niks te zeggen over Ty en glimlachte enkel naar zijn vader die er niet satisfied uit ziet.
from LostSouls on 12/28/2017 02:14 PMTeresa
Ik genoot van de jongen zijn vingers die me goed verwende en liet wat kreuntjes horen. Als opeens de deur opengerukt word schrik ik, net als de jongen. Een Tyler die duidelijk niet blij was. 'Auw Ty, wat is mis met je?' vroeg ik boos en trok met mijn losse hand mijn jurkje naar beneden en het bandje van het jurkje terug over mijn schouder. We baanden een weg naar buiten en ik probeerde mijn pols los te rukken, maar hij had hem te stevig vast. Eindelijk bij de auto wist ik mijn pols los te rukken en keek ik hem gefrustreerd aan. 'Wat is er?! Als jij met andere wijven mag neuken, doe ik ook waar ik zin in heb hoor. Dat was de deal.' zei ik en bestudeerde hem. 'Dat is het niet, of wel.' zei ik dit keer wat voorzichtiger.
from LostSouls on 12/28/2017 02:01 PMSarah
Ik glimlachte en knikte. 'Ik kijk er naar uit.' zei ik tegen Levi terwijl mijn handen nog een laatste keer over zijn borstkas streken. Ik vond het altijd verschrikkelijk als ons weekendje was afgelopen. Dat betekende dat ik terug moest naar Darren. Ik beet op mijn lip. Darren heeft nooit echt van me gehouden. Hij heeft me altijd maar gezien als zijn speeltje waarmee hij kon doen wat hij wou. Ik keek Levi na als hij de kamer verlaat en keek zuchtend naar de grond.
from LostSouls on 12/28/2017 01:02 PMTeresa
Uiteindelijk liep ik met de jongen naar de toiletten waar hij me tegen de muur pinde en begon te zoenen in mijn nek. Ik beet op mijn lip en scheurde zijn blouse in een ruk open. hij liet zijn handen onder mijn jurk in glijden en wist al snel mijn intieme zone op te sporen. Mijn lippen zochten de zijne en gaven ze alle aandacht die ze verdiende.
Sarah
'Gelukkig. Ik probeer die twee al zo lang met elkaar te laten opschieten, maar Teresa is zo koppig.' zuchtte ik en beet op mijn lip. Als Darren erachter zou komen dat ik hier was weet ik niet of ik nog zou leven om het na te vertellen. Ik beet mijn kaken op elkaar en haalde diep adem. Waarom moest dit leven zo ingewikkeld zijn?
from LostSouls on 12/28/2017 12:23 PMTeresa
Ik had al snel het ene na het andere drankje naar binnen gewerkt en stond nu te dansen. Al snel voelde ik iemand achter me dansen en kort keek ik om. Het was een verdomd knappe jongen. Ik glimlachte en begon tegen hem aan te dansen. De drugs en de alcohol deden goed hun werk, ik had me nog nooit zo goed gevoeld. Ik legde mijn armen om zijn nek en lachtte. Wat Tyler kan, kan ik ook. Al snel voelde ik zijn lippen tegen de mijne. Hij zoende prima. Ik streelde met mijn handen zijn borstkas en stopte na een tijdje met zoenen om verder te dansen met hem.
from LostSouls on 12/28/2017 12:57 AMTeresa
'Ik sliep nooit thuis na het uitgaan.' zei ik nog en keek naar de rij voor de stampvolle club. Als hij parkeert en dan zijn ogen legt op een of andere sloerie buiten rol ik mijn ogen. 'Prima, 1 uur.' mompelde ik en stapte uit. Ik liep richting de ingang zo aan de rij voorbij en werd tegengehouden door de beveiliging. 'Naam.' werd er gevraagd. 'Teresa Lincoln.' zei ik en sloeg mijn armen over elkaar. 'Loopt u maar door.' zei hij met een grijnsje. Ik glimlachte zwakjes en liep oogrollend de club in. Ik voelde dat de XTC zijn werk begon te doen en grijnsde. Wat heb ik dit nachtleven gemist.
Conor
'Juul...' riep ik haar nog na en zuchtte. 'Way to go Conor.' zei ik tegen mezelf en liep haar kamer uit naar mijn eigen. Daar plofte ik op bed en haalde ik mijn handen door mijn gezicht. Snel nam ik een joint uit mijn nachkastje die ik meteen opstak en ik hoopte mijn hoofd hierdoor wat rustiger te krijgen.
from LostSouls on 12/28/2017 12:38 AMTeresa
Ik had alle tassen in de achterbak. Misschien toch iets te veel gekocht, maar wat maakte dat uit? Ik zag Tyler aan komen lopen en stapte in. Eenmaal in de auto kreeg ik een zakje XTC op de schoot geworpen en ik grijnsde. 'Denk je dat ik nog nooit naar feesten ben geweest buiten de academie? Je moest eens weten.' zei ik gniffelend en haalde al een pilletje uit het zakje en deed die in mijn mond. Met een flesje water slikte ik het door en ik stopte het weg in mijn clutch.
Conor
Ik beet op mijn lip. Ook ik kijk naar het bericht en zie dat ze in Vegas zijn. Meteen kwam ik overeind en gooide de lege frietzak weg. 'Laat me met je mee gaan.' zei ik tegen haar en voelde me eigenlijk al meteen schuldig over mijn antwoord. Ik beet mijn kaken op elkaar en haalde mijn handen door mijn haar.