Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 196 | 197 | 198 | 199 | 200 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.
from walkingdead on 12/27/2017 11:43 PMTyler
''Ik snuif zelf niet maar ik zal kijken of ik iets kan regelen.'' Zei ik tegen haar terwijl mijn blik even naar de douche cabine glee ''je houd ook geen rekening hé?'' Zei ik grinnikend terwijl ik mijn jointje oprookte en die uitbrandde in het asbakje naast mijn bed. Ik trok mijn shirt uit en pakte een injectienaald uit mijn tas terwijl ik isuline uit de hell inspoot. Ik was geboren met een menselijk imuumsysteem waardoor ik ook moeilijk mijn boosheid voor mezelf kon houden.. de duivel in me was altijd in gevecht met mijn menselijke kant.
Julie
Ik keek op en zag Conor met de friet waar ik wel zin in had. Ik kroop bij hem op bed en schudde mijn hoofd ''ik zou niet weten waar je broer haar mee naartoe heeft genomen.'' Ik nam een frietje en at die op.
from walkingdead on 12/27/2017 11:13 PMTyler
Ik bedankte het meisje en gooide mijn tas op 1 van de beden. Terwijl Teresa in mijn gezichtsveld stond.. hoe sexy mijn bloes ik er wel niet vond staan ze had nieuwe kleren nodig.'' Ik heb zo een afspraak met een dealer.. als je wilt kan ik je afzetten bij wat winkels zodat je iets voor vanavond kan aantrekken'' zei ik tegen haar. Terwijl ik een beetje op moest letten met haar..Vegas was namelijk in de hell the city of deliqeunts hoe groter je naam hoe meer je waard was.
Julie
Het was alweer zondag en ik had veel zorgen om Teresa.. vooral omdat ik niet wist waar ze naartoe was gegaan. Ik zat een beetje naar buiten te kijken terwijl het rustig was op de academy. Alle populaire mensen waren weg op een paar bitches en klootzakken na maar het was wel te doen. Ik bestelde een kop kofie en dacht aan Conor.. De seks van vorige avond.. ik kon niet geloven dat ik me had laten gaan hopelijk had ik geen fout begaan. Ik wist Conor's verleden met meisjes niet helemaal.. En ik was niet de mooiste hier vond ik.. ik heb mezelf nooit mooi gevonden.
from walkingdead on 12/27/2017 08:12 PMTyler
''Teresa als in.. Teresa Lincoln?'' Vroeg Pablo terwijl ik hem een knik gaf en hij een glimlachje niet kon laten.'' Welkom in mijn city prinses'' ik beet op mijn onderlip en vond wel dat hij genoeg met haar heeft geflirt. Ik parkeerde de auto en stapte uit ik gooide mijn tas over mijn rug terwijl ik met mijn rechterhand mijn joint aanstak. En 1 van pablo's seks slaven op Teresa kwam afgestapt ''ik lijd je naar de logeerkamer voor de vrouwen.. ik neem aan dat jullie geen stel zijn?'' Ik keek schichtig op en schudde mijn hoofd ''ze slaapt bij mij.'' Ik vertrouwde Pabs niet ookal was hij een vriend.. Straks zou hij Teresa laten verdwijnen zonder iets te zeggen.. aangezien blauw bloed veel waard is op de zwarte markt.
from walkingdead on 12/26/2017 11:49 PMTyler
''Nou prinses.. we zijn er al.'' Ik parkeerde op de oprit van Pablo terwijl hij me al opwachten. Ik draaide mijn raampje open terwijl Pabs al bij het portier kwam aanleunen.'' Welkom terug in Vega Amigo'' zei hij grijnzend terwijl ik grinnikte ''waar is je broer?'' Als hij vraagt naar Conor schud ik mijn hoofd ''ergens relaties sirieus nemen ofzo.. ach ja hij boeit niet.'' Zei ik verveelt terwijl Pablo schichtig naar Teresa keek ''en wie is die dame Chico?'' Vroeg hij met een charmant grijnsje op zijn smoel.
from walkingdead on 12/26/2017 11:04 PMTyler
De volgende morgen waren we vroeg vertrokken Teresa sliep nog in de auto terwijl ik Vegas al bijna binnen ree. We zouden overnachten bij Pablo een vriend van mij en Conor. Hij was de gene die me rond bracht naar de grootste feestjes en waar de beste drugs werd verkocht. Ik had een hoop vrienden overal en nergens.. zou waarschijnlijk door me vader komen we waren een familie met veel contacten. Hopelijk zou Teresa er niet van opkijken als ik met verschillende wijven zou kussen... want dat had ik totaal niet onder controle wanneer ik sober was.
from walkingdead on 12/26/2017 02:02 PMTyler
Ik grinnikte "just fuckin with hou." Zei ik terwijl het idee op zich niet slecht klonk. Zodra ze de mijne werd.. zou ik dingen met haar doen die geen ander kan doen. Maar ze was de prinses van de hell en het zusje van mijn broertje.. dus iets worden zou het sowieso niet. De pizza werd gebracht terwijl ik al gretig een stuk pakte.
Julie
"Is Tyler dan zo erg?" Vroeg ik lipbijtend "denk dat Tyler nooit erger dan heer Darren kan zijn.. die weet niet eens dat Teresa ze zo gedraagt.. als hij het wel weet ben ik de duppen." Zei ik zuchtend terwijl mijn vingers langs zijn gespierde arm gleden.
from walkingdead on 12/26/2017 12:54 AMTyler
''Dat idee vind ik wel aangenaam.'' Zei ik ''al denk ik dat we dan uiteindelijk samen in het bed belanden.. al denk ik dat het hele motel straks je kruenen kan horen zodra ik je neuk aangezien je me naam al uitschreeuwt bij elke orgasme die ik je geef.''Ik kwam overeind en trok haar dichter naar me toe ''als we een stel waren geweest zou je het niet uithouden met me.. ik wil bijna elke dag seks met je zodra ik... verlang.'' Het laatste fluisterde ik zacht in haar oor.
Julie
Ik brande mijn sigaret uit ''zit er niet te lang mee..Teresa vind Tyler leuk om zijn grofe innerlijk.. Thuis ging ze er ook altijd vandoor met types zoals hem.. het is maar een fasé.'' Zei ik zuchtend ''niet dat Tyler slecht is.. maar de combinatie toch uiteindelijk niet goed mengt Teresa zal uiteindelijk toch iemand nodig hebben die verstandig is.'' Zei ik zuchtend ''en dat geldt ook voor Tyler.''
from walkingdead on 12/26/2017 12:12 AMTyler
''Je bent de prinses dus jij slaapt in het bed.'' Zei ik met een knipoogje terwijl ik 1 schotglasje en wat vodka uit mijn tas haalde.'' Als je wilt kan je een shirt van mij lenen om te slapen.. al zou ik het niet erg vinden als je in je lingerie slaapt.'' Zei ik sirieus aangezien ik haar al eerder naakt had gezien. Ik was niet van plan om lang te blijven alleen voor de nacht zodat we klaar waren om hele nachten te stappen.
Julie
De hele dag waren we door gegaan met neuken rollen bollen en alles wat een koppel normaal deed in bed. De hele kamer rook naar seks terwijl ik Conor's bloes over mijn naakte lichaam had aangetrokken. Mijn Lichaam zat onder de paarse vlekken van de zuigzoenen van Conor.''Deed ik het goed'' vroeg ik zacht terwijl ik naar hem keek en naast het raam stond met een sigaretje en mijn telefoon. Het bericht van Teresa liet me fronsen.. maar ik liet het maar als ze Maandag maar terug was.
from walkingdead on 12/25/2017 11:37 PMTyler
Ik racete over de snelweg terwijl we een tussenstop moesten maken bij een motelletje. Ik vroeg me af wat Conor hiervan zou vinden sowieso niet goed.. maar het gevoel om hem te laten zien dat ik alles onder controle had vond geweldig. Ik duwde de autodeur open terwijl heel wat rook naar buiten vloog. Ik was high en Teresa ook dus hopelijk kon ik een kamer krijgen zonder opgepakt te worden voor canabis gebruik.. al was het niet moeilijk om de politie uit de weg te ruimen.. het was tenslotte de Hell niet. Ik draaide de sleutel van mijn auto om mijn vinger en stapte uit. De ogen waren al op ons gericht de mensen die hier woonde waren boers niet gewend aan rijke stadskindjes uit Rusland. Ik huurde een kamer met 2 bedden en gooide mijn tas met kleren op de bank.. natuurlijk kregen wij weer een bed voor 2..'' Praat ik chinees ofzo.. dit flikken ze altijd ik slaap wel op de bank.'' Zei ik zuchtend tegen Teresa terwijl ik neerplofte en ik zo wel een douche kon gebruiken
from walkingdead on 12/25/2017 07:10 PMTyler
Als ze dat zegt glimlach ik zwak.. eigenlijk was ze best wel schattig als ze zo opgehyped deed.'' Nou stap in onze 1ste bestemming is Vegas'' als we allebei in mijn sportwagen zitten zet ik de radio aan het liedje No limit van Cardi B speelde zich af. Terwijl ik een jointje opstak.. met de ramen gesloten natuurlijk ze dat ook kon mee proeven van de high. Misschien werden we zo high dat we autoseks zouden hebben.
Julie
Als hij me dichter na zich toe trekt voel ik mijn orgasme aan komen huppelen.''Conor!'' Kreunde ik uit terwijl ik met mijn rechterhand door zijn haar ging maar het leek alsof iedere keer dat ik hem aan raakte hij steeds sneller ging. Ik beet op mijn onderlip en kwam kreunend klaar.