Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 196 | 197 | 198 | 199 | 200 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.
from LostSouls on 12/28/2017 12:10 AMTeresa
Ik haalde mijn schouders op en ging op bed liggen. 'Ik hoor het wel als je wilt vertrekken.' zei ik en keek naar het plafond. Zelfs dat was mooi. Ik haalde een hand door mijn haar en zat met mijn hoofd bij vanavond. Ik zou echt alle remmen los gooien. Niemand die me hier tegenhoud. Julie niet, mijn ouders niet. Niemand niet.
Conor
Ik nam nog een frietje en keek op als ze me dat vraagt. Al moest ik er even over nadenken. Dit was altijd een moment wat ik maar had weggewuift bij andere meisjes. Dan zei ik heel gemakkelijk dat ik hun vriend was, maar toen voelde het nooit oprecht. Ik wilde het niet tegen Julie zeggen om het vervolgens te verneuken. Ik vertrouwde mezelf gewoon niet. 'Ik...' begon ik, maar kon mijn vinger niet leggen op de woorden die er uit zouden moeten komen. 'Luister Juul... Je bent fantastisch en ik zou je heel graag de mijne willen noemen, maar...' Ik ging rechter zitten en keek kort naar de friet om me vervolgens weer op Julie te richten. 'Ik ben een beetje angstig over wat ik voor je voel. Zo heb ik me nog nooit gevoelt en ik wil het niet verpesten.'
from LostSouls on 12/27/2017 11:53 PMTeresa
'Alsof je het erg vind.' riep ik vanonder de douche en wastte me met de zeep die er stond. Ik beet op mijn lip en genoot van het warme water. Als ik uiteindelijk klaar ben kom ik onder de douche uit en sla een handdoek om me heen. Ik liep naar de kamer waar ik uit de tas van Tyler mijn kleren van het begin uit haalde voor zo lang. Ik trok de hotpants aan zonder ondergoed aangezien ik dat niet meer bij me had. Ik liep terug naar de badkamer waar ik wel gewoon mijn bh aantrok en erover een shirt wat nauw aansloot op mijn lichaam. 'Ik betaal je terug als we terug zijn. Ik heb nu alleen een creditcard en bankpas.' zei ik tegen Tyler nog terugkomend op de drugs. Ik hield er totaal niet van om schuld bij iemand te hebben. Schuld maakt zwak.
Conor
'Ik zal Tyler nog eens sms'en.' zei ik zuchtend en nam nog een frietje waarna ik mijn telefoon erbij nam. - Ty waar hang je uit? - ik drukte op verzend en beet op mijn lip. 'Laten we hopen dat ze morgen weer gewoon hier zijn, want als onze moeder te weten komt dat Teresa niet aanwezig is en haar lessen niet volgt breekt echt de hell los. En dan heb ik het over Darren.'
from LostSouls on 12/27/2017 11:25 PMTeresa
Ik keek op als Tyler dat zegt en glimlachte. 'Misschien een goed idee inderdaad.' zei ik en haalde een hand door mijn haar waarna ik de creditcard uit mijn bh haalde en achter mijn telefoonhoesje stak. Ik keek naar Tyler en plofte op bed. 'Als je toch gaat halen denk je ook aan de cocaïne?' zei ik met een grinnikje. Aan de kamer zat een badkamer vast waar ik naartoe loop. Ondertussen knoop ik de blouse van Tyler los en liet deze op de grond vallen voor ik de badkamer binnen stapte. Eenmaal in de badkamer deed ik ook mijn lingerie uit en zette de douche aan. Was wel even lekker na zo een reis.
Conor
Ik haalde een grote puntzak met friet en mayo en liep vervolgens naar de kamer van Julie. Ik opende de deur en zie haar bij het raam staan. Ik glimlachte breed en liet toen pas merken dat ik er was. 'Ik heb friet voor ons.' zei ik en zag in de weerspiegeling van het raam haar bezorgde blik. Ik wist meteen dat het om Teresa ging. Ik plofte zuchtend op bed en nam een frietje. 'Nog nieuws van ze?' vroeg ik haar.
from LostSouls on 12/27/2017 09:49 PMTeresa
Ik haalde zelfingenomen een schouder op en genoot van mijn naam. Hoeveel macht het had in de wereld was niet te geloven. Ik stapte uit als de auto eenmaal was geparkeerd. Ik haalde een hand door mijn haar en keek naar de meid wat op me afkwam en me de logeerkamer wou wijzen. Ik keek licht verbaasd op als Tyler aangeeft dat ik bij hem slaap. Had ik geen problemen mee, zolang hij maar niet terwijl ik met mijn rug naar hem toe lig een wijf lig te neuken want ik ruk haar hart er binnen no time uit. Ik kijk hoe het meisje zeer onderdanig naar de grond keek en ik had bijna met haar te doen. 'Lopen jullie in dat geval maar mee.' zei ze en leidde ons de weg naar binnen. Ik keek kort naar Tyler en beet op mijn lip waarna ik de ruimte rondkeek. Het was best groot. Niet zo groot als de huizen die mijn familie bezit, maar het mocht er wezen.
from LostSouls on 12/26/2017 11:53 PMTeresa
Ik keek op en keek naar de man die op de oprit stond. Al snel werd me duidelijk dat dit een vriend was van Tyler. Ik glimlachte naar hem. Als hij vraagt wie ik ben stak ik mijn hand uit. 'Teresa, een reisgenoot.' zei ik en voelde hoe hij een tedere kus op de rug van mijn hand plaatste. Nou, wat een gentlemen. Ik beet op mijn lip en ging weer recht zitten.
from LostSouls on 12/26/2017 11:09 PMTeresa
Langzaam werd ik wakker en opende langzaam mijn ogen. Een auto sliep dus totaal niet comfortabel. 'Hoe lang moeten we nog?' vroeg ik en keek slaperig naar Tyler die naast me achter het stuur zat. Ik pakte een flesje water wat bij mijn voeten stond en dronk er een paar slokken van waarna ik gaap. Het was gister niet al te laat geworden, maar ik wou goed bijslapen dat ik in het principe gewoon het hele weekend zou kunnen doorhalen.
from LostSouls on 12/26/2017 02:07 PMTeresa
Als hij langs me loopt en er verder niks gebeurd merk ik toch een kleine steek van teleurstelling. De pizza word bezorgd en al snel werd er van gegeten. Honger na zo een reis was niet te voorkomen. Ik nam happen van de pizza en sloot kort mijn ogen. Mijn vader moest eens weten dat ik hier zat met Tyler. Hij zou me persoonlijk behandelen in zijn martelkamer.
Conor
Ik haalde mijn schouders op. 'Over het algemeen is het geen slechte jongen. Alleen als hij het goede niet meer van het slechte kan onderscheiden en zijn duivel hem helemaal overneemt. Dan is hij zo onvoorspelbaar en houd echt met niks of niemand rekening.'
from LostSouls on 12/26/2017 01:02 AMTeresa
Ik beet op mijn lip en voelde mijn ademhaling dieper worden. 'Wie zegt dat ik dat niet uithoud?' vroeg ik hem uitdagend. 'Maar goed, we zijn geen stel hè.' zei ik met een kort grijnsje en genoot stiekem toch van zijn aanraking. Het idee van een stel zijn met Tyler kon ik me niet eens voorstellen. Tot nu toe was ik sowieso niet het type voor echt vaste relaties wat er super serieus aan toe gingen. Ik keek van zijn ogen naar zijn lippen die me verleiden, maar ik gaf niet toe zolang hij niet toegaf.
Conor
'Ik ben ook niet bang dat het serieus is. Tyler laat zich op weekenden weg nog wel eens meeslepen en ik wil niet dat hij een slecht effect heeft op Teresa. Ze is een duivel en een vampier hè. Met dat als combinatie kan verdomd veel mis gaan. Sowieso als Tyler zijn duivel 100% toelaat.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. Ik trok Julie naar me toe en zette haar bij me op schoot. 'Sorry, ik moet me er ook helemaal niet mee bemoeien. Jij gaat over Teresa, je kent haar beter dan ik.'
from LostSouls on 12/26/2017 12:20 AMTeresa
Ik grijnsde breed en rolde mijn ogen. 'We zullen zien, misschien heb ik uiteindelijk helemaal niks nodig.' zei ik plagend en besloot om te bellen voor pizza. Ik toetste het nummer in op de telefoon op de kamer en bestelde voor ons beide. Zodra alles doorgebeld was hing ik op en keek naar de fles vodka in zijn handen. Ik liep naar hem toe nam de fles af en dronk er een slok uit. Vervolgens gaf ik hem terug en keek naar zijn tas dat op het bed lag. Ik opende hem verder en haalde er een lang shirt uit. Ofja, voor mij was die lang omdat ik een stuk kleiner was dan Tyler. Ik legde hem al op het bed, mocht ik als nog in een shirt willen slapen en ging vervolgens weer op bed zitten. 'Ik kan niet wachten tot we in Vegas zijn.' zuchtte ik.
Conor
Ik bekeek haar van top tot teen, diep in gedachten verzonken. Haar vraag trok me terug naar realiteit. 'Je was geweldig babe.' zei ik en kwam overeind. Ik liep naar haar toe en nam haar sigaret af om er kort een hijsje van te nemen. Ik keek op het scherm van haar telefoon waar ik het bericht van Teresa las. Ik gaf de sigaret terug en beet mijn kaken op elkaar. Natuurlijk kon Ty het weer niet laten hè. Ik ging terug op bed zitten en zuchtte diep.
from LostSouls on 12/25/2017 11:44 PMTeresa
Ik keek op naar het motel. Natuurlijk niet wat ik gewend was, maar dat interesseerde me gek genoeg niet dit keer. Terwijl Tyler bij de receptie een kamer regelde keek ik naar mijn telefoon. Ik zette deze uit zodat er niemand was die mij kon traceren. Ik stopte hem weg en liep als alles geregeld was mee naar de kamer. Het was niet heel ruim. Er stond in de kamer een 2 persoonsbed en een 2 zits voor een klein tv'tje. Ik liet me op het bed neer vallen en keek opzij naar Tyler. 'Ik kan ook op de bank slapen. Geen probleem.' zei ik. Al had ik er geen problemen mee om in het bed te slapen. 'Zal ik alvast wat te eten bestellen?' vroeg ik terwijl ik overeind ging zitten en de foldertjes bekeek die op het nachtkastje lagen. Er was alleen nog 1 probleem. Door de overhaaste beslissing om mee te gaan, had ik geen schone kleren. Dus ik hoopte dat als ik zometeen de deur uit liep hier toch een winkeltje zou zijn waar ik zo lang iets kon kopen tot we in Vegas waren.