Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  197  |  198  |  199  |  200  |  201  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 12/25/2017 12:29 AM

Tyler
"Je klinkt net alsof je verwacht had dat ik je zou uitnodigen." Zei ik grinnikend "moet je Julie niet melden dat je een weekendje weg bent?" Vroeg ik haar..Reisjes met mij waren nogal wild je zou nauwelijks tijd van me krijgen dat je ook werkelijk nuchter bent.

Julie
Ik sloot met een kreuntje mijn ogen. En voelde zijn tong magie vertonen. Nooit gedacht dat seks zo verslavend zou werken.. zeker als je boven op Conor Martyr mocht liggen.  

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/22/2017 10:26 PM

Julie
Ik grinnikte en liet hem toe terwijl ik toch al naakt was. Klaar om weer is geneukt te worden. Ik glee met mijn rechterhand door zijn haar en genoot van de opwinding.

Tyler
" Ik ga niet naar huis maar clubben in LA" zei ik tegen haar "lijkt me ook niet echt iets voor jou om hier te blijven..Als je wilt kan je me joinen als vrienden." Zei ik tegen haar terwijl ik haar aankeek "of ben je nog steeds dat nette meisje?" Vroeg ik met een lachje. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/21/2017 10:55 PM

Julie
Ik grinnikte en kwam overeind terwijl ik zocht naar mijn string en bh maar mijn hoofd zei dat ik terug in bed moest gaan. En op Conor moest gaan experimenteren." Nu je toch de hele dag zo kan blijven liggen" ik kroop bij hem op bed en plaatste mij  lippen verleidelijk op de zijne.

Tyler
Ik zag dat ze er nog steeds zat en besloot haar uiteindelijk te benaderen." Dus je blijft op de academy dot weekend?" Vroegi k terwijl ik naar haar keek. En ik best wel een reisgenootje kon gebruiken.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/19/2017 10:15 PM

Julie
Ik schrok even door Tyler maar focuste me weer op Conor." Kan niet beter" zei ik met een glimlachje terwijl ik een kusje op zijn lippen plaatste. En het weekend was ik had nog geen plannen.

Tyler
Ik had mijn butler mijn auto laten brengen. En gooide extra kleding in de achterbak voorlopig kwam ik toch niet naar school.  Ik had buiten school hier en daar kennissen. Je zal het niet geloven maar ik heb zelfs met moeders geneukt voor een beetje cash.. als mijn ma voelt dat ze mijn verwende ass geen geld schuldig is. Ik zag Teresa zitten maar besloot haar niet te storen. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/19/2017 09:41 PM

Julie
Ik werd langzaam wakker terwijl ik de geur van seks door de kamer rook." Goeiemorgen babe" zei ik kreunend terwijl ik even wakker moest worden. Nu ik geen maagd meer was.. voelde ik me anders.. Nu had ik alles gedaan die een puber doet.

Tyler
Ik kwam met een sigaret tussen mijn lippen Conor's kamer binnen." Hey pa vroeg of.." als ik zie dat Julie bij Conor in bed ligt begreep ik dat ik stoorde. Als het een hoer zou zijn geweest dan had het me niet geboeid." Ik kom later wel" ik sloot de deur en vroeg me af of Teresa al wakker was. Ik kwam Dylan tegen en joinde hem om iets te gaan roken. Voordat ik mijn weekend zou startte. Ik zou gaan clubben in LA wat feesten, neuken en drinken.  

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/18/2017 09:45 PM

Julie
Ik bloosde en sloot mijn ogen ik was uitgeput door de seks. En had Teresa echt wat uit te leggen de volgende morgen. Ik was als een blok voor hem gevallen binnen 4 weken en had nu al seks. Tijd doet wonderen.
-
Ts? 

Reply Edited on 12/18/2017 09:45 PM.

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/17/2017 11:19 PM

Julie
Ts
Ik laag naakt en bezweet naast Conor terwijl ik naar hem toe kroop en dicht tegen hem aan ging liggen. Ik kwam langzaam op adem "beste ontmaagding ooit." Zei ik tevreden terwijl ik een zuigzoen in zijn nek plaatste.

Tyler
Als ze het met me eens is glimlach ik zwak." Bel me als je weer zin hebt.. heb nog een aantal dingen te doen" zei ik tegen haar.. alleen maar seks verder niks Tyler? Ik sloot zuchtend mijn ogen en kreeg hoofdpijn van mezelf.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/17/2017 10:44 PM

Julie
Ik liet een kreuntje gaan en voelde hem half in me." Ik wil je Conor" zei ik geil en als een hele andere Julie de demoon in me kwam meer naar boven. Terwijl ik mijn handen op zijn rug legde.

Tyler
Als ze dat zegt bijt ik op mijn onderlip "het is raar om met een persoon te praten die net zo dichtbij mijn broer staat als mij" zei ik tegen haar." En al helemaal omdat we seks hebben.. Ik stel voor dat we gewoon niet meer over hem praten.." zei ik zuchtend.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/14/2017 11:38 PM

Julie
Ik kwam in een kreun klaar en voelde zijn hand op mijn bil." Babe" zei ik opgelucht terwijl mijn lichaam klaar was voor meer van zijn geweldige seks tactieken.

Tyler
 "Jij bent niet met hem opgegroeid." Zei ik tegen haar "dus je hebt makkelijk praten."

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/13/2017 11:29 PM

Julie
Ik werd overspoelt door allemaal hormonen en begin te werken dat mijn kreunen steeds duidelijker werden." Dit moeten we vaker doen" zei ik genietend en kreunend terwijl zijn tong allerlei bewegingen maakte en al iets voelde aankomen.

Tyler
"Zo zo je geeft dus wel om hem." Zei ik verbaasd terwijl ik naar haar keek "misschien was het beter voor hem om met jou op te groeien en de grote broer voor je te zijn.. inplaats van mij die zijn leven toch verpest en hem niet kan uitstaan omdat mijn vader me toch het gevoel geeft dat hij meer waard is dan mij." Zei ik ineens terwijl ik merkte dat ik emotie toonde "grapje." Zei ik snel "Zo zou alleen een emo denken." 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  197  |  198  |  199  |  200  |  201  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page