Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 197 | 198 | 199 | 200 | 201 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.
from LostSouls on 12/25/2017 07:42 PMTeresa
Met een ondeugend lachje stapte ik in de auto. Al snel begon Ty te rijden en verlieten we het terrein van de academy. Ik nam mijn telefoon en stuurde een appje naar Julie dat ik weg was met Tyler. Ik zei niet waarheen want met haar overbezorgdheid en natuurlijk haar taak mij te beschermen zou ze me volgen en dat wou ik niet. Zodra ik de heerlijke wiet geur door de auto rook nam ik de joint uit zijn mond en nam ook een teugje waarna ik de joint terug tegen zijn lippen zette.
Conor
Zoals verwacht kreeg het het gewenste effect. Ze kwam klaar. Gulzig likte ik haar vocht op alsof het water was en keek haar vervolgens grijnzend aan. Ik kwam weer naar boven en zette mijn inmiddels harde vriend goed voor haar ingang. Dit keer stootte ik wat sneller naar binnen dan de eerste keer. Nu ze toch geen maagd meer was.
from LostSouls on 12/25/2017 01:34 PMTeresa
'Nee ik wist het niet, jij haalt gewoon mijn innerlijke feestbeest naar boven.' grijnsde ik en leunde tegen zijn auto. 'Ik sms haar zo wel even. Kom, geen tijd te verliezen een weekend is veel te kort.' zei ik lachtend en beet kort grijnzend op mijn lip. Niet gedacht dat ik zo enthousiast kon raken van een weekend lang zuipen met Tyler.
Conor
Haar kreunen werkte motiverend. Als ik ergens van hield was het kreunende meiden. Dan wist je gewoon dat je je werk goed deed. Al kon ik met mijn brede ervaring niet zeggen dat ik ooit iemand heb horen klagen. Ik liet mijn tong haar wat sneller bevredigen en legde mijn handen om haar heupen om haar nog dichterbij te trekken.
from LostSouls on 12/22/2017 10:35 PMTeresa
Als hij me meevraagt grijnsde ik en kwam overeind. 'Ik zal jou eens laten zien hoe de Lincolns feesten.' zei ik met een grijnsje. Dit zou de reden worden waarom mijn familie uberhaupt een guard nodig acht. Ik beet op mijn lip. 'Nou waar wachten we nog op? Mijn spullen zullen vast worden nagestuurd, of ik koop nieuwe kleren van de creditcard.' zei ik tegen Tyler en liep al richting zijn auto.
Conor
Ik draaide ons abrupt om en drukte mijn lippen in haar hals. Ik maakte een zuigzoen en liet mijn handen met haar borsten spelen. Ondertussen zakte mijn hoofd steeds lager tot het bij haar intieme zone kwam. Ik gaf plagend likjes om het gebied heen om vervolgens langzaam met mijn tong haar vriendin begon te verwennen.
from LostSouls on 12/21/2017 11:02 PMTeresa
Als ik opeens de stem van Tyler hoorde schrok ik kort. Alsof ik betrapt werd op mijn gedachtes. Ik glimlachte zwakjes. 'Het zou niet verstandig zijn als ik naar huis zou gaan. Mijn vader was me de vorige keer al bijna op het spoor dat ik niet dat nette meisje ben dat hij kent.' zei ik en keek achter hem naar zijn auto. 'Jij gaat zo te zien wel naar huis?' vroeg ik hem terwijl ik knikte richting zijn auto met koffers.
Conor
Ik voelde haar lippen en grijnsde ertegen. Ik legde mijn hand in haar hals en zoende intens mee. 'De hele dag.' herhaalde ik nog eens en kuste haar daarna weer. Met mijn tong tikte ik subtiel tegen haar lippen om toegang te vragen.
from LostSouls on 12/19/2017 10:34 PMTeresa
Kort beet ik op mijn lip en keek over het gebied heen. Uiteindelijk kon ik het niet laten om nog een sigaretje op te steken die ik uit een pakje in mijn jaszak haalde. Ik stak hem op en sloot mijn ogen terwijl ik een hijsje nam. Een relaxt gevoel ging door me heen. Mijn gedachtes gingen alle kanten op. Ik wist niet meer precies hoe ik over de dingen moest denken.
Conor
Ik glimlachte tegen haar lippen en rekte me uit. 'Ik zou zo de hele dag in bed kunnen liggen.' zei ik tegen hem en haalde een hand door mijn eigen haar waarna ik op mijn rug draai en naar het plafond staar.
from LostSouls on 12/19/2017 09:49 PMTeresa
Ik liep met mijn joint de kamer uit en slofte naar buiten. Buiten achter de academie ging ik op een muurtje zitten en keek uit over de fontein. Ik nam nog een laatste hijs en gooide vervolgens de joint verderop weg. Het klateren van het water gaf een beetje rust in mijn hoofd. Ik moest me gedragen van papa. Niet dat ik me daar iets van zou aantrekken. Ik durf te wedden dat hij vroeger 10 keer erger was.
Conor
Ik glimlachte. 'Goedemorgen.' zei ik en keek op als de kamerdeur opeens opent. Ik schrok kort totdat ik zag dat het Ty was. Ik beet op mijn lip en keek hem na toen hij de deur weer snel achter hem dichttrok. Ik focuste me vervolgens maar weer op Julie. 'Heb je lekker geslapen?' vroeg ik haar en streek een pluk haar uit haar gezicht.
from LostSouls on 12/18/2017 10:39 PMTeresa
De volgende dag werd ik vermoeid wakker. Ik zuchtte geïrriteerd en nam een jointje uit het laatje van mijn nachtkastje. Deze stak ik al snel op en ik keek naar Julies bed die leeg was. Ik nam een hijs en fronste. Was ze wel terug gekomen vannacht? Ik kwam overeind om me aan te kleden en keek kort in de spiegel. Was ik niet genoeg? Ik schudde mijn hoofd. Ik ben Teresa, prinses van de hel. Ik was precies goed zoals ik was. Ik keek op mijn telefoon. Geen berichten van Ty. Geen berichten in het algemeen.
Conor
Ik draaide me op mijn andere zij en zuchtte. Mijn ogen hield ik gesloten ook al was ik wakker. Het was altijd lekker om nog even te sluimeren. Als ik goed luister hoor ik een tweede ademhaling en voelde naast me waar ik Julie voelde liggen. Ik beet op mijn lip en draaide me weer naar haar toe. Ze zag er vredig uit als ze sliep. En dat voor een Demoon.
from LostSouls on 12/17/2017 11:35 PMTeresa
Ik knikte kort. 'Ik bel je.' zei ik en beet op mijn lip. Ik merkte dat ik hem op een bepaalde manier bekeek wat ik eigenlijk niet moest doen. Ik ging terug overeind staan. 'Succes met je.. dingen.' zei ik en haalde een keer diep adem en wachtte even voor ik het weer uitblies.
Conor
Ik grijnsde en keek naar haar. 'Gelukkig.' zei ik met een lachje. Ik beet op mijn lip en drukte daarna een kusje op haar voorhoofd terwijl ik mijn arm om haar heen legde.
from LostSouls on 12/17/2017 10:54 PMTeresa
Ik leunde tegen de deurpost en legde mijn hoofd er tegen aan. 'Misschien wel een goed idee inderdaad.' zei ik tegen hem met een klein lachje. Ik beet kort op mijn lip en keek naar Tyler. Het irriteerde me hoeveel hij me fascineerde.
Conor
Wanneer ze dat zegt grijnsde ik en liet mijn vriend langzaam helemaal naar binnen glijden. Ik bleef kort even stil om haar te laten wennen en begon vervolgens langzaam maar zeker te stoten. Als ik merkte dat het steeds makkelijker ging versnelde ik het tempo. Mijn hell wat was ze strak. Ik gromde en legde mijn rechterhand op haar linkerborst.
from LostSouls on 12/14/2017 11:44 PMTeresa
'Denk je niet dat hij zich veel anders tegenover je zou gedragen als hij dat echt zou denken? Dit is de eerste keer dat jullie "Ruzie" hebben en ik weet ook niet waarom aangezien hij ons eerst oké vond. En nee. Ik ben inderdaad niet met hem opgegroeid, maar je kan blij zijn dat jij wel een broer hebt gehad waarop je kon steunen als je het nodig had.' zei ik en sloeg mijn armen over elkaar. 'Ik ben altijd alleen geweest en dat heeft me ook tot het verwende kreng gemaakt dat ik nu ben.'
Conor
Als ze klaarkwam likte ik het netjes schoon en draaide haar binnen no time op haar rug en liet mijn vriend even stilhangen voor haar ingang. 'Weet je het zeker dat je er klaar voor bent?' vroeg ik voor de zekerheid terwijl ik met het puntje van mijn vriend tussen haar lippen gleed. Plagend gaf ik een beetje kracht bij haar ingang tot het topje erin zat en wachtte op haar bevestiging.