Search for posts by Ellytjevdb

First Page  |  «  |  1  ...  18  |  19  |  20  |  21  |  22  ...  37  |  »  |  Last Search found 363 matches:

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

Re: ORPG || Being a famous couple isn't easy (18+)

from Ellytjevdb on 07/21/2016 06:54 PM

Rosalie
Zodra ik Jaydens stem hoor, komt er automatisch een glimlach op mijn gezicht. "Hé, Jay", zeg ik vrolijk. "Ben je klaar voor een dagje met de geweldige Rosie Smith?" grijns ik, ook al weet ik dat hij die grijns niet kan zien. Ik zet mijn iPhone op luidspreker zodat ik ondertussen een handtasje kan vullen met de spulletjes die ik nodig heb en toch nog kan horen wat Jayden zegt. Uit klunzigheid laat ik enkele schoenen uit de kast vallen. "Oké, ik ben echt een kluns", lach ik om mezelf. Ik zet alles weer op zijn plek en hoor dan de bel gaan. "Ik denk dat James er is", zeg ik terwijl ik de telefoon weer tegen mijn oor houd en kijk via de intercom. Ik druk op een knopje zodat de poort opengaat en James met zijn auto over de oprit kan rijden. James is al jaar en dag mijn chauffeur. Hij is nog niet zo oud, wat je wel zou verwachten en inmiddels een echte vriend van me. Ik vind het zeer belangijk om een goede band te hebben met de mensen die je toch vaak ziet, zodat er niet al te veel spanningen ontstaan. Vaak wordt daarover ook geroddeld; dat ik niet vriendelijk ben tegen de mensen met wie ik werk, maar daar wordt gelukkig tegenin gegaan door mijn management. Ik open de voordeur en stap naar buiten, nog steeds met mijn telefoon tegen mijn oor. "Ik zie je straks, lieverd", zeg ik lief waarna ik een kusgeluidje maak. Ondertussen doe ik de deur op slot. "Goeiemorgen, James", zeg ik met een brede glimlach als hij naar me toe komt gelopen. "Goedemorgen", antwoord hij met dezelfde glimlach. Hij maakt het portier voor me open, waarna ik plaatsneem op de achterbank. Zodra we aan het rijden zijn op de grote wegen, neem ik mijn mobiel erbij. Even mijn snapchatstory bijwerken. "Hi guys, I'm in the car with James", zeg ik in het eerste filmpje. "And he's taking me to someone special", zeg ik mysterieus in het tweede filmpje. "I'm not giving any more hints..." typ ik bij een foto van mezelf waarbij ik uit het raam kijk. Ik houd er echt van om mijn sociale media geregeld te bewerken en er dan zoveel leuke reacties op te krijgen. Sommige mensen doen alleen maar raar in de reacties, maar anderen zijn dan weer heel serieus en vriendelijk. Naar de haatreacties kijk ik al een lange tijd niet meer, het geeft je alleen maar een slecht gevoel en daar heeft niemand baat bij. Over het algemeen voel ik me dan ook erg geliefd bij mijn volgers. Ik plaats dan ook nog een tweet om mijn snapchatfilmpjes iets meer toe te lichten. "I got a day off and thought it will be a good idea to spend it with someone I deeply care about. <3" luidt de tweet. Ik kijk op de borden langs de weg en merk dat het niet al te lang meer zal duren voordat ik Jayden eindelijk nog eens in mijn armen kan sluiten. Door de drukke periode zowel voor mij als voor hem, is het niet verder gekomen dan Facetimen en dat is toch iets minder leuk dan een echte kus.

Rosalie_Palvin_2.jpg

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

Re: ORPG || Being a famous couple isn't easy (18+)

from Ellytjevdb on 07/21/2016 12:24 PM

Rosalie Palvin || 20 || Model

Vandaag heb ik  eindelijk nog eens een dagje vrij. Geen shoot voor een modebedrijf of een reclamespotje voor een vreemd en overbodig product. De laatste tijd was het erg hectisch. Ik werd bijvoorbeeld geboekt voor een reclame van Coca Cola, L'oreal en River Island. Naast deze reclamespotjes had ik ook nog enkele shoots voor enkele kledingmerken. Nu heb ik eindelijk tijd voor mezel en voor Jayden. Ik heb dan ook afgesproken met Jayden, om samen wat leuks te doen aangezien ook hij vandaag een dag vrij heeft. Wat we gaan doen is nog niet helemaal zeker, dat hangt af van de drukte die er heerst in de stad als ik naar hem word gereden. Als ik naar hem toega kan ik zien of we misschien ergens heen kunnen, zonder al te veel lastig gevallen te worden. Het is allemaal heel erg lief bedoeld als fans komen vragen om een foto en ik doe dan ook altijd mijn best om tijd vrij te maken voor zo veel mogelijk foto's en praatjes, maar soms heb ik mijn rust nodig of mijn tijd met Jayden. Doordat ik nog genoeg tijd heb, neem ik ruim de tijd om me klaar te maken. Ik kies voor een simpele outfit en maak snel wat leuks in mijn haar. Als ik mezel in de spiegel bekijk, vind ik dat ik zo wel over straat kan. Je weet nooit wanneer de paparazi een foto van je neemt, dus neem ik geen enkel risico. Zodra je er in gewone, simpele kledij bijloopt stellen ze zich al meteen vragen. Voelt ze zich wel goed? Is het uit tussen hen? Wat is ze van plan? Heeft ze een stiekem afspraakje? Dit zijn nog maar enkele vragen waarover geroddeld wordt op verschillende sites als er een minder charmante foto van je opduikt. Ondanks alle roddels die over zowel Jayden als mij verschenen zijn, houden we onze relatie goed stand. Hiermee ben ik erg blij, want Jayden is echt perfect voor me. Daarbij komt ook nog eens dat ik voetballers altijd al aantrekkelijk vond en nu al helemaal. Ik neem mijn iPhone en duid Jaydens naam aan. Geduldig wacht ik totdat hij opneemt. Hopelijk heeft de trainer vandaag alsnog geen training ingepland, anders moeten we onze plannen afzeggen. Al vind ik het niet erg om een keertje mee te gaan en te zien hoe hij het doet. 

http://www.polyvore.com/date/set?id=194960849

Rosalie_Palvin_1.jpg 

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

Re: O || Her boyfriend (18+)

from Ellytjevdb on 07/18/2016 05:08 PM

Leila
Ik heb nog nooit zo passioneel met iemand gezoend, ik heb uberhaupt nog nooit met iemand écht gezoend. Enkel en alleen een keer bij toneel, maar dat telt niet. Ik hoop dat Loïc hiervan niks ondervindt. Hij lijkt me te begeleiden naar mijn bed, wat uiteindelijk ook waar is als we er staan. Hij stopt even en trekt zijn shirt uit. Even wordt mijn aandacht van zijn lippen naar zijn lichaam gebracht, maar al snel beginnen we weer te zoenen. Ik weet niet goed wat hij van me verwacht en ik weet al helemaal niet waar ik mijn handen moet laten. Voorzichtig zet ik ze tegen zijn borst aan om een bepaalde afstand te creëren. Eigenlijk zou ik niet weten wat ik nu nog moet doen. Mijn jurkje uitspelen zal niet simpel gaan in mijn eentje en ik weet niet goed wat Loïc wilt doen. Ik open mijn ogen weer en laat zijn lippen los om even op adem te komen. Hierop laat ik mijn nagels langzaam over zijn borstkas glijden.

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

Re: Werk vinden als 19 jarige..

from Ellytjevdb on 07/17/2016 06:41 PM

Ik zou ook horeca zeggen. Gewoon oefenen en eenmaal je het in de vingers hebt, is het wel leuk denk ik. Zelf heb ik hier geen ervaring mee trouwens, maar het lijkt me wel 'leuk'. :)

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Ellytjevdb on 07/17/2016 10:10 AM

Skyler
Zoals ik al had verwacht, komt Jayden de woonkamer binnen. Door alle stress heen, kan ik toch een kleine glimlach op mijn gezicht toveren bij zijn begroeting. "Hey Jay", zeg ik lief. De kus op mijn lippen geeft me kalmerend gevoel, hoe raar dat ook mag klinken. Ik ga tegen hem aanleunen en hoop dat hij het niet erg vindt dat ik nu geen enkel woord kan uitspreken. Mijn keel lijkt weer dichtgeknepen te worden. Met mijn nagel tik ik op mijn scherm totdat ik eindelijk iets kan zeggen. "Ik ben blij dat je er bent", zeg ik zacht. "Ze kunnen elk moment bellen en ik weet niet of ik wel durf op te nemen", vervolg ik. Ik zou er nog toe in staat zijn om gewoon niet op te nemen, puur omdat ik het al dan niet slechte nieuws niet wil horen. Mijn droom kan in vervulling gaan of ik kom in een dip terecht waaruit ik weer opnieuw omhoog moet klimmen. Het is niet een simpele rol, maar echt één waarmee ze plannen hebben. De rol in Pretty Little Liars zou mijn carrière een enorme boost geven en is dan ook erg belangrijk, maar stel dat ze mij niet kiezen? Mijn zelfvertrouwen zou een deuk krijgen en nog geen kleintje ook. Ik zal weer terugzakken en kleine rolletjes spelen, voor een lange tijd, tot ik hopelijk weer zo'n mooi aanbod krijg. Mijn hersenen maken overuren, zo erg dat ik er hoofdpijn van krijg. "Waarom bellen ze nu niet gewoon? Is het zo lastig om een nummer in te toetsen?" zeg ik bijna kwaad. Door alle emoties geraak ik bijna over mijn toeren, maar ik moet mezelf kalm proberen houden. Het is voor niemand een goede zaak als ik me te erg ga opwinden. Ik wil niet onbeleefd klinken aan de telefoon straks, ik wil Jayden niet afschrikken en ik wil mezelf al helemaal niet verliezen.

Skyler_Moore_65.jpg 

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

from Ellytjevdb on 07/17/2016 09:57 AM

Leila
Ik zie hoe hij zijn ogen neerslaat. Hij weet dat ik niet zo'n meisje ben en dat ik dat ook niet snel zal worden. Loïc komt bij mij juist wel zo over, maar hij is niet over alles even open. Ik ken hem al lang, heel erg lang en ken hem beter dan hij denkt. Mijn hart maakt bijna een sprongetje bij zijn woorden. Zodra zijn lippen de mijne raken, sluit ik mijn ogen. Het is een perfect moment waarvan ik inderdaad wil genieten. Zijn handen zakken af naar mijn heupen en ik leg mijn armen over zijn schouders om zo nog dichter bij hem te komen. Dit is opnieuw zo fout, maar het kan me nu echt niks meer schelen. 

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

from Ellytjevdb on 07/16/2016 10:28 PM

Leila
Elke aanraking met zijn hand en lippen doet mijn huid tintelen. Het lijkt alsof mijn hele lichaam nu in brand staat. Mijn hand valt van de zijne wanneer hij deze verplaatst en hangt nu doelloos langs mijn lichaam. Zijn vraag haalt me weer naar de realiteit, voordat ik echt verdronk in het moment. "Je weet dat ik niet zo'n type ben", geef ik eerlijk als antwoord. Voor anderen is het misschien gemakkelijk(er) om aan iemand te tonen dat je hem/haar leuk vindt, maar ik ben nu eenmaal niet zo iemand die haar gevoelens snel op tafel legt. "Maar gaan we blijven staan praten over dingen uit het verleden of heb je nog andere dingen in gedachen?" zeg ik waarbij ik het laatste bijna fluister.

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Ellytjevdb on 07/16/2016 09:36 PM

Ts
Skyler
Vandaag is het dan zover, ik krijg de uitslag van mijn auditie. Ben ik het geworden? Of valt mijn grote droom in het water? Normaal bellen ze je rond de middag, maar ik zit al sinds negen uur vanochtend naar mijn iPhone te staren. Als ik de rol krijg, is dat natuurlijk geweldig, maar moest dat niet het geval zijn weet ik nog niet wat ik ga doen. Jayden komt zo naar me toe, dat hebben we gisteren afgesproken. Ik wilde hem niet al te vroeg laten opstaan, maar stel dat ze vroeger zouden bellen? Ik wil hem absoluut hier bij me hebben als ik gebeld word. Elke keer wanneer ik een melding krijg van Snapchat stopt mijn hart met kloppen, maar dan adem ik weer rustig in en uit. Mijn vader komt bij me zitten en slaat zijn arm over mijn schouder, om me op die manier dichter naar zich toe te trekken. "Wat de uitslag ook is, je blijft altijd mijn grote ster", zegt hij met tranen in zijn ogen. "Dat weet ik pap", antwoord ik. Het komt moeilijk uit mijn keel, alsof iemand hem dichtknijpt. Hij drukt een kus op mijn voorhoofd en staat dan weer op. "Bel me zodra je iets weet", zegt hij nog voordat hij naar de gang verdwijnt. Jammer genoeg moet mijn vader gaan werken en zal hij er niet bijzijn, des te belangrijker Jayden voor me wordt. Ik hoor pap praten tegen iemand en ik vermoed dat Jayden juist is aangekomen. Hij zal zelf wel naar de woonkamer, dus maak ik het me opnieuw gemakkelijk op de bank. 

Skyler_Moore_64.jpg 

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

from Ellytjevdb on 07/16/2016 09:23 PM

Leila
Het maakt me lichtjes zenuwachtig als hij niet zegt wat hij van mijn kamer vindt. Na mijn opmerking voel ik me een verschrikkelijke idioot. Hoe kan ik nu zoiets zeggen? Ik heb nog niet genoeg blunders in zijn buurt gemaakt... Hij heeft zich met een ruk naar me toegedraaid, zacht gelachen en is dichter naar me toegekomen. Het zijn allemaal dingen die me ongemakkelijk laten voelen. Zijn stem klinkt laag en zacht, wat me weer op mijn gemak laat voelen, al zeker wanneer de woorden die hij net gezegd heeft tot me doorgedrongen zijn. Ik leg mijn hand op de zijne en probeer hem strak aan te kijken. "Waarom heb je me nooit eerder een teken gegeven?" vraag ik zacht. Ik ben bang om luid te praten, om op die manier de magie tussen ons uit te blazen en hem weg te stoten. Ik moet dit voorzichtig aanpakken, zorgen dat ik niks verkeerds zeg of doe, alles om hem dicht bij mij te houden. 

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

from Ellytjevdb on 07/14/2016 06:37 PM

Leila
Loïc kijkt rond, alsof hij alles goed in zich opneemt en keurt. Hoe vaak heb ik wel niet gedroomd om hem door die deur te zien stappen? Ik ben de tel al kwijtgeraak. Nu het eindelijk gebeurt, sta ik als aan de grond genageld naar hem te kijken. Ik knik als hij voorstelt om naar mijn kamer te gaan. Die is niet zo interessant, maar ik voel me er beter op mijn gemak en ik kan tenminste wat vertellen. Ik open de deur naar mijn kamer en stap naar binnen. Gelukkig ligt alles er netjes bij, behalve de boeken en papieren van school die op mijn bureau verspreid liggen. Loïc naar binnen zien komen is als een droom die uitkomt en voor ik het weet rolt er een opmerking over mijn lippen. "Je weet niet hoe lang ik hier al over droom", zeg ik zacht. Vrijwel meteen sla ik mijn handen voor mijn mond. "Sorry, dat was echt stom van me", verontschuldig ik me.

cooltext1643255418.png

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  18  |  19  |  20  |  21  |  22  ...  37  |  »  |  Last

« Back to previous page