Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  18  |  19  |  20  |  21  |  22  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/06/2019 05:21 PM

Saia

Tot mijn verbazing sprak de gymleraar geen woord hij was alleen naar zijn telefoon aan het staren en mij in de gaten aan het houden. Ik zette de laatste puntjes op de i en kwam overeind “ik ben klaar mag ik gaan?” Ik stak hem mijn opdrachten toe die ik perfect had gemaakt. Ik was niet dom opgevoed mijn vader betaalde een fortuin om mij een slim wonder te maken. Hij nam mijn papieren aan en glimlachte “je hebt een mooi handschrift” zei hij kleintjes. Ik keek hem stijfjes aan en vatten zijn compliment op alsof een insect op me had geplast.” Wat deed Joshua Hugeus hier?” Vroeg ik er ontstond een streep op zijn gezicht “niks om je zorgen over te maken.” Ik stopte mijn handen in mijn zaken “pas maar op de Hugeus zijn 1 en al pech.” Ik verliet het lokaal en drukte mijn telefoon aan waar ik het bericht van Mathias zag.

Easton

Ik was aan het dansen met Xavier en zijn groupie terwijl ik algauw iemand op het oog kreeg. Mooi postuur en een zwart rokje die ik uit wou trekken ik liep er nonchalant op af en ging naast haar staan.” Die punch moet je niet drinken Three heeft er in gespuugd” zei ik met een lachje ik keek op en zag tot mijn verbazing dat het Alvira was.” Hey wat doe jij hier?” Ik keek om me heen en zag de vuile blikken naar haar gaan. Ik nam een slok van mijn wodka en kon niet liegen dat ik haar best wel lekker vond.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/06/2019 12:13 PM

Easton

Three woonde niet ver van ons vandaan dus de 2 Hugues broers namen voor het eerst de keuze om te gaan lopen. Eenmaal bij Three's villa horde je de bonkende muziek al tot op de straat. We liepen naar binnen en zagen al dat alle ogen op ons gericht waren. Ik zag zelfs Charlotte kijken die met een groep trutten stond. Zelfs mensen van andere scholen waren er Three liep al snel op ons af "Hugeus!" Zei hij blij tegen Mathias die hij omarmde Three was een grote jongen hij had paar jaar terug Saia gedate. Maar dat kwam omdat hij altijd de eerste is die de top hotties daten. " Salazar!" Hij drukte ons 2 redcups toe en liet 1 van zijn billenlikkers vodka voor ons inschenken "maak je klaar om een mooie avond te hebben genoeg wijfen van andere scholen" zei blik glee naar Mathias "vooral niet loyaal blijven Mathias dat is voor mietjes gewoon neuken... neuken.NEUKEN!" Het was voor het eerst dat ik er niet gemotiveerd van werd als Three me aanmoedigde om te neuken. Ik keek om me heen en zocht naar Alvira.

Saia
Ik bekeek de 2 en ging rustig aan mijn tafel zitten. Joshua gaf de gymmeester een hand en keek mij nog onverschillig aan. Ik walgde ervan hij had iets sluwe en ik zelf als arrogant persoon kon gelijk al zien wat voor type Joshua was. Mathias totale tegenpool ik was ook het omgekeerde van Mathias daar niet van."Fijn dat je gekomen bent Saia" begon Dean hij gaf me de papieren en ik begon zonder iets te zeggen de papieren in te vullen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/05/2019 12:30 AM

Easton

“ Nee” zei ik tegen Mathias de les ging snel voorbij. Thuis maakte ik me klaar voor Three’s feestje. Ik deed een polo aan en jeans die er goed bij paste. Mijn haar was glad gekamd en met haarlak gefixt terwijl ik constant dacht aan Alvira.. zou ze ook gaan? Ik liep naar beneden en zag dat Joshua zijn auto weg was alleen maar beter.” Yo Mats ben je al klaar!” Riep ik naar boven hij was vast nog Saia aan het stalken waar ze was.

Saia

Ik reed naar school en zag dat het zo goed als donker was er branden maar een licht in het lokaal van Miss Dean. Ik stapte uit en liep verveelt naar binnen eenmaal binnen nam ik eerst diep adem. Mijn telefoon stond uit ik hoefde geen verontwaardige berichtjes te zien van Mathias. Ik liep de klas binnen en zag tot mijn verbazing niet alleen de gymmeester.. Joshua Hugeus was er ook.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/04/2019 11:16 PM

Easton

Ik grijnsde "wacht maar af straks pakt die nieuwe gymleraar haar van achter." Zei Xavier met een lachje terwijl hij naast me neerplofte en me niet kon herinneren dat we vrienden waren. Maar goed als Mathias over Alvira begint kijk ik kort naar haar op "mensen moeten hun bek over haar houden." Zei ik tegen hem "zolang ik hier ben zorg ik daar wel voor." Als ik mezelf dat hoor zeggen weet ik niet waar het vandaan komt. Ik wist niks meer over haar maar wilde ook niet dat mensen haar lastig vielen. 

Saia

Ik horde wat Xavier zei maar besloot stil te blijven. Tering hond. Ik kwam overeind en besloot de klas te verlaten. Als ik de gymleraar zie spreek ik hem aan "8 uur ben ik aanwezig." Hij grijnsde speels "mooi ik heb 2 toetsen voor je klaar liggen."

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/04/2019 11:03 PM

Easton

Ik fronste "zo jij stemt snel in." Zei ik grijnzend mijn ogen gleden naar Saia "neem je wijf ook mee?" Vroeg ik hem voor de zekerheid om te pijlen of hij Joshua wilde stangen. 

Saia

Iedereen was uitgenodigd voor Three's big party. Ik wist niet of ik moest gaan ik was niet desperate voor dick namelijk aangezien ik met Mathias ging. Thema's feestjes eindigde altijd op seks orgi's. Easton was snel in de groep opgenomen voorheen was dat echt niet zo. Toen was hij die vieze jong van een crimineel. Ik merkte dat ik vet veel aandacht kreeg van jongens de laatste tijd.. en ik merkte aan Mathias zijn houding dat hij dom begon te doen net als vroeger hoe hij Alvira kuste alleen omdat Easton zei dat hij me had genaaid in zijn bed.. wat een absolute leugen was. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/04/2019 10:28 PM

O neee AHAHAHA ik voel drama hierzo

Easton
Ik was zo in gesprek met Rebekah dat ik niet eens opletten op Alvira. Ik moest en zal feesten vanavond. Het kon me niks schelen dat die lul Joshua terug was. Op de gang zag ik ook Charlotte met haar blonde lange haar en porseleinen gezichtje. Ik gaf haar geen aandacht dat was niet nodig. Ik liep grijnzend naar mijn broer zodra ik hem zag "Three geeft een feest ga je mee?" Vroeg ik hopend dat hij niet zoals een opa ging doen en de dag zou spenderen met zijn lieve trut. Saia weerhield hem van lol maken maar nu Joshua hier was wist ik dat voor een monster Mathias zou worden. Hij wilt altijd meer indruk maken zodat Joshua hem niet overschermd. 
Saia
Ik praten met wat vriendinnen en zag toen onze lieve gymmeester naar binnen lopen hij ging precies voor mijn tafel staan. Ik keek hem kort aan en focuste me toen weer op Yara en Jisoo die aan het praten waren over Three zijn lul." Vergeet morgen niet te komen Saia" zei hij terwijl ik niet luisterde en Mathias geïrriteerd de klas in zag lopen. Ik was nogsteeds verbaasd over zijn broer.. de hele rit naar school had hij geïrriteerd naar buiten lopen staren.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/04/2019 09:21 PM

Easton

Ik gaf haar een knik "prima." Zei ik simpel ik vond haar aandacht niet vervelend. Ik wist alleen niet of ik die wel nodig had. Eenmaal op school gekomen merkte ik helemaal niks van dat mensen me uitkotste." Hey East!" Horde ik achter me ik keek op  zag dat Rebekah was "heyy" zei ik grijnzend ze omhelsde me terwijl ik blij was dat ik terug was "je ziet er goed uit man." Haar blik glee toen naar Alvira "gaan jullie?" Vroeg ze toen Bekah was niet zo judgy en een bekakte meid ik walgde van bekakte meisjes." Nee" reageerde ik snel zse fronste en gaf me een knik "er is vanavond een feest bij Tree ga je?" Ik grijnsde breed ik kon een feestje wel gebruiken "tuurlijk komen er lekkere wijfen?" 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/04/2019 08:29 PM

Joshua
"Waarom zo boos broertje.. je hoeft je vooral niet te schamen dat ik knapper dan je ben!" Riep ik hem grijnzend na. Ik sloot de deur met een lachje dicht en liep door het gigantische huis terug naar mijn kamer.

Saia
Ik fronste en keek over mijn schouder naar blijkbaar Mathias zijn broer. Ik en Mathias hadden dus toch niet zo lang als ik dacht. We stapte de limo in richting school terwijl ik Mathias verbaasd aankeek "Is dat je broer?" 

Easton
Ik kwam naakt de badkamer uit en keek tegen Alvira aan. Ik werd rood en trok snel een handdoek uit mijn kast "Wat doe jij hier?" Vroeg ik had ze Joshua al gezien? Ik probeerde zo min mogelijk naar haar te kijken ondertussen dat ik mijn uniform aantrok. Waarom was ik in godsnaam zo kalm? Dit meisje was overal ik zat vast aan haar geplakt door een gedurende geheugen verlies. Zou ze huilen als ik met andere wijf naar bed wil gaan? Ik miste school en feesten ookal was elite high geen fan van me.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/04/2019 07:17 PM

Easton

Joshua haalde het bloed vanonder mijn nagels vandaan. Toen ik nog niet zo hecht met hem was wat ik nu ook niet ben wist hij mijn leven altijd zeur te maken. Hij mocht mijn moeder niet en mij al helemaal niet Mathias zag mij eerder als zijn broer dan hem en dat heeft altijd tussen hem en zijn vader gezeten volgens mijn moeder." Ik weet niet wat je deal met haar is maar dat kan me weinig schelen" opperde ik voordat hij iets in me triggerede en dat was een en al woede. Ik pakte mijn krukken en strompelde de keuken uit.

Joshua
Ik keek Easton grijnzend na en bekeek Mathias." Voel je weer er buiten gelaten broertje?" Vroeg ik met een pruillipje "maak je niet druk voor jou staat ook nog wat te wachten." Ik liep de keuken grijnzend uit en was blij dat pa me terug had geroepen naar huize Hugeus. Effe weer rangorde stellen. 

Ts 
Saia
Ik kwam aan op het Hugues terrein en zag Alvira's Mercedes ook staan. Dat moest me denken Easton ging weer voor het eerst naar school. Ik liep naar de voordeur en belde aan als de deur word open getrokken door een oudere Mathias die halfnaakt is. Blijf ik automatische staren "hallo wie hebben we hier?" 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/04/2019 09:06 AM

Easton

Er stond argwaan in me "Mathias heeft gelijk hij is mijn vader niet en jij ook niet." Joshua bekeek me alsof ik een hulpeloos jongetje was." Je hebt mij wel nodig want ik weet van je daden in Barcelona" als hij begin over Barcelona kijk ik hem fel aan "Wat weet jij?" 

Joshua

"Ik weet  ook van Alvira Charlotte is dus niet de enige die we gemeenschappelijk hebben."  Was hij vergeten dat state in Barcelona is "had ze maar geweten dat je mijn broertje bent" zei ik met een glimlach. Ik zag de woede in zijn ogen  maar het werd gedempt door zijn geheugen verlies." En wat dan nog je tijd is voorbij hier in Madrid je bent oud en irritant.. vroeger kon je mij en Mathias nog de kop inslaan maar nu niet meer.. we zijn nu de baas." 
Zei hij geïrriteerd terwijl hij een stuk volwassener was geworden maar dat kinderachtige nog is gebleven. Mijn blik glee naar Mathias "fijn om jullie weer te zien beste broertjes." 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  18  |  19  |  20  |  21  |  22  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page