Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 18 | 19 | 20 | 21 | 22 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG||||
from LostSouls on 12/06/2019 05:52 PMAlvira
Zodra ik mijn drank had deed ik er ongezin een buisje GHB in. Met de juiste hoeveelheid een geweldige drug. Ik dronk mijn beker in een keer leeg om hem vervolgens bij te vullen. Ik liep de dansvloer op en begon te dansen. Na ongeveer een kwartiertje begon ik de effecten te voelen. Ik voelde me relaxt en opgewekt. Mocht ik nog een jongen van een andere school tegen komen die mijn reputatie niet kent weet ik tenminste dat ik een geweldig orgasme zou hebben. Als vervolgens een jongen tegen me begon te praten keek ik op en zag dat het Easton was. 'Feesten, wat anders.'zei ik en dronk de laatste slokken uit mijn beker. Ik zag hem om me heen kijken. 'Het interesseert me niet. Zolang ik maar kan feesten.' zei ik nog.
Mathías
In die korte tijd had ik toch flink al wat op. 'Yo Mathi!' hoorde ik. Bij het lounge gedeelte waren ze bezig met een bong. Ik grijnsde en plofte op de bank. 'Geef maar.' zei ik en zette het ding tegen mijn mond. Ik stak de aansteker erbij aan en inhaleerde. Dit werd een wild feestje dat wist ik nu al.
from LostSouls on 12/06/2019 05:08 PMMathías
Het was niet lang lopen voor we bij Three zijn huis waren. Eenmaal daar keek iedereen ons met de eerste stap binnen al aan. Ik grijnsde. Ik had dit wel gemist. Het heftige feesten tot we er bij neervallen. Al moet het niet weer gaan als die ene keer dat het gewoon te ver ging en ze mij in het ziekenhuis konden opzoeken omdat ik teveel had gebruikt en had gedronken. Als Three ons dan ook zo ontvangt nam ik gretig het drankje van hem aan. 'We zullen zien wat de avond brengt.'zei ik hem en keek nog even naar Easton met een grijns van hier tot Tokio. 'Let the games begin.'zei ik en liep de dansvloer op waar ik het eerste knappe meisje van een andere school al aan haar hand liet draaien.
Alvira
Ik had me omgekleed en opgemaakt. Op een of andere manier voelde ik me nu wel weer de oude. Al zouden heel veel mensen dat vanavond wel gaan verpesten. Ik haalde een hand door mijn haar en liet me door de limo naar het feestje brengen. Ik keek naar mijn hoge hakken met een glimlachje en hoopte dat ik gewoon plezier kon hebben zonder dat het werd verneukt. Als we er waren opende de chauffeur mijn limousine. De muziek hoorde je tot buiten bonken en ik haalde nog een keer diep adem voor ik zelfverzekerd naar binnen stapte. Ik liep naar de drankentafel met mijn hoofd hoog en geen enkele interesse naar die roddelaars die stopten met dansen om zich druk te maken om mij. 
from LostSouls on 12/05/2019 10:09 PMMathías
Ik legde geïrriteerd mijn telefoon neer. - Je weet toch dat er wordt gecommuniceerd in een relatie? Ik dacht dat dit er een was. - had ik als laatste naar Saia gestuurd. Ze negeerde me al de hele dag en dat kon ik niet hebben. Niet met Joshua in de buurt en al helemaal niet bij die docent. Als ik Easton hoor zuchtte ik. Ik besloot mijn telefoon thuis te laten en liep naar beneden waar ik East zag staan. 'Ik ben helemaal klaar, laten we gaan.' zei ik
Alvira
Ik zuchtte en lag in bed met een theetje en een film. Daniël kwam binnen. 'Wat doe je hier thuis?' vroeg hij. 'Waar zou ik anders moeten zijn?' Hij zuchtte. 'Het feest? Je moet het niet zo makkelijk opgeven. Dit word vergeten en dan komt het allemaal weer goed.'zei hij. 'Tot ze erachter komen dat ik mijn vader heb omgelegd. Dat zal niet lang meer duren. Ik vraag me sowieso af hoe de politie er niet achter is.' zei ik en dronk mijn thee. 'Je bent een Vargas. Ik ken je zo niet meer. Jij komt nu uit bed, kleed je op je meest sexy aan en gaat naar dat feest zien wie ze missen.'zei hij. Ik glimlachte. Wat moest ik zonder mijn broertje.
from LostSouls on 12/04/2019 11:20 PMMathías
'Dat hoop ik toch niet voor d'r.'zei ik tegen Xavier als hij naast Easton ging zitten. Ik haalde diep adem en keek op als Saia de klas uit liep. Ik was pissig om haar reactie op Josh en het interesseerde haar ook gewoon niet. Ze ging gewoon door met haar eigen ding. Als Easton zo beschermend over Alvira sprak fronste ik. 'Herinner je je iets?'vroeg ik. Hij had een hekel aan de Vargas familie zover hij zijn geheugen had, maar hij had wel een zwak voor Alvira. Het verbaast me dat dat gevoel er nu ook zit.
from LostSouls on 12/04/2019 11:09 PMMathías
'Dat moet ze zelf maar zien. Ze zal vast wel mee gaan als ze over nog meer jongens wilt kwijlen.'zei ik tegen hem en keek vervolgens kort naar Alvira die alleen achterin de klas zat. 'Kwam jij niet met haar mee vanochtend?' vroeg ik Easton en keek op als de docent begon met zijn les waardoor ik zachter begon te praten. 'Het verbaast me dat iedereen haar tot nu toe negeert in plaats van dingen naar haar hoofd gooit.'
from LostSouls on 12/04/2019 10:47 PMMathías
Ik was gaan zitten en zag niet veel later Easton bij me komen staan. 'Tuurlijk ga ik mee. Ik heb wel weer eens zin in een fatsoenlijk feestje.'zei ik tegen hem en zag in mijn ooghoek hoe die etter van een gymleraar binnen kwam. 'Die vent kan ook niet weg blijven. Vieze pedo.' mopperde ik tegen Easton en keek naar Saia. Bij hem kon Saia tenminste wel doen alsof ze het niet interessant vond. Ik opende mijn boek en keek vervolgens nog op naar Easton. 'Je valt weer precies terug op je populaire spot hier in de ranglijst.'zei ik met een grijns. Ik was blij voor hem.
Alvira
Met mijn boeken liep ik de les binnen en liep naar mijn plek achterin. De andere kant van het lokaal dan waar de populaire mensen zaten. Ik hoorde daar niet meer bij dus dit was mijn nieuwe plek. Aan de ene kant maakte het me ook niet meer zo erg uit. Zo lang ik maar met rust werd gelaten.
from LostSouls on 12/04/2019 10:13 PMAlvira
Als ik al snel merk dat Easton zijn reputatie nauwelijks was geschaad en hij eigenlijk nog meer welkom was als ervoor voelde ik me meteen overbodig en slecht. Ik glimlachte zwak naar Rebekah en keek vervolgens naar Easton. 'Zo te zien red jij je prima. Ik zie je nog, veel plezier vanavond.' zei ik en liep naar mijn kluisje waar ik mijn boeken uit haalde. Nu kon de ellende beginnen.
Mathías
Sinds Joshua terug was gekomen kon ik alleen maar geïrriteerd zijn. Lievelingetje van mijn vader. Als hij er was kon ik niks meer goed doen. Terwijl hij wel moest toegeven dat ik was veranderd. Als Joshua er toch is kan ik net zo goed mijn oude feestende zelf worden. Ik sloeg mijn kluisje dicht en liep richting de klas. Die blik op Saia haar gezicht ook toen ze hem zag. Kwijl liep nog net niet uit haar mond.
from LostSouls on 12/04/2019 08:37 PMAlvira
Als hij naakt de badkamer uit kwam grijnsde ik. 'Niet alsof ik het niet eerder heb gezien. Je hebt nota bene niks om je voor te schamen.' zei ik en sloeg mijn benen over elkaar. 'Ik had nog geroepen.'zei ik en haalde diep adem. 'Ik dacht dat je misschien wel iemand naast je zijde wou hebben die nog meer uitgekotst word dan jij. Dan valt het niet zo op dat je terug bent.'zei ik met een grinnik.
Mathías
'Weet ik, omdat je niet knapper bent.'riep ik nog en stapte de limo in. Ik had altijd al graag het laatste woord gehad. Vooral bij Joshua. Ik had echt een hekel aan hem. Als Saia naar hem vroeg zuchtte ik. 'Helaas wel. Hij gaat al lang niet meer naar Elite en ik zie hem eerder als een vervelend aanhangsel van de familie.'zei ik tegen haar.
from LostSouls on 12/04/2019 08:09 PMAlvira
Ik liep over de gangen richting de kamer van Easton. Ik had nog niemand gehoord of gezien, wat me verbaasde aangezien ik al aan de late kant was. Ik klopte op de deur en liep vervolgens binnen. Ik hoorde water lopen in de badkamer. 'Easton?! Ik dacht misschien wil je niet alleen aankomen op school. Mathías gaat waarschijnlijk als altijd met die hoer mee.'zei ik en ging op de rand van zijn bed zitten. Ik ging even door mijn losse haar en haalde diep adem.
Mathías
Ik haalde een hand door mijn nog vochtige haar en probeerde mijn stropdas wat rechter te trekken. Het lukte niet echt dus ik liet het maar gefrustreerd gaan en liep naar beneden waar ik Joshua bij de deur zag bij Saia. Ik zag Saia haar reactie wat me nog harder irriteerde. Ik stootte langs Joshua. 'Iemand die je niet wilt en hoeft te kennen. Hij flikkert snel genoeg op.'zei ik en trok haar aan haar hand mee naar de limo voor Joshua zijn gore bek open kon trekken.
from LostSouls on 12/04/2019 07:06 PMMathías
Ik fronste als Joshua Alvira benoemde. Joshua kon haar toch helemaal niet? Alvira kon Joshua ook niet? What de fuck? 'Zou willen dat ik hetzelfde kon zeggen, dus wanneer ga je weer?'vroeg ik hem. 'Aangezien je daar toch zo goed in bent.' Het frustreerde me dat er nu dingen speelde die ik zelfs niet wist. Als hij nu ook nog zou vertellen Saia te kennen had ik zijn hersens in geslagen.

Reply