Search for posts by Supermodelkaty

First Page  |  «  |  1  ...  18  |  19  |  20  |  21  |  22  ...  26  |  »  |  Last Search found 259 matches:

Supermodelkaty
Admin

25, female

Level 37

Care Team Hello Blog

Re: Beste meiden

from Supermodelkaty on 11/10/2015 08:37 PM

Meiden ik snap dat het een steun voor jullie is, maar sommige hebben er last van.
En we willen graag dat Hello Model een wat vrolijkere sfeer krijgt, en dat je niet als je je net registreert dat je gelijk topic's ziet met als titel ''zelfmoord'' ''snijden'' ''kut leven dat ik heb''
Als je graag wat kwijt wilt, kan je op het forum plaatsen of je iemand mag mailen.
Maar als je er iets over kwijt wilt op een forum, hoe zou je het dan moeten noemen?

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

Supermodelkaty
Admin

25, female

Level 37

Care Team Hello Blog

from Supermodelkaty on 11/10/2015 08:23 PM

Ik denk dat die topics vooral steun bieden aan die mensen, dan dat het een trigger is voor anderen eigenlijk. Ik snap je ergens wel hoor, maar internet is voor veel mensen de enige plek waar ze met hun problemen terechtkunnen.

Dat ja, ze vragen om steun, een schouder eigenlijk om uit te huilen. Ze willen (ik ook) gedwoon dat iemand naar hun luistert.

Reply

Supermodelkaty
Admin

25, female

Level 37

Care Team Hello Blog

Re: YEAH!

from Supermodelkaty on 11/10/2015 08:22 PM

Hmmm, wil ik ook wel

Reply

Supermodelkaty
Admin

25, female

Level 37

Care Team Hello Blog

from Supermodelkaty on 11/10/2015 05:06 PM

Volgens mij is hier ook maar serieus echt een iemand die zo'n forums aanmaakt.
Achja.. snap het wel.
Er zijn er meerdere, ik heb het zelf ook gedaan. Maar meerdere maken forums aan.

Reply

Supermodelkaty
Admin

25, female

Level 37

Care Team Hello Blog

from Supermodelkaty on 11/09/2015 09:44 PM

Ja ik snap wat je bedoeld maar alsnog, dit maakt de zweer niet leuker. Voor mij is dit ook een slechte invloed. Het is makkelijk dat je zegt dat ze de ''topic's kunnen vermijden.'' maar dat gaat niet zo makkelijk.

Sfeer , maar tja ik snap wat je bedoelt. Maar het is voor de gene opluchtend om het op een forum te kunnen plaatsen, ipv dat tegen iedereen hetzelfde mailtje/chat berichtje te sturen. Maar ik begrijp je wel, de site komt nu een beetje depressief over.

Reply

Supermodelkaty
Admin

25, female

Level 37

Care Team Hello Blog

from Supermodelkaty on 11/09/2015 09:38 PM

Ik snap het, maar door die forums kan je wel zien dat er mensen voor je klaar staan, tenminste heb ik geprobeerd.

Maar misschien kunnen we het duidelijk in de titel aangeven dat het er over gaat, zodat mensen die de forums willen vermijden ze makkelijker kunnen vermijden.

Reply

Supermodelkaty
Admin

25, female

Level 37

Care Team Hello Blog

Re: Mijn vrienden weten dat ik op't puntje van zelfmoord sta

from Supermodelkaty on 11/09/2015 09:36 PM

Maar jij dringt ook niet aan, zij dringen gewoon constant aan...

Ja, klopt

Reply

Supermodelkaty
Admin

25, female

Level 37

Care Team Hello Blog

from Supermodelkaty on 11/09/2015 09:11 PM

Ik durf het gewoon niet meer en daar moeten mijn vrienden respect voor brengen... In plaats daarvan zitten ze me gewoon uit te lachen.

Dat is logisch, ik druf het zelf ook niet meer. Maar tja, het beste is het om het toch te proberen. Maar ik ozu het zelf ook niet doen.

Reply

Supermodelkaty
Admin

25, female

Level 37

Care Team Hello Blog

from Supermodelkaty on 11/09/2015 08:59 PM

Daarmee juist en dat kunnen ze gewoon niet begrijpen. Ik voel me constant alleen en dat maakt het gewoon nog erger.. Mijn zus zegt dan wel dat mijn ouders echt lieve mensen zijn - en dat zijn ze ook - alleen heb ik nog altijd het gevoel dat ze mij als die 'slechte' zijn en door te zegge dat 't niet goed gaat, maakt dat het alleen maar erger...

Ik begrijp wat je bedoelt, ik voel het ook zo. Je ouders kunnen heel lief zijn. Maar sommigen kunnen dit nooit begrijpen. Het maakt niks uit hoe lief ze zijn. Maar het lucht misschien op als je het vertelt, misschien gaan ze je dan meer begrijpen.

Reply

Supermodelkaty
Admin

25, female

Level 37

Care Team Hello Blog

from Supermodelkaty on 11/09/2015 08:51 PM

Nja, ze zeggen van dat als ik 't echt meende het al lang zou hebben gedaan en als ik echt hulp wou, ik al direct mijn ouders zou hebben ingelicht. Maar ze snappen niet dat ik 't niet kan

Goede vrienden *Kuch, kuch* Dat horen vrienden niet te zeggen, ze moeten je proberen te steunen ookal is dat misschien moeilijk voor hun, ze moeten het gewoon proberen. Sommige ouders willen/kunnen je niet begrijpen en daar heb je dan niks aan. Je voelt je dan alleen, je voelt dat je alles maar alleen moet uitzoeken en daardoor word je alleen maar depresiever

Ze zeggen dat ik maar hulp moet zoeken. Dat ze niet meer kunnen dan dat... Maar ze zien niet dat ik gewoon een schouder nodig heb om op te huilen, dat dat meer nodig is dan die kuthulp die altijd verkeerd afloopt

Je zoekt al hulp bij hun, zoals je zelf aangeeft wil je iemand die je troost. Misschien kan je dat duidelijk aan ze maken? Ik weet niet hoe ze erop reageren maar je kunt het altijd proberen, ik snap voor je dat het moeilijk is. Het is ook moeilijk om zo iets te zeggen

Reply Edited on 11/09/2015 08:53 PM.
First Page  |  «  |  1  ...  18  |  19  |  20  |  21  |  22  ...  26  |  »  |  Last

« Back to previous page