Search for posts by Noah
First Page | « | 1 ... 18 | 19 | 20 | 21 | 22 ... 24 | » | Last
Search found 240 matches:
Re: ORPG//: Noah
from Noah on 01/03/2018 09:37 AMJason
Ik lach zacht als ze haar hoofd schud. Ze gaat er gelukkig niet meer verder op in, ik had ook geen zin in deze discussie. Ik knik lachend en zeg "Als jij het zegt" Weer zegt ze dat ze alles doet en ik zeg "Daar ga ik gebruik van maken" Als ze zegt dat ze het maar één keer zegt schud ik lachend mijn hoofd. Ze roept nog een keer allerliefste Jason en ik zeg grijnzend "Je zou het toch maar één keer zeggen?" Ik haal een hand door mijn haar en draai mijn hoofd zodat ik naar haar kan kijken.
from Noah on 01/03/2018 09:25 AMJason
Ik knik en zeg "Dat klopt" Ik lach zacht en schud mijn hoofd "nee, dat kan niet" zeg ik lachend. Ik knik weer en kijk haar grijnzend aan. "Je wilt niet weten wat er allemaal in mij om gaat" zeg ik grijnzend. Ik zie haar ogen groot worden en lach zacht. "Sorry" doe ik haar stem na en ga verder met kietelen. Als ze zegt dat ze alles doet stop ik even en zeg grijnzend "Alles? Dat ga ik onthouden. En hoe noemde jij me nou?" Als ze probeert mijn handen weg te halen ga ik weer even verder met kietelen en na een tijdje stop ik en laat me naast haar op het bed neervallen.
from Noah on 01/03/2018 09:14 AMJason
Ik lach zacht "Echt niet, je moet keihard lachen omdat ik zo grappig ben!" zeg ik lachend. "Nee, ik heb altijd gelijk" zeg ik grijnzend. "Nee! Alsjeblieft!" roep ik weer gespeeld bang. Als ze sorry zegt en me probeert te kietelen probeer ik serieus te kijken, maar ik schiet al snel in de lach als ze merkt dat het me niets doet. Ik grijns en zeg "Nu ik" Ik draai ons om waardoor zij op haar rug ligt en ik boven haar hang. Ik kijk haar even grijnzend aan en begin haar dan te kietelen.
from Noah on 01/03/2018 08:21 AMJason
Ik voel haar buik heen en weer gaan en schiet in de lach "Zie je wel, je moet wel lachen!"zeg ik grijnzend. "Ik heb altijd gelijk" zeg ik lachend omdat ze probeert boos te doen. Ik lach zacht als ze begint over de kieteldood en als ze boven op me springt, val ik achterover waardoor ik op mijn rug lig en zij bovenop me zit. "Nee! Alsjeblieft niet!" roep ik lachend. "Ik heb echt geen tips!" zeg ik nog steeds lachend. Ik kan toch tegen kietelen, maar dat weet zij nog niet.
from Noah on 01/02/2018 02:42 PMJason
Ik merk dat ze haar lach inhoudt en ik zeg grijnzend "Je moet lachen, ik heb zeker gelijk?" Ik lach zacht en knijp haar zo goed als fijn. "Oke, een tip, ik accepteer het alleen als jij het hebt bedacht" zeg ik grijnzend en laat mijn armen weer los om haar middel liggen. Ik schiet in de lach als ze boos probeert te kijken en zeg "Hm, misschien moet je nog even oefenen met dat boos kijken"
from Noah on 01/02/2018 02:34 PMJason
Ik lach zacht en schud weer mijn hoofd. Ik kijk naar haar als ze weer omhoog komt en ik zeg "Dat jij alles voor elkaar wilt krijgen met puppy ogen" Ik trek mijn wenkbrauwen op en vraag "Nergens mee helpen? Volgens mij ben ik jou de hele dag al aan het helpen!" Ik lach zacht als ze zich met haar rug naar me toe draait. Ik leg mijn armen om haar middel en zeg zacht lachend "Sorry"
from Noah on 01/02/2018 02:21 PMJason
Ik schud hard mijn hoofd en zeg lachend "Echt niet" Ik knik en zeg "Ja, ik heb jou door" ik lach zacht en schud weer mijn hoofd "Ik? Vervelend? Echt niet! Jij bent vervelend" zeg ik grijnzend. Ik kijk naar haar als ze gaat liggen en schiet in de lach om haar dramatische zucht. Ik grijns en zeg "Zeker"
from Noah on 01/02/2018 02:09 PMJason
Ik lach zacht en knik "Daar heb je gelijk in." zeg ik lachend. Ik kijk haar aan en zeg met een knipoog "Ik heb je wel door" Ik schud hard mijn hoofd "Nee, dat ga ik echt niet doen, je moet het helemaal zelf bedenken en snel ook" zeg ik grijnzend. Ik glimlach en zeg "Geen probleem, ben ik ook"
from Noah on 01/02/2018 02:01 PMJason
Ik lach zacht en schud weer mijn hoofd "Nee, ik ga niks vertellen en puppy ogen helpen al helemaal niet" zeg ik lachend als ik haar aankijk. Ik knik "Het is echt niet te veel hoor, ik doe het graag" zeg ik glimlachend. Ik kijk naar haar en knik. "Dat is waar, maar je zult wel na moeten denken over een manier om het goed te maken, anders zal ik je nooit vergeven" zeg ik grijnzend. Ik bijt kort op mijn lip als ze op haar mobiel kijkt, maar ze legt hem weer terug en ik glimlach even.
from Noah on 01/02/2018 01:53 PMJason
Ik lach zacht als ze in de lach schiet en schud mijn hoofd. "Nee, je moet gewoon wat harder nadenken, ik ga niks zeggen" zeg ik grijnzend. Ik knik en zeg "Ik zal mijn best doen" zeg ik lachend. "Wat wil je nou doen in je pauze? Straks gaan we gewoon weer verder en dan heb je alleen een beetje zitten kletsen met mij" zeg ik en kijk haar aan.