Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  199  |  200  |  201  |  202  |  203  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 12/10/2017 07:16 PM

Julie
Als ze dat zegt slik ik ''kent hij Tyler uberhaupt wel?'' Vroeg ik terwijl ik net deed als of ik opletten.'' Je ouders praten niet graag over Conor's vader.. nou je vader in ieder geval.'' Zei ik terwijl ik naar Tyler keek ik had hun vader nog nooit gezien al wist ik dat hij machtig was en 3 kinderen had.. 2 van dezelfde vrouw.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/10/2017 06:49 PM

Julie
Als ik hoor wat Conor zegt en hij mij aankijkt bloos ik en keek geschrokken weg.'' Probleem?'' Zei ik zacht tegen haar ''zoals?'' Straks zou ze zeggen dat ze zwanger ofzo was... en dan had ik een groot probleem met haar ouders. Ik beet op mijn onderlip en zag dat ze naar Tyler keek Conor's broertje.. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/10/2017 06:07 PM

Julie
''Ik bedoel school.. de lessen'' zei ik tegen Teresa terwijl mijn aandacht werd getrokken door Conor. Zo te zien was ik niet de enige die graag naar hem keek. Als ik Lyla blikken aan Conor zie geven dijns ik terug.'' It sucks'' zei ik maar verveelt.

Tyler
Als Dylan naast me komt zitten geef ik hem een handdruk.'' Nog steeds ruzie met je grote broer?'' Vroeg hij plagend terwijl ik knikte.''Ja hij speelt nu de grote bezorgde broer voor Teresa.. al weet ik niet wat zij daarvan vind.'' Ik keek kort naar haar op ik moest persee haar hebben en niets kon me tegen houden. Als ik iets wilde kreeg ik het ook zo was ik het als kinds af aan gewend.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/09/2017 11:00 PM

Tyler
Ik zuchte zacht en zag ook dat Conor veel aandacht trok. Verveelt liep ik richting de les terwijl ik Julie tegen kwam. Ik besefte nu pas dat Conor natuurlijk nog met haar bezig was. Ik liep de les binnen en ging ergens achterin zitten. Ik had geen zin in het hele school gebeuren en keek voor me uit. Binnenkort moest ik gaan kiezen tussen mijn broer of zijn zusje... en dat ging niet zo goed uitpakken voor mij gevoel.

Julie
Ik liep de les binnen en zag Teresa al zitten. Ik bedekte de zuigzoen in mijn nek een beetje en ging naast haar zitten.'' We zijn weer terug bij af'' klaagde ik terwijl ik kort op mijn iphone keek.. en Conor kort bewonderde ik stalkte hem op insta maar hij was gewoon zo gorgous. Mijn maagdelijkheid zou niet lang blijven met hem als vriendje.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/06/2017 10:01 PM

Tyler
Ik grijnsde breed "bel je me?" Vroeg ik haar als hint voor de one 1ightstand  die we gingen hebben. Ik keek even rond en hoopte dat Con ons niet zou zien. We hadden het nog steeds niet uitgepraat. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/03/2017 11:08 PM

Julie
Als hij dat zo zegt en in mijn ogen keek glimlach ik zwak en bloos ik te gelijken tijd." Ik zal je niet te lang laten wachten.. dat beloof ik" ik drukte een kusje op zijn lippen terwijl alles al gelijk zo sterk aanvoelde. Net alsof ik al jaren een relatie met hem heb.

Tyler
Ik knikte en stak haar sigaret aan "ik heb niet alleen jou gemist." Zei ik met een glimlachje "als je begrijpt wat ik bedoel." Ik zag Ceasar de aula binnen lopen hij was mijn tijd niet meer waardig dus zou ik hem binnen kort vermoorden. Hier op school noemde ze me ook wel de koning ook wel de baas hier zo.. Mijn broer was heel anders dan ik hij kon zijn duivel controleren.. Ik in tegen deel.. niet. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/03/2017 10:48 PM

Julie
Als hij dat zegt glimlach ik tegen zijn lippen en laat ik hem toe voor een tongspelletje. Ik voelde zijn handen op mijn huid en moest snel denken.. Mijn 1ste keer in een concergehok was dat wel oké? Ik moest hem vertellen dat ik maagd ben en stopte even "voordat we verder gaan moet ik 1st even zeggen dat ik maagd ben." Zei ik hijgend tegen hem.

Tyler
Ik kwam overeind en gooide mijn sigaretje weg terwijl ik op Teresa afliep." Dag schoonheid fijn om jou weer terug te zien" zei ik grijnzend tegen Teresa terwijl ik haar een sigaretje toestak. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/03/2017 10:29 PM

Julie
Ik maakte een buiging voor de koning "ik zal goed op haar letten." Ik stapte de limo in en kon niet wachten om Conor te zien. Eenmaal op school voelde ik mijn rug gedrukt worden tegen de muur van het concerge hok. Terwijl ik mee zoende met Conor.. Dit voelde allemaal oké ik kon er wel aan wennen.

Tyler
Ik lag lang uit in de aula op een bankje en stak een sigaretje op. Terwijl mijn ogen op Teresa gericht waren haar en dat lekkere kontje. Ze mocht nog niet helemaal van mij zijn maar tot nu toe was ik de enige die haar naaide.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/03/2017 08:51 PM

Julie
Als ze dat zegt bloos ik.. Conor was ervaren daar konden we allemaal van uit gaan.. dus daar hoefde ik niet voor bang te zijn." Kan niet wachten om hem morgen weer te zien." Zei ik zuchtend.

Tyler
Als Conor de woonkamer binnen wandeld negeer ik hem ik sprak hem morgen wel.. op het moment had ik geen zin in zijn gezelschap.
-
Ts? 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/03/2017 08:04 PM

Julie
"Bedankt T." Zei ik met een glimlach "maar voordat ik iets doms ga doen.. moet je me echt een paar tips geven over.. seks." Inmiddels wist ze wel dat ik nog maagd was mijn wereld draaide alleen maar om Teresa beschermen.. Ik had nooit eerder de tijd genomen voor een jongen om een relatie te nemen.

Tyler
"Niet zo arrogant.. zelfs jij valt wel is een keertje voor een meisje." Zei mijn moeder terwijl ik glimlachten." Dat zal dan wel" zei ik mompelend tegen haar. Terwijl ik aaan Teresa dacht.. zij was veel te goed voor me niet eens mijn lvl.  

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  199  |  200  |  201  |  202  |  203  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page