Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  199  |  200  |  201  |  202  |  203  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 12/10/2017 08:41 PM

Teresa
Ik schudde mijn hoofd. 'Tuurlijk niet, het is Tyler. Hij is gewoon een neukertje, that's it. No feelings.' zei ik terwijl ik eigenlijk meer mezelf probeerde te overtuigen. Nu wist ik gelukkig van mezelf dat ik een meesteres was in het vertellen van leugens. Het deed wel pijn om nu niet eerlijk te zijn tegen Julie, maar ik wist zelf op dit moment nog niet wat het allemaal moest betekenen. Als ik de bel hoor kom ik dan ook snel overeind en pakte mijn boek. De docent brabbelde nog wat over huiswerk maar ik luisterde al niet meer.

Conor
Ik kwam overeind na de bel was gegaan en liep snel het lokaal uit. Het was niet slim om de coke op zak te houden, maar goed. Ik had schijt. Ik liep naar mijn kluisje dat niet ver van het lokaal was en stopte daar mijn boeken in. De coke verstopte ik tussen een schrift en snel sloot ik mijn kluisje dan ook weer.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/10/2017 07:22 PM

Teresa
'Ik weet het niet. Ik weet alleen dat mam van hem afweet. Dan zal ze vast alles hebben verteld zodra mijn vader ook maar iets van interesse zou hebben getoont.' mompelde ik en beet op mijn lip. Ik keek naar Tyler en voelde een kriebel in mijn onderbuik. Ik haalde diep adem en keek vervolgens naar Julie.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/10/2017 06:54 PM

Teresa
'Tyler is een probleem.' fluisterde ik. Ik keek naar Julie en beet op mijn lip. 'Mijn vader flipt hem als hij hoort wat ik heb gedaan hier en al helemaal als hij erachter komt dat we gelogen hebben.' Ik moest gewoon zorgen dat alles hier bleef wat hier gebeurde. Waarom besefte ik nu dan ook pas de ernst van de situatie?

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/10/2017 06:38 PM

Teresa
'Oh.. ja. Lessen.' zei ik terwijl mijn oog weer afglijd naar Tyler. Met mijn vinger draaide ik een plukje haar en raakte weer helemaal afgeleid. Wat is er toch mis met me? Normaal interesseerde ik me helemaal voor niemand behalve mezelf. Als de docent binnen komt lopen vestigde ik mijn blik op hem en probeer gewoon de les te volgen. 'Juul ik denk dat ik een probleem heb.' fluisterde ik ondertussen en beet op mijn lip terwijl mijn blik gewoon gefocust bleef op de docent.

Conor
Ik haalde een hand door mijn haar en keek naar Anthony. 'Layla zit je al de hele tijd aan te gapen.' zei hij zacht. Ik grinnikte. 'Doet niet bijna iedereen dat?' vroeg ik zelfingenomen. Ik haalde een hand door mijn haar heen en keek kort om naar Julie. De enige blik die ik nodig had was die van haar.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/10/2017 03:08 PM

Teresa
Ik staarde zuchtend voor me uit wanneer Julie naast me kwam zitten. ‘Hoe bedoel je terug bij af?’ Vroeg ik en keek naar Tyler die aan de andere kant van het lokaal achterin was gaan zitten. Hij hield me wel bezig. Dat had ik pas een keer eerder gehad met iemand. Het was ook zeker niet de bedoeling dat dit meer ging worden dan elkaars neukertje zijn. Kort beet ik op mijn lip. Hij was dan ook we erg lekker. Ik schudde mezelf wakker uit mijn gedachtes en richtte me weer op Julie.

Conor
Het duurde niet lang voor ik het blikje op had en kwam overeind. Anthony kwam aanzette en schoof een zakje coke in mijn handen. Ik knikte naar hem en bedankte hem. ‘Zet maar op de rekening.’ Grinnikte ik en we liepen samen verder naar het lokaal. De helft was er al waardoor ik in het midden moest gaan zitten. Ik beet op mijn lip en keek naar buiten waar een sombere lucht hing.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/06/2017 11:47 PM

Teresa
Ik glimlachte en haalde een hand door mijn haar. 'Tuurlijk, ik heb je nummer.' zei ik met een glimlachje en keek op wanneer alle dames gefocust waren op de ingang van de kantine, daar is Conor. Tegenwoordig leek hij nog meer meiden aan te trekken dan hij al deed. Nu vroeg ik me af of dit door de nieuwe studenten kwam of omdat iedereen opeens wakker werd geschud door hoe goed hij er uit ziet. Het zal dan wel in de familie zitten. 'Ik zie je in de les.' zei ik tegen Ty en kwam overeind. Ik nam mijn boek van de tafel en liep de kantine uit richting de les. De bel zou waarschijnlijk over een minuutje of 3 af gaan. 

Conor
Ik keek om me heen als ik van alle kanten word begroet. Als ik verderop Tyler met Teresa zie rolde ik mijn ogen. Teresa moest eens weten hoe hij over haar gepraat had thuis. Dan zou ze niet meer zo lief zijn. Ik bestelde snel een blikje energy en ging aan een tafel zitten om die nog even op te drinken voor de les. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/03/2017 11:14 PM

Teresa
Ik grijnsde en haalde een hand door mijn haar. Ik nam een hijsje van de sigaret en ging achter Tyler staan. 'Ik weet precies wat je bedoeld.' fluisterde ik in zijn oor en likte kort langs zijn oorlel. Ik nam nog een hijsje en liep terug naar de tafel waar ik op ging zitten. Ik zag Ceasar binnen komen en voelde hoe mijn ogen rood werden. Ik beet op mijn kaken en besloot me weer te focussen op Tyler.  Ik was nog niet klaar met Ceasar. Hij zou het einde van deze week niet halen, dat wist ik zeker.

Conor
'Neem alle tijd die je nodig hebt.' zei ik tegen haar en drukte een kus tegen haar voorhoofd. Ik opende de deur van het hok en keek kort rond of iemand oplette. Ik keek nog een keer naar Julie en liep vervolgens het hok uit richting de aula waar zich nu wel meerendeels van de mensen zich bevonden.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/03/2017 10:56 PM

Teresa
Als ik de stem van Tyler hoor draai ik me om met een grijnsje. 'Heb je me zo gemist in die 3 dagen.' zei ik met een beteuterd gezicht. Ik seinde naar Quinn dat ze moest ophoepelen en nam daarna de sigaret aan van Ty. 'Heb je vuur?' vroeg ik waarna ik de peuk tussen mijn lippen plaatste.

Conor
Kort beet ik op haar lip tijdens ons spelletje, maar dan stopte ze opeens. Ik keek kort fronsend naar haar. Het nieuws verbaasde me, maar ook weer totaal niet. Ze leek sowieso al super onschuldig, maar ze was zo mooi dat ik het niet kon geloven. Langzaam liet ik haar zakken op de grond en likte kort langs mijn lip. Ik legde mijn hand tegen haar wang. 'Dan doen we het goed. Wanneer jij er klaar voor bent. En niet in een congierge hok.' zei ik met een klein grinnikje.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/03/2017 10:36 PM

Teresa
Inmiddels had ik me al omgekleed in mijn cheerleadingoutfit. Natuurlijk was het rokje net iets te kort en het topje net iets te strak. Ik beet op mijn lip en lachtte met Quinn. Ze was ook nieuw gekomen in het cheerleadingteam. Inmiddels was alle aandacht van die hoer van een hoofd cheerleader weggenomen sinds ik een cheerleader was geworden. Ik kon haar vertellen, het zou niet lang duren voor ik haar van haar troon had gestoten. Het volgende semester werd mijn semester.

Conor
Zodra ik op school was zocht ik als eerst Julie op. Het was maar een weekend, maar ik kon legit zeggen dat ik haar aanwezigheid gemist had. Ik trok, toen ik haar eenmaal had gevonden, haar aan haar pols mee het congierge hok in en deed de deur achter ons dicht. Ik dwong haar tegen de muur en drukte mijn lippen op de hare. Mijn rechterhand gleed door haar haar terwijl de andere hand haar bij haar bovenbeen optilde zodat ze haar benen wel om me heen moest klemmen. 'Ik heb deze lippen gemist.' hijgde ik door het zoenen door en likte kort over haar onderlip om toestemming te vragen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/03/2017 09:04 PM

Teresa
De volgende dag duurde het niet lang voordat al mijn koffers waren gepakt. Ik was weer helemaal klaar om terug naar de academy te gaan. Hier had ik het wel gehad met al het gezeur van mijn moeder. Ik stond beneden en nam een broodje uit de keuken. Geen zin om uitgebreid te ontbijten. In de hal stond de chauffeur al klaar om Julie en mij te brengen. Dan komt pa aangelopen. 'Ben je voorzichtig? En gedraag je.' zei hij. Ik rolde glimlachend mijn ogen en knikte. 'Tuurlijk papa.' zei ik en boog kort voor hem.

Conor
Ik besloot zelf te rijden naar school en legde mijn koffer in de achterbak van mijn range rover. Ik beet op mijn lip en zag hoe Xenia op me af kwam gelopen. Ik tilde haar op en drukte een kus tegen haar voorhoofd. 'Ben je lief voor mama en papa.' zei ik tegen haar waarop ze hevig knikte. 'Ik ga je missen Concon.' zei ze. Ik glimlachte en zette haar weer neer. 'Ik jou ook kiddo.' zei ik en keek haar na wanneer ze weer terug wandelde naar onze vader.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  199  |  200  |  201  |  202  |  203  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page