Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  200  |  201  |  202  |  203  |  204  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 12/03/2017 08:08 PM

Teresa
Ik fleurde meteen helemaal op wanneer ze het over seks wou hebben. Een van mijn toch wel favoriete bezigheden. 'Vraag me alles. Als eerste tip heb ik wel dat je zeker moet zijn aan wie je je maagdelijkheid wilt geven. Natuurlijk heb ik met meerdere jongens het bed gedeeld, ook wanneer het niks betekende. Maar mijn eerste keer... Dat was anders.'

Conor
Ik kwam beneden en zag Tyler met zijn moeder op de bank zitten. 'Nog chagrijnig?' vroeg ik droog terwijl ik voor mezelf een glas bourbon inschonk. Ik ging in de grote zetel zitten en keek naar de open haard die het hier wat huiselijker maakte.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/03/2017 05:49 PM

Teresa
'Normaal gesproken zou ik vragen of hij lekker zoent, maar om dat te vragen over mijn broer is een beetje disturbing.' zei ik tegen Julie. 'Ik hoop voor je dat hij serieus is. Dat hij niet gewoon probeert om je in bed te krijgen.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. 'Al lijkt hij me eerder het type dat, ook al neukte hij alles wat los en vast zat, respect heeft voor gevoelens. Als het op jou aankomt. Ik zie wel hoe hij naar je kijkt.' zei ik en glimlachtte breed. 'Ik wist eerst niet wat ik van jullie twee moest vinden, maar zolang jij gelukkig bent... dat vind ik het allerbelangrijkste.'

Conor
Ijsberend liep ik door mijn kamer. Ik zat met mezelf in de knoop en het was echt een kut gevoel. Kon ik maar gewoon simpel terug gaan naar het leven waar ik gewoon iedereen die ook maar interesse had, behalve de lelijke eendjes, mee het bed in nam.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/02/2017 07:23 PM

Teresa
Ik glimlachte als hij het geloofde en haalde een hand door mijn haar. 'Dan zie ik jullie wel weer bij het eten.' glimlachte ik en liep de kamer uit en nam Julie met me mee. 'Je moet echt beter leren liegen.' zei ik zacht tegen haar en nam haar mee naar mijn kamer waar ik op het bed ging zitten. 'Hoe zit het nu tussen jou en mijn broer?' vroeg ik terwijl ik naar mijn nagels keek.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/28/2017 05:43 PM

Teresa
Wanneer hij zegt dat ik toch zijn eerste blijf glimlachte ik en haalde een hand door mijn haren. De stemming slaat echter om wanneer hij Julie verteld niet te liegen. Ik beet op mijn lip en keek naar mijn vader. 'Waarom zou Julie liegen. Ze is hardstikke trouw.' zei ik. Aan mij ja, maar dat hoefde vader niet te weten. Ik beet op mijn lip.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/27/2017 11:48 PM

Conor
'Prima, zoek het uit.' zei ik en liep door naar mijn kamer. Ik plofte op bed en haalde mijn telefoon uit mijn zak. -Tyler is de domste persoon die ik ken, hoe is het bij jou? -  stuurde ik naar Julie en beet op mijn lip. Als het zo het hele weekend zou gaan hield ik het hier niet uit.

Teresa
Kort fronste ik. 'Hebben jullie er niet genoeg?' vroeg ik en zuchtte. Natuurlijk heb ik altijd wel een jonger zusje of broertje gewilt. Dan kon ik hem of haar net zo evil maken als mij. 'Gefeliciteerd.' zei ik tegen de twee met een klein glimlachje en draaide me naar Julie om met een alles betekende blik. Daar begon alle drama weer opnieuw hoor.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/27/2017 07:05 PM

Conor
Ik zuchtte kort en keek hem na. Kort keek ik Rosie bedankend aan. Ik beet op mijn lip en liep bedenkend achter Tyler aan. Nog voor hij zijn kamer kon bereiken hield ik hem op de gang tegen. 'Je weet dat je het nu voor jezelf verneukt hebt? En ook nog eens bijna voor mij. Wat moeten ze wel niet denken als ze horen van Juliëtte.' zei ik lichtelijk boos tegen hem.

Teresa
Ik rolde mijn ogen. 'Dat mag je hem zelf vragen.' zei ik en sloeg mijn armen over elkaar. 'Wees blij dat ik al met hem praat. Ik hoef toch niet beste vrienden met hem te zijn? Je weet zelf hoe ik over hem denk.' zei ik, ook al was het niet totaal waar meer. Sinds het was gebeurd dacht ik toch al iets anders over hem. Ook nu ik wist dat Julie met hem in de weer was. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/27/2017 12:36 PM

Conor
Ik beet mijn kaken op elkaar. Ik kon hier niet vol uit gaan schreeuwen wat zijn vrienden met Teresa van plan waren. 'Ze is en blijft mijn zusje Ty. Plus de toekomstige heerser van de hel.' zei ik tegen hem en keek naar mijn vader. 'Vanwaar zo serieus pa?' vroeg ik en zuchtte kort.

Teresa
'Hoe heb je het gehad schat.' was zijn eerste vraag. Ik glimlachte kort. 'Het is te doen.' zei ik tegen hem. 'Waarom wou je me zo dringend spreken papa?' vroeg ik vervolgens, maar hij negeerde mijn vraag en richtte zich op Julie. 'Juliette, hoe heeft ze zich gedragen?' vroeg hij. Ik keek lipbijtend naar Julie.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/26/2017 07:08 PM

Conor
Met de 2 zware koffers liep ik de kamer binnen en haalde een hand door mijn haar wanneer ik ze in de hal neer had gezet. Door de hulp werden ze al meteen meegenomen. Als Tyler me al meteen verraad rol ik mijn ogen en keek naar kleine Xenia in haar armen. Ik gaf haar een kus op het voorhoofd gevolgd door een kus op de wang van Ty zijn moeder. Als Tyler zo begint over Teresa keek ik boos zijn kant uit. 'Beetje respect mag wel.' zei ik tegen hem en ging bij pa op de bank zitten.

Teresa
'Ik heb toch gedaan wat je gevraagd hebt? Of ik kan eigenlijk beter zeggen met pap achter mijn rug bekokstooft.' Zei ik terwijl ik in de stoel van mijn vader ging zitten. 'Hoeveel woorden heb je met je broer gewisseld? 5?!' riep ze boos. Ik rolde mijn ogen. 'Al meer dan ik überhaupt van plan was om te zeggen. Is dit serieus het enige waar je het over kan hebben? Heb je überhaupt wel interesse in je dochter of alleen in die arrogante zoon van je?' vroeg ik. 'Nu is het wel genoeg geweest met dat gekibbel van jullie.' zei vader als hij de kamer binnen komt. Dan valt me ook op dat Julie er bij is gekomen en glimlachte ik kort naar haar.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/23/2017 11:48 PM

Conor
Ik grijnsde tegen haar lippen aan. 'Bevalt het?' vroeg ik en keek in haar ogen. Dit was echt niet te doen. Als de Lincolns erachter kwamen, als mam erachter kwam, dat ik hier nu stond te zoenen met een servant... dan zwaaide er wat. Maar op dit moment had ik dikke schijt.

Teresa
Rollend met mijn ogen zette ik mijn zonnebril op en genoot van de warme stralen die op mijn huid neerkwamen. Eigenlijk had ik geen zin om naar huis te gaan. Daar zou ik me weer op een bepaalde manier moeten gedragen en daar had ik geen zin in. Hier was ik lekker vrij. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/19/2017 05:36 PM

Conor
Ik beet op mijn lip en legde mijn handen op haar heupen. Ik trok haar dicht tegen me aan. 'Let's find out.' zei ik en liet mijn rechterhand een stukje zakken tot hij op haar bil lag. Mijn gezicht was een centimeter verwijdert van dat van haar en haar parfum dat ondanks het water nog sterk rook bedwelmde me. Ik drukte mijn lippen zacht tegen de hare en zoende haar teder.

Teresa
Ik keek over mijn schouder naar Tyler en beet grijnzend op mijn lip. Als vervolgens  Ceaser naast me stond veranderde mijn grijns naar een serieuze blik. 'Dus hoe gaat het nu met de heilige slet?' vroeg hij terwijl hij een drankje bestelde. Ik nam een slok van mijn fles en keek hem vervolgens met een neppe glimlach aan. 'Als je me wou kon je het me ook gewoon zeggen, misschien had je dan nog een kans gehad om dat kleine pikkie van je erin te steken. Helaas is het je niet gelukt. Zonde van je leven. Je had nog zoveel voor je. Geniet zo lang het kan.' zei ik en liep vervolgens weg van hem. Ik was nog niet klaar met die twee. Ik ging op mijn bedje zitten en dronk een paar slokken achter elkaar. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  200  |  201  |  202  |  203  |  204  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page