Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  201  |  202  |  203  |  204  |  205  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 11/16/2017 10:22 PM

Julie
"Ik verbrand zeker niet." Zei ik grijnzend tegen Conor terwijl ik met mijn benen heen en weer zwaaide. En kleine slokjes van mijn cocktail nam. Ik kwam overeind "ik ga denk ik even een duik nemen als je wil mag je me bijhouden." Zei ik met een knipoog terwijl ik mijn billen meer liet zien.

Tyler
"Nog beter" zei ik hongerig." O hun.. zijn aanhangers" Zei ik tegen haar terwijl ik rond haar zwom." Jij bent het pareltje.. als je dat wil weten" Zei ik knipogend ik beet kort op mijn onderlip en trok haar aan haar bikini string naar me toe en kuste haar. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/15/2017 10:19 PM

Julie
De jongen smeerde me goed in maar ik had liever Conor gehad." Bedankt" zei ik nog voordat hij ging. Ik kwam overeind en besloot te pootje baden. Met een cocktail in mijn handen.

Tyler
Als ze eindelijk het water in word gegooid. Grijp ik haat vast bij haar middel "Zo zo voor wie heb jij dat sexy setje aan?" Vroeg ik speels in haar oor terwijl ik al een tijdje met haar speelde. En ze misschien kans had om mijn nieuwe fuckbuddy te worden. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/14/2017 11:35 PM

Julie
Als ik hem een ander meisje zie aanraken. Kijk ik nonchalant weg en de 1st volgende jongen die ik zag vroeg ik om me te komen insmeren." Dat is de bedoeling T" zei ik grijnzend terwijl ik mijn zonnebrand aan de jongen gaf en weer gingen liggen "alleen mijn rug als je dacht te denken dat je slim bent om mijn billen aan te raken." Zei ik nog tegen hem.

Tyler
Ik grijnsde "spelbreker." Als zijn aandacht word getrokken door iets anders. Zie ik Teresa zitten met dat heerlijke lichaam die ik had mogen neuken gister." Momentje dames" Ik zwom naar de kant en tikte Gale aan dat hij Teresa in het water voor me moest gooien zodat ik er kon mee nemen. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/14/2017 11:22 PM

Julie
Ik liep langs het zwembad opzoek naar een plek om goed te zonen en vond er eentje. Ik ging liggen op een lichtstoel terwijl mijn bikini broekje in mijn bil glee waar door mijn billen goed te zien waren.  Vanaf mijn ooghoek zag ik Conor ik beet kort op mijn onderlip dat was pas een uitzicht.

Tyler
Grijnzend kwam ik boven water terwijl 2 meisjes al snel aan me gingen plakken." Hey babes" zei ik grijnzend terwijl ik naar Conor keek "hey Con wil je delen?!" Riep ik kijkend naar de meisjes die sexy naar hem glimlachte. Ik grijnsde breed en bleef forever de grootste playboy. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/13/2017 10:23 PM

Ts
Tyler
"Pool party!" Riep ik uit terwijl het feest kon beginnen en iedereen los ging in hun bikini's zwembroeken. Hard muziek stond op terwijl ik een duik nam in het water. En mijn nieuwe vrienden Gale en Vince me achterna kwamen. Iedereen was uitgenodigd zelfs de nerds.

Julie
Ik bekeek mezelf nog kort in een bikini en zag er wel hot uit vond ik."Hey T ik ga alvast!" Riep ik richting de badkamer terwijl ik onze dorm verliet. Richting de Pool party van Tyler. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/13/2017 09:59 PM

Tyler
"Domste wat je ooit kan zeggen tegen een meisje.. at least kan je het proberen maar raak niet afgeleid door pretty faces maak haar je wereld." Zei ik tegen hem "dat is hoe liefde werkt." Zei ik zuchtend terwijl ik aan Dinah dacht en ik weer een korte terug val had. Ik kwam overeind "ligt het aan mij of lijk ik nu de oudere broer hier." Ik gaf hem een pets tegen zijn achterhoofd "laten we een frietje eten in de kantine heb trek."

Julie
"Bedankt T." Ik gaf haar een knuffel en besloot om toch voor Conor te gaan. Ik kon hem niet zomaar door de vinger zien. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/13/2017 09:37 PM

Tyler
"De servant van je zusje.. ze is schattig te schattig voor mij." Zei ik terwijl ik de joint overnam "denk niet dat je dat tere hartje van haar wilt breken want haar bestie is mevrouw duivel." Zei ik tegen hem "dus daarom geef ik je als tip keep of 100% procent real want ze is geen Celina." 

Julie
Als dat zegt glimlach ik zwak "je hebt gelijk.. Ik ben inderdaad een geweldige meid.. Maar die gevoelens heb ik al zins ik hem voor het eerst zag." Toen was ik een meisje van 10 verlegen met aan haar zijde  Teresa de duivel die ze was. Die hem haten voor zijn hele bestaan.." Ik heb mijn gevoelens altijd achter gehouden.. want omdat hij ouder en zo was en je broer.. En geen partij voor mij."

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/13/2017 06:34 PM

Julie
"Oké eerlijk gezegd het is Conor.. Ik vind hem denk ik leuk." Zei tegen haar terwijl ik op mijn onderlip beet." We hebben gekust.. Maar hij zegt dat hij niet goed genoeg voor me is .. om ook echt werkelijk te gaan daten." Zei ik zuchtend "Zal het aan mij liggen?" Vroeg ik onzeker.

Tyler
"Ha- we just fucking around.. letterlijk." Zei ik tegen hem "wees niet bang voor gevoelens want die heb ik niet voor haar" ik plofte neer op mijn bed en zag aan hem dat hij ergens mee zat "welk meisje nu weer?" Vroeg ik zuchtend. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/12/2017 09:40 PM

Julie
Ik schudde mijn hoofd ''ik ben al 17 jaar je servant dus ik ben het al gewend.'' Zei ik zuchtend tegen haar ''je weet hoe je vader is met zijn uitnodegingen onvoorspelbaar en mystrieus.. maar hij verwacht wel van je dat je zijn afspraken na komt.'' Zei ik tegen Teresa terwijl ik op mijn eigen bed plofte ''ik mis Leigh en Sam wel.'' Terwijl Teresa wist hoeveel Sam voor haar betekend had Sam was 1 van de servants die de Lincoln familie ondersteunde en Teresa geheime liefje in het kasteel. Tot dat Darren hem verbannen had. Voor mij waren het net broers.'' Sorry had niet moeten beginnen over die 2.. maar alles ligt zo ingewikkeld nu in mijn hoofd.''

Tyler
Ik grinnikte en sloeg mijn arm speels om zijn nek ''je vind het toch niet erg dat ik met Teresa het bed even had gedeeld?'' Vroeg ik voor de zekerheid ''als je het niet wilt moet je dat zeggen klinkt cliché.. maar je bent haar broer en ook mijn broer en ik wil geen ruzie om haar.'' Zei ik tegen hem.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/12/2017 07:56 PM

Tyler
"Hey zij kwam als eerst op het idee en ik was horny." Zei ik tegen hem terwijl ik mijn kamer binnen liep en een shirt aantrok." En oja mam vroeg of we dit weekend weer is thuis komen Xenia mist ons en pa wilt weer is boys time..  En tenslotte mis ik mams lasagne." Zei ik tegen hem al wist ik niet of hij plannen had met zijn andere familie.

Julie
"Het is je vader prinses.. hij wilt dat we dit weekend terug komen hij moet het namelijk over iets hebben met je..  Weet nog niet wat." Zei ik tegen haar terwijl ze rook naar seks. En ik wel verlangde naar thuis ik was natuurlijk niet de enige servant voor de familie Lincoln.  

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  201  |  202  |  203  |  204  |  205  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page