Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  201  |  202  |  203  |  204  |  205  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 11/18/2017 10:26 PM

Teresa
'Natuurlijk.' zei ik met een grijnsje en kwam overeind. 'Ik heb wel zin in een drankje.' zei ik en zwom naar de kant waar ik zonder moeite uit het zwembad klom. Mijn handen liet ik glijden door mijn haar waarna ik naar het barretje liep en mezelf bij de witch een fles vodka compelde.

Conor
Ik dook achter haar aan en kwam pas boven wanneer ik bij haar stond. Nu kon niemand ons zien. Ik beet op mijn lip en keek in haar ogen terwijl het water van de waterval kletterde met oorverdovend geluid.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/16/2017 10:44 PM

Conor
Ik beet op mijn lip en keek haar na. Haar billen waren heerlijk. Ik kwam overeind en liep achter haar aan. 'Ben maar niet bang hoor.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. Ik keek naar het water waar ik Tyler en Teresa zag kussen. Ik negeerde het maar en focuste me weer op Julie.

Teresa
Ik grijnsde en voelde niet veel later zijn lippen tegen de mijne. Ik legde mijn handen tegen zijn borstkas. Iedereen kon ons nu zien, aan de ene kant had ik er schijt aan, maar aan de andere kant stond ik vanaf nu wel bekend als Tyler zijn bitch en dat was niet de bedoeling.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/15/2017 10:25 PM

Teresa
Ik voelde opeens het lichaam van Tyler tegen me aan en grijnsde. 'Ik wou eigenlijk naakt, maar dat leek me uiteindelijk toch niet zo een goed plan.' zei ik zacht tegen hem en beet op mijn lip. Mijn hand gleed langs zijn arm. 'Verveelde die twee bimbo's je al zo snel?' vroeg ik vervolgens doelend op de twee meiden die hij nog heen minuut geleden in dezelfde positie vast had.

Conor
Als die jongen eindelijk op rot kwam ik overeind en volgde haar naar de rand van het zwembad. 'Nou als hier iemand niet verbrand ben jij het wel.' zei ik en ging naast haar zitten. Leith gaf me mijn vodka en kreeg al snel in de gaten dat hij niet bij ons moest komen zitten. Tenminste voor nu.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/15/2017 12:30 AM

Conor
Ik voelde mijn glimlach verdwijnen zodra ik zie dat iemand anders aan haar lichaam zat en liep terug naar mijn stoel. 'Leith, haal mij meteen een glas pure vodka, fuck softe mixjes.' zei ik en ging liggen met mijn zonnebril op mijn neus zodat ik haar in de gaten kon houden.

Teresa
Ik grijnsde breed naar Julie en voelde me trots. Alsof ik haar had geleerd om zo met jongens om te gaan. Natuurlijk was dat niet zo. Als ik net lekker lag hoorde ik een stem. 'Zo een hotte meid als jij zal vast moeten afkoelen of niet soms T.' hoorde ik Gale zeggen waarna ik zonder pardon werd opgetild. 'Gale, zet me neer.' lachtte ik, maar werd al snel genadeloos in het water gegooid. Ik kneep snel mijn neus dicht en kwam happend naar adem boven. 'Eikel.' grijnsde ik en spetterde hem nat.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/14/2017 11:26 PM

Conor
Ik keek op als Tyler me riep en glimlachte. Ik knielde bij de rand van het zwembad. 'Het spijt me dames, maar ik sla deze keer even over.' zei ik en streelde een van de meiden langs haar kaaklijn. Ik kwam weer overeind en zag verderop Julie liggen. Wat zag zij er lekker uit in een bikini.

Teresa
Ik kwam aan bij het zwembad en zag Tyler al met twee meiden bezig in het water. Ik rolde mijn ogen en liep naar Julie. 'Niet zo kwijlen je maakt de hele stoel nat.' zei ik met een lachje om haar te plagen. 'Je weet dat dit echt de ideale situatie is om Conor te teasen?' vroeg ik met een grijnsje terwijl ik op het bedje naast haar ging liggen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/13/2017 10:33 PM

Conor
Ik beet op mijn lip en kwam bij het zwembad aan. Het stond bom vol echt niet normaal veel mensen. Ik haalde een hand door mijn haar en zette daarna mijn zonnebril af die ik aan mijn shirt haak die ik nu nog aan had. Ik grijnsde breed en zag verderop Leith staan. 'Leith!' riep ik en liep naar hem toe. 'Wat doe je met je shirt aan man? Chick magnet die je bent, uit met die zooi en meiden regelen om te pompen.' zei hij met een lachje. Ik rolde grijnzend mijn ogen en trok mijn shirt uit die ik samen met de zonnebril bij de spullen op het bedje leg. Ik keek naar Ty die in het water ligt.

Teresa
'Is goed, ik ben er zo.' zei ik tegen haar en bekeek mezelf in de spiegel. Mijn borsten kwamen heerlijk uit in deze bikini net als mijn billen. Ik deed alleen nog een soort sjaaltje om mijn heupen wat toch meer bedekte zodat het niet te werd. Mijn zonnebril ging op mijn neus en ik was helemaal klaar om iedereen op te geilen en niemand dan ook maar te laten proeven. Ik haalde een hand door mijn haar wat golvend over mijn schouders viel. Ook ik vertrok nu richting het feest.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/13/2017 10:11 PM

Conor
Ik glimlachte scheef. Dat kon hij ook niet zeggen voordat ik het verneukte met haar? Ik haalde een hand door mijn haar nadat hij me een pats tegen mijn hoofd gaf en lachte. 'Niet zo snel hoor jonkie, ik ben nog steeds de oudere broer hier.' zei ik en kwam overeind. 'Heb ik ook wel zin in.' zei ik tegen hem.

Teresa
'Graag gedaan, schat.'zei ik tegen haar en liep naar de badkamer. 'Nu toch maar douchen voordat ik nooit meer van die seks geur afkom.' lachte ik naar Julie en deed vervolgens alles uit. Ik stapte in het bad en genoot van de warmte die me omhelsde.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/13/2017 09:43 PM

Conor
'Dat weet ik ook wel. Ik heb haar al gezegd dat ze beter verdient dan mij.' zei ik en nam nog een hijs om de joint vervolgens uit te drukken. 'Teresa vermoord me al helemaal als ze het hoort van ons.' mompelde ik en haalde een hand door mijn haar. 'Waarom moest Teresa haar nou ook verdomme meenemen.'

Teresa
'Ach man hou op. Jij kan elke man krijgen die je wilt Juul.' zei ik en kwam overeind. 'Vroeger had ik misschien anders gereageerd en had ik je voor je kop geslagen dat je überhaupt iets in hem ziet, maar je hoeft nu echt niks meer voor me te verzwijgen over hem.' zei ik en haalde een hand door mijn haar.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/13/2017 08:05 PM

Conor
Ik beet op mijn lip. 'Ik maak me ook niet zo een druk om jouw gevoelens.' zei ik tegen hem en zuchtte. Ik ging op mijn bed zitten en keek naar de grond. 'Julie.' zei ik en krabde kort op mijn achterhoofd. 'Ik weet niet wat ik ermee aan moet.' zuchtte ik en nam nog een hijs van de joint.

Teresa
Ik keek haar met grote ogen aan. Ik wou meteen beginnen over hoogverraad om te gaan staan zoenen met mijn vijand, maar ik heb zo het idee gekregen dat Conor niet meer 100% mijn vijand was. 'Tuurlijk ligt het niet aan jou.' zei ik tegen hem. 'Volgens mij is dat het enige verstandige wat er ooit uit zijn mond is gekomen. Kijk hoe het met zijn laatste vriendin is afgelopen Julie. Je hebt van mij alle toestemming om hem te daten, maar ik denk dat hij gelijk heeft. Hij is niet goed voor je. Ik wil niet dat je pijn gedaan word.'zei ik tegen haar en ging naast haar zitten. 'Tuurlijk hij is een lekker ding en aan de andere kant zou hij niet zeggen dat hij niet goed genoeg is voor je als hij niet om je gaf.'zei ik en keek even bedenkelijk wat dit nu niet moest betekenen. 'Zeg in ieder geval nooit meer dat het aan jou ligt want jij bent een geweldige meid.'

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/12/2017 09:54 PM

Conor
Ik zuchtte kort en keek hem aan. 'Just... watch out.' zei ik tegen hem. 'Ze is lastig te peilen.' Ik wist niet wat ik er van moest vinden. Het voelde nog al raar. Ik wou dat ze beide niet gekwetst raakten. 'Uiteindelijk is het niet eens mijn keus wat zij doet of wat jij doet.' zei ik en maakte me los van hem. Ik liep naar zijn kastje wetend dat er altijd wel een joint hoorde te liggen. Ik vind inderdaad een en stak hem aan.

Teresa
Ik beet op mijn lip als ze begon over Sam en Leigh. 'Ik mis ze ook Julie. Het spijt me dat ik het ook heb verneukt allemaal en dat ze weg moesten.' zei ik en keek kort naar mijn voeten. 'Als je over iets wilt praten moet je gewoon naar me toe komen. Je bent mijn beste vriendin en ik hou er niet van als je iets dwars zit.' zei ik tegen haar en liep naar de badkamer om de kraan van het bad dicht te draaien. 'Je bent geen servant by the way. Je bent mijn bestie met een paar extra taken meer niet.' zei ik.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  201  |  202  |  203  |  204  |  205  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page