Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 202 | 203 | 204 | 205 | 206 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.
from walkingdead on 11/12/2017 12:01 AMJulie
''Oké T.'' Zei ik terwijl ik het niet kon laten merken dat ik verbaast was om haar te vinden in Tyler's kamer. Hopelijk had ze genoten van de seks. Ik liep alvast richting onze dorm en zag een bericht van koning Darren op mijn telefoon.'' Zorg dat Teresa zich een beetje gedraagd x Darren. Ik nam diep adem ''ik kan u niks beloven heer.''
Tyler
Als ik Conor zijn blik opvang grijns ik breed.'' Als je wilt mag je vaker zomaar binnen vallen schoonheid'' riep ik haar nog grijnzend na. Terwijl ik me op Conor richte ''wat ze is best goed in bed.''
from walkingdead on 11/11/2017 10:55 PMJulie
Als ik Conor's stem hoor kijk ik op ''Teresa.'' Zei ik tegen hem terwijl ik op de deur klopte van Tyler en Conor volledig negeerde. Ik had geen intresse in hem op het moment. Ik moest me gedragen als een vriendin voor Teresa en haar beschermer.
Tyler
Ik grinnikte en keek naar het hoopje ''in me kast ligt denk ik nog een polo die je aan kan doen.'' Ik trok mijn boxer en joggingsbroek aan en kwam overeind bij het horen van een klopje.'' Kom al'' als ik Julie en Con zie staan sluit ik de deur een beetje ''wat kan ik voor jullie doen?'' Vroeg ik.
from walkingdead on 11/11/2017 10:34 PMTyler
Hijgend lag ik naast Teresa in mijn bed ik keek naar het plafond "wow." Kon ik alleen uitbrengen terwijl ik niet gedacht had dat we überhaupt vandaag seks zouden hebben. En ook nog tijdens een les gym. Ik ging overeind zitten en nam een joint van mijn nachtkastje.
Julie
Opzoek naar Teresa liep ik de gang op van de boys dorm. Ik kwam Celina tegen Conor's ex "Opzoek naar Con?" Vroeg ze terwijl ik niet wist wat haar bezielde. Ik schudden mijn hoofd "ik heb niks met Conor als je dat denkt." Zei ik tegen haar "gelukkig maar want hij is nog steeds van mij.. ookal is het uit." Zei ze wanhopig "hij draait wel weer bij we hadden 1 jaar en 3 weken al ging hij vaak vreemd."Als ze dat verteld bijt ik op mijn onderlip "succes" Zei ik alleen.
from walkingdead on 11/11/2017 10:06 PMTyler
Als ze dat zegt grijns ik breed en ga ik nog sneller. Ik nam haar been vast en beet kort in haar enkel door de opwinding. Dit was zo fout maar zo goed.
from walkingdead on 11/11/2017 09:39 PMTyler
Ik boog me voorover en liet mijn lippen over haar buik glijden. Ik moest het niet te intiem maken en trok haar string kapot. Mijn stijve zocht naar haar ingang terwijl ik haar rechterbeen over mijn schouder sloeg en langzaam begon met stoten.
from walkingdead on 11/11/2017 07:44 PMTyler
Als een tijger die zijn prooi had gevonden tilde ik Teresa op en gooide ik haar zowat op mijn bed. Ik trok haar shirt kapot en plaatste mijn lippen kort in haar nek om een zuigzoen achter te laten. Mijn handen ontfermde haar borsten terwijl ik haar echt wilde neuken. Ik trok haar schaarse rokje over haar benen terwijl ze alleen in haar lingerie voor me lag. Klaar om belaagd te worden.
from walkingdead on 11/10/2017 09:09 PMJulie
''Niets alleen een vraag over het cheerleader team.'' Zei ik tegen Conor terwijl hij een beetje wantrouwig keek.Ik nam diep adem''ik ga basketballen zie je straks'' zei ik tegen hem terwijl ik er vandoor huppelde. En na dacht over Lyla's voorstel.
Tyler
Binnen no time kwam ik klaar in haar keeltje. ik gromde van opluchting. Ik keek naar haar en kon niet geoven hoe ongelofelijk sexy ze is.'' Als je opchiet ruk ik die kleren van je lijf,, en dan doe ik dingen met je die niemand anders met je kan.'' Zei ik hitsig.
from walkingdead on 11/06/2017 08:44 PMTyler
Als ze me verast met haar mond bijt ik speels op mijn onderlip." En ik had nog gedacht dat je maagd bent" zei ik terwijl ze al wat skills liet zien ik nam haar haren vast en besloot te genieten van haar pijpskills..op het moment boeide me het niet dat ze Conor's zusje is.
Julie
"Heb je al opgegeven voor het cheerleader team zou je heel goed bij passen." Zei Layla "uhm.. nee" zei ik zacht terwijl ze een verwaand lachje liet gaan." Vandaag zijn de try outs kom gerust langs." Ik beet op mijn onderlip terwijl ze weg huppelde naar haar vrienden toe.. het cheerleader team hè?
from walkingdead on 11/05/2017 11:06 PMJulie
Ik had nog niet echt vriendinnen gemaakt terzijde Teresa. Ik liep in een niks shirt en korte short de gymzaal binnen en keek rond opzoek naar Teresa." Hey Julie" ik keek op en zag dat het Layla was de teamcaptain van de cheerleaders. Ik glimlachte zwak "hi."
Tyler
Als ze naar mijn joggingbroek kijkt raad ik al wat ze wil." Er is een spier die je wel graag wilt zien" ik trok mijn joggingbroek en boxer uit." Je mag em gerust van dichtbij bewonderen prinses" zei ik tegen haar.. Ik had zin in seks en zij was op het moment mijn slachtoffer.
from walkingdead on 11/05/2017 10:54 PMTyler
Als ze mijn deur sluit frons ik "is dat een uitnodiging?" Vroeg ik speels terwijl mijn ogen naar haar inkijk keken. En mijn hormonen alleen maar dachten aan dat geweldige lijf neuken. Ik vergat helemaal dat ze mijn broers zusje was.
Julie
Ik beet op mijn onderlip en besloot mijn zin niet af te maken." Dan zie ik je in de les Conor" zei ik zacht tegen hem terwijl ik het concerge hij uitliep en we gym hadden.. fijn.