Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 202 | 203 | 204 | 205 | 206 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.
from LostSouls on 11/12/2017 08:42 PMConor
'Als er iemand iets met mijn familie doet ben jij het wel.' zei ik tegen hem en zuchtte. Ik wou gaan zitten op het bed maar bedacht me toen pas dat dat de crime scene was. 'Je weet hoe welkom ik bij hun ben, ik ga met jou mee. Ik mis Xenia ook.' zei ik tegen hem en beet op mijn lip.
Teresa
Zuchtend keek ik naar Julie. 'Kun je dat niet uitvinden? Ik wil niet voor niks naar huis. Ik word gek van dat mysterieuze gedoe.' zei ik en bedacht me toen hoe bazig ik wel niet klonk. 'Sorry Julie, het was niet de bedoeling om je zo te behandelen als een of andere slaaf.' zei ik tegen haar.
from LostSouls on 11/12/2017 07:38 PMConor
Mijn kaken beet ik strak op elkaar. 'Dit ga je niet menen maat.' zei ik tegen hem en schudde mijn hoofd. Als Teresa dan langs ons loopt en nog een keer knipoogt naar Tyler keek ik weer naar hem. 'Je bent echt niet te geloven man.' zei ik.
Teresa
Ik liep over de gangen naar mijn dorm waar ik Julie al zag zitten. 'Hey, waarvoor had je me nodig?' vroeg ik haar en liep richting de badkamer waar ik een bad liet vol lopen.
from LostSouls on 11/11/2017 11:20 PMConor
Ik zuchtte kort en keek op als de deur open gaat. Voor dat de deuropening smaller werd kon ik nog de kapotte kleren op de grond zien. 'Mevrouw denkt Teresa hier te vinden.' zei ik en beet mijn kaken op elkaar. Eigenlijk hoopte ik haar hier niet te zien maar al snel zag ik haar aan de deur verschijnen.
Teresa
Ik knikte en liep naar zijn kast waar ik een polo van hem nam en die aantrok. Hij was me veel te groot, maar dat boeide me niet. Zolang ik maar een shirt had. Ik hoorde de stem van Conor en liep naar de deur die ik verder open deed. 'Er word naar mij gevraagd? Ik kom er zo aan Juul.' zei ik tegen haar en keek kort op naar Conor. Ik liep terug de kamer in en nam mijn rokje die ik over mijn blote billen heen trok. Voor nu moest het maar even zonder ondergoed.
from LostSouls on 11/11/2017 10:43 PMTeresa
'Zeg dat wel ja.' hijgde ik en trok de deken over mijn naakte lichaam. Met zijn deken om mij heen kwam ik overeind en liep naar de spiegel waar ik mezelf bekeek. Aan mijn haar was duidelijk te zien dat ik net had liggen neuken. Ik beet op mijn lip en keek om naar Tyler. 'Je maakt het me wel moeilijk hè.' zei ik terwijl ik knikte naar mijn kapotte kleren die op de grond liggen.
Conor
Met een zuchtje kwam ik de kleedkamers uit. De rook die achter was blijven hangen van de joint verliet nu ook de ruimte via de deur en ik keek ondertussen rond. De gangen liepen langzaam leeg. Ik zelf besloot om terug te gaan naar mijn kamer en liep door de gangen van de dorms. Celina liep langs me en knipoogde naar me. 'Kom je morgen naar de wedstrijd?' vroeg ze terwijl ze achteruit verder liep. 'Ik weet het nog niet. Laat het nog wel weten.' zei ik waarna ze verder liep. Ik zelf draaide me ook om en kwam uiteindelijk langs de kamer van Tyler en zag verder op Julie. 'Hey, wie zoek je?' vroeg ik haar.
from LostSouls on 11/11/2017 10:09 PMTeresa
Meteen als het tempo word opgevoerd beet ik op mijn lip van opwinding. Het was nu wel al een tijdje geleden dat ik voor het laatst seks had gehad omdat ik hier op school niet het sletlabel wou. Nu voelde het wel 10 keer zo goed om weer eens lekker genomen te worden. Als ik hem voel bijten in mijn enkel kreunde ik hard en voelde langzaam mijn orgasme dichterbij kruipen.
from LostSouls on 11/11/2017 09:48 PMTheresa
Kippenvel verspreidde zich over mijn hele lichaam. Ik zuchtte en graspte naar adem als ik zijn vriend voel binnendringen. Ik greep me vast aan het hoofdstuk van zijn bed en kreunde. Ik sloot mijn ogen en genoot van de sensatie die door mijn lichaam raasde. 'Sneller Ty.' hijgde ik en kneep in het bed.
from LostSouls on 11/11/2017 07:57 PMTeresa
Een klein gilletje verliet mijn mond wanneer ik wild op bed word gegooid. Zijn lippen vonden al snel mijn hals en zijn handen mijn kapotte shirt. Ik beet op mijn lippen en probeerde een kreuntje voor me te houden als hij een zuigzoen in mijn hals zet. Ik zette mijn nagels in zijn schouders en keek hem lipbijtend aan wanneer ik eenmaal in enkel lingerie voor hem lag. Ik wou hem voelen.
from LostSouls on 11/10/2017 09:14 PMTeresa
Sneller dan verwacht proefde ik zijn goedje. Genoodzaakt om het door te slikken deed ik dit ook netjes en veegde terwijl ik omhoog kwam nog wat weg van mijn mondhoeken. 'Wat houd je tegen?' vroeg ik hem en beet verleidelijk op mijn lip terwijl ik hem aankeek.
Conor
Ik keek Julie na en hield diep adem. Mijn kaken beet ik op elkaar waarna ik me richt op Leith die me een bal aangaf. 'Wat is dat tussen jou en die Julie. Normaal had je zo een moeilijk meisje allang opgegeven.' zei hij. Ik schudde mijn hoofd. 'Ze verdient beter dan mij Leith. Ze is anders.' zei ik en dribbelde kort met de bal terwijl mijn ogen gericht bleven op Julie.
from LostSouls on 11/06/2017 08:49 PMTeresa
Al snel voelde ik zijn handen in mijn haar. Ik voelde kriebels door mijn lichaam gaan en nam vervolgens zijn vriend helemaal in mijn mond. Ik bewoog mijn hoofd op en neer en liet mijn lippen zo steeds sneller over zijn lul glijden. Mijn nagels zette ik in zijn bovenbenen en ik richtte me geheel op zijn vriend om hem te verwennen.
Conor
Wanneer Lyla weg liep ging ik op Julie af. 'Wat moest ze van je?' vroeg ik haar en sloeg mijn armen over elkaar. Layla kon niks goeds in gedachte hebben. Ik haalde een hand door mijn haar en keek rond. Teresa was er nog niet. Net als Tyler.
from LostSouls on 11/05/2017 11:11 PMTeresa
Ik liep naar hem toe met een grijns op mijn gezicht en keek hem recht in zijn ogen aan terwijl mijn handen over zijn borstkas heen naar beneden glijden. 'Laten we eens zien of die spier nog werkt.' zei ik en nam zijn vriend in mijn handen waarna ik langzaam zakte op mijn knieën. Het topje liet ik in mijn mond glijden en ik begon er zacht op te sabbelen terwijl mijn rechterhand aan de stam begon te trekken.
Conor
Ik liep naar het kleedlokaal waar ik me al snel had omgekleed in een strak wit shirt met v hals en een zwarte joggingbroek. Ik nam een paar hijsjes van de joint in de kleedkamer waarna ik hem uitbrandde en de overgebleven joint in mijn tas stopte. Ik liep de zaal in en zag dat Layla opeens haar mond open trok tegen Julie. Dit kan niks goeds betekenen.