Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 203 | 204 | 205 | 206 | 207 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.
from walkingdead on 11/05/2017 10:41 PMJulie
Ik knikte en liep met hem mee de gang op. Ik wilde beginnen over die kus en me verontschuldigen. Want misschien vond hij me niet eens leuk en was hij al bezig met iemand anders. Ik nam Conor's pols vast en from hem snel de concerge hok in." Ik wilde zeggen dat die kus van gister niet letterlijk moet nemen.. Ik had je niet zomaar moeten kussen.. het is alleen.."
Tyler
Als ik een bekende stem hoor kijk ik grijnzend op." Normale mensen kloppen voor ze iemands kamer inlopen" zei ik tegen haar terwijl ik een handdoek van mijn nachtkastje nam en wat zweet weg veegde." Kan ik iets voor je doen?" Vroeg ik vervolgens terwijl we nog niet echt hadden gesproken over Ceasar en alles.
from walkingdead on 11/04/2017 12:59 PMJulie
Ik bloosde bij het horen van mijn echte naam." Ik zal er over na denken." Ik nam nog een paar hijsjes en brande de joint uit." Ja na wat je voor haar gedaan hebt.." Ik nam diep adem en zat er mee dat ik niks voor haar had kunnen doen.
Tyler
Ik liet mijn deur op een kier en deed mijn shirt uit om vervolgens te gaan trainen met wat gewichten die ik had liggen.
from walkingdead on 11/03/2017 11:18 PMJulie
Ik schudden mijn hoofd "heb er denk ik het lichaam niet voor." Zei ik tegen Teresa.. Hoe veel ik ook van haar hou. Ik wilde alleen zijn met Conor van hem genieten. Ik wilde hem.
Tyler
Ik ging liggen in mijn bed en keek op mijn iPhone. Ik had zin in seks waarschijnlijk had ik een seksverslaving omdat ik te veel wiet rook. Maar dat boeide me niet Seks is gezond.. wiet is gezond. Stoned seks vond ik al helemaal geweldig.
from walkingdead on 11/03/2017 11:05 PMTyler
"Dat moet je haar zelf vragen sweetheart." Zei ik verveelt tegen haar terwijl ik kort Ceasar aankeek. En wegliep. Ik had zin in niks vandaag en ging maar spijbelen na nog 1 keer geen seks gehad te hebben. Kon ik wel even wat drugs gebruiken op mijn kamer en lekker in slapen.
Julie
Ik schudden mijn hoofd en dacht in mijn achterhoofd of ze het niet erg vond dat ik met Conor ben.
from walkingdead on 11/02/2017 11:04 PMJulie
"En nu wil ik dat wel." Zei ik uitdagend tegen hem terwijl ik in zijn ogen keek terwijl hij de joint aanstak. Ik nam een paar hijsjes en voelde dat ie sterk was.
Tyler
Ik zag Ceasar de kantine binnen lopen. En beet mijn kaken opelkaar hij leek geen spat veranderd na gister. En ging bij Sem, Celina en de rest zitten. Wat me verbaaste want Celina en Ceasar waren nooit echt bevriend. Het zou me niet verbazen als ze Ceasarh had betaald om Teresa te verkrachten. Ik liep op ze af terwijl Celina al haar mondje klaar had staan "en had ze haar benen kunnen dichthouden?" Vroeg Celina grijnzend alsof het een spelletje was
from walkingdead on 11/02/2017 10:35 PMTyler
Ik stak gelijk de joint op en nam flinke hijsjes." Thx" zei ik kort tegen hem terwijl ik merkte dat Julie er was." Succes" zei ik nog terwijl mijn ogen al gericht waren op Teresa en ik naar de cafetaria bar liep voor een snack.
Julie
Ik ging zitten en keek Tyler na." Delen?" Vroeg ik terwijl ik naar zijn joint keek en zwak glimlachte
from walkingdead on 11/01/2017 09:56 PMTyler
Ik kwam de kantine binnen gelopen en zag Con al zitten." Al gedraaid?" Vroeg ik gelijk aan hem. Terwijl ik een verslaving had aan drugs en joints kon er geen dag zonder mee. Ik zag Teresa zitten met haar vriendinnen en besloot haar met rust te laten.
Julie
Ik kwam de kantine binnen en zag Conor en Tyler. Ik telde tot 3 en liep toen op ze af "hey." Zei ik verlegen.
from walkingdead on 10/31/2017 10:38 PMTyler
"Hey ga je ontbijten.. zo wel neem een zakje wiet voor me mee heb wat sterks nodig voor straks." Zei ik gapend terwijl ik net mijn dorm verliet richting de kantine.
from walkingdead on 10/31/2017 10:04 PMJulie
Ik was al de kamer uit en kwam net terug van buiten na dat ik een joint had geblowd. Als ik het bericht zie van Conor schieten er vlinders in mijn buik. Ik twijfelde eigenlijk maar ik kon het niet laten "kay zie je zo- stuurde ik terug. Terwijl ik kort dacht aan Teresa en eigenlijk een oogje op haar moest houden
Tyler
Ik lag nog te slapen en wilde nog niet opstaan. Ik wilde Ceasar niet zien hij was mijn beste vriend. Wat hij Teresa had aan gedaan was slecht maar we waren al vrienden zins kleuters. Niet omdat het Teresa was moest ik hem veroordelen. Ik nam diep adem en kwam toch maar overeind ik belde Con op om te kijken of hij ging ontbijten.
from walkingdead on 10/31/2017 08:42 PMTyler
Ik glimlachte en keek Teresa na. Als Conor binnen komt vallen schud ik mijn hoofd." Dus je geeft toch wel om haar?" Vroeg ik grijnzend "geen probleem.. wat Ceasar deed was verkeerd."
-
Ts?