Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 203 | 204 | 205 | 206 | 207 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.
from LostSouls on 11/05/2017 11:00 PMTeresa
Ik likte verleidelijk langs mijn onderlip. 'Maak er zelf maar iets uit op.' zei ik en wond een lok haar om mijn vinger terwijl mijn ogen hem al theoretisch verder aan het uitkleden waren. Ik slikte en keek weer recht in zijn ogen. Ik zag in zijn ogen wel dat hij het wou.
Conor
Ik zuchtte en keek haar na. Als ze weg is bouwt de frustratie op en gooi uit woede die op zet het rek zowat om. Ik liep het congierge hok uit naar mijn locker waar ik mijn kleding voor gym pakte en meteen een joint meesmokkelde.
from LostSouls on 11/05/2017 10:46 PMTeresa
'Ik ben geen mens, en al zeker niet normaal.' zei ik en beet grijnzend op mijn lip. Mijn ogen dwaalden af naar zijn lichaam waar hij het zweet van af depte. 'Je kan verdergaan waarmee je bezig was. Dat pleziert het oog.' zei ik terwijl ik nu wel zijn kamer binnen liep en de deur achter me sloot. Ik ging er tegen aan staan en keek hem grijnzend aan.
Conor
Als ik opeens aan mijn pols het congierge hok in gesleurd word keek ik fronsend op. Als Julie begint over die kus slik ik. 'Laten we het er gewoon niet meer over hebben, oké? Je verdient sowieso beter dan mij Juliëtte. Maak je niet druk.' zei ik en streelde een pluk haar uit haar gezichtsveld achter haar oor.
from LostSouls on 11/04/2017 01:06 PMConor
Ik haalde mijn schouders op. 'Ik heb wat gevochten, voor haar is dat geen big deal.' zei ik en haalde diep adem. Met een hand gleed ik door mijn haar en kwam overeind. 'Zullen we gaan? Ik heb wel weer genoeg kantine gezien voor vandaag.' zei ik tegen haar.
Teresa
Als ik door de gangen loop hoor ik wat rinkelen. Ik volgde het geluid en kwam bij de dorm van Tyler. De gewichten maakten het geluid. Ik bekeek hem door de kier en zag hoe zijn spieren steeds aanspanden. Ik slikte. Het deed wel wat met me. 'Nou nou, zomaar het eerste uur skippen om met je gewichtjes te spelen?' zei ik terwijl ik de deur opende en in de opening bleef staan met gekruiste armen.
from LostSouls on 11/03/2017 11:37 PMTeresa
Ik keek naar Julie en fronste. 'Ben jij gek? Je hebt een heerlijk lichaam. Toch Conor?' vroeg ik om de twee een beetje op te stoken. 'Je bent prachtig Juliëtte. Je moet niet zo negatief over jezelf denken.' zei hij. Ik bekeek hem en kwam overeind. 'Precies, dus zodra ik Layla van haar troon heb gekickt ga jij auditie doen en zul je eens zien hoeveel jongens er voor dat hotte lichaam van jou vechten.' zei ik en liep vervolgens terug richting de dorms. De eerste les zou zo beginnen, maar misschien kon ik me beter gaan bedenken hoe ik Layla te grazen ging nemen.
Conor
Ik beet op mijn lip nadat de woorden mijn mond hadden verlaten. Ik keek naar Julie. Ze was echt prachtig en ik snapte niet dat ze dat zelf niet kon zien. Eindelijk ging Teresa weg. Ik nam een hijs van de joint en gaf hem door aan Julie. 'Dat was onverwachts aardig van haar.' zei ik en keek Teresa na.
from LostSouls on 11/03/2017 11:11 PMTeresa
Ik keek naar de twee. 'Wat kijken jullie schuldig.'zei ik terwijl ik een hijs nam van de joint en deze terug gaf aan Conor. 'Heb je nog meegedaan aan de try outs voor het cheerteam?' vroeg ik aan Julie. Ik had haar daar niet gezien. Daarentegen had ik haar sowieso de afgelopen dagen niet gezien.
Conor
Ik voelde me zenuwachtig worden als ze iets door had. Ik denk niet dat Teresa het zo op prijs zou stellen dat haar broer, waar ze nota bene een hekel aan heeft, had gezoent met haar beste vriendin/personeel.
from LostSouls on 11/02/2017 11:09 PMTeresa
Ondertussen ging ik bij Layla aan de tafel zitten. 'En wat moet jij hier?' vroeg ze met haar arrogante gezicht. Ik glimlachte en keek even bedenkelijk. 'Ik kom je bedanken voor het plekje in de cheersquad.' zei ik en nam een frietje van haar bord. 'Ik zie je op het veld.' zei ik met een knipoog waarna ik weer opstond en richting Conor en Julie loop. 'Stoor ik?' vroeg ik terwijl ik eigenlijk al meteen ging zitten.
Conor
Ik beet op mijn lip en bekeek Julie. Wat wou ik haar graag, maar ik kon beter niks met haar beginnen. Dat was gedoemd om te mislukken met mij en ik wou haar geen pijn doen. Ik nam de joint over en nam een hijs waarna ik de stem van Teresa hoor. 'Niet echt.' zei ik tegen haar en gaf haar de joint door waar ze dan ook een hijs van nam.
from LostSouls on 11/02/2017 10:39 PMConor
'Later man.'zei ik tegen Tyler en richtte me vervolgens op Julie. 'De laatste keer was je nog zo zeker dat je mijn wiet nooit meer zou roken.' zei ik met een grijnsje terwijl ik de joint naar haar toe stak. Ondertussen nam ik de aansteker er al bij en keek even kort naar Teresa die erbij zat alsof er niks was gebeurd.
Teresa
'Ik heb net de lijsten bekeken en we hebben het allebei gehaald.'zei Celina. 'Daar was ook geen twijfel over. Het enige wat me nu nog te doen staat is Layla van haar headchearleader troon af te stoten.' zei ik terwijl ik zelfingenomen naar haar keek en mijn rechter schouder ophaalde alsof het niks was.
from LostSouls on 11/01/2017 10:08 PMConor
Ik keek op als Tyler erbij kwam. 'Ik ben er net mee bezig.' zei ik grijnzend en keek kort om ons heen of er ogen op ons gericht waren. Ik rolde de joints van de wiet die ik had en gaf er vervolgens een aan hem. Als ik vervolgens de stem van Julie hoor kwam er een glimlach op mijn gezicht. 'Hey.' zei ik en knikte naar de stoel waar ze kon gaan zitten.
from LostSouls on 10/31/2017 10:43 PMConor
'Komt in orde broertje.' zei ik met een grijnsje en haalde een zakje purple haze uit mijn la. Ik nam ondertussen een hijs van de joint in mijn mond en duwde die uit in het asbakje op mijn nachtkastje. Ik liep met het zakje wiet in mijn broekzak de deur uit richting de kantine en keek rond. Julie was er nog niet. Teresa zat met Celina dus haar wou ik niet storen. Het mocht niet opvallen dat er iets gebeurd was. Dus ging ik aan een ronde tafel zitten achterin bij het raam.
from LostSouls on 10/31/2017 10:09 PMConor
Ik beet op mijn lip en keek weer op mijn telefoon als ik een bericht terug krijg. Een glimlach verscheen op mijn gezicht zonder dat ik het door had. Ik haalde een hand door mijn haar waarna ik overeind kwam en me aankleedde. Niet veel later ging mijn telefoon. Ik nam op en hoorde al snel dat het Tyler was. 'Hey Ty.' zei ik terwijl ik mijn schoenen aantrok met een joint in mijn mond.
Teresa
Wanneer ik klaar was liep ik mijn dorm uit en liep door de gangen naar de kantine voor een ontbijtje. Ik ging aan een tafel zitten met een glas bloed en een croissant. Al snel kwam Celina bij me zitten. 'Hey T, je was gister opeens weg. Alles oké?' vroeg ze me. Ik keek haar doordringend met een lichte glimlach aan. 'I'm fine, thanks.' zei ik en nam een slokje bloed door een rietje. 'Had geen zin meer.'zei ik tegen haar en haalde lichtjes mijn schouders op.