Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  204  |  205  |  206  |  207  |  208  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 10/30/2017 10:54 PM

Tyler
"Rustig tijger.. koningin of niet hier boeit niemand dat.." Zei ik tegen haar "hier ben je gewoon een meid met een lekker lijf.. En die jongens graag willen neuken." Zei ik grof tegen haar "je vader om hulp vragen makes you weak.. En dat weet je waarschijnlijk al maar zoals je zegt zodra je vader aftreedt wat over een paar jaren is kan je ze om het leven brengen." Zei ik grijnzend. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/30/2017 09:24 PM

Julie
Als ik hem zo zie geven om zijn zusje. Glimlach ik zwak." Je bent te goed voor deze wereld" Zei ik zacht terwijl hij waarschijnlijk van Teresa hield ondanks haar gedrag tegenover hem." Maar uhm.. bedankt voor de avond ik zie je morgen weer." Zei ik aarzelend tegen hem terwijl ik steeds aan die kus dacht.

Tyler
"Neem het ze niet kwalijk.. ze stammen af van ons.. iemand verkrachten is normaal hier." Zei ik tegen hem "op deze school gebeurt niks goeds het is net de hell."  Zei ik zuchtend terwijl ik een verleden had als bad boy "sorry zou ik niet moeten zeggen.. Ik ben blij dat ik je op tijd had kunnen vinden.. En Julie met Conor kwam aangerend anders hadden ze heel wat met je lichaam gedaan." Ik bekeek haar kort en kwam overeind.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/30/2017 06:30 PM

Tyler
"Het is oké je ben niet de enige die ze lastig hebben gevallen." Zei ik terwijl ik haar tegen me aanhield. En besefte wat voor fouten jongen ik in het verleden was geweest. Maar daar kon ik het beter niet over hebben.

Julie
Ik schrok van Conor en knikte hevig "Tyler neemt haar onder handen." Zei ik zuchtend tegen hem "are you okay?" Vroeg ik zacht aan hem. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/29/2017 10:39 PM

Tyler
"Hey het is oké." Zei ik geschrokken bij het horen van een paniekerige Teresa." Je broer heeft je gered.. geen van die klootzake hebben je kunnen verkrachten" Zei ik tegen haar terwijl ik  haar gezicht in mijn handen had genomen en diep in haar ogen keek.

Julie
Ik fronste en schrok even naar achter. Als Tyler haar onder handen neemt besloot ik ze maar even alleen te laten. Mijn hulp kon ze echt niet gebruiken dacht ik. Ik liep de kamer uit en beet mijn kaken op elkaar "ik vermoord ze." 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/29/2017 10:19 PM

Tyler
Ik tilde Teresa op "the Brother." Zei ik nog snel tegen hem terwijl hij net op tijd was. Ik keek naar Julie die bezorgd naar Conor keek "hij red zich wel." Zei ik bemoedigend tegen haar terwijl ze knikte en met me mee liep naar de dorms waar ik Teresa op mijn bed neerlegde.

Julie
Ik keek bezorgd naar Teresa "ik moest alert blijven dit is mijn schuld." Zei ik tegen terwijl ik haar hand vastnam en haar pijn overnam. Ik voelde de drugs kort in mijn arm branden en keek op naar Tyler "thankyou." 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/29/2017 10:01 PM

Ceasar
"Is dat wel oke.. straks vermoord Conor ons nog het is tenslotte zijn zusje." Zei Sem "wat boeit het.. ze is niet veel anders dan de andere sletjes die we gedrogeerd en gebeukt hebben." Ik scheurde  Teresa jurkje open en zag dat ze een geweldige lingerie aan had "ik neuk haar eerst en dan jij." Zei ik beslissend tegen Sem die grijnsde en zijn riem al Los trok.

Tyler
Ik gooide mijn joint in het zand en grijnsde duivels "hoe graag ik ook zou mee doen met dit.. Ik ben niet meer die Tyler en dit is mijn broers zusje dus ze is net zou goed familie van mij." Zei ik tegen Ceasar "dan ga je toch weg en zoeken wij het wel uit." Hij greep naar Teresa's borsten en likte langs zij  onderlip in een reflex greep ik hem vast bij zijn keel. En vermengde ik mezelf in een 2 tegen 1 gevecht.

Julie
'Ik snap het." Zei ik met een maag vol met kriebels ik keek hem blozend aan. Maar voelde ineens een pijn uit mij  Lincoln tattoo komen." Teresa!" Zei ik zacht terwijl mijn instinct me naar haar toe lijden zonder na te denken als ik Tyler in gevecht zie met Sem en Ceasar en Teresa half naakt op de grond. Stress ik.. mijn krachten had ik vandaag niet genoeg opgespaard. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/29/2017 09:39 PM

Julie
"Conor wacht." Zei ik tegen hem ik greep zijn pols vast en ik weet niet wat me bezielde. Maar ik kuste hem zonder na te denken.

Tyler
"Waarom zijn meisjes zulke bitches?" Verveelt liep ik met een joint richting een plek waar het iets stiller is. Verder op zag ik gedaantes lopen ik priemde mijn ogen en liep er op af. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/29/2017 08:51 PM

Julie
Als hij zijn verhaal verteld doet het iets met me." Ik denk dat het niet aan jou ligt.. en hoeveel ik ook van mijn koning hou het ligt aan hem hij kan best overheesend zijn.. en wilt waarschijnlijk het beste voor zijn dochter." Zei ik tegen hem "maar dat betekend niet dat je moeder minder van je houd..  Ze heeft altijd al van je gehouden ze was ook de eerste die ik verteld over mijn crush op jou... voor mij was ze mijn 2e moeder." Ik keek hem aan in zijn ogen hij had nog steeds die mooie ogen waar ik in verdronk. 

Tyler
Ik zuchten zacht en begreep dat Teresa te moeilijk was. Dus mijn aandacht glee naar de barmeid Liz "hey, hoelaat ben je klaar met werken schoonheid?" Vroeg ik met een grijnsje. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/27/2017 11:46 PM

Julie
Als hij dat zegt bijt ik op mijn onderlip "eerlijk gezegd weet ik niet waarom Teresa en haar vader je verafschuwen." Zei ik tegen hem ze hadden beide een hekel aan zijn hele bestaan. Hij leek gewoon een storing tussen Teresa en haar moeder de laatste tijd was ze heel opstandig tegen haar moeder. Koning Darren heeft het altijd al als puber gedrag gezien. Maar het lag anders." Je hebt toch wel een band met de koningin?" Vroeg ik voorzichtig

Tyler
Ik zag hoe ze aan Ceasar zat. En beet jaloers mijn kaken op elkaar ik liep vervolgens naar de bar en bestelde een tonic." Zag je hoe Teresa aan me zat?" Zei Ceasar grijnzend "voel je niet speciaal ik heb haar gezoent." 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/27/2017 01:18 PM

Julie
Als hij dat zegt glimlach lach ik klein." Sorry.. voor mijn veroordelingen ik ben niet zo goed met jongens" zei ik eerlijk tegen hem terwijl ik nooit echt mannelijke liefde heb gevoelt."Mijn vader was een dronkenlap en gaf niks om me die enige die om me gaven waren de Lincolns. King Darren had me opgevoed als zijn eigen dochter en de trouwste vriendin die een prinses kan hebben. Ik was blij in de schaduw van de machtige.

Tyler 
"Zal ik zeker doen sweetheart." Zei ik tegen haar terwijl ik niet vaak over de relatie sprak die ik en Layla hadden gehad. Het was van pure  liefde naar haat gegaan. Ik zag Teresa een pilletje slikken van Ceasar en vertrouwde het niet. Ik stak een joint op en hield een oogje op haar.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  204  |  205  |  206  |  207  |  208  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page