Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 205 | 206 | 207 | 208 | 209 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.
from LostSouls on 10/27/2017 11:09 PMTeresa
Ik haalde een hand door mijn haar en streelde kort langs Ceaser zijn gespierde armen. 'Jullie zijn hier wel allemaal dik gespierd.'zei ik terwijl ik op mijn lip beet. 'T! Ga mee dansen!' riep Celina over de muziek heen en trok me terug de dansvloer op. Ik lachte en begon met haar te dansen. Ik sloot mijn ogen en ging helemaal op in de muziek.
Conor
'Ik ben blij te horen dat Darren voor jou wel een plek in huis had om op te voeden.' zei ik en zuchtte. Mijn haar werd een beetje door de war geblazen en ik staarde naar de zee die het veroorzaakte. 'Ik heb me nooit thuis gevoeld bij de Lincolns.'zei ik waarna ik op mijn lip beet.
from LostSouls on 10/26/2017 11:42 PMTeresa
Ik zag de irritatie in zijn gezicht wat me deed lachen. Zo wond ik hem wel om mijn vinger. Hij moest geïnteresseerd blijven, maar niet denken dat hij me makkelijk kan krijgen. Ik hield niet van de slet stempel. Ik keek op als Ceaser opeens naast me staat. 'Pilletje?' vroeg hij met een glimlachje. Ik nam de pil van hem over en slikte hem door met een grote slok alcohol. 'Thanks.' zei ik tegen hem en keek terug naar de dansvloer waar ik zag dat Layla haar jaloerse mond open trok tegen Tyler.
Conor
'Het is niet dat ik niet serieus genoeg ben. Ik heb bij niemand het gevoeld dat het de ware is.' zei ik en haalde mijn schouders kort op. Ik beet op mijn lip. 'Ik weet dat jij geen type bent voor one night stands Julie. Daar heb ik je nooit het type voor gevonden. Ook al was je 8 toen ik je voor het laatst zag.' gniffelde ik.
from LostSouls on 10/26/2017 01:31 AMTeresa
Ik grijnsde breed. 'Ik ben een duivel Ty. Wat denk je zelf?' vroeg ik uitdagend. 'Ik ga denk ik nog een drankje halen.' zei ik terwijl ik bedenkelijk keek en achteruit richting de drank tafel liep en wederom een drankje voor mezelf mixte.
Conor
Ik glimlachte en stak mijn handen in mijn zakken. 'Eigenlijk niet. Iedere meid hier is voorspelbaar. Iedere meid hier is alles behalve puur.' zei ik en keek kort op naar de sterren hemel.
from LostSouls on 10/26/2017 01:12 AMTeresa
Wanneer zijn gezichter dichterbij kwam beet ik grijnzend op mijn lip en liet pas los wanneer ik zijn lippen tegen de mijne voelde. Ik zoende met hem mee en liet mijn rechterhand over zijn borstkas strelen terwijl mijn linker op zijn schouder lag. Hij zoende verassend goed, dat was een ding dat zeker was.
Conor
'Je fascineert me.' zei ik terwijl ik een klein plukje haar dat aan haar lipgloss plakte los haalde en achter haar oor streek. Ik beet op mijn lip en keek in haar ogen terwijl ik mijn hand langs haar arm af liet glijden naar haar pols. 'Kom.' zei ik en nam haar mee uit de menigte.
from LostSouls on 10/26/2017 12:43 AMTeresa
Ik beet grijnzend op mijn lip en keek in Tyler zijn ogen. Ik nam nog een slokje van mijn drankje waarna ik het aan een voorbijganger gaf zodra hij me tegen zich aantrok. Ik danste dicht tegen hem aan mee op de muziek en bleef hem verleidelijk aankijken. Ik wilde dat hij op springen zou staan.
Conor
'Dit brengt je echt nergens. Newton heeft ook wel eens geluk weet je wel.' zei hij. Ik beet mijn kaken op elkaar en zag hoe Newton tegen haar aan danste. Ik kwam overeind en liep de dansvloer op. Ik pakte Julie haar pols en draaide haar zo tegen me aan. 'Ik leen d'r even vriend al garandeer ik niet dat ze terug komt.' zei ik tegen Newton met een knipoog en zag dat hij pissig werd maar al snel door Coop werd mee gesleurd. Mooi zo. 'Blijkbaar was mijn joint toch niet zo slecht als ik je zo goed zo dansen.' zei ik tegen Julie terwijl ik haar een rondje draaide, tegen me aan nam en haar achterover boog om haar vervolgens weer naar boven te laten komen met haar gezicht net 5 centimeter van mijn gezicht verwijdert.
from LostSouls on 10/25/2017 11:55 PMTeresa
'Waarom niet beide?' vroeg ik met een ondeugende grijns terwijl ik nog een shot nam. Als hij vervolgens mijn kin vastnam en mijn lippen kuste deed ik gewoon met hem mee. Tijdens het zoenen keek ik vanuit mijn ooghoeken recht in het jaloerse gezicht van Layla wat me deed grijnzen. Ik maakte me los van de kus en keek naar Tyler. 'Als je je ex jaloers wilt maken door mij te zoenen kun je dat ook gewoon zeggen hoor.' zei ik met een grijnsje terwijl ik een drankje mixte en verleidelijk aan het rietje dronk terwijl ik zonder het oogcontact te verbreken richting de dansvloer liep.
Conor
Als ik zag dat ze gingen dansen nam ik nog een hijs van mijn joint. 'Waarom zit je hier zo chagrijnig?' vroeg Coop. Ik keek hem aan en schudde mijn hoofd. 'Ik ben niet chagrijnig. Ik ben gefocust.'zei ik en haalde een hand door mijn haar. Ergens moest Newton de fout in gaan. Hij stond er wel bekend om dat hij vaker in zijn gezicht geslagen werd door dickmoves.
from LostSouls on 10/25/2017 11:33 PMTeresa
Ik keek glimlachend op als Julie door een knappe jongen word aangesproken. Ik grijnsde breed en pakte Tyler aan zijn pols mee. 'Ik zie dat je in goede handen bent Julie, app me als er iets is of als je een dansje wilt doen.' knipoog ik naar haar terwijl ik Tyler steeds verder weg sleep richting de drank. 'Ik moet je natuurlijk wel een beetje bij drinken.' zei ik en schonk 3 shotjes tequila in die ik achter elkaar achterover sloeg.
Conor
Ik zag dat Newton bij Julie aanpapte en hield de twee scherp in de gaten, maar alsnog onopvallend. Niemand zou haar krijgen voordat ze van mij was.
from LostSouls on 10/25/2017 08:40 PMTeresa
Met mijn arm in die van Julie gehaakt liepen we het strand op. Ik keek glimlachend naar haar. 'Ik ben blij dat je met me mee bent gekomen. Deze school zou een stuk saaier zonder jou zijn.' zei ik met een lachje en keek naar het grote kampvuur. Al heel veel studenten waren er, oftwel wij waren gewoon laat.
Conor
Ik zat bij het kampvuur met een jointje tussen mijn lippen en zag hoe de meiden hun heupen draaiden op de muziek en zich nu al naar de tyfus dronken. Heerlijk om te zien. Ik nam een hijs en keek op als ik wat ophef hoorde zodra mijn zusje met Julie het strand op kwam gelopen.
from LostSouls on 10/25/2017 12:16 AMConor
'Ze is een lastige maar uiteindelijk valt ze wel voor mijn charmes. Ik moet gewoon de strategie veranderen.' zei ik tegen hem met een grijnsje en dacht na. Ze was anders dan andere, waardoor ik haar natuurlijk ook niet zoals derest van behandelen.
from LostSouls on 10/24/2017 11:44 PMConor
'Ha-ha Ty wat ben je lollig.' zei ik met een nep grijnsje en richtte me op Teresa. 'Misschien moet je zo even bij Julie gaan kijken. Ze is net niet lekker geworden op de gang.' zei ik tegen Teresa en beet op mijn lip. Ze knikte en keek kort naar de rest.
Teresa
'Ik zie jullie vanavond boys.' zei ik met een glimlachje en liep weg van het groepje richting de ingang. Ik voelde gewoon hoe de blikken branden op mijn billen totdat ik om de hoek verdween.