Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 206 | 207 | 208 | 209 | 210 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.
from LostSouls on 10/24/2017 11:03 PMTeresa
Zodra ik Conor zie opdraven beet ik op mijn lip en keek naar hem. Qua uiterlijk leken we gelukkig niet veel op elkaar. Ik nam de joint van Tyler en nam de laatste hijs waarna ik hem kapot stampte op de grond.
Conor
Als ik buiten loop keek ik op wanneer ik Tyler hoor roepen. Ik knikte en liep naar ze toe. 'Guys, ik zie dat jullie mijn kleine zussie al hebben ontmoet.' zei ik met een plagerig grijnsje. 'Maak me niet aan het kotsen Conor.' zei ze waardoor ik klein moest grinniken.
from LostSouls on 10/24/2017 10:28 PMTeresa
Ik glimlachte naar Ceaser en haalde een hand door mijn haar. Wanneer ik opkijk zie ik waarschijnlijk dus Layla. 'Ik zal er zeker van zijn niks uit jou kast te lenen. Bedankt voor de tip, love.' riep ik haar na en keek vervolgens naar Tyler. 'Als je denkt dat ik bang word van haar ken je mij nog niet.' zei ik tegen hem en nam nog een hijs van de joint.
Conor
'Teresa kent me praktisch niet eens, dus ze heeft geen reden om het onaangenaam te vinden sweetheart.' zei ik en glimlachte kort. 'Ik zie je vanavond op het strand.'zei ik met een knipoog en liep haar kamer uit.
from LostSouls on 10/24/2017 08:34 PMTeresa
'Totaal verschillend, denk ik.'zei ik. Ik kon Conor nauwelijks dus ja. Dan weet ik ook niet of we verschillen. Ik nam de joint weer van Caeser en nam een hijs. Ik voelde me al high worden en giechelde een beetje terwijl ik mijn hoofd tegen de muur liet liggen. 'Zijn er nog aankomende feesten waar ik vanaf moet weten?' vroeg ik ze.
Conor
'Wie zegt dat dat aan mijn joint lag?' vroeg ik met een grijnsje en keek rond in haar kamer. Ik beet op mijn lip en haalde een hand door mijn haar. 'Als ik jou was zou ik het rustig aan doen, demoontje.' zei ik tegen haar en keek haar aan.
from LostSouls on 10/24/2017 06:39 PMTeresa
Ik beet op mijn lip. 'Niet bepaald. Vraag me niet waarom.' zei ik en haalde mijn schouders op. Ik nam een hijs van de joint en gaf hem door aan Coop.
Conor
'Rustig, niet te snel overeind komen. Je viel op de gang opeens knock out dus ik heb je naar je kamer gedragen. Don't stress, ik heb niks gedaan.' zei ik en kwam overeind.
from LostSouls on 10/23/2017 11:39 PMTeresa
Ik glimlachte naar de twee en ging tussen Tyler en Ceasar in zitten. Als hij dat verteld over Conor moest ik giechelen. 'Meneer kansloze relaties? Die heb ik nog niet gehoord.' grinnikte ik. 'Maar ja, zelfde moeder, andere vader.' zei ik en nam de joint af van Tyler. Ik nam een hijs en keek de twee aan. 'Is dat waar ik nu bekend om sta? Het zusje van?' vroeg ik ze. Als dit zo was, moest daar dringend verandering in komen.
Conor
Ik hield haar in de gaten en merkte al snel dat ze niet helemaal lekker was. Ze viel om en binnen no time had ik haar opgetild in mijn armen en liep ik richting haar dorm. Ik opende de deur en legde haar op haar bed. Vervolgens liep ik naar haar badkamer waar ik een washandje nat maakte met koud water en vervolgens terwijl ik naast haar op bed ging zitten op haar voorhoofd depte.
from LostSouls on 10/22/2017 10:34 PMTeresa
Kort keek ik Julie na en knikte maar. 'Als ik maar optijd terug ben om die ex van jou op haar plaats te zetten.'zei ik tegen hem en liep met hem mee. Geen idee of ik zijn vrienden wel zou mogen, maar goed. Ze moeten maar eens iets proberen dan hebben ze de hel en de hele onderwereld op hun dak. 'Je hebt toch wel een beetje goed spul.' zei ik tegen hem.
Conor
Met een lachje op mijn gezicht liep ik door de gangen bij de dorms. Ik zag Julie strompelen door de gang en liep naar haar toe. 'Alles oké? Je ziet een beetje pips.' zei ik tegen haar en glimlachte klein.
from LostSouls on 10/22/2017 10:12 PMTeresa
Ik haalde een hand door mijn haar. 'Het standaard type dus.' zei ik en grijnsde breed. 'Eitje.' zei ik en haalde lipbijtend mijn schouders op. Als Julie vraagt of ik niet gewoon zin had om mee te gaan beet ik op mijn lip. 'Weet je het zeker dat jij me niet nodig hebt?' vroeg ik haar en keek vervolgens kort naar Tyler.
Conor
Zuchtend ging ik bij de fontein zitten en keek op als Keith naast me kwam zitten. Ik sloeg mijn armen over elkaar, net als hij en nam ongemerkt uit zijn hand mijn zakje met cocaïne over. Ik stopte het in mijn zak en glimlachte. 'Thanks, betaling binnen 24 uur.' zei ik tegen hem en hij knikte. 'Dat hoop ik voor je Conor.' zei hij en kwam weer overeind.
from LostSouls on 10/22/2017 08:33 PMTeresa
'Zonder mij?' vroeg ik met een lachje en keek toen toe hoe Tyler zich voorstelde. Ik rolde mijn ogen kort. 'Ik zei het toch al. Ik heb gewoon niks met die jongen.' zei ik en haalde mijn schouders op. 'Ik heb zometeen cheer try outs. Nog tips om het voorlopige hoofd te verassen?' vroeg ik aan Tyler aangezien hij hier al langer zat en waarschijnlijk ooit toch wel met haar geneukt moet hebben als ik zijn reputatie mag geloven. Niet dat ik tips nodig had. Head cheerleader word ik sowieso.
from LostSouls on 10/17/2017 11:14 PMTeresa
Ik rolde grijnzend met mijn ogen. 'Gevoelens zijn overrated.' bevestigde ik schouder ophalend. 'Sorry, onze broer.' zei ik met een zwak glimlachje. Als hij weer naar de ingang van de kantine knikte ik. 'Julie, eindelijk. Waar zat je?' vroeg ik haar en haalde een hand door mijn haar. Ik rook al meteen dat ze een wietje had gehad en glimlachte. 'Nevermind.' zei ik grijnzend.
from LostSouls on 10/17/2017 10:52 PMTeresa
'Ben je normaal niet zo een player dan?' vroeg ik hem om ook maar het onderwerp weer te veranderen. Mijn broer en onze familie was altijd een gevoelig onderwerp voor mij geweest. Ik beet op mijn lip en keek naar Tyler. 'Sorry, ik wou jou broer natuurlijk niet afkraken waar je bij staat.' zei ik tegen hem. Ik haalde een hand door mijn haat en ging in de kantine bij het raam met hem zitten.