Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  207  |  208  |  209  |  210  |  211  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 10/17/2017 08:10 PM

Tyler
"Vader dus we zijn niet related." Zei ik tegen haar terwijl ik haar aankeek "Conor was een ongeluk zegt mijn vader.. maar ik Ben alsnog blij met hem als broer." Zei ik tegen haar "ookal kan ik hem soms wel vermoorden."  

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/17/2017 07:10 PM

Tyler
Als ze de zin niet sirieus neemt loop ik achter haar aan." Ik Ben Tyler Fagelion Levi Lincolns half broertje" Zei ik tegen haar "een betere versie van hem." Zei ik zelfverzekerd terwijl ik onderweg een sigaretje opstak. Jep afkicken met blowen.

Julie
"Dan kennen ze je zusje nog niet." Zei ik met een knipoog tegen hem "En waarschijnlijk Ben ik er toch niet." Ik liep richting mijn dorm en zuchten zacht.. hij was echt veranderd niet meer de jongen die ik vroeger leuk vond. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/17/2017 04:05 PM

Julie
"Voorspelbaar." Zei ik tegen hem terwijl ik nog een paar hijsjes nam. En de joint uitbranden met mijn voet." Nou ik ga weer" Ik was niet geintresseerd in een fuckboy.. En moest me focussen op Teresa's welzijn. 

Tyler
Ik grinnikte "ik dacht dat ik niet aantrekkelijk genoeg was." Zei ik met een glimlach terwijl ik overeind ging staan." Je lijkt echt niet op mijn broer trouwens" zei ik tegen haar. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/15/2017 11:34 PM

Julie
Ik nam ook een paar hijsjes en bekeek hem van top tot teen.'' Hoe was je avond gister geeindigd?'' Vroeg ik met een grijnsje terwijl ik wel benieuwd was en de high al voelde inwerken.

Tyler
Ik gooide mijn boeken in mijn kluisje en keek Teresa aan.'' Voor een nieuweling val je wel aardig in de smaak bij de meeste.'' Zei ik tegen haar ''al een jongen geneukt?'' Vroeg ik zonder schaamte terwijl bijna elke freshmen zich liet meeslepen door een senior om zo aandacht te krijgen van de hoge bitches. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/15/2017 11:12 PM

Julie
Als hij vraagt of ik een joint met hem kom roken. Bijt ik op mijn onderlip.. ik viel altijd voor de slechte kant.'' Heb je al gedraaid?'' Vroeg ik terwijl ik hem aankeek en ik wel zin had om een jointje te delen met mijn ex crush.

Tyler
''Tyler en Teresa naar de directeur .. je praten constant.'' Riep de leraar terwijl ik fronste en ik alleen maar een pen door gaf.'' Ok maar ik ga alsnog niet gaan'' zei ik brutaal terwijl ik mijn spullen bijelkaar raapte en er vandoor ging.. Dut gebeurde elk jaar nooit dat ik mijn neus in de boeken zou kunnen volhouden.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/15/2017 10:01 PM

Julie
''Jep want ik heb les,, en jij ook.'' Zei ik tegen hem terwijl hij echt niet op Teresa leek eigenljk. 

Tyler
Ik ging onderuit zitten en dacht na over de nightwatch die er zou komen vanavond. Ik twijfelde om mee te doen.. de laaatste keer dat ik mee deed was ik high asf en nam ik 2 meisjes tegelijken tijd. De beste 10 minuutjes van mijn leven. Ik keek kort op naar Teresa het o zo lekkere zusje van mijn broertje. Ze trok mijn aandacht.. ik wist uberhaupt niet of ze wel wist dat ik Conor's half broertje ben.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/09/2017 09:30 PM

Tyler
Ik kwam de les binnen en ging ergens voorin zitten. Ik klapte mijn boeken open en had eigenlijk liever nog een jointje gesmoked voor de les. Ik keek kort achterom en zag Teresa zitten.. misschien was   het wel beter dat ik geen contact maak met haar.

Julie
Als Conor tegen me komt praten kijk ik hem aan "o gewoon." Zei ik suf terwijl ik overeind kwam. En ik geen behoefte had in gezelschap.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/09/2017 06:57 PM

Tyler
"Zins ik de slimste van ons 2 ben." Zei ik tegen Conor terwijl ik zijn "ex" vriendin geërgerd weg zag huppelen." Nou jij bent terug gevallen in je oude gewoontes niks nieuws Dus." Zei ik met een lachje terwijl ik Teresa de kantine in zag wandelen met 2 nieuwe hulpjes." Nou je slet van gister heeft je zusje al weten te vinden" ik klapte mijn boeken dicht en schoof mijn bril op mijn neus "ik heb les."

Julie
Ik zag Teresa binnen lopen met 2 "vriendinnen" en nam diep adem.  

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/08/2017 11:36 PM

Ts
-
Teresa
Na afloop van het feest was het weer een normale schooldag. Ik besloot Teresa wat space te geven aangezien ze hier niet als prinses behandeld wilde worden. En zat ondertussen in de kantine met een patatje en een milkshake. Ik dacht kort aan Conor hoe zou zijn avond geieindigd zijn?

Tyler 
"Ik geef het op jij mag dat prinsesje hebben." Zei ik tegen Ceasar terwijl ik letterlijk aan het leren was. En me vanaf vandaag aan mijn beloftes zou houden. Ik deed mijn bril op "geen gedoe met meisjes meer.. minder smaken en drinken." Zei Caesar ironische "wat is er toch mis met jou Ty.. jij bent de enige van ons die wilt leren voor die zinloze studiebeurs." Ik schoof mijn bril op mijn neus "Ik wil niet hersenloos een land gaan besturen net als mijn voorvaderen.. weet je hoe vaak die Lincolns zijn afgezet keek maar naar dat sletje die later de koningin moet voorstellen." Zei ik tegen hem. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/05/2017 11:05 PM

Julie
"Ik ben maagd." Zei ik tegen hem "ik save mijn virginity for The love of my life." Zei ik ironische tegen hem terwijl ik de dansvloer op liep richting Teresa die stond te dansen als 1 of andere gekke slet wat ik wel grappig vond.. en het leukste aan Teresa "hè Terese zullen we gaan?" Vroeg ik. Terwijl ik nog even kort naar Conor keek hij was wel een lekkerding.. dat wel. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  207  |  208  |  209  |  210  |  211  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page