Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  207  |  208  |  209  |  210  |  211  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 10/17/2017 09:55 PM

Teresa
Ik grijnsde. 'Gister wou je me nog in je bed en nu nodig je me thuis uit?' vroeg ik en beet op mijn lip. 'Gaat snel met de jongens van tegenwoordig.' Ik haalde mijn schouders op. 'Misschien moet ik eerst maar even toekijken. Ik weet niet eens of ik hem wel echt wil leren kennen. Hij is degene die tussen ons gezin in staat.' zei ik en sloeg mijn armen over elkaar. Waarom deelde ik dit ook alweer met hem?

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/17/2017 08:47 PM

Teresa
Als hij zegt dat ze dezelfde vader hebben knikte ik. Ik rolde mijn ogen. 'Toch nog een iemand die blij met hem is.' zei ik en zuchtte. 'Mijn moeder heeft mijn vader me laten opdragen om meer met hem om te gaan op deze school. Alsof ik daar op zit te wachten.' mompelde ik en beet op mijn lip.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/17/2017 07:30 PM

Teresa
Ik fronste wanneer hij dat zei en stopte met lopen. 'Dat kan niet, dat hadden mijn ouders toch wel verteld. Dezelfde vader of dezelfde moeder?' vroeg ik terwijl ik langzaam weer begon te lopen. Ik hoopte toch niet dezelfde moeder, want dan had mam wat uit te leggen. 

Conor
Ik beet op mijn lip en haalde een hand door mijn haar. Nog steeds was ik niet zeker of ik mijn zusje wel wil kennen. Ze word altijd door iedereen als een verwend arrogant kut kind geschetst. Niet dat ik dat niet was.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/17/2017 06:52 PM

Teresa
'Daar ontbreekt het je niet aan hoor.' zei ik tegen Tyler. 'Ik ben gewoon niet zo een slet als dat je misschien gewend bent op deze school.' zei ik tegen hem en keek naar mijn nagels. Ik lachte kort. 'Is het niet logisch dat ik niet op je broer lijk?' vroeg ik met een lachje. 'Mafkees.' zei ik en schudde mijn hoofd. 'Zullen we hem smeren? Voordat we ook nog echt naar de directeur moeten. Daar heb ik dus echt geen zin in.' zei ik tegen hem en begon al te lopen voor ik überhaupt antwoord kreeg.

Conor
Ik zuchtte kort en keek naar de joint die vertrapt op de grond lag. 'Vergeet vannacht je deur niet af te sluiten. Niet alleen Teresa valt in de smaak bij de mannen. Je weet maar nooit wat ze onder invloed doen met je tijdens nightwatch.' zei ik nog tegen haar terwijl ik tegen het muurtje bleef staan.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/17/2017 12:34 AM

Teresa
Ik haalde een hand door mijn haar en rolde mijn ogen. 'Niet dat het jou aan gaat maar nee. Ik ben niet zo makkelijk in bed te krijgen.' zei ik en zuchtte. 'Heb je gister vast gemerkt.' zei ik met een zelf voldaan grijnsje. 

Conor
Ik grijnsde wanneer ze dat vraagt. 'Wil je dat echt weten?' vroeg ik haar en nam de joint weer terug. Ik nam nog een paar hijsjes. 'Celina heeft me meegenomen naar haar kamer. De rest kun je zelf wel invullen denk ik.' zei ik tegen haar en gaf de joint terug aan haar.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/15/2017 11:24 PM

Teresa
Als ik opeens mijn naam hoorde keek ik op naar de docent. 'What the fuck ik heb letterlijk geen enkel woord gezegd.' zei ik en keek hem arrogant aan. 'Nu Lincoln.' zei hij streng. Ik kwam boos overeind en pakte mijn spullen. Ik keek naar Tyler die net als mij eruit werd gestuurd. Ik rolde mijn ogen en liep het lokaal uit waar ik mijn armen over elkaar sloeg. 'Lekker dan.' mompelde ik geïrriteerd.

Conor
'Tuurlijk.' zei ik en keek kort om me heen. Ik haalde een joint te voorschijn en glimlachte zwakjes. 'Kom.' zei ik terwijl ik de joint weg stopte en Julie bij haar pols nam. Ik trok haar mee naar de achterkant van de school, waar op dit moment niemand te vinden was. Ik ging tegen het muurtje staan en zette de joint tegen mijn lippen. Ik steek hem aan en nam een diepe hijs waarna ik hem door gaf aan Julie.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/15/2017 10:11 PM

Conor
'Het is niet alsof je hier echt een leerling bent. Rook een joint met me.' zei ik met een glimlachje en haalde een hand door mijn haar. 

Teresa
Geen reactie van Julie. Ik beet op mijn lip en keek naar Tyler voorin de klas. Ik dacht even terug aan gister en voelde weer al zijn aanrakingen op mijn lijf alsof hij op dit moment aan me zat. Ik haalde diep adem en probeer van gedachte te veranderen voordat ik er teveel in doordraafde. Ik wou niet makkelijk zijn en deze gedachtes maakten dat alleen maar moeilijker.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/11/2017 07:36 PM

Teresa
Zuchtend sloeg ik mijn boek open. Hier was ik net zo erg gemotiveerd om te leren als op mijn vorige school. Niet dus. Ik haalde een hand door mijn haar en nam mijn telefoon erbij. -Waar ben je? Les begint zo XO- stuurde ik naar Julie en keek hoe het lokaal langzaam volstroomde.

Conor
'Ga je nu al weer?' vroeg ik met een grijnsje en beet op mijn lip. Ze wekte zoveel interesse bij me op. De meeste meiden wou ik makkelijk. Gewoon drankje naar binnen werpen, mee naar bed nemen en weg voor het ontbijt. Zij was niet zo en dat was tegenwoordig erg zeldzaam.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/09/2017 07:06 PM

Conor
Ik rolde mijn ogen. 'Teresa moet zelf weten met wie ze om gaat.' zuchtte ik en keek naar Tyler. 'Veel plezier in de les, ik sla even over.' zei ik terwijl ik me uitrekte en door de kantine heen keek. Ik zag uiteindelijk Julie zitten en beet op mijn lip. Ik kwam overeind en liep naar haar tafel toe. 'Waarom zit je alleen?' vroeg ik haar en keek haar aan. 

Teresa
De les zou zo beginnen. 'Kom dames.' zei ik en liep richting het lokaal waar ik met Celina achterin ging zitten. Eigenlijk had ik totaal geen zin, maar goed. Ik kwam hier niet alleen om te feesten. Als ik met slechte cijfers kwam zou ik sowieso op mijn kop krijgen van mijn vader.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/09/2017 06:04 PM

Teresa
Met een zonnebril op kwam ik de kantine in gelopen. Celina en Kim liepen achter me aan. Ik ging zitten en keek naar de twee. 'Was het leuk met mijn broer gister?' vroeg ik aan Celina met een grijnsje. 'Serieus? Daar wil je het over hebben? Na dat jij Tyler hebt afgepoedert gister? Niemand wimpelt hem af.' zei ze waarop Kim hevig knikte. Ik zag hem even verderop zitten, met zijn neus in de boeken. 'Ik ben niet iemand die meteen met iemand zomaar in bed duikt. Daar mogen ze wel wat moeite voor doen.' zei ik en schoof mijn handen in mijn haar. Die kater hield nu al langer aan dan normaal. 'Zo te zien heeft jou afwijzing wel een impact gehad. Het is lang geleden dat ik hem heb zien studeren.' zei Kim. Ik grinnikte. Het zal allemaal wel.

Conor
'De eerste fucking slet die je zag en je pakt haar maar meteen?!' riep Dinah. 'We waren nog niet eens een dag terug en je valt al in je oude gedrag.' Zuchtend kwam ik overeind. 'Wat begrijp je niet aan het is over Dinah. Ik ben klaar ermee.' zei ik en liep langs haar door naar de kantine waar ik Tyler studerend aan tref. 'Wat zat er in die pillen die je geslikt hebt? Sinds wanneer weet jij hoe een boek open gaat?' vroeg ik terwijl ik bij hem aan tafel ging zitten.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  207  |  208  |  209  |  210  |  211  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page