Search for posts by Ellytjevdb
First Page | « | 1 ... 19 | 20 | 21 | 22 | 23 ... 37 | » | Last
Search found 363 matches:
Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)
from Ellytjevdb on 06/30/2016 05:00 PMSkyler
Ik moet zacht grinniken als hij zegt dat ik niet te veel moet verwachten van hem. Eigenlijk doe ik dat nooit, maar alsnog vind ik het leuk om met hem te koken. Ookal maakt hij meer grapjes dan hij groenten snijdt, ik zorg wel dat er iets op tafel komt. Ik ben al lang blij dat hij de moeite neemt om me te helpen.
"Zullen we naar jou gaan?" vraag ik met nogsteeds dezelfde glimlach op mijn gezicht. Mijn blik is intussen op hem gericht. Ik ben zo blij met Jayden. We wisselen geregeld af over waar we naartoe gaan. Het voelt al lang niet meer vreemd aan om bij hem thuis te koken, dus vind ik het prima om daar nu ook naartoe te gaan. Ik lik over mijn lippen en kijk weer voor me uit.

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)
from Ellytjevdb on 06/26/2016 01:47 PMSkyler
Ik steek mijn tong uit als hij zegt dat mijn smoesje een beetje oud beginnen worden. Dat maakt me niet zoveel uit, maar ik weet dat hij me aan het plagen is.
Voordat we instappen denk ik goed na. "Ik zou thuis wel wat willen proberen. Als die auditie goed ging, moet het koken toch ook wel lukken?" grijns ik. Mijn moeder heeft al vaak genoeg gezegd dat ik vaker met Jayden of voor Jayden met koken, gewoon als oefening voor later. Het is fijn om te voelen dat mijn ouders net zo veel geloven in het slagen van mijn relatie als ikzelf. Uiteindelijk trek ik het portier open en stap ik in de auto. Ik leg mijn handtas tussen mijn benen op de grond en kijk afwachtend naar Jayden. Ik heb het gevoel alsof deze dag niet meer stuk kan, hoe gaat het dan zijn als ik de rol krijg? Volgens mij is de glimlach dan al helemaal niet meer van mijn gezicht te halen. 

Re: O || I will always love you (18+)
from Ellytjevdb on 06/26/2016 01:02 PMRosalie
Gelukkig heeft hij een glimlach op zijn gezicht, maar die van mij glijdt langzaam weg als ik mijn portemonnee en fietssleutel in zijn handen zie. "Ja, best wel goed eigenlijk", zeg ik zacht. Verward neem ik alles aan dat hij in mijn handen stopt. "Hoe kom je hieraan?" vraag ik, waarna ik aan tafel ga zitten. Ik open mijn portemonnee en kijk even of alles er nog inzit. Tot mijn verbazing lijkt er niks verdwenen te zijn. "Bedankt", zeg ik met een brede glimlach. "Een kop koffie is goed", zeg ik met nog steeds een glimlach op mijn gezicht. Ik ben blij dat ik mijn spullen weer terug heb. 

Re: O || Her boyfriend (18+)
from Ellytjevdb on 06/26/2016 12:08 PMLeila
Ik knik als hij mijn aanbod afslaat. Op mijn gezicht houd ik een zwakke glimlach, die aangeeft dat ik me een beetje zenuwachtig voel. "Wel, kom maar verder door dan", zeg ik met een uitnodigend gebaar naar de woonkamer. Ik druk de lichtschakelaar aan, aangezien het ondertussen al helemaal donker is buiten. "Dit is eigenlijk allemaal niet zo interessant", zeg ik terwijl ik ook naar de keuken wijs. Ongemakkelijk bijt ik op mijn lip.

from Ellytjevdb on 05/29/2016 05:57 PMRosalie
Door de deurbel die gaat, gevolgd door een gesprek, word ik wakker. Met de pyjama nog aan, ga ik naar beneden. Ik neem mijn mobiel mee en op de trap stuur ik een berichtje Lies om haar te zeggen dat ik goed ben thuisgekomen. Ik wil haar niet onnodig ongerust maken, dus lieg ik maar. Ik haal een hand door mijn haren om op die manier er voor te zorgen dat het ietwat mooi ligt voordat ik Alec onderogen kom. "Goeiemorgen", zeg ik zacht tegen zijn rug. Ik zet een zwakke glimlach in de hoop dat hij geen ochtendhumeur heeft en mij ook met een glimlach tegemoet komt. Ik vind het onbeleefd om te vragen wie er net aan de deur was, dus houd ik wijselijk mijn mond.

Re: O || Her boyfriend (18+)
from Ellytjevdb on 05/29/2016 05:06 PMLeila
Hij legt zijn armen om mijn heupen waardoor de vlinders in mijn buik alleen maar sneller gaan fladderen. Als hij me na een tijdje loslaat, kijk ik hem enkele seconden verward aan. Al snel herpak ik me en zeg dat hij zijn jas gewoon aan de kapstop mag hangen. "Wil je nog wat drinken?" vraag ik lief. Ik wil hem nu zo goed mogelijk op zijn gemak stellen en zo min mogelijk dingen doen die hem zouden kunnen wegjagen. Ik heb Loïc nu zo dicht bij me, dat wil ik graag ook zo zouden. 

from Ellytjevdb on 05/29/2016 04:59 PMRosalie
Alec lijkt nogal afwezig, wat ik niet echt erg vind. Als hij zegt dat hij nog een kamer heeft, trek ik een wenkbrauw op. Achter hem aan loop ik de trap op. Ik knik alleen maar bij zijn woorden, zonder zelf ook iets te zeggen. Ik bedank hem en glimlach zwak. Ik maak de deur van de kast open en haal er een setje kledij uit. Best vreemd dat hij vrouwenkleding heeft, maar goed. Zodra hij uit de badkamer is, ga ik naar binnen. Met wat water spoel ik mijn haren een beetje uit. Hopelijk gebeurt er straks niks raars. Als ik klaar ben, ga ik weer naar mijn toegewezen kamer. Ik ga op het bed liggen en val vrijwel meteen in slaap.

from Ellytjevdb on 05/27/2016 09:58 PMRosalie
Ik ben blij om te horen dat het gelukkig niet ver is. Onderweg begint het zachtjes te regenen en in de verte hoor je een onweer aankomen. We zijn al snel bij Alec thuis. Hij laat me voorgaan en een beetje wantrouwig stap ik naar binnen. Zeker op het moment dat de deur dichtgaat, kijk ik hem ietwat bang aan. Alec trekt zijn jas en schoenen uit en ik volg nauwlettend zijn bewegingen. Bij zijn vraag haal ik diep adem. Ikzelf vond het in ieder geval maar vreemd, laat staan wat hij ervan gaat vinden. "Ik kwam terug van een feestje van een vriendin niet veel verder en toen werd ik plots van mijn fiets getrokken. Ik heb nog net mijn tas kunnen grijpen maar daarna ben ik blijkbaar flauwgevallen ofzo", vertel ik hem.
--
Mobiel

Reply