Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  19  |  20  |  21  |  22  |  23  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/03/2019 10:34 PM

Mathías
Als Joshua binnen kwam verdween mijn lach meteen. Vroeger als klein jongetje keek ik erg op tegen Joshua. Toen we ouder werden werd onze band ook meteen minder. Ik was blij dat hij ging studeren. Zelfs toen mam stierf bleef hij weg, wat mij eigenlijk alleen maar bozer op hem maakte. 'Dan heeft Pa pech, want Easton is zijn zoon niet.' zei ik tegen hem. 'En jou hebben we al helemaal niet nodig.' zei ik en kwam van het aanrecht af. Ik legde de zak chips weg en keek hem aan. 'Als je je had geïnteresseerd in mijn leven had je geweten dat ik een vaste vriendin heb.'zei ik en ging verder maar niet in op het aids gedeelte en het drugs gedoe. 'Wanneer ga je weer terug naar die patser Uni van je?'

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/03/2019 09:32 PM

Mathías
Ik zat op het keukeneiland een zak chips leeg te eten en keek op als Easton binnen kwam. 'Zo te zien ben je al wat mobieler.' zei ik met een lachje. 'Saia is er niet nee. Ze moest naar huis. We hebben elkaar al de hele middag opgehouden. Waar was jij eigenlijk? Ik ging naar je kamer toen ik thuis kwam, maar je was er niet.'zei ik en bekeek hem.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/03/2019 05:28 PM

Alvira
Ik had al snel in de gaten dat hij er niet over wilde praten. Ik besloot er ook maar over op te houden en keek naar hem. 'Prima, ik breng je thuis.' zei ik en hielp hem overeind waarna ik naar de auto liep. Ik was er sneller dan hem en hield de deur open. 'Schiet eens op slome.' zei ik plagerig en keek hoe hij naar de auto strompelde met moeite. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/02/2019 12:13 PM

Alvira
'Tegen jou misschien. tegen mij is ze altijd al een heks geweest. Sinds ik Mathías dronken met een spelletje heb gezoend en zelfs daar voor al had ze een hekel aan me.' zei ik en keek op mijn telefoon. Ik had een paar gemiste oproepen van mam waardoor ik snel een berichtje stuurde dat ik oké was. Ze was nog altijd bang dat ik weer zou vluchten. 'Er zijn ook goede dingen die je bent vergeten, wil je die dan helemaal niet terug?' vroeg ik hem en beet op mijn lip. 'Amine zal er misbruik van maken, al helemaal als ze lucht krijgt dat je er mee wilt kappen. Al denk ik eerder dat je nu hun vijand bent door dat je mijn kogels hebt gevangen.'

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/01/2019 10:05 PM

Alvira
'Als ik jou had neergeschoten had ik dat niet naar mezelf kunnen verantwoorden. Ik zou me de rest van mijn leven schuldig voelen.' zei ik tegen hem en nam de laatste hijs van de joint die ik vervolgens op de grond gooide. 'Ik denk dat inmiddels niemand je meer zo erg haat als dat ze mij haten. Ik was de It-girl van die rot school. Die serpent Saia heeft alles verpest samen met mijn vader.' mopperde ik. We hadden allebei een shit leven op dit moment. 'Misschien is er een manier om je geheugen te triggeren?' 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/30/2019 11:31 PM

Alvira
'Ik kon het niet. Ondanks dat ik dacht dat we samen de zonsondergang tegemoet reden en je me vervolgens zowat in mijn rug stak. Het was niet de eerste poging die ik op mijn vader deed. Ik vond het op dat moment al genoeg dat ik jou kans had afgenomen om hem neer te knallen.' zei ik en haalde een hand door mijn haar waarna ik de joint van hem over nam en een flinke hijs nam.

Mathías
Ik stootte snel en diep in haar en voelde nog net niet het zweet van de inspanning. 'Wel jou klootzak.' zei ik terwijl ik haar hoofd aan haar haar naar achter trok zodat ze me aan moest kijken. Ik liet me uit haar glijden en trok haar van het aanrecht af. Ik duwde haar vervolgens met haar bovenlichaam over het keukeneiland en liet mijn vriend weer in haar glijden.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/29/2019 11:33 PM

Alvira
Ik slikte mijn woorden maar weer in en keek kort naar hem. Als hij zei dat ik moest stoppen deed ik dit. Ik haalde een hand door mijn haar en stapte uit. Ik hielp hem met de deur te openen. Ik nam de joint over die ik tussen mijn lippen deed en liet hem op mij leunen bij het uitstappen terwijl ik een hijs nam. 'Wat ben je toch een last.' grapte ik en sloot de deur achter hem terwijl we langzaam naar een bankje liepen. Ik ging zitten en nam nog een hijs. 'Ik loog niet weet je.'zei ik en gaf de joint terug aan hem. 'Je was er bij. Je hielp me zogenaamd weg komen van alle media die achter ons aan zat. Ik wist niet dat je me er in luisde. Je stopte toen Amine achter ons reed met Gulio en mijn vader. Je richtte eerst je pistool op mijn vader, maar daarna op mij. Toen je even niet op lette heb ik het pistool van je afgepakt en...' zei ik en beet op mijn lip. 'Ik ben mijn vader afgeknalt en ben er met je auto vandoor gegaan.' zei ik en haalde diep adem. 'Waarschijnlijk is dit niet bevordelijk voor onze vredesjoint, maar ik vind dat je het moet weten.' zei ik tegen hem. 'Ik wil niet liegen.'

Mathías
Haar gekronkel onder mijn tong wond me op. Het effect wat ik op haar had. Het duurde ook niet lang voor ik haar orgasme kon proeven. Ik likte haar zo goed als schoon en trok mijn boxer naar beneden. Ik trok nog even aan mijn vriend voor ik hem bij haar binnen bracht. Aangezien ze zo nat was ging het redelijk makkelijk. Ik gromde en begon te stoten. 'Fuck Saai, ik heb nog nooit iemand zo geil gevonden als jou.' hijgde ik.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/29/2019 11:05 PM

Alvira
Ik grinnikte en scheurde van hun terrein af. 'Als je wilt relaxen heb ik nog wel iets in het dashboardkastje.' zei ik tegen hem. Er zat een zakje met een voor gerolde joint in het dashboard kastje met een aansteker. Geen idee of het mocht met zijn medicijnen, maar ik wist dat het hem ook niet zo veel zou uitmaken. Als hij me condoleert beet ik kort op mijn lip. 'Je was er bij toen hij stierf. Net als ik.' zei ik tegen hem. Ging ik het hem echt vertellen?

Mathías
Ik keek naar Saia en kuste haar nek terwijl ze haar verhaal deed. Als ook mijn shirt verdween trok ik vanonder haar rokje de panty en haar slipje naar beneden. 'Voor een maagd was je nog goed ook.' zei ik en verdween met mijn vingers onder haar rokje. 'Volgens mij heb je mijn naam nog nooit zo hard geschreeuwd als die avond.' Ik kuste haar enkel en ging zo over haar been naar boven tot ik bij haar vriendin kwam die ik begon te likken. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/29/2019 10:16 PM

Alvira
Ik schudde mijn hoofd. 'Kun jij niets aan doen. Ik heb een ding voor bad boys.'zei ik met een grijnsje. Als hij voorsteld om een stuk te gaan rijden knikte ik. 'Graag.' zei ik en schudde mijn hoofd. 'Ik weet precies waar je zou zijn als je niet beperkt was met die wonden.' zei ik. Easton was altijd al een feestbeest. Ik hield de deur voor hem open zodat hij voorzichtig kon instappen en sloot de deur zodra hij zat. Ik zag de moeder van Easton boven uit het raam kijken met haar armen over elkaar. Ze keek me afkeurend aan en ik kon alleen maar grijnzen. Zak erin.

Mathías
'Hoe kan ik dat nog vergeten.'zei ik tegen haar. Dat was een ravage feest en tegelijkertijd een van de beste. Ik kwam er daar achter dat Jody vreemd was gegaan. Ze had er oh zo veel spijt van. In die tijd was ik nog zo onzeker over mijn ziekte en zij maakte dat alleen maar erger. Het is ook de nacht geweest dat ik samen kwam met Saia. Dat ik haar maagdelijkheid nam en vervolgens Jody eigenlijk binnen een week nog was vergeten. Als we door de deur waren tilde ik Saia op en liep naar de keuken waar ik haar op het aanrecht zette. Ik had altijd al een zwak gehad voor keukens. Het had iets geils.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/29/2019 04:09 PM

Alvira
Ik slikte als hij dat vroeg. 'Ik was niet verliefd op je. Toen.'zei ik tegen hem en haalde een hand door mijn haar. 'Ik ben het wel geworden, denk ik. Toen ik op de vlucht was... Ik kon alleen nog maar aan jou denken en niet alleen omdat ik dacht dat je achter me aan zat.' zei ik en haalde diep adem. 'Niet dat het nu nog zin heeft want als je ooit al werkelijk iets voor me voelde is dat nu weg net als je geheugen.'

Mathías
'Wat gaat dat hem aan? Hij is een gymleraar. Niet eens onze mentor. Arrogante rat.'mopperde ik en genoot van haar lippen in mijn nek. Ik streelde langs haar arm en vervolgens langs haar lichaam. Ik kon geen genoeg krijgen van Saia.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  19  |  20  |  21  |  22  |  23  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page