Search for posts by Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  19  |  20  |  21  |  22  |  23  ...  65  |  »  |  Last Search found 641 matches:

Aimee

-, female

Level 13

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 12/04/2017 06:16 PM

Sam
Ik lach zacht en zeg "Mooi. Wil je minder aandacht? Je zegt het maar hoor" ik grinnik even en zeg "Ik zou nooit van jou weg kunnen rennen" Ik ga zitten en zet haar op mijn schoot "Ze komen over een halfuurtje. Maar, An, we moeten even praten. Wat zeggen we op school over ons? Ik snap het als je het niet wil vertellen hoor" zeg ik en kijk haar aan.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 12/04/2017 12:53 PM

Sam
Ik lach zacht en zeg "En vanaf nu ga ik naast je zitten omdat ik graag bij je ben" Ik kijk haar aan en zeg "Je hoeft je niet in te houden, ik moet je gewoon genoeg aandacht geven." Ik geef haar een kus en zeg "Ik zal niet wegrennen ofzo" Ik glimlach als ze me tegen zich aantrekt en zoen met haar mee. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 12/04/2017 12:10 PM

Sam
Ik glimlach en geef haar een kus. "Jij bent ook perfect" zeg ik glimlachend. Ik lach zacht en zeg "Wie zegt dat ik dan niet meer naast je ga zitten? Oke, ik zal jou meer aandacht geven dan mijn vrienden. Je hoeft echt niet jaloers te zijn" Ik laat een spoor van kusjes achter in haar nek en zoen haar even. "Ik houd van je" zeg ik zacht en zoen haar weer.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 11/29/2017 07:19 AM

Sam
Ik glimlach even en als ze zegt dat ik perfect ben, schiet ik in de lach "Ik ben echt niet perfect" zeg ik glimlachend. Ik kus haar en glimlach als ik haar handen door mijn haar heen voel gaan. Ik lach zacht en zeg "Hm, ik ook, maar nu mag je wel weer wat beter presteren" ik til haar op en leg haar weer op de bank neer. Ik ga boven haar hangen en geef een kus in haar nek.

Reply Edited on 11/29/2017 02:03 PM.

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 11/18/2017 03:57 PM

Sam
Ik veeg een pluk haar uit haar gezicht en zeg "An, ik weet het echt zeker. Ik houd van jou. Ik wist het niet zeker, omdat ik dit gevoel nooit met iemand anders heb gehad. Jij bent speciaal voor mij, Anya" Ik kijk haar aan en geef een kus op haar voorhoofd. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 11/13/2017 07:51 PM

Sam
Ik leg mijn hand onder haar kin zodat ze me aankijkt en ik zeg "Je dwingt me niet. Ik houd van je, echt waar, ik wist het gewoon nog niet zeker. Het feit dat ik iemand anders heb gehad heeft er niks mee te maken. Ik houd van je Anya" ik zoen haar en trek haar dicht tegen me aan.

Reply Edited on 11/26/2017 12:19 PM.

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 11/13/2017 07:21 PM

Sam
Ik eet mijn bord leeg en drink wat. Ik schud mijn hoofd en zeg "We kunnen dat morgen wel doen." Ik knik als ze vraagt of ze nog naar boven kan. Als ze ook klaar is met eten, ruim ik onze borden op. Ik loop naar haar toe en leg mijn armen om haar heen. "Ik hou ook van jou" zeg ik en ik zoen haar.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 11/13/2017 06:44 PM

Sam
Ik sta op als zij dat ook doet en kijk naar haar. Ik weet nog steeds niet wat ik moet zeggen. Ik knik als ze begint over het eten en bijt op mijn lip. Ik ga tegenover haar aan tafel zitten en kijk naar haar. Ik glimlach als ze zegt dat het lekker is en neem ook een hap. Ik vind haar echt heel leuk, maar hou ik van haar? Ik weet het gewoon nog niet.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 11/13/2017 05:53 PM

Sam
Ik glimlach even en als ze zegt dat ze van me houdt, schrik ik. Ik weet even niet wat ik moet zeggen en kijk haar aan. Ik denk dat ik van haar hou, maar we kennen elkaar echt nog niet zo lang en we hebben nog geen dag een relatie. Ik kijk haar aan en heb niet echt door dat ik nog steeds niks heb gezegd.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 11/13/2017 11:26 AM

Sam
Ik glimlach tegen haar lippen als ik haar benen om mijn middel viel. Ik zoen haar en haal een hand door haar haren. "Je bent zo mooi" fluister ik in haar oor en laat een spoor van kusjes achter in haar nek. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  19  |  20  |  21  |  22  |  23  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page