Search for posts by Noah

First Page  |  «  |  1  ...  19  |  20  |  21  |  22  |  23  ...  24  |  »  |  Last Search found 240 matches:

Noah

-, female

Level 11

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/02/2018 01:41 PM

Jason
Ik lach zacht en zeg "Nee, het is goe- Oke, dan niet. Ik weet genoeg manieren, maar het is leuker als jij er zelf één bedenkt." Ik lach zacht en kijk naar haar. Het is lief dat ze er niks over vraagt. Ik glimlach klein en zeg "Valt wel mee hoor. Ik hoef niet elke avond te werken en verder is mijn leven eigenlijk heel saai, dus ik ben allang blij dat ik dit mag doen."

Reply

Noah

-, female

Level 11

from Noah on 01/02/2018 01:27 PM

Jason
Ik lach zacht en zeg "Het maakt mij niet uit" Ik kijk haar aan als ze tegenover me zit en glimlach even. Ik lach zacht en vraag "Ja, vind je het niet leuk?" Ik kijk haar aan en zeg "Er valt niet zo veel over mij te vertellen, ik ga naar school, dan weer naar huis, waar ik huiswerk maak en dan moet ik werken" Ik weet dat ik niet veel vertel, maar daar heb ik zo mijn redenen voor.

Reply

Noah

-, female

Level 11

from Noah on 01/02/2018 01:18 PM

Jason
Ik knik en ben blij dat ze er niet verder op in gaat. Ik haal mijn schouders op en zeg "Jij mag iets verzinnen om te doen, het is jou welverdiende pauze" Ik kijk naar haar als ze een hand door haar haar haalt en glimlach even. "Eh... Oke dan, ik neem wel water" zeg ik en pak een glas water. Als ze begint over drank schud ik mijn hoofd. "Nee, ik moet nog wat doen vanavond" zeg ik.

Reply

Noah

-, female

Level 11

from Noah on 01/02/2018 01:08 PM

Jason
Ik bijt op mijn lip en zeg zonder haar aan te kijken "eh... werk" Ik haal mijn schouders op en kijk even de kamer rond. Ik lach zacht als ze geërgerd zucht en wijs een klein foutje aan. Als ze hem afheeft zeg ik "Het antwoord is goed en je hebt maar één klein foutje gemaakt, dus ik ben het met je eens"

Reply

Noah

-, female

Level 11

from Noah on 01/02/2018 12:59 PM

Jason
Ik knik "Klopt" zeg ik. Ik glimlach en zeg "Het is veel, maar ja. Ik slaap ook weinig, maar dat heeft andere oorzaken" Waarom vertel ik dit? Ik bijt op mijn lip en zeg "Dat antwoord klopt" terwijl ik naar haar antwoord wijs. Ik kijk hoe ze haar opdrachten maakt en zie dat ze vastloopt. "Bij deze moet je eerst de breuk wegwerken." zeg ik en kijk even naar haar.

Reply

Noah

-, female

Level 11

from Noah on 01/02/2018 12:22 PM

Jason
Ik lach zacht "Tot nu toe niet, maar dit is ook al veel hoor" zeg ik. "Echt? Dat heb ik nog helemaal niet gemerkt." zeg ik. Ik lach zacht als ze het over kontenlikkers heeft en kijk even naar haar. Ik knik "Klopt, maar hoe meer je oefent hoe makkelijker het wordt." zeg ik. "Ik weet het eerlijk gezegd ook niet, het is denk ik gewoon een kwestie van plannen" zeg ik en haal mijn schouders op.

Reply

Noah

-, female

Level 11

from Noah on 01/02/2018 11:51 AM

Jason
Ik knik en glimlach even. Ik kijk met haar mee in het boek en schud lachend mijn hoofd "Nee dit is het" zeg ik lachend en kijk naar haar. Ik lach zacht "Bij wie zou dat wel werken dan?" Vraag ik. Ze trekt haar benen op en leunt tegen me aan. Ik glimlach even en kijk naar wat ze opschrijft "Hier moet je de haakjes niet vergeten" zeg ik en wijs het aan. 

Reply

Noah

-, female

Level 11

from Noah on 01/02/2018 11:29 AM

Jason
Ik lach zacht en kijk naar haar. "Heel goed geordend" zeg ik lachend en schud mijn hoofd. Ik knik en zeg "Ik hoef niks dankje" Ik wacht tot ze alles heeft gepakt en goed zit en begin dan te vertellen. Je hebt deze twee hoofdstukken gemist en we zijn nu halverwege dit hoofdstuk" zeg ik. Ik lach zacht en vraag "Zullen we deze opdracht samen maken?" 

Reply

Noah

-, female

Level 11

from Noah on 01/02/2018 11:19 AM

Jason
Ik lach zacht en zeg "Echt joh? Nou dat had ik niet verwacht" Ik kijk haar vragend aan als ze drinken en glazen in haar rugtas stopt en knik als ze het uitlegt. "Handig" Ik kijk even naar haar als ze mijn hand pakt en laat me meetrekken. "Ik zal mijn best doen" zeg ik zacht lachend. Ik kijk haar kamer rond en knik "Leuke grot hoor" zeg ik lachend. Ik knik weer en ga op het bed zitten. Ik kijk naar haar terwijl ze opruimt en als ze klaar is zeg ik "Laten we net wiskunde beginnen" 

Reply

Noah

-, female

Level 11

from Noah on 01/02/2018 10:59 AM

Jason
Ik lach zacht en schud hard mijn hoofd "Nee dan weet ik niet waar je woont!" Zeg ik lachend terwijl we het schoolplein aflopen. "Ik maak me ook geen zorgen, volgens mij ben jij wel een meisje dat dingen goed kan oplossen" zeg ik grinnikend. "45 minuten?! Ben je gek?" Vraag ik verbaasd. Na vijf minuten staan we voor een huis dat haar huis blijkt te zijn. "Nou, dat viel mee' zeg ik lachend. "Dankuwel" zeg ik en loop naar binnen. Ik hang mijn jas ook op en loop achter haar aan. "Gezellig huis heb je" zeg ik glimlachend. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  19  |  20  |  21  |  22  |  23  ...  24  |  »  |  Last

« Back to previous page