Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  208  |  209  |  210  |  211  |  212  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 10/05/2017 06:49 PM

Julie
Als hij het meisje wegstuurd kijk ik hem belachelijk aan." Ja.. maar toen was je een jongen van 11 die geen vlieg kwaad doet.. nu ben je veranderd in een playboy die waarschijnlijk aleen denkt aan seks, drugs en drank." Zei ik met een glimlach tegen hem.

Tyler
Als ze op me in gaat. Verdwijnt 1 hand onder haar top terwijl ik de ander op haar heup liet liggen. Ik bracht mijn lippen naar haar oor "ooit een one night stand gehad met een duivel?" Vroeg ik zacht  in haar oor terwijl mijn adem bleef stokken op haar huid.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/04/2017 10:45 PM

Julie
Ik rolde mijn ogen "en ik had nog wel een crush op jou als klein meisje." Ik was niet echt onder de indruk maar wat verwacht je van tienerjongens en al die sletjes hier." Kom dansen!" Zei die Celine in Conor's oor maar ik kon het toch horen. Ik sloeg mijn armen overelkaar en keek naar de dansvloer.

Tyler
Als ik zie dat de pil actief is pak ik mijn kans en schuif ik langzaam achter haar. Ik legde mijn handen voorzichtig op Teresa's heupen gelukkig leek ze totaal niet op Levi. Ik liet mijn lippen langs haar nek glijden en wist hoe intens dit gevoel kon zijn. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/04/2017 10:32 PM

Julie
"Ben ik ook niet." Zei ik tegen Conor terwijl ik naar hem keek "ik wist ook niet dat je zo met meisjes om ging." Zei ik "ik had wel beter van je verwacht" Zei ik straight terwijl ik op minded over alles was.

Tyler
"Geen probleem sweetheart." Zei ik terwijl mijn ogen haar reet volgde.. zo te zien was ze moeilijk. Ik beet mijn kaken opelkaar ik kreeg haar wel in mijn handen. Ik zag Conor met die Julie en moest meer informatie over zijn zusje hebben.  

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/04/2017 10:11 PM

Julie
Als Conor naar me glimlacht glimlach ik zwakjes terug. Ik nam nog een aantal hijsjes en gaf mijn joint vervolgens aan een vreemde weg. Als ik Ceasar bij Teresa zie kijk ik giftig hun kant op. Hij moest het wagen om haar aan te raken. Maar zoals altijd had Teresa het in de hand.

Tyler
Als Ceasar afgepoeierd word kom ik grijnzend overeind en loop ik de dansvloer op met een beker punch.'' Jij kan wel wat gebruiken'' zei ik tegen Teresa terwijl ik de punch in haar handen duwde. En haar vrijpostig een tongzoen gaf en een pilletje in haar mond liet glijden.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/04/2017 09:33 PM

Julie
''Ik vroeg me af of je een drankje wil doen.'' Mijn ogen gleden naar mijn punch ''sorry ik ben al bezig met een drankje.'' Zei ik terwijl ik hem afpoeierde en hier niet was om lol te maken.'' Wat jij wil'' zei hij met afwijzing in zijn stem ik keek hem na en zag het vriendinnetje van Conor huilend het feest verlaten. Ik fronste en zag toen wat er aan de hand was. Hij wss inderdaad een klootzak.. zoals Teresa al eerder zei ik nam slokken van mijn punch en stak een sigaret op. Ik blowde niet vaak maar soms wilde ik me even stoned voelen. 

Tyler
Ik zag hoe Teresa stond te dansen en beet op mijn lip. Naatuurlijk was ceasar de 1ste die achter haar ging staan naar een afwijzing van Julie. Ik nam diep adem ''ze is gewoon familie van mijn broer kan je het geloven?!'' Zei ik tegen Dylan terwijl ik haar moves volgde en in een 2 strijd met mezelf was. Ik wist niet of ik haar wel moest smashen of niet. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/04/2017 07:25 PM

Julie
Als ze dat zegt bloos ik ''natuurlijk kom ik mee.'' Zei ik met een lachje terwijl we er samen vandoor gingen naar het feest. Luid speelde Bodak yellow van Cardi B zich af terwijl het al erg druk was op het feest. Maar er toch al aandacht op ons werd gevestigd.. vooral Teresa die al de menigte in verdween. Ik besloot om in een hoekje een glas punch te drinken en zo min mogelijk op te vallen ''Julie toch?'' Ik keek op bij het horen van mijn naam en zag dat het volgens mij Ceasar was '''Ja?'' Zei ik blozend.

Tyler
Ik zag Teresa op de dansvloer maar besloot nog even te wachten met de wijven. Teresa was een ander caliber.. ze was mijn broers zusje. Ik beet op mijn onderlip en bestelde een glas vodka met meloen.'' Raad is wie ik ga ballen vanavond?!'' Horde ik Dylan luid zagen ''laad me raden Monica?!'' Riep ik terwijl ze opkeek vanaf haar vriendengroepje ik grinnikte zacht terwijl Dylan me een stoot gaf op mijn schouder.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/04/2017 06:25 PM

Julie
Ik was haar servant dus ik deed wat ze zei en trok de jurk aan.'' Weet je zeker dat dit oké is?'' Vroeg ik terwijl ik nooit echt een feestbeest was geweest. 

Tyler
Ik kwam net de douche uit en trok een polo van ralph lauren aan met daar onder een disquared broek. Ik fixte mijn haar met een klont gel en stak nog even een joint aan.. zodat ik een lekker gevoel kreeg op het feest.
=
Sorry kort x

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/04/2017 05:09 PM

Julie
''Ik ben al klaar'' zei ik terwijl ik haar fronsend aankeek.

Tyler
''Dat zeg je alleen omdat jij haar al wilt misbruiken.'' Zei ik met een lachje ''jij bent de gene met vaste relaties die op niks eindigen.'' Zei Ceasar terwijl ik hem een high-vive gaf.'' Ik ga me klaar maken voor vanavond challas'' ik ging er vandoor en gooide mijn joint ergens op de grond terwijl ik mijn dorm binnenkwam. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/03/2017 10:11 PM

Tyler
"Julie die knappe stille?" Zei Caesar "als ze ietsje sletterig was geweest zou ik haar gemakkelijk kunnen verlijden.. maar ik denk dat ze wel een stel hersens heeft." Zei Caesar "a good girl weet je wel" ik knikte "ik hou niet van te veel werk dus Julie hou ik voor het laatst." Zei ik terwijl ik een sigaret opstak en naar Conor keek "eeuwig moet jij van iemand af je houd het niet eens een maand vol." Zei ik met een lachje.

Julie
Ik liep snel achter Teresa aan en merkte dat ze honger had." Laten weten het snel doen.. voordat iemand er achter komt" zei ik terwijl ik al een leraar op het oog kreeg. Na dat Teresa had gedronken dacht ik na over het feest op onze kamer aangezien Teresa zich helemaal klaar maakte en ik gewoon simpel in mijn uniform ging. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/03/2017 09:31 PM

Julie
"Eens gelijk" zei ik zuchtend terwijl ik het appje las van Teresa." Ik kom naar je toe- stuurde ik terug terwijl ik richting de kantine liep en haar al snel vond aan een tafeltje." Heb je honger?" Vroeg ik gelijk terwijl een paar meisjes me nieuwsgierig aan de kant duwde "dus jij bent de prinses van de hell.. ik vind je outfit echt geweldig."

Tyler
Ik zat zoals altijd bij het populaire groepje. En zag Teresa al omringd door billenlikkers "nieuwe opper bitch gevonden?" Zei Caesar lachend ik kon nog steeds niet geloven dat het mijn broers zusje was. Als ik hem zie aan komen lopen met Dinah grijns ik "nog steeds niet van haar af?" Zei ik in het Russische zodat hij het alleen verstond. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  208  |  209  |  210  |  211  |  212  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page