Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 209 | 210 | 211 | 212 | 213 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.
from walkingdead on 10/03/2017 08:27 PMJulie
Als Conor ineens tegen me komt praten en dat allemaal zegt. Grinnik ik zacht om zijn gezicht en houding ik schudde mijn hoofd ''zo iets.. ik ben hier alleen om een beetje op haar te letten.'' Zei ik tegen hem ''jij bent nog steeds zo knap gebleven trouwens.'' Zei ik liefelijk''Conor!'' Horde ik een boos vriendinnetje roepen ik keek op en zag zijn vriendin staan.
Tyler
Ik likte langs mijn onderlip ''ik hou wel van speelse meisjes.'' Zei ik als ze vraagt of ik nog vragen heb schud ik mijn hoofd.'' Kan niet wachten om je te zien dansen''zei ik alleen speels in haar oor terwijl ik er vandoor ging richting de aula.
from walkingdead on 10/03/2017 07:31 PMJulie
''Maar tere..'' De bel ging net af en weg was ze net als iedereen, Ik nam diep adem en keek naar ''het werk'' ik liet het liggen. En moest nog wennen aan alles hier.
Tyler
''Jaja'' zei ik terwijl mijn ogen dat kontje van Teresa volgde ik likte langs mijn onderlip en kwam overeind.'' Ik zie jullie in de aula'' ik liep Teresa achterna ''hey ik ben Tyler.. ga je vanavond naar het feest?'' Vroeg ik grijnzend aan Teresa terwijl ik om me heen keek. En Ceasar al jaloers zag kijken.
from walkingdead on 10/03/2017 07:12 PMTyler
''Dat zeg je alleen omdat je van haar houd.'' Zei ik plagend terwijl ik onderuit zakte en naar Teresa keek. Toch wel raar dat ik een broer deelde met iemand van de hoge piefen. Ik keek naar het andere meisje ze zag er niet bepaald sletterig uit volgens mij was het ook echt een lieverdje.. eentje die je geen pijn wou doen.'' Ik ben de 1ste die haar gaat doen'' Ceasar vol zelfvertrouwen ''had je gedacht vanavond word van mij'' zei ik lachend.
Julie
Ik glimlachte zwak en streek mijn haar na achter. Ik keek af en toe naar Conor. Als klein meisje had ik een crush op hem gehad. Hij was toen nog zo lief en innocent. Terwijl Teresa alle ogen naar haar verleed maakte ik haar werk. Ik wilde zo min mogelijk op vallen en Teresa kunnen beschermen ze was mijn enige vriendin en voelde net als een zus.
from walkingdead on 10/03/2017 06:58 PMTyler
Als het uitbundige meisje zich zelf voorsteld als Teresa Lincoln. Draai ik me gelijk om naar Conor.'' Is dat je zusje?'' Vroeg ik terwijl ze echt wel lekker was. Van mijn moeder mocht ik niet bemoeien met Levi's familieleden dus was ik er ook niet op de hoogte van dat hij zo een lekker zusje had. Ik keek kort naar het andere meisje die er verlegen bij stond ook niet slecht.. Maar alle ogen waren gericht op die lekkerding met haar schaarse uniform.
Julie
Ik ging verlegen naast Teresa zitten en zag dat ze aan werd gestaard.'' Jij maakt ook echt altijd van alles een show'' zei ik met een lachje.
from walkingdead on 10/03/2017 06:22 PMJulie
Ik keek naar het uniform.. het was zo verleidelijk.'' Fine'' ik nam het aan en trok mijn Lincoln servant kleren uit terwijl ik mezelf in het uniform hees. En mijn haren los over mijn schouder sloeg.''Nou dit voelt raar'' zei ik terwijl ik mezelf bekeek in de spiegel en het rokje te kort was ik bloosde en trok het een stukje naar beneden.'' Let's go.''
Tyler
Ik had mijn dorm verlaten om nog even rond te snuffelen misschien kwam ik een aantal vrienden tegen die ik nog niet had gezien. Ik zag Dinah.. het teken dat Conor eindelijk met zijn reet te voorschijn was gekomen. Na rond gesnuffeld te hebben ging ik naar de les het klaslokaal van wiskunde was best wel vol.. dit jaar zou ik niet van de rails raken. Ik ging naast Ceasar zitten ''net op tijd.. er komt 1 nieuw wijf in de klas.. ze zeggen dat ze de prinses is van de hell.'' Ik fronste.. een familielid van Conor dus.
from walkingdead on 10/03/2017 05:57 PMJulie
''Nou..'' zei ik blozend ''het is niet dat ik hier ben om een normale tiener te zijn.'' Zei ik zuchtend terwijl ik naar haar uniform keek natuurlijk zoals altijd schaars maar sexy. Als haar broer aan komt gelopen maakt mijn hart een sprongetje.. hij herkende me niet eens. Ik nam diep adem ''nou dat was plezierig,'' Zei ik terwijl ik hem na keek.. waarschijnlijk met zijn vriendin.
Tyler
Ik plofte stoned neer op mijn nieuwe bed ''home sweet home.'' Zei ik grijnzend tegen Ceasar waar ik mijn dorm mee deelde. Hij nam een flinke hijs van zijn joint ''extra sterk.'' Ik nam de joint van hem over en nam een flinke hijs ''vanavond is het openingsfeest.. genoeg drank en drugs'' zei Ceasar grijnzend ''misschien een lekker wijf en dan zie ik het allemaal wel.'' Zei ik.
from walkingdead on 10/03/2017 05:16 PMDarren
''Ik weet het prinsesje.. maar hij is toch familie'' terwijl ik het helemaal eens met haar was. Maar ze niet zo harteloos als ik moest worden.'' Kijk maar even.. en dan horen we wel'' ik drukte een kus op haar voorhoofd ''succes op school.''
Tyler
Ik liep over de gangen van school en vond mijn groepje Lacrossers al.'' Yo Tyler!'' Riep Ceasar terwijl ik hem een handdruk gaf ''hoe was je vakantie?'' Ik grijnsde breed ''saai we gingen naar Marrakech maar mijn zusje is zo een jankerd die nergens naartoe durft.'' Vertelde ik terwijl Romy aan kwam gelopen.. mijn ex. Ze liep me straight voorbij en keek haar met een belachelijke grijns op mijn smoel na ''ze mist je dick wel dat kan je zien aan hoe ze loopt.'' Zei Sam grappend terwijl ik mijn hoofd schudde ''hou je kop Sam.''
Julie
Ik kwam aan op Night academy maar zonder uniform.. ik was ook geen lid ik was een servant. Ik keek wat verward om me heen en besloot op Teresa te wachten.
from walkingdead on 10/03/2017 04:50 PMDarren
Ik keek op bij het zien van mijn 16-jarige tiener dochter en grijnsde breed.'' Het is je 1ste dag op een nieuwe school.. ik wou je gewoon even zien'' ik keek naar de foto's van Teresa als baby die hingen op de muur en kon niet geloven dat ze zo snel was gegroeit.'' Maar ook over die broer van je.. je komt samen met hem op school maar wat ik wil.. nou je moeder niet ik.. is dat je met hem optrekt een beetje.'' Zei ik lipbijtend aangezien Sarah op familie bezoek was moest ik het maar vertellen.
Tyler
''Dat heeft ie jammer genoeg van mij.'' Zei mijn vader lipbijtend ''je broer is net een Clone van mij.'' Ik rolde mijn ogen ''vast 10 keer erger'' ik zag een joint liggen en stak die op terwijl ik het passagiere raampje open deed en een flinke hijs nam.'' Jij lijkt op je moeder zelfde arogantie en uitstraling'' ik mompelde wat binnenmonds maar hij had wel gelijk. Ik hield niet van moeilijke situaties.. net als mijn moeder.
from walkingdead on 10/02/2017 10:37 PMTyler
''Zeg wil je zelf je brood smeren.'' Zei mijn moeder tegen Conor ''ik heb genoeg aan Xenia nu jullie zijn oud genoeg om ontbijt te maken.'' Zei mijn moeder terwijl ze weinig van ons pikte ze was de ultieme kreng maar we hielde van haar. Zelfs Conor terwijl het niet eens echt zijn moeder was.''Well ze heeft gelijk'' zei ik zuchtend ik smeerde een broodje met ham en sloeg mijn tas over mijn schouder ''mam heb je al de limo gebeld?'' Vroeg ik terwijl ik op mijn horloge keek en ik afspraken had op school. Dit jaar zou ik goed beginnen. Net toen ze me wou afsnauwen horde ik de toeter ''het is pap die zal me wel brengen.. aangezien ik mijn rijbewijs nog niet heb en ik niks aan mijn oudere broer heb want met hem kom ik altijd te laat.'' Zei ik terwijl ik een speelse stoot aan Conor gaf ''dag mam'' ik gaf haar een kus op haar wang en vervolgens op die van Xenia terwijl ik er vandoor ging. En mijn vaders truck binnenstapte ''je broer heeft zich weer verslapen zie ik.'' Zei mijn vader grinnikend terwijl ik mijn ogen rolde ''zeg lijkt hij op zijn moeder.. want dat luiheid kan hij niet van u hebben geerfd.'' Zei ik zuchtend terwijl ik onderuit ging zitten ''constant bezig met die slet.''
Julie
''Ik denk over je broer of zo iets.'' Zei ik tegen haar terwijl ik om me heen keek terwijl ik ging zitten.''De laatste keer dat je hem heb gezien was toen je 14 was en toen kon je hem niet uitstaan .. en gooide je boord met pasta op zijn kleren.. je vader noemde je toen zijn kleine meid.'' Ik grinnikte om die oude herinnering.. zinsdien spraken haar moeder en Conor apart van Teresa en haar vader af. Teresa was een vaders kindje ze leken precies opelkaar kwa innerlijk en konden om de gemeenste dingen lachen. Had ik maar zo een band gehad met mijn vader. Aangezien het ook mijn 1ste dag school werd op Teresa's dure kostschool moest ik extra goed op haar letten.. ik kon geen tiener zijn maar haar servant.
from walkingdead on 10/02/2017 09:28 PMTyler-17-duivel
''Conor!'' Riep ik kwaad terwijl ik overal in mijn kamer naar mijn weed zocht. Die klootzak kon maar beter nieuwe voor me kopen want het enige wat hij deed was met zijn reet in bed liggen met dat wijf van hem. Ik zocht onder mijn bed en in mijn laden ''Tyler hou je mond is.. je zusje probeert te slapen!'' Riep mijn moeder vanaf beneden. Mijn moeder had er geen moeite mee dat Conor met Dinah in bed lag.. omdat hij ouder was.. volwassen. Ik nam diep adem en besloot te stoppen met zoeken misschien had mijn vader iets verlichtends het was geen geheim dat mijn vader ook joints af en toe rookte. We waren een hecht gezin geen geheimen voorelkaar. Ik liep naar beneden en zag Xenia mijn zusje van 6 op de bank liggen zij was de prinses hier dus die kreeg alles wat ze maar wilde.'' Mam waar is pa?'' Vroeg ik ''zaken doen met de koning van de hell.'' Ik zuchten zacht ''je bedoelt Conor's stiefvader Darren Lincoln.'' Mijn moeder rolde verveelt haar ogen ''Tyler ga iets doen je broer doet ook wat.'' Het laatste zei ze ironische ik grinnikte ''ja de hele dag neuken en slapen.. dat noem ik pas iets doen.'' Zei ik lachend ik was ook geen maagd mee maar ik had temminste hobby's zo was ik 3 keer kampioen geweest met Lacrosse. En scoorde ik goed op school. Ik vroeg me soms af of Conor nog ooit iets met zijn leven ging doen zo was zijn ma getrouwd met de koning van de hell hij kon overal naartoe met zijn leven.. als de bastaard zoon.
Julie (Juliette)-Demon- 16
''Teresa.. je vader verwacht je om 10 uur in zijn kantoor.'' Zei ik terwijl ik de prinses door het kasteel volgde. En king Darren me had opgedragen om haar kamermeisje te zijn en ook haar meest betrouwbare servant. Zins koning Darren me had verlost van mijn alcoliste vader en ik een demon was geworden zag ik de wereld anders. Ik aanbad de duivel ik was geen mens meer. Als klein meisje had koning Darren me hier opgevangen zo ontmoeten ik Teresa en haar broer Conor maar die heb ik helaas maar 1 keer gezien. Van wat ik horde was dat Conor en Teresa niet zo hecht waren tegenpolen kwam vast omdat Conor een bastaard was.