Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 210 | 211 | 212 | 213 | 214 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.
from LostSouls on 10/02/2017 10:09 PMTeresa
Zuchtend liep ik richting de ontbijt ruimte en keek over mijn schouder naar Julie. 'Heeft hij gezegd waar het over gaat?' vroeg ik haar en zuchtte. 'Mijn hoofd staat meer naar school dan weer een van zijn preken.' zei ik tegen haar en liep de ontbijt zaal binnen. Aangezien ik de enige nog was keek ik naar Julie en knikte dat ze moest gaan zitten. Ze was dan wel mijn Servant, maar ik zag haar net zo goed als mijn beste en meest trouwe vriendin.
Conor
Ik beet op Dinah haar lip en keek haar aan. 'Het is misschien tijd om op te staan.' zei ik met een lachje. Ze zuchtte. 'Kunnen we niet nog blijven liggen?' zei ze terwijl ze met haar naakte lichaam half op me lach en met haar vingertoppen figuren tekent op mijn borstkas. 'Was het maar zo.' zei ik en drukte een kus in haar nek waarna ik overeind kwam en me snel wat kleding aangooide. 'Ik zie je zometeen wel.' zei ik en liep naar beneden waar ik in de woonkamer mijn half zusje Xenia op de bank zag slapen. Ik glimlachte en keek vervolgens naar Rosie en Tyler. 'Is er nog ontbijt wat klaar gezet kan worden?' vroeg ik en keek met een kort grijnsje naar Tyler die al de hele ochtend zijn wiet was aan het zoeken.
Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead
from LostSouls on 10/02/2017 12:07 AMSarah
Ik glimlachte zwakjes naar Conor. 'Dag schat.' zei ik en keek vervolgens op naar Roos. 'Dankje Rosie.' zei ik en kwam overeind. Mijn blik staarde in de koffer, mijn hoofd vol gedachtes. Twee strijd. Ik beet op mijn lip en begon maar weer uit te pakken. Ik was geen zwakkeling. Ik zuchtte diep en beet op mijn lip, bedenkend hoe ik door kan dringen in Darren zijn hoofd.
from LostSouls on 10/01/2017 11:47 PMSarah
Ik hoorde de stem van Rosie en keek op. Tranen biggelden maar door. Ik knikte op wat ze zei. 'Die vent moet eens die stront uit zijn ogen halen.' zei ik en ging op het bed zitten. 'Ik weet dat je me haar Roos, maar het was nooit mijn bedoeling om zoveel zeik te schoppen.' zei ik snikkend en beet op mijn lip. 'Het spijt me.' zei ik tegen haar en veegde langs mijn wangen om mijn tranen te drogen. 'Ik weet dat Darren niet tegen de zwakke mij kan. Ik ook niet, maar het is zo frustrerend.'
from LostSouls on 10/01/2017 11:12 PMSarah
'Ga mij niet vertellen wat ik voel en hoe ik het voel Darren.' siste ik tussen mijn tanden door. Ik keek naar Teresa die net eindelijk lag te slapen. 'Ik moet weg hier.' zei ik terwijl ik lichtelijk in paniek raakte over wat ik moest doen. 'Mama?' hoorde ik Conor zachtjes en betreurd. Ik knielde bij hem neer. 'Alles is oké, lieverdje. Ga maar weer spelen.' zei ik en drukte een kusje tegen zijn voorhoofd. Ik liep vervolgens naar boven naar onze kamer waar ik een weekendtas op bed zette en kleren erin begon te doen. Niet alleen van mij, ook van Conor en kleertjes van Teresa. Mijn vampiergeaardheid verhoogde alle gevoelens 10 keer zo hard. De wanhoop van Darren die niet begrijpt dat ik van hem hield. De stress van het moeder zijn van 2 kinderen met 2 verschillende vaders. De last op mijn schouders van die hele Lincoln familie. Tranen rolden inmiddels over mijn wangen het maakte me niks meer uit. Ik kon het niet meer in houden.
from LostSouls on 10/01/2017 10:47 PMSarah
'Hoe fucking lang geleden was het, Darren? Mijn gevoelens voor Levi zijn al jaren weg. Conor is niet geboren uit liefde. We hebben elkaar dat hele jaar voor de gek gehouden. Ik hou van jou Darren, waarom kun je dat verdomme niet zien.' zei ik gefrustreerd met tranen in mijn ogen. Teresa werd onrustig van de spanning die er nu hing. Ik wilde me niet zwak opstellen dus probeerde mijn tranen vanaf nu dan ook voor me te houden.
from LostSouls on 10/01/2017 09:56 PMLevi
'Dat is omdat deze familie het zich zelf lastig maakt. Niet omdat het moet. Maar best... ik praat wel met die eikel.' zei ik en liet haar los en ging weer voor de tv zitten. Dit keer met een glas whiskey in mijn hand.
Sarah
Ik keek naar hem. 'Je hebt me. Ik ben helemaal van jou. Waarom heb je dan alsnog zo een hekel aan Levi. En dan Conor. Dat kind kon er niks aan doen dat jij mij opzadelde met een jaar vol relatie shit met Levi. In dat hele jaar heb ik elke dag ook al was het niet helemaal bewust aan jou gedacht. Het enige waar jij aan denkt is macht en ik hou ook van macht maar ik weet het tenminste te combineren met mijn familie.' zei ik lichtelijk boos. Ik hield van Darren, nog steeds heel veel. Hij liet gewoon niet genoeg blijken of hij ook van mij houd.
from LostSouls on 10/01/2017 09:03 PMLevi
Ik beet grijnzend op mijn lip als ik haar handen op mijn borstkas voelde. 'Misschien.' zei ik en keek in haar mooie ogen terwijl ik mijn handen op haar billen legde. Als ze over Darren begon zuchtte ik. 'Ik snap nog steeds niet waarom? Dat is toch veel te ingewikkeld. Al helemaal voor Conor.' zei ik tegen haar en zuchtte diep.
Sarah
Ik zuchtte en beet op mijn lip. Ondanks dat ik er niks aan kon doen en dat ik Conor voor geen goud wou missen voelde ik me toch schuldig tegenover iedereen. Lev en ik hebben het zo ingewikkeld gemaakt door Conor te krijgen. 'Ik had ook niet anders verwacht.' zei ik en nam het flesje over van Conor. 'Ga maar even spelen.' zei ik tegen hem waarna hij wegrende de kamer uit naar zijn speelkamer. 'Je hebt altijd al een hekel aan Levi gehad waarom nu opeens erkennen toch?'
from LostSouls on 09/30/2017 11:44 PMSarah
Ik keek op naar Darren. 'Tyler heeft veel weg van Rosie en een beetje van Levi. Zou je weten als je wat interesse in hem zou tonen. Al doe je het alleen al voor Rosie. Teresa kan inderdaad net zo koppig zijn als haar vader.' zei ik tegen hem en zuchtte. 'Heb je je stapel werk al weg gewerkt?' vroeg ik hem en keek ondertussen of Conor het flesje nog goed vast hield.
Levi
'Ja dat weet ik, helaas.' zei ik tegen haar en drukte de tv aan. 'Zullen we binnen kort weer even weg gaan? Vakantie'tje?' vroeg ik Rosie. Volgens mij kon ze wel wat ontspanning gebruiken.
from LostSouls on 09/30/2017 11:23 PMLevi
Ik beet op mijn lip wanneer ik binnen kwam en zuchtte. 'Zoals normaal... achterlijk dus.' zei ik en plofte naast haar op de bank. Het leven van ouders was super vermoeiend, maar ik zou mijn kinderen nooit willen missen.
Sarah
'Ja baas.' mompelde ik geërgerd en ik liep met Conor in mijn arm naar binnen. Eenmaal in de woonkamer zette ik Conor neer en haalde ik Teresa uit de wieg die in de woonkamer stond. Ik liet door de bediendes een flesje brengen met opgewarmde melk en ging met Teresa in mijn armen op de bank zitten. 'Lekker eten schatje.' zei ik. Conor kwam nieuwsgierig naast me zitten. 'Ik wil dat doen.' zei hij. Ik glimlachte. 'Houd het flesje maar zo vast.' zei ik tegen hem terwijl hij nu dus zijn zusje de melk liet drinken.
ORPG||Back at it again with walkingdead.
from LostSouls on 09/28/2017 10:55 PMIk:
Teresa Lyla Lincoln - 17 - Duivel/vampire
Conor Sebastian Lincoln- 19 -Duivel/vampire
Jij mag beginnen :)