Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  211  |  212  |  213  |  214  |  215  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 09/28/2017 09:37 PM

Darren
Ik zag Levi al staan met Conor en stapte uit ik keek naar Conor en kon zoveel van Levi in hem zien. Ik werd er misselijk van.''Achterbank'' zei ik tegen Levi terwijl ik nooit een normaal gesprek kon voeren met Levi. Mijn andere neefje had ik nog niet gezien maar dat kwam nog wel.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 09/28/2017 09:25 PM

Darren
''Dat gaat ze niet toestaan.'' Ik kende mijn nichtje niks is erger dan Sarah allee  n met mijn broer. Ik keek naar Teresa en liet haar liggen in ons bed.'' Ik haal hem wel op'' zei ik besluitend tegen haar terwijl ik mijn schoenen al aantrok en Levi opbelde. Ik vond het nog altijd moeilijk om met mijn broer te praten over Conor..Maar omdat het kind niet alleen hun zoon was.. maar ook Teresa's broer moest ik wel. Ik was niet al te romantische voor Sarah na de geboorte van Conor.. maar dat was ik voor heen ook al niet we zeiden nooit dat we van elkaar hielden. 

Rosie
''Hey'' zei ik zuchtend terwijl ik naar Tyler keek die zijn handjes uitstak. Ik gaf hem aan Levi en kwam overeind ''Conor moet vandaag naar zijn moeder'' zei ik tegen hem. Terwijl zijn telefoon net afging en ik voor hem opnam ''neef'' ''nicht'' ik glimlachte zwak. Als hij verteld dat hij Conor komt ophalen ga ik akkoord''Darren komt hem halen.''

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 09/28/2017 08:47 PM

5 years later

Darren
Ik lag met mijn jongste op mijn buik in bed en genoot van de ochtend. Mijn meisje Teresa Lyla Lincoln. Na de geboorte van Levi's zoon Conor Sebastian Lincoln had ik Sarah gelijk zwanger gemaakt. We waren tot een andere oplossing gekomen en lieten Conor opgroeien met Rosie en Levi knowing dat zijn moeder getrouwd is met zijn oom.. ik dus. Ik aaide door Teresa's zwarte lokken terwijl Sarah binnen kwam gelopen. Ze had Conor met pijn in haar hart aan Levi en Rosie moeten overlaten aangezien het hier niet velig voor hem was. Teresa mocht ook niet weten dat Conor haar broer is ze zal hem zien als haar neefje.. want dat was het beste voor de familie Lincoln.'' Wanneer wil je Conor ookalweer zien?'' Vroeg ik verveelt terwijl ik niet geintresseerd was in mijn neefje.

Rosie
Ik keek naar Levi's 4-jarige zoon terwijl ik er nog wel moeite mee had. Ondertussen wiegde ik Tyler Duran Evangelion jep hij had mijn achternaam. Vanwege dat gebeuren in de familie weigerde ik om Tyler de Lincoln naam te geven. Ik tilde hem op uit zijn wiegje ''mag ik zien!'' Riep Conor terwijl ik mijn hoofd schudde ''straks'' zei ik tegen hem. Terwijl hij zielig naar me keek en ik zuchtend mijn muur liet zaken ''heel snel.'' Ik liet hem Tyler zien terwijl hij een kusje plaatste op zijn wang.'' Lief'' ik glimlachte zwak en slikte kort. Ik wilde dat Levi's zoon gelijk werden behandeld door hem zelf ik snapte dat Conor misschien meer aandacht van Levi zou krijgen omdat hij een bastaard is. Iets wat hij ook was. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 09/28/2017 07:12 PM

Rosie
Ik knipperde arrogant en nam toen diep adem." Je kan me maar beter een goeie beurt geven straks.. want wat jij me hebt geflikt allemaal." Zei ik verveelt tegen hem.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 09/27/2017 10:13 PM

Rosie
Als ik word omgedraaid en tegen Levi aankijk snuif ik.''Wat toch van gedachten veranderd?'' Vroeg ik geirriteerd.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 09/27/2017 09:54 PM

osie
Ik checkte in voor het vliegtuig en nam diep adem ''wat een gedoe.''

Darren
''Ik heb slaap nodig,'' Zei ik geirriteerd terwijl ik naar onze slaapkamer liep en nergen zin in had.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG// love in one house

from walkingdead on 09/27/2017 09:46 PM

onthoudenenqneewqewq

Reply Edited on 09/27/2017 09:46 PM.

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 09/27/2017 09:33 PM

Rosie
Ik stond te wachten op mijn vlucht en had spijt dat ik uberhaupt voor die rot charmes van Levi was gevallen.

Darren
Ik rolde mijn ogen ''fine dan word het een bastaard, ik kan hem niet op de troon zetten alleen mijn eigen bloed en vlees heeft recht.'' Zei ik terwijl ik het kind nu al uitspuugde omdat ik er niet tegen kon dat Levi nu een reden had om toch weer in Sarah's leven te komen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 09/27/2017 08:56 PM

Darren
''O zei mag van mij voor zichzelf praten.. maar ik denk dat ze daar niet veel stem in kan brengen.'' En dan had ik het over haar vader die haar kop er af zou rukken als ze weten dat ze zwanger is van Levi.'' Ga ja gang Saar'' zei ik terwijl ik een sigaret opstak ''ik doe dit echt niet voor mijn lol.'' Zei ik mompelend.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 09/27/2017 08:09 PM

Rosie
Als Sarah binnen komt kan ik me niet inhouden ''its you.'' Zei ik arogant ''its always you'' ik keek Levi aan ''i'm leaving.'' Zei ik terwijl ik het kasteel verliet en ik weer rechtstreeks terug naar Frankrijk ging. Ik had geen geduld meer met Levi of hij komt mee en start een gezin met mij.. of ik trouw met iemand anders. Ik was geen emotionele steun pilaar ik was het zat om altijd te eindigen zonder niks als het tot hem kwam.

Darren

Als Rosie er eindelijk zat van is neem ik diep adem.'' Dan kies ik liever abortus dan dat ik jou toelaat om mijn naam te vervuilen'' zei ik ijskoud tegen hem ''het is niet leuk hé om het slachtoffer te zijn dan voel je hoe ik me heb gevoelt hoe jij mijn geluk van mij afnam.. stik in drank en  verlaat mijn kasteel Levi.'' Ik keek naar Sarah ze was onder de invloed door mij en ze wist de qonseqeunties als ze tegen me in ging.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  211  |  212  |  213  |  214  |  215  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page