Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  212  |  213  |  214  |  215  |  216  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 09/27/2017 07:04 PM

Darren
Ik kookte van woede en liep hem achterna ''dat is juist de reden.. hij groeit niet op als een bastaard zoals jij!'' Zei ik tegen hem ''het is alleen beter voor de koninklijke familie.'' Zei ik terwijl ons gekibbel Sarah nog is wakker zou maken. 

Rose
Ik beet mijn kaken stevig opelkaar.. als ik een mes in haar mocht stoppen had ik het gedaan. Ik haten haar al mijn hele leven maarhet kind kon er niks aan doen. Ik kwam snuivend overeind en liep ze achterna ''Darren heeft gelijk.. Je kan de hele familie omste kop zetten als Sarah jou kind krijgt op papier.'' Zei ik terwijl ik mijn armen overelkaar deed ''ik ben tegen abortus.. en tegen de schande die het kind zijn hele leven op zijn rug moet dragen als hij opgroeit met jou.'' Ik keek Levi aan ''of we starte een nieuw leven ergens anders.. of ik ga en dan mag je het uitzoeken met Darren en de moeder van je kind.'' Zei ik onbeschaafd omdat hij wist dat ik er niet tegen kan als hij Sarah weer boven mij zou kiezen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 09/27/2017 06:17 PM

Darren
"Besef je wel dat vampiers onder ons staan we kunnen zwanger maken wie willen." Zei ik tegen Levi "maar ik zal niet te veel in discussie gaan.. het is niet mijn kind ik heb geen jaar met haar moeten zitten.. dat heb jij moeten doen en dan nog ook haar neuken met je domme kop." Zei ik agressief terwijl il hem niet kon utitaan. " Ik wil niet dat mijn andere nichtje ten schande gaat staan vanwege jou.. en ik ga mijn troon niet op het spel zetten voor jou.. het kind is van mij op papier en moet later koning of koningin worden ik zal het opvoeden als mijn eigen en geen enkel stuk van jou geven." Zei ik "dat is de deal daarmee uit.. anders zorg ik er wel voor dat je verwijderd word van deze kleine aardbol." Zei ik satanische.  

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 09/26/2017 11:04 PM

Darren
"Niet zo bijdehand grote broer." Zei ik ironische terwijl ik naar Rosie keek die er verveelt bij zat." Ik heb een voorstel jullie verlaten Rusland en rotten op naar de hell zodat niemand achter jullie relatie komt maar in ruil voordat.. krijg ik alle voogd over jou nog niet geboren kind." Ik keek Levi aan "Sarah is zwanger.. en het is niet van mij want ik heb er maar 2 keer geneukt."

Rosie
Als Darren het nieuws voor ons op tafel neerbonk. Gaat er een steek van woede door me heen." Hoe weet je dat zo zeker.. en als het waar is laat ze het maar weghalen" zei ik zonder twijfel "toen ik vanochtend wakker werd tegen Sarah's buik voelde ik een 2e hartslag ik schat dat ze pas 1 week zwanger is maar wij vampiers hebben geen bijwerkingen als ze zwanger zijn.. dus dat verklaart veel." Ik keek Levi pijnzend aan ik wist nieteens of hij nu nog wel met me verder wilde gaan. Aangezien dat dom wicht zwanger van hem was. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 09/22/2017 05:22 PM

Darren
De volgende dag zat iedereen van de familie in de toonzaal. Op 1 iemand na en dat was Sarah ik hoefde haar niet hierbij dus ik liet haar maar verder slapen." Ik neem aan dat jullie 2 weer intiem met elkaar zijn" zei ik tegen Rosie en Levi terwijl ik het onmogelijke zou doen. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 09/21/2017 10:42 PM

Darren
"Jezus eindelijk laat je me die reet van je neuken." Zei ik gretig terwijl ik mijn vriend met behulp van mijn rechterhand in haar liet glijden. Ik liet een grommende gaan maar begom uiteindelijk met stoten ik nam haar haren vast. Als het zo door bleef gaan zou ik haar nog zwanger kunnen maken.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 09/21/2017 10:36 PM

Darren
Ik beet op mijn onderlip terwijl ze al aardig nat was. Ik draaide haar vliegen vlug op haar buik en trok haar heupen naar de mijne toe terwijl haar geweldige kont tegen mijn stijve aan stond. Ik likte langs mijn onderlip en sloeg haar rechterbil met een harde pets neer. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 09/21/2017 10:27 PM

Darren
Ik liet haar tepels los en zag dat ze al aardig stijf waren. Ik bracht mijn lippen naar haar oor "wij gaan heel hard neuken." Zei ik super kinky terwijl mijn vingers langs haar vriendin streelde. Inmiddels lag ze al helemaal naakt in mijn bed. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 09/21/2017 06:50 PM

Darren
Ik grijnsde breed en kuste haar lippen weer terwijl ik een tongspel begon. En mijn handen haar shirt kapot trokken haar borsten sptongen er zowat uit. Terwijl mijn mond zich daar begom te focussen ik legde mijn handen op haar heupen terwijl mijn mond met haar tepels bezig waren. Ze priemde door het hele gebeuren en dat liet me wel even grijnzen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 09/21/2017 12:11 AM

Darren
Ik was getriggered en nam haar over mijn schouder mee naar mijn kamer. Ik gooide haar op bed en trok mijn shirt vervolgens over mijn hoofd. Waarna ik begon aan mijn broeksriem "ik heb je gewaarschuwd en nu ga ik je helemaal de spierpijn geven die je morgen gaat krijgen."

Rosie
"Dat is al vanaf het begin zo." Zei ik tegen hem terwijl ik hem verlekkerd aan keek." Het was altijd Levi en ik in de paardenstal ik mocht toen aan je pieliwilie zitten en jij aan mijn poesje" zei ik grinnikend terwijl het echt zo was. Duivels krijgen namelijk vroege hormonen. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 09/20/2017 10:41 PM

Darren
Ik glimlachte duivels "ik ga van jou de perfecte vrouw maken." Mijn vingers gleden langs haar heupen en grepen haar billen hardhandig vast. Ik bracht mijn lippen naar haar oor "ik denk dat je  binnenkort een trouwjurk mag gaan kiezen." 

Rosie
"Hmm Netflix en Chili? " vroeg ik verleidelijk terwijl ik overeind ging zitten en zijn schouders masseerde. Ik maakte een zuigzoen in zijn nek en glee met mijn lippen naar zijn kaaklijn. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  212  |  213  |  214  |  215  |  216  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page