Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 212 | 213 | 214 | 215 | 216 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead
from LostSouls on 09/27/2017 07:19 PMLevi
'Ik heb mijn vader nauwelijks gekent. Weet je hoe rot dat voelt? Dat wens je geen enkel kind toe!' beet ik hem toe en schonk mezelf een glas Bourbon in. Dat het pas ochtend was maakte me niet uit. 'Je kan niet van mij verwachten dat ik aan de zijkant toekijk hoe jij er met mijn kind vandoor gaat.' zei ik en dronk het glas in een keer leeg. Niet nadenkend over de verslaving waar ik Rose net vanaf had geholpen. Als ze me laat kiezen schud ik mijn hoofd. 'Ik dacht dat wij beter waren dan elkaar ultimatums te geven, Rose. Hoe zou jij je voelen als je je eigen kind niet mag opvoeden. Ongeacht van wie het is, hè?!' riep ik boos en keek op als ik een beweging zie in mijn ooghoek.
Sarah
Wanneer ik onder geschreeuw hoor en Darren niet meer in bed ligt zuchtte ik. Ik kwam overeind. Was er wel eens een dag dat er geen ruzie in dit huis was. Terwijl ik naar beneden liep richtte ik mijn gehoor op de ruzie. Levi krijgt een kind van een ander. Waar bemoeit Darren zich mee? Ik stond in de opening en keek de 3 aan. 'Kan het hier nou nooit eens gewoon normaal verlopen in dit huis.' zei ik en keek iedereen een voor een aan. 'Wat is er nou weer?'
from LostSouls on 09/27/2017 06:37 PMLevi
Ik stond razendsnel op waardoor de stoel naar achter vloog. 'Als dat kind echt van mij is ga ik het niet aan jou afstaan. Ik laat jou niet mijn eigen vlees en bloed verpesten. Doe met me wat je wil maar ik wil niet dat dat kind dezelfde jeugd als mij doormaakt. Daar mee uit.'zei ik en liep de troonzaal uit. Ik was echt een koppig persoon. Ik realiseerde me ook niet hoeveel pijn ik Rosie deed met deze woorden, maar ze moest het maar begrijpen dat het hier niet ging om Sarah en om de relatie die we hebben gehad. Het ging hier over een baby wat in deze familie geboren word.
from LostSouls on 09/26/2017 11:31 PMLevi
Ik begon te lachen. 'Je maakt een grapje zeker? Waar is je bewijs. Ik kan ook net zo goed zeggen dat je de familie hebt verraden en zorgen met welke smoes dan ook dat je verbannen word. Jij weet net zo goed als ik hoe sperma werkt Darren. Als Sarah al zwanger is kan het kind net zo goed van jou zijn. 2 keer zelfs 1 keer is al genoeg, broertje van me.' zei ik tegen hem en beet mijn kaken strak op elkaar. 'Plus dat Sarah geen enkel sprankeltje duivel in zich heeft. Ze is alleen een vampire dus er is niet eens mogelijkheid dat ze zwanger is. Hoe leg je dat uit?' vroeg ik hem. Allerlei uitvluchten om dit van de tafel te gooien. Sarah kon en mocht gewoon niet zwanger van mij zijn.
from LostSouls on 09/26/2017 09:04 PMLevi
Als we de volgende ochtend in de troonzaal zaten hing ik een beetje onderuit. Na het hele gedoe met wie nou op de troon moest zitten had ik sowieso al geen behoefte om hier te zijn. Laat staan met Darren in een zaaltje. Ik rolde mijn ogen. 'Wat gaat jou dat aan?' vroeg ik verveelt en sloeg mijn armen over elkaar.
from LostSouls on 09/21/2017 11:33 PMSarah
Ik beet op mijn lip en voelde hoe hij in me gleed. Een verzadigd zuchtje verliet mijn lippen. Wat voelde ik me goed gevuld. Als hij begon te stoten ontnam hij zo wat mijn adem het voelde hemels en dat liet ik hem ook luid en duidelijk merken. Met elke stoot ontsnapte er een hevige kreun. Met mijn handen greep ik in de dekens. Hoelang ik mijn eerste orgasme kon uitstellen weet ik niet, maar ik weet dat ik dit wel de hele nacht kon volhouden.
from LostSouls on 09/21/2017 10:38 PMSarah
Ik hapte naar adem wanneer hij me omdraaide op mijn buik. Niet iets wat ik had zien aankomen. Binnen no time voelde ik zijn vriend tegen mijn billen, maar dat was niet het enige. Een harde pets kletste neer op mijn rechterbil wat een kreuntje losliet. Ik beet op mijn lip en voelde de tintelingen doortrekken door mijn bil.
from LostSouls on 09/21/2017 10:28 PMSarah
Ik kon een kreuntje niet binnen houden en krulde mijn rug nog verder wanneer zijn vingers rond mijn vriendin dansten. 'Daar hou ik je aan.' zei ik tegen hem terwijl ik al lichtelijk hijgde van de inspanning tot nu toe.
from LostSouls on 09/21/2017 07:09 PMSarah
Ik kreunde wanneer hij mijn tepels begon te bespelen. Ik kromde mijn rug om ze dichter tegen zijn mond aan te duwen. Dat mijn shirt aan flarden lag boeide me totaal niet op dit moment. Het enigste wat me interesseerde was zo snel mogelijk uit de kleren te zijn. Hem in me te voelen. Ik ging met mijn handen door zijn haar en trok er zachtjes aan.
from LostSouls on 09/21/2017 01:43 PMSarah
Een klein gilletje verliet mijn mond wanneer hij me over zijn schouder tilde. Ik beet op mijn lip. Wanneer ik op het bed word gesmeten haalde ik het haar uit mijn gezicht en keek naar hem met bewondering. Ik haalde een hand door mijn haar en trok hem aan het uitstekende stuk broeksriem naar me toe. Wanneer hij dan gedwongen boven me ligt haal ik gulzig zijn broeksriem eruit en trok zijn broek zo ver ik het kon naar beneden.
Levi
Ik lachte en streelde een pluk haar achter haar oor. Met mijn duim streelde ik over haar wang en ik keek lang in haar ogen. Ik kon niet geloven hoeveel gevoelens ik voor haar had. Vroeger al, al wou ik het toen nooit toegeven.
from LostSouls on 09/20/2017 10:48 PMSarah
Wanneer ik zijn handen voel grijpen naar mijn billen hap ik adem en kromde mijn rug. Ik beet op mijn lip en streelde met mijn handen over zijn borstkas. 'Ik zal je niet teleurstellen.' zei ik en drukte mijn lippen langzaam tegen de zijne. Ik haalde een hand door zijn haar en liet vervolgens zijn lippen los om hem aan te kijken met lust in mijn ogen.
Levi
Ik grijnsde breed. 'Jij krijgt ook nooit genoeg van mij, is het niet?' vroeg ik terwijl ik met mijn wijsvinger haar kin optilde zodat ze me moest aankijken. Ik drukte mijn lippen tegen die van haar en glimlachte er tegen.