Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  213  |  214  |  215  |  216  |  217  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 09/20/2017 10:02 PM

Darren
Ik nam een slokje en beet mijn kaken stevig opelkaar." Dus je kunt ermee leven dat ik je bijna elke avond van je leven kapot ga  neuken?" Zei ik grijnzend tegen haar "en dat je mijn kinderen gaat opvoeden ik wil er een stuk of 4."

Rosie
Ik lag in mijn lingerie in Levi's bed terwijl ik naar de tv keek. Allemaal Franse zenders natuurlijk. Ik kon nog steeds niet geloven dat hij naar frankrijk was gekomen om mijn hart te veroveren. Ookal wist ik dat hij niemand anders had dan alleen mij. We stonden quite vooral omdat we beide geen ouder in ons leven meer hadden. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 09/20/2017 09:06 PM

Heden

Darren
"Ik kan me die dagen niet eens meer herinneren." Zei ik met een duivels lachje "was ik echt zo soft?" Mijn hand glee langs haar been. Terwijl ik in haar ogen keek "maar goed dat het niks met Levi is geworden.." zei ik mompelend terwijl ik wist dat Sarah niet van me hield maar tenminste had ik haar voor mezelf.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 09/20/2017 08:30 PM

Darren
"Maakt niet uit je kent Levi niet zoals ik hem ken." Zei ik mompelend tegen haar terwijl ik Rosie niet wou snitchen." Ik wil je hier gewoon niet hebben daarmee uit" zei ik gemeen tegen haar terwijl ik een joint opstak "je wilt Levi's seks slaafje echt niet zijn." 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 09/20/2017 06:39 PM

Darren
Ik rolde mijn ogen "het is gewoon denk ik beter als je niet in Levi's buurt bent." Zei ik tegen haar terwijl ik haar nog steeds had verteld over de verloving. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 09/20/2017 06:11 PM

Rosie
"Ach ja je kan er toch niks aan doen dat een oogverblindend meisje zoals ik met jou überhaupt naar bed wilde." Zei ik tegen hem "Sarah topt mij niet dat weten we beide ook wel." Ik liep weer terg naar binnen en vroeg me af wanneer hij me weer als een boos hondje kwam bespringen.. omdat ik zo brutaal was.

Darren
Ik keek naar Sarah die televisie zat te kijken en beet op mijn onderlip." Wanneer ga je weer naar huis?" Vroeg ik terwijl ik haar liever hier niet meer had met Levi en zo in de buurt..Levi zou haar sowieso voor seks gebruiken nu zijn prinsesje hem niet meer wilde. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 09/19/2017 07:47 PM

Rosie
"Ja hè" zei ik met een lachje terwijl ik naar hem keek." Ik kan me nog herinneren dat je zo verliefd op me was dat je al je kleren uitdeed als ik vroeg of je me kan neuken."  Zei ik met een gemeen lachje "wat was je toch schattig toen je 13 was en ik je maagdelijkheid ontnam.." 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 09/19/2017 07:21 AM

Rosie
Ik grinnikte "jij neemt dat Dylan gebeuren wel al te sirieus." Ik stak een sigaret op en nam een flink hijsje." Ik geef om geen enkele jongen waar ik seks mee heb" zei ik tegen hem terwijl ik naar de lucht keek. Zins de dood van mijn moeder blaimde ik mijn vader." Ik ben een duivel ik gebruik mensen."

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 09/18/2017 09:04 PM

Rosie
"Je raakt nog is je broertje kwijt zo." Zei ik tegen Levi terwijl ik mijn armen over elkaar sloeg." Hij is erger dan jou dat kan ik je nu al vertellen" zei ik met een lachje terwijl ik naar zijn zotten kop keek was geen aanzicht zo. Vroeger had ik gehouden van Levi alsof ik mijn leven voor hem zou geven maar nu is alles in stof op gegaan.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 09/18/2017 07:03 PM

Darren 
"Bek dicht Junk." Zei ik verveelt terwijl ik overeind kwam." You are disguisting" zei ik super op mijn teentjes getrapt. Ik verliet de woonkamer en plofte op de bank ik stak een joint op en nam diep adem.

Rosie
Ik grinnikte zacht om Darren en kwam overeind ik was wel klaar met eten. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 09/18/2017 06:26 PM

Rosie
We zaten allemaal aan tafel terwijl Levi's ogen zo wat uitpuilde. Zoals gewoonlijk had hij weer is gebruikt dat kon je zien.

Darren
Ik keek geïrriteerd naar Levi "laat me raden 10 kilo cocaïne naar binnen gesnoven?" Zei ik fel tegen hem terwijl ik geen zin had in hem en zijn verwaande gedrag.  

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  213  |  214  |  215  |  216  |  217  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page