Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 213 | 214 | 215 | 216 | 217 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead
from LostSouls on 09/20/2017 10:16 PMSarah
'Heb ik überhaupt een keuze?' vroeg ik oogrollend met een licht grijnsje. Ik liep met een verleidelijke grijns rond mijn lippen naar hem toe. Sloeg een been over zijn benen heen en ging zo op zijn schoot zitten. Mijn lippen bracht ik dicht bij die van hem, maar ik liet ze elkaar niet raken. 'Dus wanneer is het volgende spelletje waarbij ik iemand leeg mag drinken en uit elkaar mag rukken? Stukje... voor... stukje.' zei ik en beet kort op zijn onderlip waarna ik deze los liet en hem recht in zijn ogen aankeek.
Levi
Ik kwam de badkamer uit na me te hebben geschoren en voelde nog even langs mijn kaaklijn of ik niks vergeten was. Ik liep naar de kast waar ik mijn handdoek van mijn middel liet zakken en een boxer nam die ik aan deed. Als ik hem aan hem liep ik naar het bed en kroop naast Rosie. Ik nam de afstandbediening van haar en zette netflix op. 'van die zenders verstaan we toch niks.' grijnsde ik.
from LostSouls on 09/20/2017 09:17 PMSarah
Zuchtend kwam ik overeind. 'Je weet nu wat je wilt weten. Ben je nu tevreden?' vroeg ik hem terwijl ik twee glazen whiskey inschonk en keek naar het bloed van de moeder dat werd opgeruimd door een servent. Ik overhandigde een glas aan hem en nam zelf een slok uit het mijne. 'Ik heb geen gevoelens meer voor Levi.' zei ik tegen hem en ging terug naast hem op de bank zitten.
from LostSouls on 09/20/2017 08:34 PMSarah
Ik snoof lucht van verachting. 'Ik ben niemands slaafje.' siste ik en liep de woonkamer uit naar buiten. Onderweg had ik auto sleutels mee genomen. Ik klikte eenmaal buiten op het knopje en zag de maseratti lampen oplichten. Ik liep ernaartoe stapte in en starte de motor. Ze konden me beide kapot vallen. Ik reed binnen no time de weg op op zoek naar een geschikte bar.
from LostSouls on 09/20/2017 06:48 PMSarah
'Mijn god Darren. Hoe vaak moet ik het nog zeggen. We waren allebei zat en stoned het gebeurd niet meer.' zei ik pissig tegen hem. Ik beet mijn kaken op elkaar. 'Wat boeit het jou überhaupt?!' vroeg ik en kwam overeind waarna ik hem aankijk.
from LostSouls on 09/20/2017 06:16 PMLevi
Ik schudde grijnzend mijn hoofd en keek haar na wanneer ze naar binnen liep. Ze deed me niks. In iedergeval niet meer genoeg om nog als een schoothondje achter haar aan te lopen. Daar was ik nu wel klaar mee.
Sarah
Ik zapte van zender naar zender en keek niet eens op wanneer ik Darren hoorde. 'Als je me weg wilt hebben kun je het ook gewoon zeggen Darren.' zei ik en legde de afstandbediening naast me op de bank wanneer ik een russische soap tegen kwam. 'Mijn ouders zijn nog steeds weg en ze vinden het niks dat ik alleen ben dus tot die tijd ben ik hier. Denk maar niet dat ik het een pleziertje vind hier hoor.' zei ik terwijl ik gefocust naar de tv keek.
from LostSouls on 09/20/2017 06:05 PMLevi
'Ik weet dat ik schattig was hoef je me niet te vertellen. Maar ik was ook dom dat ik daar ooit aan begonnen was.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. 'Ach, zo speciaal was het toch niet.' zei ik met een lichtelijk grijnsje.
from LostSouls on 09/19/2017 07:09 PMLevi
'voel je niet gevleid. Ik vind het bijna zielig voor de jongen.' zei ik tegen haar en ging op het bankje onderuit zitten en merkte dat de cocaïne wel een beetje aan het uitwerken was.
from LostSouls on 09/18/2017 11:40 PMLevi
'En dat boeit iemand omdat? Hij ziet me sws al niet als broer dus zijn wens komt alleen maar uit. Moet jij niet huisvrouwtje gaan spelen bij Dylan.' vroeg ik terwijl ik overeind kwam en achter haar alles een beetje zag draaien.
from LostSouls on 09/18/2017 07:45 PMLevi
'Kun je niet tegen de waarheid kleintje?' vroeg ik met een grijns en kwam overeind. Ik liep richting buiten waar ik in het gras ging liggen en naar de wolken ging staren. Er gebeurde van alles door die coke. Ik reikte met mijn handen naar de lucht en probeerde de wolken te vangen.
Sarah
Zuchtend kwam ik overeind en rolde mijn ogen. Lekkere sfeer weer hier in huis. Ik liep naar boven waar ik op mijn bed ging liggen en dacht aan wat Darren had gezegd in de limo.
from LostSouls on 09/18/2017 06:46 PMLevi
Ik keek op naar Darren. 'Zou je ook eens moeten proberen. Vrolijk je misschien van op. Chagrijn.' zei ik en at wat van mijn eten. Op dit moment kon er nog niet veel in. Meestal kreeg ik pas op het einde van de high een vreet kick. Ik haalde diep adem en dronk nog wat van het water.
Sarah
Ik hield me stil. Ik had tegen niemand wat te zeggen. Er kwam een dag dan was ik weg hier van die onzin.