Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  214  |  215  |  216  |  217  |  218  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 09/18/2017 06:03 PM

Rosie
Ik luisterde niet eens naar zijn onzin verhaal. En wist sowieso dat Levi geen stap verder in het leven kwam zonder mij aan zijn zijde. Vandaag at ik bij de familie dus moest ik verplicht naar het Lincoln huis. Als Levi me tot het randje wilde pushen zou ik me mond ook niet houden vanavond. Ik gaf niks om hun welzijn. Je kon me de vrouw van de duivel noemen.

Darren
"En dat zegt iemand die gevoelens heeft voor een playboy die je toch alleen maar gaat gebruiken voor seks." Zei ik tegen haar "Levi is een monster om uit te kotsen en dat zeg ik je nu als de normale Darren dit is de laatste keer dat je me zo normaal tegen over je gaat zien." Terwijl ik nu niet van plan was om de waarheid te vertellen wat ik voor haar voel. De limousine stopte terwijl ik algauw uitstapte. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 09/18/2017 07:15 AM

Rosie
"Zins jij het leuk vind om beide nichtjes te neuken.. heb ik inderdaad iets beters gevonden." Zei ik zonder genade "ik kan er ook niks aan doen dat je de spanning zo graag opzoekt.. en dan bij familie bij mij ga je het niet meer krijgen." Zei ik tegen hem terwijl Dylan al aan kwam gereden in zijn cabrio "en denk maar niet dat het me intresseeerd als je ouders er achter komen.. want ik geef namelijk niks om je dan behalve de seks." Ik sloeg mijn haren over mijn schouder en liep op de cabriolet af.

Darren
"Ik weet het al" zei ik simpel tegen haar terwijl ik haar niet aankeek." Je bent niet de enige in de familie die met hem naar bed gaat" ik nam diep adem. Terwijl ik alleen maar uit was op revenge ik haten mijn broer zo erg.. dat ik zelfs oorlog met hem zou kunnen beginnen. Ik was niet meeer dat kind van vroever die alles over zich heen liet lopen. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 09/17/2017 11:20 PM

Rosie
Ik kwam over tijd bij de voorkant van de school aan en zag Levi staan. Ik keek om me heen maar zag de limo nergens. Ik was niet van plan om met Levi te praten en belde Dylan op om me te komen halen.

Darren
Ik keek naar buiten en zei niks ookal wist ik dat er zoveel aan de hand was. Waarom nou Levi Sarah?

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 09/17/2017 10:09 PM

Rosie
Ik keek fronsend naar Darren wanneer Sarah dat zegt gaat er een steek van haat door me heen. Ik was zo niet klaar met haar. Bij gym kwam ik Dylan tegen een jongen waar ik sleepovers mee had.'' Hey prinses nog steeds opzoek naar een prins?'' Ik rolde lachend mijn ogen ''hou je kop Dylan.'' Ik liep hem straal voorbij en ging bij mijn vriendinnen zitten naar de jongens kijken. 

Darren
Ik had voor basketbal gekozen terwijl het er ruw aan toe ging. af en toe keek ik op naar Sarah die aan het praten was met andere meisjes. Ik nam diep adem en kreeg van iemand een duw ''kop op Dar we kunnen dit winnen.'' Zei Mike terwijl ik grinnikte en mijn oudere broer nergens zag. Alles ging snel terwijl ik en Sarah in de limo zaten wachtend op Levi en Rosie die er nog steeds niet waren. Ik floot naar Jarvis dat hij kon rijden en hun 2 het maar mochten uitzoeken. Ik sprak nooit tegen Sarah. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 09/17/2017 09:32 PM

Rosie
''Als ik jou was zou ik het maar niet doen Gorgina.'' Zei ik terwijl ik precies wist naar wie ze keek ik hoefde niet eens op te kijken. We hadden zo pe met de klas van Levi geweldig. Ik was al klaar gemaakt aangezien ik in mijn cheerleader pakje stond en liep met de rest van de meiden naar de gymzaal. Ik kwam Sarah tegen en knikte naar Jennifer die al arogant op Sarah afliep ''en hoe was die D van Levi..'' zei ze extra luid terwijl ik grinnikte Jennifer was een voormalig vriendin van Sarah en ik had haar helemaal beinvloed. 

Darren
Ik liep met Thalia over de gang richting gym en horde wat Jennifer zijn. Ik keek vurig op ''die kan ze niet gezogen hebben want ze zijn familie.'' Zei ik tegen Jennifer terwijl ik Rosie aankeek ze moest haar mond er over houden. Ik wilde niet dat mensen wiste dat Sarah met Levi naar bed is geweest. Thalia keek me fronsend aan ''maak je niet druk het is mijn verwaande nichtje maar.'' Zei ik oogrollen terwijl ik Sarah nog een korte blik gaf en er alweer vandoor ging.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 09/17/2017 07:34 PM

Rosie
Een week was voorbij terwijl Levi zich vast afvroeg waarom ik onze dagelijkse bezoekjes aan het concerge niet na kwam. Ik kon het zien aan zijn blikken en de kort af reacties die ik gaf. En dan had je dat walgelijke wicht nog Sarah zins het gebeuren met Levi kon ze nog minder met Darren door 1 deur. Darren was zwaar veranderd hij was de grootste playboy van school geworden en had een relatie met mijn beste vriendin Thalia. Ik stond bij mijn kluisje terwijl ik cheerleader was geworden en ik zo mijn selectie quarterbacks had. 

Darren
Met een joint tussen mijn lippen liep ik de school binnen terwijl ik Levi zag. Ik deed heel normaal tegen hem omdat hij niet hoefde te weten dat ik Sarah in de tijd dat hij haar neukte leuk vond. Maar diep van binnen had ik hem nog niks vergeven. Ik kwam Thalia tegen die met de rest van Rosie's cheerleaders stond ''hey babe'' ik plaatste mijn lippen op de haren en grijnzde breed.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 09/17/2017 07:12 PM

Darren
Ik deed mijn kruisketting om terwijl ik vanaf morgen iemand anders zou zijn. 
-
sorry kort xx ik doe straks ts

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 09/17/2017 06:41 PM

Rosie
Ik besloot toch naar het feest te komen en zocht Levi's beste vriend op Jason eenmaal gevonden trok ik hem aan zijn arm er tussen uit.'' Waar is Levi?'' Vroeg ik eenmaal buiten ''met Sarah je weet birthday seks hebben.'' Zei hj stoned terwijl ik al genoeg wist ''vertel Levi dat het familie feest klaar is wanneer hij thuis komt.'' Ik verliet het feest terwijl mijn innerbitch zich aan het klaar maken was.. i will kill that bloodwhore.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 09/16/2017 11:49 AM

Rosie
"Zo te zien was het feest niks aan. " ik drukte de tv uit en keek op naar Darren." Ik denk toch maar dat je een kijkje moet gaan nemen" zei Darren verveelt terwijl ik fronste." Hoezo.. het is toch gewoon een gewoonlijk Levi feest." Zei ik verveelt terwijl ik mijn armen overelkaar heen sloeg "ja en daarom geeft hij Sarah een ketting van 35 karaat diamant." Als hij dat zegt kom ik overeind "well het zou me niet verbazen als Levi haar vanavond gaat neuken." Ik sloeg mijn lange haren over mijn rug "ik neuk hem toch alleen als ik me verveel."

Darren
Aan Rosie haar reactie te zien kon ik zien dat ze geen fuck om Levi gaf. Ik kon nooit vertellen of ze wel of niet van Levi hield. Al was hij obsessed met haar geweest als klein kind. Ze had gelijk en dan wat als hij Sarah neukt.. hij was een zielige bastaard. Ik grinnikte zacht terwijl mijn ogen rood werden." Hey Ro zou je niet is een keer met mij naar bed willen als je verveelt" zei ik met een lachje "doe niet zo raar Dar je word koning incest tussen ons zou je alleen maar meer problemen bezorgen."

Reply Edited on 09/16/2017 05:54 PM.

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 09/15/2017 09:20 PM

Darren
Het feest verliep goed iedereen was zat stoned of high. Ik had vooral veel gesmoked maar drugs had ik nog niet gedaan. Ik kende mijn grensen. Aangezien ik hier niks meer te zoeken had en ik te high was om opzoek te gaan naar Sarah. Verliet ik uiteindelijk het feest. Ik kwam thuis en zag Rosie televisie kijken ze was te arrogant om maar even haar gezicht te showen op dat feest wat voor Sarah was georganizeerd en niet te vergeten ze was 16 net als ik. En had al seks met Levi.

Rosie
Ik keek naar catfish en zag Darren binnen komen helemaal stoned. Ik rolde mijn ogen en keek gewoon verder.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  214  |  215  |  216  |  217  |  218  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page